Miten muut miehet huomioivat naisiaan?
Itselläni on vahva halu tehdä asiat mahdollisimman helpoksi naisystävälleni. Pidän kotia siistinä ja pesen pyykkejä, jotta hänen ei tarvitsisi nähdä vaivaa. Koskettelen häntä paljon. Nykyään etätöissä keitän ja vien hänelle kahvia ja teen naposteltavaa. Hieron hänen jalkojaan katsellessamme yhdessä telkkaa.
Yleisestikin teen mielelläni hänelle pieniä palveluksia jos ne vain suinkin saavat hymyn hänen huulilleen :)
Millä tavoin huomioitte naisianne
17
53
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet kiva mies ja sulla on onnekas kulta.
- Anonyymi
Kiitos. Hauska kommentti sinällään, että itse koen olevani se onnellinen :)
- Anonyymi
Mistä "teitä" saa ostettua?
-kateellinen sivusta - Anonyymi
Häh kuulostaa imelältä ja kuin naisella olisi turhan tunnollinen miespalvelija.
Joo pisteet siitä että peset pyykkiä yms mutta miks tehdä niitä naista miellyttääkseen. Kuulostaa oudolta. On semmoisia miehiä jotka pesee pyykkiä koska vaatteet on likaiset.- Anonyymi
Eiköhän se kone pese pyykit, laittaa vaan kuivuun, ei iso juttu.
- Anonyymi
Aamutuimaan kun vaimo kääntää kylkeä vielä sängyssä kalu jo seisokissa ja vaimo kun näkee sen toteaa ei voi olla totta tähän aikaan, eihän sitä vielä pysty naimaan kun ei kahviikan saanu. Siinä sitä naisen huomiointii heti aamusta, tokkopa ihme kun näkee vaimon paljaat pakarat ja käänyttyään tumman tuheron. Nuorena sai aika monesti, ei tarvittu kahvii päivän aloitukseen vaan aamupanot.
- Anonyymi
Mieheni keittää aina aamukahvit ja tekee myös aamupalan, erityisesti viikonloppuisin tämä tapa on jotenki todella herttaista. Meillä molemmat "huomioivat" toisensa, eri tavoin. Minä mielelläni teen sitten iltapalaa miehelleni ja erityisesti silloin kun hän on ollutn ulkohommissa tai harrastuksissaan.
Teemme paljon yhdessä ja mielestäni sekin on toisen huomioimista; laitamme viikonloppuisin ruokaa, katsotaan telkkua ja pelataan erilaisia pelejä. Kesällä olemme pitkiä aikoja kahdestaan mökillä. - Anonyymi
Miten naisesi huomioi sinua?
- Anonyymi
Kumppanin huomioiminen molemmin puolin on itsestään selvää.
Sen muodot riippuvat henkilöistä ja tilanteista.
Jos jätetään kiertoilmaisuja vaativat asiat sivuun niin vaimoni huomioi minun tarpeeni ja tilanteeni 12 vuotta täysin.
Tuo jakso oli tarpeen yhteisen tavoitteemme saavuttamiseksi.
Tuon jälkeen, viimeiset 20 vuotta olemme eläneet periaatteella, että se tekee joka osaa paremmin tai inhoaa vähemmän.
Perimmäisenä ajatuksena on juuri tuo. Tavoite tehdä kumppanin elämä mahdollisimman miellyttäväksi.
Olen paljon monitaitoisempi, että se vaikuttanut arkisiin toimintoihin mutta perusajatus on ratkaiseva.
Olen myös riivatun vanhanaikainen joten, liikkuessamme yhdessä vaimoni ei
tarvitse rimpuilla palttoonsa kanssa, ei aukoa ovia,ei tietenkään kantaa mitään kassia tai muutakaan taakkaa. Julkisilla paikoilla noudatan vanhaa,periteistä pöytäetikettiä mennessä, pöytäilyn aikana ja myös poistuessa. Koskee myös seurueen muita naisia.
Vaimoni ei ole koskaan tarvinnut suoraan pyytää, saatika vaatia mitään. Normaalin keskustelun yhteydessä ilmenevät mielihalut. Ne mielihalut ovat aina olleet käytettävissä olevien resurssiemme mukaisia.
Vaimo on joustava ja epäitsekäs ja on tottunut minun oikkuihini.
Kodin seinien sisäpuolinen elämä lienee kullakin parilla oman luonteisensa. - Anonyymi
Muutettiin hänen haluamalleen paikkakunnalle. Ostettiin hänen valitsemansa asunnot ja autot. Tehtiin hänen haluamansa lapset.
Ostan jouluna ja merkkipäivinä aina jotain. Hänellä on tilinkäyttöoikeus, joten voi myös ostaa itse, mitä haluaa.- Anonyymi
Onko oikein että aina nainen sanoo miten tehdään..🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikein että aina nainen sanoo miten tehdään..🙄
Enhän minä niin sanonut. Vastasin vain kysymykseen.
Paista uunisa kalkana. Tie naase sydamee kay vatsa kauta.
- Anonyymi
Ihan kiva, mutta ei tuo naisen halua lisää. Suhteessa pitää myös olla jännitettä.
- Anonyymi
Kokkailen naisystävän lempiruokia, tosin tykkää yleensä kaikesta mitä teen. Onneksi kokeilee mielellään kaikkia uusia safkojakin, mutta selviä lemppareita on mitä mieluiten syö.
Hieronta on siitä hyvä että saa naisen koneen kehräämään, siis sen hyvän mielen lisäksi. Siinä saa yleensä itsekin palkinnon hieronnan päätteeksi joten kaikki voittaa.
Ei asuta yhdessä joten korjailen tarvittaessa hänen kämpillä paikkoja ja yritän muistaa hommata omalle kämpälle naisen lempijuttuja. - Anonyymi
Kiva huomata, että tässä jo muutama mies kertonut ajattelevansa kumppaniaan pienin teoin. Välillä on tuntunut siltä, että parisuhteissa (koskee kai niin miehiä ja naisiakin) ajatellaan vain itseä eikä niinkään haluta toiselle sitä hyvää oloa ja hyvää.
Joskus entisissä parisuhteissani jouduin kysymään itseltäni, että miksi olla parisuhteessa, jossa kumpikin ajattelee vain itseään ja antaa vain ehdollista hyvää toiselle.
Jos toiselle ei halua aidosti olla hyvä ja tehdä hänelle hyviä asioita, niin miksi olla parisuhteessa? Itsekkäistä syistä...? - Anonyymi
Minä teen usein ruokaa, tiskaan omat astiat, pesen omat pyykit ja nain muijaani takaapäin että se voi katsoa elokuvaa samalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433564Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423121Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232840Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831927- 871527
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1101300
- 1061277
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721153Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.331005