Kestätkö itseesi kohdistuvaa suoraa puhetta? Tai kestätkö ainoastaan kohdistamalla oman "suoran puheensa" muihin?
Kestätkö suoraa puhetta?
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiat pitääkin sanoa suoraan.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
Suoraan ja kohteliaasti.
Monesti vittumaiset tyypit verhoavat luonteensa "suoruuteen". Käytös vaan pahenee, jos sitä alkaa sietämään. Niille pitää laittaa luu kurkkuun.
- Anonyymi
Just näin.
Olen usein saanut vastaanottaa suoraa puhetta. Jotkut suorat puheet ovat olleet asiallisia, mutta jotkut harmillisia. En pidä siitä, että jotkut pilkkaavat silmälasejani.
- Anonyymi
Silmälasien(kin) pilkkaaminen on tarpeetonta ja mautonta. :l - cu-
- Anonyymi
No annappas tulla sitten, luuseri😃
- Anonyymi
Minä vastaan sulle epätoivotyrkylle väärään suuntaan huutavalle oman elämän samuraittarelle, ettet taida olla edes ärsyttämisen vertaa kiinnostava tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaan sulle epätoivotyrkylle väärään suuntaan huutavalle oman elämän samuraittarelle, ettet taida olla edes ärsyttämisen vertaa kiinnostava tyyppi.
Siinäpä erehdyt pahan kerran, kakstahtiaivoinen näädänpuolikas!!
Mitäs sulla muuta oli sanottavaa, vai loppuiko jo mielikuvitus, noin.niinkuin paremman tiedon puutteessa, häh? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä erehdyt pahan kerran, kakstahtiaivoinen näädänpuolikas!!
Mitäs sulla muuta oli sanottavaa, vai loppuiko jo mielikuvitus, noin.niinkuin paremman tiedon puutteessa, häh?Kypsää.
Kestän. Aina se tunnu hyvältä, eikä sitä aina esitetä oikein, joskus jopa syljetään naamalle, mutta se on ainoa tapa nähdä mitä itse on.
Joku täällä sanoi kivasti, että me ollaan kuin palloja, ja säikeitä kulkee pinnalta ytimeen. Toinen pallo voi nähdä tietyn osan sinusta ja sanoa suoraan, mutta jos tiedät itsestäsi jo paljon, voit tietää taas yhden puolen, yhdistellä säikeitä ja koota sen mikä todella olet...
Eli mitä enemmän suoraa puhetta minusta tulee vastaan, sen parempi. Tietenkin ne solvaukset ja muut väittäät mitä rn ole, kimpoaa pois, niillä en tee mitään. 😊- Anonyymi
Hahahahah et muuten kestä! Se nähtiin sun ikiomassa ketjussa! Olit samantien karvat pystyssä, että sepä siitä!
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahah et muuten kestä! Se nähtiin sun ikiomassa ketjussa! Olit samantien karvat pystyssä, että sepä siitä!
Sitäkös se kestäminen tarkoittaakin, ettei karvatkaan värähfä? Ehkhän sitten kestä tuultakaan, jopa sopivat löylyt pitkän kylmän jälkeen... en kestä niitäkään kun kun karvat nousee pystyyyn...
Höpöhöpö...
Minun ei tarvitse olla varjoissa ja kytätä muita...😙- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sitäkös se kestäminen tarkoittaakin, ettei karvatkaan värähfä? Ehkhän sitten kestä tuultakaan, jopa sopivat löylyt pitkän kylmän jälkeen... en kestä niitäkään kun kun karvat nousee pystyyyn...
Höpöhöpö...
Minun ei tarvitse olla varjoissa ja kytätä muita...😙Böhöö! Amperit kärähti Disse mummilta!
Anonyymi kirjoitti:
Böhöö! Amperit kärähti Disse mummilta!
Anomuumilla on höpsö mielikuvitus...😀
Sitä paitsi, ei amppeerit kärähdä, ampeerit käräyttäis. 😀
P=UxI Eli jos U= vaikka 230 v, niin iso teho vaatii isoa virtaa... pieni teho, mikä ei käräytä juurikaan, tarkoittaa pientä virtaakin. 😬
Että 230 voltin verkkojännitteellä jotain meinaa käräyttää ihmisessä, tarvitaan aikamoiset virrat...😁- Anonyymi
Et todellakaan kestä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinulla on pitkä kaula, suhteettoman pitkä. 😀
Sä oot syyntakeeton.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot syyntakeeton.
