miehetovat

Anonyymi

Kun nainen saa päivässä 100 tykkäystä, nousee suomalaisilla naisilla pissa kovalla paineella aivoihin :(

Miesten on lopetettava ylimääräinen kehuminen ja nuoleskelu ja kauhea yrittäminen ja alistuminen naisen edessä.
Kaikki seksiin viittavaa on myös lopetettava.

Parasta olisi ettei miehet antais enää paljon yhtään huomiota naisille. Noh se on mun märkä uni:D

Olisi kivaa nähdä tapahtuisiko joku muutos käytökseen.

Nainen on kuin pieni lapsi.
Jos lasta ei opeta tavoille ja antaa karkkia, herkkuja ja överi kehuu tätä ja nostaa kaikkien muiden lasten yläpuolelle ja ostaa kaiken mitä lapsi pyytää JNE. mitä siitä tulee?

Kylmä tunteeton ylimielinen vit*ileva lellitty nokka pystyssä oleva akka.

Jännä kuin ulkomailla on melko helposti pystynyt puhumaan naisille ja lähestyä ihan vaan jutella ja toki jos natsaa niin miksei pidemmälle. Harvoin mitään YH kuka vit sä oot ja painu vit* asenteella heti. Nokka kohti taivasta. Luoja miten rumia naisia täällä.

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musta kaikkein oudointa on se, että vaikka kaikki noi ilmiöt koskee yksinomaan suomalaisia naisia, niin silti incel ja mgtow, ym "liikkeet" tulevat ulkomailta. Kaikki maailman miehet ahdistuvat suomalaisten naisten kamaluudesta. On se outoa ja on meillä suominaisilla vaan ihan järjetön valta tällä pallolla.

    • Anonyymi

      Aloittaja: mikä sua on estänyt ulkomaille lähtemästä? Suomen rajojen ulkopuolella on työpaikkoja ja asuntoja, joten mikä pitelee sua maassa jossa sulla on noin paha olla?

      • Anonyymi

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!

        Jaa, että naisilla nousee pissa päähän miesten metoo-tyylisistä yhteydenotoista? Kuule, ne metoo-jutut on häirintää ja henkistä väkivaltaa! Luuletko idiootti tosissasi että naisista on kiva kuulla rasvaisia juttuja ja seksiehdottelua? Luuletko että meistä on imartelevaa lukea niitä? 🤮🤮🤮🤮

        Kuulostat erittäin töykeältä, happamalta ja katkeralta. Miksi kukaan nainen, suomalainen sen enempää kuin ulkomaalainenkaan kiinnostuisi sinusta? Et ikinä saa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!

        Toivon, että löydät sellaisen ihmisen, jota voit rakastaa. Toivon myös, että hän rakastaa sinua takaisin ja teidän on hyvä olla yhdessä.

        Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että mistä kumpuaa noin voimakas tarve valittaa ja haukkua ketään. Jokaisella meillä on huonoja kokemuksia ja myös syitä olla jollekulle katkera. Kaikilla ei kuitenkaan ole tarvetta kylvää pahaa oloa ympärilleen. Yleensä siitä on enemmän haittaa itselle. Paha olo ja katkeruus eivät vähene oksentamalla sitä ulos. Ne vain kasvavat. Itsensä myrkyttäminen ei koskaan ole järkevää.

        Etsi ihmeessä itsellesi kulta ulkomailta. Anna itsellesi mahdollisuus olla onnellinen ja lakkaa olemasta katkera. Se tekee sinusta viehättävämmän, myös niiden ulkomaisten silmissä. Ei missään päin maailmaa ole sellaista kulttuuria, jossa katkeruutta ihannoitaisiin ja pidettäisiin viehättävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!

        Sinulla on täysi oikeus olla pitämättä lihavista naisista, tavallisen näköisistä ja hyvä näköisistä naiivista ja ylipäätään suomalaisista naisista. Sinulla on oikeus etsiä itsellesi nainen ulkomailta.. Mutta mistä moinen silmitön viha? Puhut aivan kuin joku olisi pakottamassa sinua suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei sinua miellytä. Ei kukaan pakota. Ketään ei ihmeemmin liikuta mistäpäin naisesi etsit. Millä lailla rumina pitämäsi lihavat naiset sinua uhkaavat? Mistä tuo raivo kumpuaa? Aina kuin olisit vihainen jollekin exällesi siitä että tämä oli lihava, tai oli sinulle sängyssä pettymys. Tiedätkö kuinka usein naiset kokevat sängyssä pettymyksen? Varmasti jokainen nainen on kokenut sen useammin kuin sinä. Siitä syystä naiset eivät ole niin tulenpalavan innoissaan seksistä.

        Senkus kierrät lihavat naiset kaukaa. Senkus uskot olevasi ihmisenä heitä parempi kun urheilet ja pysyt Tim,iässä kunnossa. Senkus ihastelet vartaloasi peilistä. Ihan vapaasti. Et sinä silti mikään naisen unelma ole kun olet oin täynnä närää. Kestovihai en mies ei ole puoleensavetävä aika olisi kuinka hyvännäköinen. Siitä olen samaa mieltä kanssasi että 80% nettimiehistä saisi lähteä sivustoilta ja lopettaa naisille viestittelyn. Emme halua teidän ns. ihailuanne. Niistä ei nouse poissa päähän vaan oksennusta suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on täysi oikeus olla pitämättä lihavista naisista, tavallisen näköisistä ja hyvä näköisistä naiivista ja ylipäätään suomalaisista naisista. Sinulla on oikeus etsiä itsellesi nainen ulkomailta.. Mutta mistä moinen silmitön viha? Puhut aivan kuin joku olisi pakottamassa sinua suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei sinua miellytä. Ei kukaan pakota. Ketään ei ihmeemmin liikuta mistäpäin naisesi etsit. Millä lailla rumina pitämäsi lihavat naiset sinua uhkaavat? Mistä tuo raivo kumpuaa? Aina kuin olisit vihainen jollekin exällesi siitä että tämä oli lihava, tai oli sinulle sängyssä pettymys. Tiedätkö kuinka usein naiset kokevat sängyssä pettymyksen? Varmasti jokainen nainen on kokenut sen useammin kuin sinä. Siitä syystä naiset eivät ole niin tulenpalavan innoissaan seksistä.

        Senkus kierrät lihavat naiset kaukaa. Senkus uskot olevasi ihmisenä heitä parempi kun urheilet ja pysyt Tim,iässä kunnossa. Senkus ihastelet vartaloasi peilistä. Ihan vapaasti. Et sinä silti mikään naisen unelma ole kun olet oin täynnä närää. Kestovihai en mies ei ole puoleensavetävä aika olisi kuinka hyvännäköinen. Siitä olen samaa mieltä kanssasi että 80% nettimiehistä saisi lähteä sivustoilta ja lopettaa naisille viestittelyn. Emme halua teidän ns. ihailuanne. Niistä ei nouse poissa päähän vaan oksennusta suuhun.

        Tuo on totta hyvin kirjoittaa
        Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!

        Ei sun tarvitse erikseen sanoa että sulla on paha olla - se kyllä näkyy sun teksteistäsi jo kauas, ettei ole hyvä olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko että minulla on paha olla suomessa?

        Jos löydän ulkomailta elämäni naisen jonka kanssa perustaa perheen, mun elämä on täydellistä.

        Suominaisista en ole enää kiinnostunut pahemmin yhtään.
        Eikä kaljotteleva punkero joka ei osaa liikkua . Joka valittaa kaikesta ja 1 lapsen jälkeen itkee koko elämää huonoksi. Sohvalla makaa syö koko ajan.
        Ei kiitos!

        Kuulostanko ylimieliseltä itserakkaalta ja kauhealta nyt? Todellakin.
        Tuota naiset tekee mun naaman edessä koko ajan!!
        Kotat olla mukava sua päin syljetään, haukutaan.

        Oon ihan ok näköinen ja pidän kehosta hyvää huolta. Mulla on ok duuni. On auto on oma mökki talous kunnos jne. Elämä täällä on kunnossa. Mut naisten kanssa ei :D

        Lihavat ei tule ikinä kiinnostamaan enkä todellakaan kiihotu. YÖK! Näitä on varmaan 90% naisista täällä.
        Mut hei, teillä on silti vientiä ja valinnan varaa vaikka muille jakaa.. Mut ettehän te edes seksistäkään pidä.. Tai vaaditte 20cm löysään musta aukkoon jota ette edes jaksa treenata :D Haluatte panokoneen joka hoitaa teidät huipulle ja te vaan syötte pizzaa ja sipsiä samalla ja juotte kaljaa.. YÖK!

        Normaalinpainoiset ja vähän paremman näköiset lähes kaikki mätiä olevinaan jotain.
        Raha materia ja valta on näiden unelma.

        En puolusta miehiä yhtään tässä.
        Mutta mun mitta on täys ja nyt riittää!

        Ai että naiset ihan porukalla suorastaan sylkevät kasvoihisi? Ja vielä korona-aikana jolloin pitäisi välttää eritteitä? Jopas nyt. Naiset eivät siis ainakaan käytä maskia koska maskin kanssa ei voi sylkeä.


    • Anonyymi

      Voi kuule aloittaja, niitä tykkäyksiä on tullut satoja päivässä vaikka otanta alue ollut melko pieni. Ja kyllä olen kaunis ja fiksu nainen.
      Siksipä tinder ei ole minun paikkani, koska suurin osa etsii seksiseuraa ja itse en sellaista etsi. Eikä itselläni ole haluja edes tutustua kehenkään. Piti kuitenkin koettaa testata millainen paikka se oli. Itsenäinen nainen ei tarvitse mitään perässä vedettävää naisille katkeroitunutta miestä. 💪😚

      • Anonyymi

        "Siksipä tinder ei ole minun paikkani, koska suurin osa etsii seksiseuraa ja itse en sellaista etsi."

        Tinderissä naiset operoi miehiä ulkonäön perusteella ja sitten ihmettelevät kun mies hakeekin vain seksiseuraa. Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksipä tinder ei ole minun paikkani, koska suurin osa etsii seksiseuraa ja itse en sellaista etsi."

        Tinderissä naiset operoi miehiä ulkonäön perusteella ja sitten ihmettelevät kun mies hakeekin vain seksiseuraa. Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat.

        Kirurgit operoi ihmisiä ... onko siellä paljonkin tarjolla naispuolisia kirurgeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksipä tinder ei ole minun paikkani, koska suurin osa etsii seksiseuraa ja itse en sellaista etsi."

        Tinderissä naiset operoi miehiä ulkonäön perusteella ja sitten ihmettelevät kun mies hakeekin vain seksiseuraa. Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat.

        "Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat."

        Totaalisen typerää tekstiä. Miten onnistuitkin kirjoittamaan sellaista missä ei ole nimeksikään totta?

        Väität siis että vain komeat miehet pääsevät parisuhteeseen mutta komeat miehet eivät koskaan halua parisuhdetta.

        Ts. yksikään mies ei voi olla parisuhteessa: naiset huolivat parisuhteeseen vain komeimpia. Ja komeimmat eivät halua. Eli heteroseksuaalisia parisuhteita ei ole olemassa, ei ainuttakaan eikä missään.

        Katselehan vähän ympärillesi.

        Minä tunnen vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä ja rumiakin miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Ensimmäinen väitteesi, etteivät naiset huoli parisuhteeseen kuin komeimmistoa, ei siis pidä paikkaansa.

        Tunnen myös todella komeita miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Toinen väitteesi, etteivät komeat miehet halua parisuhteeseen, ei sekään siis pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat."

        Totaalisen typerää tekstiä. Miten onnistuitkin kirjoittamaan sellaista missä ei ole nimeksikään totta?

        Väität siis että vain komeat miehet pääsevät parisuhteeseen mutta komeat miehet eivät koskaan halua parisuhdetta.

        Ts. yksikään mies ei voi olla parisuhteessa: naiset huolivat parisuhteeseen vain komeimpia. Ja komeimmat eivät halua. Eli heteroseksuaalisia parisuhteita ei ole olemassa, ei ainuttakaan eikä missään.

        Katselehan vähän ympärillesi.

        Minä tunnen vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä ja rumiakin miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Ensimmäinen väitteesi, etteivät naiset huoli parisuhteeseen kuin komeimmistoa, ei siis pidä paikkaansa.

        Tunnen myös todella komeita miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Toinen väitteesi, etteivät komeat miehet halua parisuhteeseen, ei sekään siis pidä paikkaansa.

        Näin on, parisuhteita ei ole eikä voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ne miehet, jotka oikeasti etsii parisuhdetta eivät saa edes mahdollisuutta, koska eivät kuulu siihen komeimmistoon mitä naiset tavoittelevat."

        Totaalisen typerää tekstiä. Miten onnistuitkin kirjoittamaan sellaista missä ei ole nimeksikään totta?

        Väität siis että vain komeat miehet pääsevät parisuhteeseen mutta komeat miehet eivät koskaan halua parisuhdetta.

        Ts. yksikään mies ei voi olla parisuhteessa: naiset huolivat parisuhteeseen vain komeimpia. Ja komeimmat eivät halua. Eli heteroseksuaalisia parisuhteita ei ole olemassa, ei ainuttakaan eikä missään.

        Katselehan vähän ympärillesi.

        Minä tunnen vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä ja rumiakin miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Ensimmäinen väitteesi, etteivät naiset huoli parisuhteeseen kuin komeimmistoa, ei siis pidä paikkaansa.

        Tunnen myös todella komeita miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Toinen väitteesi, etteivät komeat miehet halua parisuhteeseen, ei sekään siis pidä paikkaansa.

        Tunnen minäkin tavallisen tai ei niin hyvvännäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteissa. Mitä sitten? Tiedän että he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ovat joutuneet ottamaan lukuisia pakkeja vastaan ennen sitä, eikä kaikista todellakaan ole ottamaan koko ajan pakkeja vastaan mutta sun ei tarvitse tätä miettiä, koska olet nainen ja saat miehen seksiin sormia napsauttamalla. Silti suomenmaassa on paljon ei niin hyvännäköisiä miehiä jotka eivät saa koskaan parisuhdetta ja perhettä. Se nyt vaan on näin, koska tutustuminen tänä päivänä tapahtuu enimmäkseen tinderien ja nettideittien kautta joissa ulkonäkö merkkaa ja naiset voi seksitykkäysten ansioista kilpailuttaa itsensä, kolikolla vaan se kääntöpuoli mitä mies naisesta haluaa kun nainen yrittää kurkottaa kuuseen. Suomen syntyvyys laskee koska parisuhteita ei synny.

        Enkä ole missään sanonut, että komeat miehet ei halua parisuhdetta. Jos he parisuhteeseen alkavat, niin naisen pitää olla heidän tasoisensa. Jotenkin naiivia ajatella, että komeilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) ei ole vaatimuksia naiselle vaikka he alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen minäkin tavallisen tai ei niin hyvvännäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteissa. Mitä sitten? Tiedän että he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ovat joutuneet ottamaan lukuisia pakkeja vastaan ennen sitä, eikä kaikista todellakaan ole ottamaan koko ajan pakkeja vastaan mutta sun ei tarvitse tätä miettiä, koska olet nainen ja saat miehen seksiin sormia napsauttamalla. Silti suomenmaassa on paljon ei niin hyvännäköisiä miehiä jotka eivät saa koskaan parisuhdetta ja perhettä. Se nyt vaan on näin, koska tutustuminen tänä päivänä tapahtuu enimmäkseen tinderien ja nettideittien kautta joissa ulkonäkö merkkaa ja naiset voi seksitykkäysten ansioista kilpailuttaa itsensä, kolikolla vaan se kääntöpuoli mitä mies naisesta haluaa kun nainen yrittää kurkottaa kuuseen. Suomen syntyvyys laskee koska parisuhteita ei synny.

        Enkä ole missään sanonut, että komeat miehet ei halua parisuhdetta. Jos he parisuhteeseen alkavat, niin naisen pitää olla heidän tasoisensa. Jotenkin naiivia ajatella, että komeilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) ei ole vaatimuksia naiselle vaikka he alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin.

        No kun kokeilisitte niitä tasoisianne naisia, niin ei tarvis turhaa kestää pakkeja. Sen siitä saa, kun yrittää vaan tadoaan ylempää. Niinhän miehet tutkitusti tekee. Mitä viehättävämpi nainen, niin sitä viehättävämmäksi mies kuvittelee itsensä. Täysin riippumatta siitä, osoittaako nainen mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan ja siksi tulee tonnikaupalla pakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kokeilisitte niitä tasoisianne naisia, niin ei tarvis turhaa kestää pakkeja. Sen siitä saa, kun yrittää vaan tadoaan ylempää. Niinhän miehet tutkitusti tekee. Mitä viehättävämpi nainen, niin sitä viehättävämmäksi mies kuvittelee itsensä. Täysin riippumatta siitä, osoittaako nainen mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan ja siksi tulee tonnikaupalla pakkeja.