Siihenkö loppui argumentit... voi että!
Joo, ei minua haittaa, vaikka täällä minusta ei kaikki pidä. Ei varmaan pidä irl;kään, mutta minulle tärkeät pitää ja se on tärkeää. 😊
Muut saa mussuttaa. 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Anomuumilla on höpsö mielikuvitus...😀
Sitä paitsi, ei amppeerit kärähdä, ampeerit käräyttäis. 😀
P=UxI Eli jos U= vaikka 230 v, niin iso teho vaatii isoa virtaa... pieni teho, mikä ei käräytä juurikaan, tarkoittaa pientä virtaakin. 😬
Että 230 voltin verkkojännitteellä jotain meinaa käräyttää ihmisessä, tarvitaan aikamoiset virrat...😁Ei tarvita aikamoisia virtoja, yksi ampeeri vaihtovirtaa riittää herra sähköasentaja.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita aikamoisia virtoja, yksi ampeeri vaihtovirtaa riittää herra sähköasentaja.
Ampeerilla kärähtää ohuen ohut teräslanka... tsip....ei sillä käryytellä mitään. :oD
Mutta sillä saa kyllä hengen luiskahtamaan....30 mA riittää... Aatu oli porukoineen testannut ja siksi se amppeerimäärä on vikavirtasuojissa maksimilaukaisuvikavirtana. :o)
- Anonyymi
Antaa tulla vaan mikäli totuutta kerrot. Valheet on asia erikseen💎
- Anonyymi
Tosiasioita voi kertoa asialliseen puhetyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasioita voi kertoa asialliseen puhetyyliin.
Tosiasioita vaan ei pidä paisutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasioita vaan ei pidä paisutella.
Hih, tiedostan nämä asiat kyllä.. en voi vastustaa kiusausta vähän höystää🤭💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, tiedostan nämä asiat kyllä.. en voi vastustaa kiusausta vähän höystää🤭💎
Hyödyttääkö se mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyödyttääkö se mitään?
Oletan että ei hyödytä luultavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että ei hyödytä luultavasti.
Vitunko väliä. Ei vähempää purista hyödyttääkö vai ei. Sanon mitä sanon ja ajattelen.miksihän se sinuun noin pahasti kolahtaa?💎
Mielenkiintoinen kysymys. Oikeasti.
On niin vähän kokemusta, että jossain puhuttaisiin itsestäni, että vaikea sanoa. Luultavasti en kestäisi.
Mutta esim. täällä eihän minusta puhuta, vaan mahdollisessa kritiikissä edustan jotain tarkemmin määrittelemätöntä ryhmää jonka edustaja olen.
Ja yksityiselämässä taas, mä en ole niin kiinnostava että koskaan puhuttaisiin minusta. Tiettyjä käytösmallejani on joskus purettu kahden kesken, mutta se on ollut mielestäni ihan rakentavaa keskustelua.- Anonyymi
Et kestä. Kokeiltu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä. Kokeiltu on.
Totta. Mielistelee vain aloittajaa, mistäköhän syystä..?
- Anonyymi
Minä olen testannut. Kumpikaan ei kestänyt. Olit yhtä pölvästi jos lienin minäkin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä. Kokeiltu on.
Taitaa olla usempi kokeillut kun sama täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla usempi kokeillut kun sama täällä.
Et tiedä mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen testannut. Kumpikaan ei kestänyt. Olit yhtä pölvästi jos lienin minäkin :D
Keskusteluhistoriani, 5 vuotta ja miltei 10 000 viestiä, näkyy profiilissani. Siellä sen suoran puheen täytyy olla, mutta en mitenkään osaa arvioida, mikä tällaista mielestäsi on ollut.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Keskusteluhistoriani, 5 vuotta ja miltei 10 000 viestiä, näkyy profiilissani. Siellä sen suoran puheen täytyy olla, mutta en mitenkään osaa arvioida, mikä tällaista mielestäsi on ollut.
Horise mitä horiset, mutta minä vaan tiedän :) ja vitskan eteen pannaan ykkönen.
Anonyymi kirjoitti:
Horise mitä horiset, mutta minä vaan tiedän :) ja vitskan eteen pannaan ykkönen.