        Täällä tän huomaa tosi hyvin. Miehillä tosiaan ei oo mitään käsitystä omasta tasostaan tai miesten tasosta ylipäänsä. Mouhaavat suu vaahdossa miten naiset muka ei huoli tasosiaan, vaikka todellisuudessa miehet ite vonkaavat kokoajan ylempää. Huomaahan sen kun kommentoivat jossain linkeissään pariskuntia, niin aina muka on tavisnainen tavismiestään alempi. Sokeekin näkee, että samaa tasoa ovat, mutta ei palstamies. Jokasen tositv sarjan tavis ja vähän alemmatkin miehet on palstamiehen mielestä komeita. Ei siis mitään käsitystä miesten tasosta näillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kokeilisitte niitä tasoisianne naisia, niin ei tarvis turhaa kestää pakkeja. Sen siitä saa, kun yrittää vaan tadoaan ylempää. Niinhän miehet tutkitusti tekee. Mitä viehättävämpi nainen, niin sitä viehättävämmäksi mies kuvittelee itsensä. Täysin riippumatta siitä, osoittaako nainen mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan ja siksi tulee tonnikaupalla pakkeja.

        Tuskinpa yksikään mies jolla on tinderissä pyöreät 0 mätsiä kuvittelee itsestään yhtään mitään, toisin kuin naiset joilla on alkukarsinnan jälkeen satoja tai jopa tuhansia mätsejä, toinen toistaan komeampia miehiä. Niitä sitten treffaillaan parisuhteen toivossa vaikka miehillä on vain pillu mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa yksikään mies jolla on tinderissä pyöreät 0 mätsiä kuvittelee itsestään yhtään mitään, toisin kuin naiset joilla on alkukarsinnan jälkeen satoja tai jopa tuhansia mätsejä, toinen toistaan komeampia miehiä. Niitä sitten treffaillaan parisuhteen toivossa vaikka miehillä on vain pillu mielessä.

        Vai ei mies, jolla on 0 mätsiä, kuvittele itsestään mitään? Tämän palstan juttuja lukiessa tulee kyllä ihan toisenlainen käsitys. Miesten omista teksteistä päätellen nollan mätsin mies kuvittelee itsestään vaikka mitä.

        Nollan mätsin mies on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut kun "tavallinen kunnon mies" ei kelpaa. Hän uskoo olevansa Jumalan lahja naiselle, aivan mainio mies, ja on kokonaan naisten tyhmyyttä, pikkusieluisuutta ja nirppanokkaisuutta kun he eivät hänestä huoli. Se ettei hän saa yhtään mätsiä on vain osoitus naisten vioista.

        Profiilista se ei johdu. Profiili ei voi olla huonosti laadittu. Hän ei kyllä muuta profiilissaan mitään. Profiili on täydellinen.

        Se, että mätsien määrä on nolla, ei myöskään yhtään johdu hänen omista vioistaan ja puutteistaan. Ei hänessä mitään vikaa ole. Vika on naisissa.

        Nollan mätsin mies käyttää itsestään nimitystä tavis. Hän selittää olevansa normaali kunnon mies. Hän ei kelpaa koska on tavallisen näköinen. Muuta syytä nollaan mätsin ei ole. Ei voi olla. Syynä ei voi olla puuttuva, tylsä, mitäänsanomaton tai jopa törkeä profiiliteksti. Syynä on valokuva jossa näkyy tavallinen naama. Mutta kun naiset haluavat komistuksen. Tai sitten hän ei kelpaa koska ei ole toimitusjohtaja tai kirurgi. Naisille ei kelpaa kuin rahamies. Vika on nausten vaatimuksissa, ei hänessä. Naiset haluavat prinssejä tai komeampia tai rikkaampia. Tai sitten hän ei kelpaa koska on niin kunnollinen; naiset ovat niin läpityhmiä että haluavat väkivaltaisia kriminaaleja.

        Nollan mätsin mies on omasta mielestään loukattu suuruus, jalo olento, väärin kohdeltu uhri.

        Mistä päättelen että nollan mätsin mies ajattelee näin? Tämän palstan miesten teksteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei mies, jolla on 0 mätsiä, kuvittele itsestään mitään? Tämän palstan juttuja lukiessa tulee kyllä ihan toisenlainen käsitys. Miesten omista teksteistä päätellen nollan mätsin mies kuvittelee itsestään vaikka mitä.

        Nollan mätsin mies on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut kun "tavallinen kunnon mies" ei kelpaa. Hän uskoo olevansa Jumalan lahja naiselle, aivan mainio mies, ja on kokonaan naisten tyhmyyttä, pikkusieluisuutta ja nirppanokkaisuutta kun he eivät hänestä huoli. Se ettei hän saa yhtään mätsiä on vain osoitus naisten vioista.

        Profiilista se ei johdu. Profiili ei voi olla huonosti laadittu. Hän ei kyllä muuta profiilissaan mitään. Profiili on täydellinen.

        Se, että mätsien määrä on nolla, ei myöskään yhtään johdu hänen omista vioistaan ja puutteistaan. Ei hänessä mitään vikaa ole. Vika on naisissa.

        Nollan mätsin mies käyttää itsestään nimitystä tavis. Hän selittää olevansa normaali kunnon mies. Hän ei kelpaa koska on tavallisen näköinen. Muuta syytä nollaan mätsin ei ole. Ei voi olla. Syynä ei voi olla puuttuva, tylsä, mitäänsanomaton tai jopa törkeä profiiliteksti. Syynä on valokuva jossa näkyy tavallinen naama. Mutta kun naiset haluavat komistuksen. Tai sitten hän ei kelpaa koska ei ole toimitusjohtaja tai kirurgi. Naisille ei kelpaa kuin rahamies. Vika on nausten vaatimuksissa, ei hänessä. Naiset haluavat prinssejä tai komeampia tai rikkaampia. Tai sitten hän ei kelpaa koska on niin kunnollinen; naiset ovat niin läpityhmiä että haluavat väkivaltaisia kriminaaleja.

        Nollan mätsin mies on omasta mielestään loukattu suuruus, jalo olento, väärin kohdeltu uhri.

        Mistä päättelen että nollan mätsin mies ajattelee näin? Tämän palstan miesten teksteistä.

        Lisäys edelliseen.

        Täällä miehet kerta toisensa jälkeen väittävät että naisilla nousee pissa päähän kun he saavat nettideiteissä niin paljon huomiota. Miehet väittävät että naiset ovat lehkoja ja ylimielisiä saadessaan satoja yhteydenottoja.

        En tiedä mihin tämä väite perustuu. Ei ainakaan naisten omiin teksteihin tällä keskustelupalstalla. Silmiini ei ole osunut ainuttakaan kirjoitusta, jossa nainen selittäisi että hänen netissä miehiltä saamansa monet yhteydenotot todistavat että hän on ihana nainen, upea, maailman kaunein, suurenmoinen, parasta laatua. Siis en ainuttakaan. Itse asiassa naiset teksteistään päätellen lähinnä kiusaantuvat yhteydenotoista ja kokevat ne jopa häirintänä. En ole lukenut tekstejä joissa naiset kertoisivat olevansa mielissään ja imarreltuja sadoista viesteistä.

        Joten mihin perustuu väite että naisilla nousee miesten viesteistä pissa päähän? Ei mihinkään. Ei yhtään mihinkään. Se on palstan äijien omaa mielikuvitusta.

        Olen alkuperäisen kanssa täysin samaa mieltä siitä että miehet voisivat lopettaa naisten liiallisen huomioimisen netissä. Alkuperäinen on oikeassa: lakatkaa miehet lähettämästä viestejä!

        Mutta vaikka olen alkuperäisen kanssa samaa mieltä, olen sitä mieltä ihan eri syystä kuin hän. Hän perusteli sen juuri tuolla iänikuisella tuulesta temmatulla väitteellä kusipäisistä naisista. Minä perustelen sen sillä että naiset eivät halua noin paljon viestejä. Ne ovat naisten mielestä turhia, kiusallisia, häiritseviä ja jopa vastenmielisiä.

        Tehkää kuten alkuperäinen ehdotti! Älkää hemmetissä Tinderissä pyyhkikö joka toista naista oikealle, älkää suomi24 -treffisivustolla viestitelkö joka toiselle! Jättäkää meidät rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen minäkin tavallisen tai ei niin hyvvännäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteissa. Mitä sitten? Tiedän että he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ovat joutuneet ottamaan lukuisia pakkeja vastaan ennen sitä, eikä kaikista todellakaan ole ottamaan koko ajan pakkeja vastaan mutta sun ei tarvitse tätä miettiä, koska olet nainen ja saat miehen seksiin sormia napsauttamalla. Silti suomenmaassa on paljon ei niin hyvännäköisiä miehiä jotka eivät saa koskaan parisuhdetta ja perhettä. Se nyt vaan on näin, koska tutustuminen tänä päivänä tapahtuu enimmäkseen tinderien ja nettideittien kautta joissa ulkonäkö merkkaa ja naiset voi seksitykkäysten ansioista kilpailuttaa itsensä, kolikolla vaan se kääntöpuoli mitä mies naisesta haluaa kun nainen yrittää kurkottaa kuuseen. Suomen syntyvyys laskee koska parisuhteita ei synny.

        Enkä ole missään sanonut, että komeat miehet ei halua parisuhdetta. Jos he parisuhteeseen alkavat, niin naisen pitää olla heidän tasoisensa. Jotenkin naiivia ajatella, että komeilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) ei ole vaatimuksia naiselle vaikka he alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin.

        Jaaha, minulla siis on helppoa "koska olet nainen ja saat miehiä seksiin sormia napsauttamalla".

        Mutta kun en halua miehiä vain seksiin! Mitä ihmeen hyötyä tai iloa minulle on siitä että saan sormia napsauttamalla sellaista mitä en halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kokeilisitte niitä tasoisianne naisia, niin ei tarvis turhaa kestää pakkeja. Sen siitä saa, kun yrittää vaan tadoaan ylempää. Niinhän miehet tutkitusti tekee. Mitä viehättävämpi nainen, niin sitä viehättävämmäksi mies kuvittelee itsensä. Täysin riippumatta siitä, osoittaako nainen mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan ja siksi tulee tonnikaupalla pakkeja.

        Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan. Miksi reppanaätmit lähettävät viestejä kauniille, koulutetulle ja menestyvälle naiselle? Siksi että ätmi luulee olevansa samaa tasoa. Luulisi että jos omistaa peilin, ymmärtäisi ettei ole mitään saumaa. Miksi parisuhdetta etsivä älykäs, kaunis, hoikka, koulutettu ja hyvässä ammatissa oleva kiinnostuisi ylipainoisesta, aökoholisoituneesta,, luku- ja kirjoitustaidottomasta, sossun rahoilla elävästä tyhjäpäästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen minäkin tavallisen tai ei niin hyvvännäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteissa. Mitä sitten? Tiedän että he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ovat joutuneet ottamaan lukuisia pakkeja vastaan ennen sitä, eikä kaikista todellakaan ole ottamaan koko ajan pakkeja vastaan mutta sun ei tarvitse tätä miettiä, koska olet nainen ja saat miehen seksiin sormia napsauttamalla. Silti suomenmaassa on paljon ei niin hyvännäköisiä miehiä jotka eivät saa koskaan parisuhdetta ja perhettä. Se nyt vaan on näin, koska tutustuminen tänä päivänä tapahtuu enimmäkseen tinderien ja nettideittien kautta joissa ulkonäkö merkkaa ja naiset voi seksitykkäysten ansioista kilpailuttaa itsensä, kolikolla vaan se kääntöpuoli mitä mies naisesta haluaa kun nainen yrittää kurkottaa kuuseen. Suomen syntyvyys laskee koska parisuhteita ei synny.

        Enkä ole missään sanonut, että komeat miehet ei halua parisuhdetta. Jos he parisuhteeseen alkavat, niin naisen pitää olla heidän tasoisensa. Jotenkin naiivia ajatella, että komeilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) ei ole vaatimuksia naiselle vaikka he alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin.

        Naisten kohdalla puhut seksin saamisesta ja miesten kohdalla parisuhteeseen pääsemisestä. Eihän ne sama asia ole.
        Useimmat ihmiset etsivät parisuhteeseen ihmistä jonka kanssa tulee hyvin toimeen, viihtyy ja on viehätys on molemminpuolista. Puhut suhteesta kuin jostain liiketoimesta. Lähestyt väärästä näkökulmasta, perspektiivisi on kieroutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kokeilisitte niitä tasoisianne naisia, niin ei tarvis turhaa kestää pakkeja. Sen siitä saa, kun yrittää vaan tadoaan ylempää. Niinhän miehet tutkitusti tekee. Mitä viehättävämpi nainen, niin sitä viehättävämmäksi mies kuvittelee itsensä. Täysin riippumatta siitä, osoittaako nainen mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan ja siksi tulee tonnikaupalla pakkeja.

        Jos olisin tosi komea mies niin en kyllä kauan yhden naisen olisi. Mitä kauniimpi, sitä itserakkaampi. Moni kakku päältä kaunis mutta silppua sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin tosi komea mies niin en kyllä kauan yhden naisen olisi. Mitä kauniimpi, sitä itserakkaampi. Moni kakku päältä kaunis mutta silppua sisältä.

        Hyvä juttu että et edes halua kaunista naista. Ethän sinä sellaista saisikaan vaikka olisit kuinka komea. Epäilen ettet saisi ketään vaikka olisit kuinka komea. Ei tuolla asenteella naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen minäkin tavallisen tai ei niin hyvvännäköisiä miehiä jotka ovat parisuhteissa. Mitä sitten? Tiedän että he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ovat joutuneet ottamaan lukuisia pakkeja vastaan ennen sitä, eikä kaikista todellakaan ole ottamaan koko ajan pakkeja vastaan mutta sun ei tarvitse tätä miettiä, koska olet nainen ja saat miehen seksiin sormia napsauttamalla. Silti suomenmaassa on paljon ei niin hyvännäköisiä miehiä jotka eivät saa koskaan parisuhdetta ja perhettä. Se nyt vaan on näin, koska tutustuminen tänä päivänä tapahtuu enimmäkseen tinderien ja nettideittien kautta joissa ulkonäkö merkkaa ja naiset voi seksitykkäysten ansioista kilpailuttaa itsensä, kolikolla vaan se kääntöpuoli mitä mies naisesta haluaa kun nainen yrittää kurkottaa kuuseen. Suomen syntyvyys laskee koska parisuhteita ei synny.

        Enkä ole missään sanonut, että komeat miehet ei halua parisuhdetta. Jos he parisuhteeseen alkavat, niin naisen pitää olla heidän tasoisensa. Jotenkin naiivia ajatella, että komeilla miehillä (jos etsivät parisuhdetta) ei ole vaatimuksia naiselle vaikka he alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin.

        Millä lailla se, että saan naisena miehiä seksiin sormia napsauttamalla, auttaa minua löytämään vakituisen parisuhteen? Nuohan ovat eri asioita! Onko vaikea ymmärtää että EN etsi seksiä vaan parisuhdetta? Sama kuin väittäisit että työtön kyllä löytää vakituisen työpaikan koska hän saa sormia napsauttamalla mahdollisuuden tehdä ilmaista vapaaehtoistyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tän huomaa tosi hyvin. Miehillä tosiaan ei oo mitään käsitystä omasta tasostaan tai miesten tasosta ylipäänsä. Mouhaavat suu vaahdossa miten naiset muka ei huoli tasosiaan, vaikka todellisuudessa miehet ite vonkaavat kokoajan ylempää. Huomaahan sen kun kommentoivat jossain linkeissään pariskuntia, niin aina muka on tavisnainen tavismiestään alempi. Sokeekin näkee, että samaa tasoa ovat, mutta ei palstamies. Jokasen tositv sarjan tavis ja vähän alemmatkin miehet on palstamiehen mielestä komeita. Ei siis mitään käsitystä miesten tasosta näillä.

        Olen huomannut saman: kun pariskunnassa molemmat ovat tavallisen näköisiä, ätmi väittää että mies on tosi komea ja nainen ihan tavallisen näköinen. Totta kai ätmi määrittelee tavallisen näköisen miehen superkomeaksi. Kun seiskan mies arvioidaan kympiksi, ätmi, joka itse on nelonen, voi uskotella olevansa seiska. Ätmin tunnistaa siitä että hän väittää olevansa tavis. Miehet ja varsinkin ätmit tavoittelevat itseään tasokkaampia. Miten muuten selität sen että kaunis nainen saa niin paljon tykkäyksiä että häntä alkaa yököttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa yksikään mies jolla on tinderissä pyöreät 0 mätsiä kuvittelee itsestään yhtään mitään, toisin kuin naiset joilla on alkukarsinnan jälkeen satoja tai jopa tuhansia mätsejä, toinen toistaan komeampia miehiä. Niitä sitten treffaillaan parisuhteen toivossa vaikka miehillä on vain pillu mielessä.