Eikun vähintään kakkonen, jos net news_seistä aloitetaan. Mun ensimmäiset viestit oli odottamassa lähetystä jo kun internetiä vasta rakennettiin. Mutta tämän nimimerkki alkaa 1.1.2016
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Eikun vähintään kakkonen, jos net news_seistä aloitetaan. Mun ensimmäiset viestit oli odottamassa lähetystä jo kun internetiä vasta rakennettiin. Mutta tämän nimimerkki alkaa 1.1.2016
Se nimimerkki alkaa silloin, mutta ihminen paljon aiemmin :D
Anonyymi kirjoitti:
Se nimimerkki alkaa silloin, mutta ihminen paljon aiemmin :D
Ihminen kantaa mukanaan kaikkea kertynyttä pahaa mutta samalla kertyy kokemusta myös hyvistä asioista. Ja ne saattavat auttaa kestämään myös sitä suoraa puhetta omasta itsestään. Vaikka kehitys hidastuu, niin silti yhä joskus kertyy pieniä järjestystä, jotka voisiko sanoa "avartavat". Joten kyky vastaanottaa palautetta voi olla nyt paljon parempi kuin se on joskus ollut. Kaikki 5 vuotta vanhemmat rikokset ovat vanhentuneet.
scrg kirjoitti:
Ihminen kantaa mukanaan kaikkea kertynyttä pahaa mutta samalla kertyy kokemusta myös hyvistä asioista. Ja ne saattavat auttaa kestämään myös sitä suoraa puhetta omasta itsestään. Vaikka kehitys hidastuu, niin silti yhä joskus kertyy pieniä järjestystä, jotka voisiko sanoa "avartavat". Joten kyky vastaanottaa palautetta voi olla nyt paljon parempi kuin se on joskus ollut. Kaikki 5 vuotta vanhemmat rikokset ovat vanhentuneet.
Järjestystä => Järistyksiä
No siis joka yö itken itseni uneen palstan suoraan puhujien ansiosta. :(
- Anonyymi
No en tietenkään kestä itseeni kohdistuvaa kritiikkiä, minä tykkään käydä rääpimässä päätä täällä harhapäissäni, sillä minulla on vihollinen, jota en tunne, mutta mulla on tunne, että se on täällä. Jos minulle vastataan negatiivisesti, niin uhriudun ja syytän kiusaamisesta. Sama pätee siihen, jos joku kehtaa kyseenalaistaa suuret ja paksut puheeni. Minun ego on kaikki kaikessa ja olen oikeassa silloinkin kun olen väärässä
Puhun suorasanaisesti, ja vastaanotan suoraa puhetta silloin, kun se suora puhe on asiallista eikä loukkaavaa.
- Anonyymi
Minä olen aina vähän kierossa.
Olis ihan mukavaa, jos joku puhuisi suoraan. Mutta ei pidä loukkaantua, jos en suoraan puhumisesta ota opikseni tai ota sitä kovin vakavasti. Se kun kovasti vaikuttaa, kuka puhuu suoraan ja mistä asiasta, vaikka minussa.
Kestän suoraa, en valheita.
Tahallaan loukkaaminen on sitten asia eri.- Anonyymi
Siis suora puhehan ei ole sama asia kuin absoluuttinen totuus. Se näköjään unohtuu. Suoraan puhuminen avaa ovea kehittävälle keskustelulle, erilaisia näkökantoja ja käsityksiä varten. Etenkin työelämässä se on lähes elinehto. Saati sitten kotona..
Asiat voi selvittää jopa muutamassa minuutissa hyväitsetuntoisen ihmisen kanssa ja jatkaa viisaampana töitä tai elämää. Sitten on niitä, jotka aina poistetaan työpaikoilta ja omasta elämästä...
xLiner- Anonyymi
Kaikki, mikä tulee sun näppikseltä, on absoluuttinen totuus. Ja se on Taivaan Tosi.
- Anonyymi
Suoraa puhetta kestän hyvin. Asiatonta puhetta ja asiatonta kielenkäyttöä en näe mitään syytä kuunnella.
- Anonyymi
Sama juttu meikäläiselläkin.
Hyväksyn asiallisen suoran puheen, mutta ei saa pelleillä. Mieluummin asiallinen suora puhe kuin aivan hoopo vinoilu.
- Anonyymi
Juu, helposti.
Mutta sitä ihmettelen, että mihin ne kaikki alkuperäiset vastaukset aloituksestani hävisi? Tai tuliko aloituksia tuplasti ja joku nosti toisen niistä, mihin ei tullut vastauksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737