        Mistä tiedät mitä muilla miehillä on mielessä? Se että joku on sinua komeampi ei kerro hänen tarkoitusperistä n eikä pyrki.yksustään yhtään mitään. Jos sinulla itselläsi on vain pillu mielessä niin sen sinä kyllä tiedät. Muiden miesten pääkopan sisälle et pääse.


    • Anonyymi

      Mikä saa sinut kuvittelemaan että naiset ovat mielissään saadessaan yhteydenottoja epäkiinnostavilta ja vadtenmielisiltä miehiltä?

      Sinä itse tunnet halveksuntaa ja vastenmielisyyttä ylipainoisia ihmisiä kohtaan. Et voi ymmärtää ihmistä joka ei viitsi liikkua ja vain syö ja syö yli oman tarpeensa. Sinua yksinkertaisesti inhottaa, jos lihava nainen lähestyy sinua. Et halua häntä. Olet mieluummin kokonaan ilman kuin lihavan naisen kanssa. Se on sinun oikeutesi ja ihan ok. Ei siinä mitään. Olet itse hyvässä kunnossa, urheilet ja huolehdit terveydestäsi ja edellytä samaa myös naiselta. Tähän mennessä kaikki ok.

      Mutta miten sitten kuvittelet naisten reagoivan, kun joku mies, jota he pitävät vadtenmielisiä, lähestyy viesteillä ja ehdottelee tapaamista? Mikä ajatuksenjuoksu sinulla on, jos luulet naisten olevan tuosta aivan ihastuksissaan, jopa siinä määrin että heillä nousee pissa päähän?

      Jos itse pidät oikeutena torjua nainen jota et halua (ja sehän ON sinun oikeutesi!), mikset suo samaa oikeutta naisille? Jos lähestyt naista ja tulet torjutuksi, lasket sen naisen viaksi: tämä on "ylimielinen"!

      Joku nainen on sinun mielestäsi epämiellyttävä: et halua häntä joten torjut hänet. Sinä olet jonkun naisen mielestä epämiellyttävä: hän ei halua sinua joten hän torjuu sinut. Näin yksinkertaista.

      P.S. Tämän kirjoitti urheileva, alipainoinen nainen. Minäkään en halua läskiä miestä. Mutta en halua myöskään vihamielistä katkeraa miestä vaikka tämä olisi kuinka komea poika ja timmissä kunnossa.

    • Anonyymi

      Tämän kirjoittajan logiikka menee näin:

      1. Miten sellainen nainen, jota minä en halua, kehtaa lähestyä minua? Ällöttävä! Mitä se akka itsestään kuvittelee?

      Miten sellainen nainen, jota minä haluan, kehtaa torjua minut? Hävytöntä! Mitä se akka itsestään kuvittelee?

      3. Ulkomaalaiset naiset ovat parempia ja fiksumpia. He lähestyvät minua vain jos ovat itse hyvännäköisiä ja minun naistyyppiäni. Ulkomaalainen lihava nainen ei ikinä ärsytä minua tyrkyttämällä itseään. Hän ymmärtää oman tasonsa ja sen ettei hänellä ole mahdollisuuksia.

      4. Ulkomaalainen minun tyyppiäni oleva nainen, josta minä kiinnostun, ilman ainuttakaan poikkeusta pitää minua kiinnostavana ja haluttavana. Ulkomailla en saa ikinä pakkeja.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä,yritin pitkään tapailla Suomalaisia naisia ja joka kerta suhde päättyi siihen että en jaksanut kuunnella joka päiväistä valittamista kaikista mahdollisista asioista.Naiset kulkevat tukka sekaisin pieruverkkareissa croksit jalassa naama norsunvitulla ja kuvittelevat olevansa kauniita ja haluttavia joita miesten pitää palvella.....HAHAHaa....Kirjauduin Aasialaisten naisten nettideitti sivustolle ja löysin heti itselleni sopivan iloisen ystävällisen ja perheestään kiinnostuneen naisen jonka kanssa olen nyt ollut naimisissa kolme vuotta ja ei tarvitse edes ajatella muita naisia....Mahtavaa..;)

      • Anonyymi

        No niin, sieltähän löytyi ratkaisu. Siirtykää ätmit kaikki tuolle samalle sivustolle. Sieltä löytyy. Ei perään huudella. Pahoittelut aasialaisille naisille, mutta jos te heille kelpaatte niin omapa on valintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, sieltähän löytyi ratkaisu. Siirtykää ätmit kaikki tuolle samalle sivustolle. Sieltä löytyy. Ei perään huudella. Pahoittelut aasialaisille naisille, mutta jos te heille kelpaatte niin omapa on valintansa.

        Ätnit haukkuvat ätmejä eli siis miehiä, jotka tykkäävät heistä tinderissä ja näin naisen pisteytys nousee ja nainen näkyy ätmien tykkäysten ansioista lukuisille mallimiehille. Mallimiehiä nämä ätnit sitten mätsäävät ja treffaavat jos treffeille mallimiehen kanssa pääsevät. Seksiäkin antavat mielellään, koska naama ja seksin jälkeen mallimiestä tavoitellaan parisuhteeseen, mutta ei saada, koska mallimies on antanut seksitykkäyksen ja vain seksiä vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätnit haukkuvat ätmejä eli siis miehiä, jotka tykkäävät heistä tinderissä ja näin naisen pisteytys nousee ja nainen näkyy ätmien tykkäysten ansioista lukuisille mallimiehille. Mallimiehiä nämä ätnit sitten mätsäävät ja treffaavat jos treffeille mallimiehen kanssa pääsevät. Seksiäkin antavat mielellään, koska naama ja seksin jälkeen mallimiestä tavoitellaan parisuhteeseen, mutta ei saada, koska mallimies on antanut seksitykkäyksen ja vain seksiä vailla.

        Miehethän ne tässäkin ketjussa naisia haukkuvat, ei toisinpäin. Naiset ovat poikkeuksetta kehottaneet miehiä etsimään sitä, mitä nämä tahtovat. Miehet eivät kuitenkaan jostain syytyä usko tätä.

        Minusta kaikkein kummallisista näissä monissa tässäkin nähdyissä miesten kommenteissa on, että ilmeisesti edes uusi onni ei poista miehen katkeruutta. Yhdessä lauseessa mies hehkuttaa uutta kumppania ja kymmenessä seuraavassa haukku edellisiä. Hyvä nainen ei miehestä ole kymmenen kehun arvoinen. Eikö mies osaa olla onnellinen nykyhetkessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehethän ne tässäkin ketjussa naisia haukkuvat, ei toisinpäin. Naiset ovat poikkeuksetta kehottaneet miehiä etsimään sitä, mitä nämä tahtovat. Miehet eivät kuitenkaan jostain syytyä usko tätä.

        Minusta kaikkein kummallisista näissä monissa tässäkin nähdyissä miesten kommenteissa on, että ilmeisesti edes uusi onni ei poista miehen katkeruutta. Yhdessä lauseessa mies hehkuttaa uutta kumppania ja kymmenessä seuraavassa haukku edellisiä. Hyvä nainen ei miehestä ole kymmenen kehun arvoinen. Eikö mies osaa olla onnellinen nykyhetkessä?

        Vieläkään en ole saanut vastausta kysymykseen, missä, milloin ja kuinka paljon tapahtuu sitä että rumat naiset sekstaavat komeiden miesten kanssa ja sitten tavoittelevat näitä suhteeseen. Ettekö voi paljastaa tietolähdettänne?

        Minä nimittäin en tunne ainuttakaan tuollaista tapausta.

        Tunnen kyllä tunnen yhden naisen joka eron jälkeen harrasti irtoseksiä. Nainen meni naimisiin 20-vuotiaana, sai neljä lasta ja erosi 45-vuotiaana. Aviomies oli impotentti ja vähän hintahtavakin joten nainen ei saanut liitossa hyvää seksiä. Hän ei edes tiennyt että seksi voi olla naiselle nautinto, kun aviomies oli niin surkea sängyssä.

        Eron jälkeen hän löysi seksin ilot. Hän oli hyvännäköinen, hyvin säilynyt nainen. Hän tapaili itseään 10-20 vuotta nuorempia komeita sällejä vain seksin merkeissä. Niitäkös riitti. Nainen ei todellakaan tavoitellut niitä miehiä parisuhteeseen. Hän halusi vain kuumaa seksiä ja saikin sitä, ensimmäisen kerran eronsa jälkeen.

        Tuo nainen on ainoa tuntemani nainen koka etsi netistä miehiä pikapanoihin. Muut tuntemani naiset etsivät vakituista suhdetta. Tuo nainen ei ole ruma, ei todellakaan. Hän saisi vakituisen suhteenkin jos haluaisi. Mutta ei halua. 25 vuotta tylsässä lähes seksittömässä avioliitossa pihtaavan miehen kanssa kyllä riitti.

        Tällä hetkellä hän on 51v. eikä enää välitä miehistä edes seksikumppaneina. Aika aikaa kutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, sieltähän löytyi ratkaisu. Siirtykää ätmit kaikki tuolle samalle sivustolle. Sieltä löytyy. Ei perään huudella. Pahoittelut aasialaisille naisille, mutta jos te heille kelpaatte niin omapa on valintansa.

        Toivottavasti mahdollisimman moni kunnollinen Suomalainen mies ottaa Aasialaisen iloisen kauniin ja perhekeskeisen naisen itselleen niin elämän laatu kyllä paranee huomattavasti.....Ei teitä valittavia Suomi lehmiä kaipaa kukaan.....;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti mahdollisimman moni kunnollinen Suomalainen mies ottaa Aasialaisen iloisen kauniin ja perhekeskeisen naisen itselleen niin elämän laatu kyllä paranee huomattavasti.....Ei teitä valittavia Suomi lehmiä kaipaa kukaan.....;)

        Missä kohtaa tuossakaan taas valitettiin? :D
        Täällähän naiset ovat yhtenä joukkona kehottaneet suomalaisille kelpaamattomia miehiä hakemaan morsiot ulkomailta, mikäli muiden maiden naiset teidät kelpuuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa tuossakaan taas valitettiin? :D
        Täällähän naiset ovat yhtenä joukkona kehottaneet suomalaisille kelpaamattomia miehiä hakemaan morsiot ulkomailta, mikäli muiden maiden naiset teidät kelpuuttavat.

        Olet ilmeisesti ymmärtänyt väärin,kehoitin miehiä ottamaan kauniin ja iloisen naisen Aasiasta suomalaisen valittavan ja ruman lehmän tilalle.Ei tässä ollut kyse suomilehmälle kelpaamattomista miehistä vaan niistä jotka ovat kyllästyneet kuuntelemaan ja katselemaan ruman ja nyrpeän akan valitusta ja haluavat iloa ja kauneutta elämäänsä....;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti ymmärtänyt väärin,kehoitin miehiä ottamaan kauniin ja iloisen naisen Aasiasta suomalaisen valittavan ja ruman lehmän tilalle.Ei tässä ollut kyse suomilehmälle kelpaamattomista miehistä vaan niistä jotka ovat kyllästyneet kuuntelemaan ja katselemaan ruman ja nyrpeän akan valitusta ja haluavat iloa ja kauneutta elämäänsä....;)

        Miksi ne kauniit ja iloiset naiset haluaisi valittavan, ruman suomiukon vaivoikseen, tuollaisen pohjasakkaa edustavan nyrpeän ulisija-ukkelin joka ei kelpaa edes suominaisille? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne kauniit ja iloiset naiset haluaisi valittavan, ruman suomiukon vaivoikseen, tuollaisen pohjasakkaa edustavan nyrpeän ulisija-ukkelin joka ei kelpaa edes suominaisille? :)

        Ei ne haluakaan. Mutta niin kauan kuin koronan takia ei kuitenkaan pääse ulkomaille, pihjasakkaukkelit voivat elää fantasioissaan ja uskotella saavansa ulkomailta kauniin ja iloisen naisen. Jonain päivänä pandemia on ohi ja silloin se totuus valkenee. Pohjasakat tajuavat ettei heillä ole mitään mahdollisuutta myöskään ulkomaalaiseen naiseen. Mutta annetaan heidän edes uneksia. Eläkööt harhoissaan vielä kevään loppuun eli siihen asti että koronarokotukset tulevat ja matkustaminenkin taas onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätnit haukkuvat ätmejä eli siis miehiä, jotka tykkäävät heistä tinderissä ja näin naisen pisteytys nousee ja nainen näkyy ätmien tykkäysten ansioista lukuisille mallimiehille. Mallimiehiä nämä ätnit sitten mätsäävät ja treffaavat jos treffeille mallimiehen kanssa pääsevät. Seksiäkin antavat mielellään, koska naama ja seksin jälkeen mallimiestä tavoitellaan parisuhteeseen, mutta ei saada, koska mallimies on antanut seksitykkäyksen ja vain seksiä vailla.

        Mallimiehen ei tarvitse harrastaa seksiä ruman naisen kanssa. Hän ottaa kauniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti mahdollisimman moni kunnollinen Suomalainen mies ottaa Aasialaisen iloisen kauniin ja perhekeskeisen naisen itselleen niin elämän laatu kyllä paranee huomattavasti.....Ei teitä valittavia Suomi lehmiä kaipaa kukaan.....;)

        Mutta sen sijaan, että hoitaisit parisuhdettasi sen viehättävän aasialaisen naisen kanssa, roikut edelleen tällä palstalla. Ilmeisesti siis juttelet mieluummin lihavien ylimielisten epänaisellisten suomalaisten naisten kanssa kuin kauniin vaimosi kanssa? Mitä jos veisit sen vaimosi teatteriin tai ostaisit hänelle kukkia tai laittaisit hänelle ruokaa? Ethän sinä tietenkään viitsi. Mutta tuolla menolla menetät sen vaimosi. Hän ottaa eron. Ei hän jaksa äijää joka ei huomioi häntä vaan kuluttaa aikaa juttelemalla ventovieraiden naisten kanssa netissä.


    • Anonyymi

      Tinder on pilannut pariutumisen ja suomen syntyvyys laskee. Tai oikeastaan jo Facebook/ Instagram/ Linkedin / Twitter pilasivat pariutumisen ja Tinder oli niin kuin viimeinen silaus, viimeinen naula arkkuun, jonka jälkeen yhtään kukaan (tartu tähän) ei ole enää löytänyt kunnollista parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Saat pisteitä, kun naiset joilla on itsellään korkea pistemäärä matchaavat sinut tai laittavat sinulle superlikejä. Elo-pistemääräsi laskee, mitä vähemmän sinua swipetään.

        Jos pisteesi ovat pohjalukemissa, sinulle ei enää pian näytetä muita kuin hyvin rumia naisia joilla on pieni elo-pistemäärä johtuen heidän rumuudestaan.

        Koko ohjelmisto on täten täysin absurdi ja suosii 99%:ia naisista ja n. 1-2%:ia miehistä.
        Eli toisin sanoen Tinder on naisten karkkikauppa josta he käyvät poimimassa matchien seasta miesmallit jne., ja valtaosa miehistä ei saa kyseisestä applikaatiosta juuri mitään irti.


      • Anonyymi

        Kovin huolissaan ovat palstan pojat aina suomen syntyvyydestä :D Vaikka puhuvatkin vaan pillunsaannista ja haukkuvat jo lisääntyneitä naisia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat pisteitä, kun naiset joilla on itsellään korkea pistemäärä matchaavat sinut tai laittavat sinulle superlikejä. Elo-pistemääräsi laskee, mitä vähemmän sinua swipetään.

        Jos pisteesi ovat pohjalukemissa, sinulle ei enää pian näytetä muita kuin hyvin rumia naisia joilla on pieni elo-pistemäärä johtuen heidän rumuudestaan.

        Koko ohjelmisto on täten täysin absurdi ja suosii 99%:ia naisista ja n. 1-2%:ia miehistä.
        Eli toisin sanoen Tinder on naisten karkkikauppa josta he käyvät poimimassa matchien seasta miesmallit jne., ja valtaosa miehistä ei saa kyseisestä applikaatiosta juuri mitään irti.

        Miksi hitossa te sitten käytätte sitä Tintuntanderia? Jos on niin paska, niin älkää käyttäkö. Jos se on niin turha, niin älkää käyttäkö. Jos se niin harmittaa, niin älkää käyttäkö. Eihän siitä ilmeisesti ainakaan mitään hyötyä teille ole, joten älkää käyttäkö. 😅


    • Anonyymi

      "Vieläkään en ole saanut vastausta kysymykseen, missä, milloin ja kuinka paljon tapahtuu sitä että rumat naiset sekstaavat komeiden miesten kanssa ja sitten tavoittelevat näitä suhteeseen. Ettekö voi paljastaa tietolähdettänne?"

      Tinderien ja nettideittien kautta tätä tapahtuu. Ai haluat vielä tietää missä ja milloin ja kenen luona? Mä haluan samoja nappeja mitä sä oot vetänyt!

      • Anonyymi

        Ja tämän tiedon olet saanut mistä?

        Vaikka sulle kerta toisensa jälkeen naiset kertoo ettei tuollaista tapahdu, niin jatkat jankuttamista.

        Todistustaakka on sinulla, koska olet väitteen esittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän tiedon olet saanut mistä?

        Vaikka sulle kerta toisensa jälkeen naiset kertoo ettei tuollaista tapahdu, niin jatkat jankuttamista.

        Todistustaakka on sinulla, koska olet väitteen esittäjä.

        Älä nyt viitti.. Aikuinen nainen! Kaikki miehet tietää että naiset saa satoja tykkäyksiä tinderissä ja panoseuraa löytyy vaikka joka päivälle:D Voi olla vaikka useampi mies samana päivänä:D

        Kerroppa sä minkä takia parisuhdetta etsivät naiset pyörii nettideittisivustoilla ja tinderissä vuosia? Tuhansista miehistä ei löydy parisuhdetta niin kyllä haiskahtaa kullikaruselli vahvasti. Onko niin että naiset etsivätkin oikeasti seksiseuraa? Eivät vaan sano sitä suoraan? Vai tavoittelevatko naiset miehiä joita eivät voi saada parisuhteeseen? Rima on siis liian korkealla kun miehen pitää olla komea, pitkä, kouluja käynyt ja rikas. Kerro meille kun tiedät kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti.. Aikuinen nainen! Kaikki miehet tietää että naiset saa satoja tykkäyksiä tinderissä ja panoseuraa löytyy vaikka joka päivälle:D Voi olla vaikka useampi mies samana päivänä:D

        Kerroppa sä minkä takia parisuhdetta etsivät naiset pyörii nettideittisivustoilla ja tinderissä vuosia? Tuhansista miehistä ei löydy parisuhdetta niin kyllä haiskahtaa kullikaruselli vahvasti. Onko niin että naiset etsivätkin oikeasti seksiseuraa? Eivät vaan sano sitä suoraan? Vai tavoittelevatko naiset miehiä joita eivät voi saada parisuhteeseen? Rima on siis liian korkealla kun miehen pitää olla komea, pitkä, kouluja käynyt ja rikas. Kerro meille kun tiedät kaiken!

        Vaan kun naiset eivät edelleenkään käytä tinderiä niin, että pyyhkisivät jokaisen miehen oikealle, joten naiset eivät saa satoja tai tuhansia matcheja päivässä. Useimmat naiset eivät ole kiinnostuneita niistä turhista tykkäyksistä eivätkä etsi panoseuraa tinderistä :)

        Johan tässä on moneen kertaan todettu sinun taholta tullut varma tieto, että useimmat miehet etsivät tinderistä seksiä ja useimmat naiset etsivät parisuhdetta. Tällöin naiset eivät löydä tinderistä parisuhdetta, vaikka olisivat siellä vuosia.

        Sinähän täällä jatkuvasti väität tietäväsi kaiken, ja todistustaakka pysyy väitteen esittäjällä. Toistaiseksi et ole kyennyt esittämään yhtään vedenpitävää todistetta, vaan mutuilet omiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti.. Aikuinen nainen! Kaikki miehet tietää että naiset saa satoja tykkäyksiä tinderissä ja panoseuraa löytyy vaikka joka päivälle:D Voi olla vaikka useampi mies samana päivänä:D

        Kerroppa sä minkä takia parisuhdetta etsivät naiset pyörii nettideittisivustoilla ja tinderissä vuosia? Tuhansista miehistä ei löydy parisuhdetta niin kyllä haiskahtaa kullikaruselli vahvasti. Onko niin että naiset etsivätkin oikeasti seksiseuraa? Eivät vaan sano sitä suoraan? Vai tavoittelevatko naiset miehiä joita eivät voi saada parisuhteeseen? Rima on siis liian korkealla kun miehen pitää olla komea, pitkä, kouluja käynyt ja rikas. Kerro meille kun tiedät kaiken!

        Älä itse viitsi aikuinen mies! Miten ihmeessä kaikki miehet voivat tietää kuinka paljon mätsejä ja tykkäyksiä naiset saavat? Minä en pääse kurkistamaan kenenkään muun tietoihin kuin omiini. Tiedän täsmälleen kuinka monta tykkäystä ja mätsiä minulla itselläni on. Mitään muuta en voi tietää, en mitenkään. En tiedä kuinka monta mätsiä joku muu nainen saa, enkä tiedä kuinka paljon joku mies niitä saa. Miten ihmeessä voisin tietää? Sama kuin väittäisin tietäväni mitä joku toinen ihminen ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itse viitsi aikuinen mies! Miten ihmeessä kaikki miehet voivat tietää kuinka paljon mätsejä ja tykkäyksiä naiset saavat? Minä en pääse kurkistamaan kenenkään muun tietoihin kuin omiini. Tiedän täsmälleen kuinka monta tykkäystä ja mätsiä minulla itselläni on. Mitään muuta en voi tietää, en mitenkään. En tiedä kuinka monta mätsiä joku muu nainen saa, enkä tiedä kuinka paljon joku mies niitä saa. Miten ihmeessä voisin tietää? Sama kuin väittäisin tietäväni mitä joku toinen ihminen ajattelee.

        Feikkiprofiililla ruma nainen sai 150 matchia kahden päivänä aikana! Ai mistäkö tiedän? Tein feikkiprofiilin:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feikkiprofiililla ruma nainen sai 150 matchia kahden päivänä aikana! Ai mistäkö tiedän? Tein feikkiprofiilin:D

        Sinun olisi pitänyt Teit feikkiprofiilin ja sitten pistit sen olemattoman feikkinaisen käyttäytymään niin kuin miehet käyttäytyvät eli pyyhit joka toisen oikealle. Mutta kun naiset EIVÄT tee niin. Sinun olisi pitänyt pyyhkiä oikealle joka kymmenes, ja imenomaan sellaiset joissa ei ehdoteta vain seksiä vaan parisuhdetta. Siis valita muutama fiksu profiili. Suurin osa miesten profiilista on ala-arvoisia. Sellaisia ettei täyspäinen nainen niistä kiinnostu. Feikkiprofiilia tehdessäsi siis.lähtökohtaisesti pistit sen naisen käyttäytymään kuin idiootti. Ajattelet vissiin että jos nainen on ruma, hän on varmasti.yös tyhmä ja epätoivoinen. Unohdit että naiset harvemmin etsivät miehiä pakkomielteenomaisesti ja epätoivoisesti..ies ei ole välttämättömyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feikkiprofiililla ruma nainen sai 150 matchia kahden päivänä aikana! Ai mistäkö tiedän? Tein feikkiprofiilin:D

        Kerroit että feikkiprofiilisi pyyhki kaikki miehet oikealle. Rumakaan nainen ei pyyhi kaikkia tinderin miehiä oikealle, joten feikkiprofiilisi tapa pelata sovellusta ei ole todellisuuteen verrannollinen.


      • Anonyymi

        Sinä valehtelet. Tätä EI tapahdu Tinderin ja nettideittien kautta. Tätä tapahtuu vain sinun mielikuvituksessasi.


    • Anonyymi

      Suomi akka kauhea juoppo rasisti leuhka lunttu. Ei tule suuria sukuja enää, kaikka raha moskaan.

      • Anonyymi

        Sinä kirjotta niin että Suomi ukko myös ei ymmärrä sekava juttu et osaa tyhmä vihainen kukaan akka ei huoli sinua älä juo enää viinaa mene töihin


    • Anonyymi

      Ei tarviste miettiä että kehuisin kilvan naisia. Parissa netti deitti palvelussa ollaan mutta en swaippaile enkä aloita keskusteluja naisten kanssa. Olen ihan tyytyväinen elämääni näin, vaikka olisihan kumppanin kanssa kivempaa. Onneksi on koira jonka avulla saa myös vähän erilaista sisältöä elämään...

    • Anonyymi

      Feikkiprofiilin tekijä:

      Ilmoitatko kaikille matcheillesi että profiilisi on feikki? Vai lisäätkö veljiesi turhautumista tinderiin etkä vaan vastaa mitään heidän yhteydenottoihinsa?

      • Anonyymi

        Entä jos ne miehet jotka vastasivat luommallesi feikkiprofiilinaiselle ovat itsekin feikkejä? Entä jos ylipäänsä puolet niistä naisista joiden kanssa viestittelet ovatkin miesten tekemiä feikkejä?


    • Anonyymi

      -Nainen on tinderissä ja nainen swaippaa joka toinen päivä
      -Nainen nirsoilee, tykkää vain komeimmista ja saa 5 matchia joka toinen päivä
      -Kuukaudessa nainen saa 75 matchia
      -Vuodessa nainen saa 900 matchia

      • Anonyymi

        Väität siis että jokaisesta oikealle pyyhjäudtstö tulee mötsi? Ei tule. Ei ainakaan jos nainen etsii nimenomaan parisuhdetta ja kertoo jo profiilissaan että seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Olen ulkonäöltöni 8/10 mutta ei minun jokaisesta pyyhkäisystäni mätsiä tule. Profiilitekstisdäni teen selväksi mitä haluan.


      • Anonyymi

        Koko ajan täällä väitetään että komeat miehet huolivat rumempia vain seksiin ja että jos komea haluaa parisuhteen, naisen on oltava kaunis. Jos tämä feikkinainen siis profiilissaan kertoo etsivänsä nimenomaan parisuhdetta eikä irtoseksiä ja sen jälkeen svaippailee oikealle vain komeita miehiä, hän ei saa ainuttakaan mätsiä. Varsinkin jos hän sanoo ettei anna ekoilla treffeillä vaikka parisuhde syntyisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis että jokaisesta oikealle pyyhjäudtstö tulee mötsi? Ei tule. Ei ainakaan jos nainen etsii nimenomaan parisuhdetta ja kertoo jo profiilissaan että seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Olen ulkonäöltöni 8/10 mutta ei minun jokaisesta pyyhkäisystäni mätsiä tule. Profiilitekstisdäni teen selväksi mitä haluan.

        "Väität siis että jokaisesta oikealle pyyhjäudtstö tulee mötsi? Ei tule."

        Aika lähelle. 80% kanssa tuli mätsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan täällä väitetään että komeat miehet huolivat rumempia vain seksiin ja että jos komea haluaa parisuhteen, naisen on oltava kaunis. Jos tämä feikkinainen siis profiilissaan kertoo etsivänsä nimenomaan parisuhdetta eikä irtoseksiä ja sen jälkeen svaippailee oikealle vain komeita miehiä, hän ei saa ainuttakaan mätsiä. Varsinkin jos hän sanoo ettei anna ekoilla treffeillä vaikka parisuhde syntyisikin.

        Jos feikkiprofiilinaonen saa 75 mätsiä viikossa, hänen profiilissaam luvataan seksiä. Jos hän sen sijaan kertoo etsivänsä poikaystävää vakituiseen suhteeseen, harrastavansa lukemista ja teatterissa käymistä ja kirjoittaa vielä että seksin vonkaajat älkää vaivautuko, niin tuskin tulee 75 mätsiä viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Väität siis että jokaisesta oikealle pyyhjäudtstö tulee mötsi? Ei tule."

        Aika lähelle. 80% kanssa tuli mätsi.

        Kerropa siis mitä feikin profiilitekstissä luki. Ja näkyikö valokuvassa kaula-aukko, oliko naisella minihame tms. seksiä lupailevaa/vihjailevaa vaatetusta? Millaisia miehiä feikki pyyhki oikealle? Sellaisia ko, jotka olivat etsimässä seksiseuraa?

        Ja siis 80% pyyhkäisyistä johti mätsiin? Miten selität se, että minä joka olen ulkonäöltöni 8/10 ja jolla on profiilissa sekä kasvokuva että kokovartalokuva, en todellakaan saa mätsiä läheskään jokaisesta kerrasta kun pyyhin oikealle? Johtuisiko siitä että valokuvissa minulla on farkut ja siisti paitapusero eikä koruja? Johtuisiko siitä että profiilissa kerron että etsin vakituista suhdetta ja korostan sitä että vonkaajat eivät kiinnosta?

        Totta hemmetissä seksiseuraa löytyy, oli nainen minä ikäinen ja näköinen tahansa, mutta entä kun nainen EI TAHDO.

        Naisen ei ole helppo löytää tasoistaan miestä parisuhteeseen. Tasoistaan sekä ulkonäön, koulutuksen, pääkopan, taloudellisen tilanteen että sydämen sivistyksen puolesta. Vonkaajat painukaa helvettiin - ihan oikeasti!

        P.S. Arvaan mitä kohta sanot. Kiistät sen että olen 8/10. Älä usko jos et usko. Mutta niin se on. Olen ns. misdityyppinen. Minua on pyydetty missikisoihin, mutta en lähtenyt. On idioottimaista kilpailla siitä kuka on kaunein.


    • Anonyymi

      ""Koko ajan täällä väitetään että komeat miehet huolivat rumempia vain seksiin ja että jos komea haluaa parisuhteen, naisen on oltava kaunis.""

      Kyllä, vai meinaatko että komealla miehellä ei ole mitään vaatimuksia naiselle JOS komea mies etsii parisuhdetta? Komea mies voi kyllä harrastaa seksiä alempitasoisten naisten kanssa mutta seksi on miehille vaan seksiä, eikä nuo naiset rumia ole. Ne naiset ei vaan ole KOMEAN MIEHEN TASOISIA.

      ""Jos tämä feikkinainen siis profiilissaan kertoo etsivänsä nimenomaan parisuhdetta eikä irtoseksiä ja sen jälkeen svaippailee oikealle vain komeita miehiä, hän ei saa ainuttakaan mätsiä. Varsinkin jos hän sanoo ettei anna ekoilla treffeillä vaikka parisuhde syntyisikin.""

      Mistä sä nyt tämän keksit? Ei sillä feikkinaisella lukenut profiilissa yhtään mitään ja vaikka olisi lukenut että etsii parisuhdetta niin ihan varmasti olisi saanut matcheja mutta ei ehkä ihan noin paljon. En kyllä yhtään ihmettele minkä takia et saa parisuhdetta kun vaikutat olevan todella kujalla etkä osaa lukea miehiä, etkä tiedä miten miehet toimii.

      • Anonyymi

        Sanoinkin että JOS..

        Väität että ruma nainen, joka pyyhkii oikealle vain komeita miehiä, saa paljon mätsejä.

        Minä vastaan että ehkäpä, mutta se riippuu kokonaan siitä mitä miehet luulevat häneltä saavansa. Hän saa mätsejä vain jos hän lupaa profiilissaan seksiä tai jos hänen profiilissaan ei lue juuri mitään. Siis jos.

        Ja juuri sanoit ettei feikkinaisen profiilissa lukenut mitään. Kyllä sen todella saattoi arvatakin. Sen pystyi suoraan päättelemään siitä että hän saa mätsejä. Idioottimiehet luulevat saavansa häneltä seksiä kun profiilissa ei suoraan lue että ei tipu.

        Tietenkään et vaivaudu kirjoittamaan naiselle profiilitekstiä. Et varsinkaan sellaista jossa hän kertoo etsivänsä parisuhdetta ja olevansa sitä mieltä että seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen.

        Profiiliteksti puuttuminen selittää asian. Nainen saa siis seksitykköyksiä. Ei kai sitä kukaan ole missään vaiheessa epäillytkään etteikö jokainen nainen niitä saa.

        Mutta eikö mene jakeluun että me naiset EMME HALUA seksitykköyksiä?! Millä hemmetin perusteella meillä menee hyvin kun saamme sellaista mitä emme halua?

        JOS - siis jos - tämä feikkinaisen kertoisi profiilissaan etsivänsä nimenomaan parisuhdetta ja lisäisi ettei aio antaa irtoseksiä ja JOS hän pyyhkisi vain komeita miehiä, hän ei saa ainuttakaan mätsiä.

        Nainen ei siis saa Tinderissä sitä.itä haluaa. Seksitykkäyksiä kyllä tulee. Mutta sadannen kerran: nainen joka etsii parisuhdetta saa seksitykköyksistään vain oksennuksen maun suuhun. Ja teidän ääliö miesten mielestä naisten pitäisi olla mielissään niistä seksitykkäyksistä. Sama kuin selittäisit jolle kulle että kyllä sinun kelpaa kun naapurin koira kusee ja paskantaa joka aamu ulko-oveasi vasten, ole kiitollinen, et taida tajuta miten vaikeaa niillä on joiden ovelle koira ei paska na.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin että JOS..

        Väität että ruma nainen, joka pyyhkii oikealle vain komeita miehiä, saa paljon mätsejä.

        Minä vastaan että ehkäpä, mutta se riippuu kokonaan siitä mitä miehet luulevat häneltä saavansa. Hän saa mätsejä vain jos hän lupaa profiilissaan seksiä tai jos hänen profiilissaan ei lue juuri mitään. Siis jos.

        Ja juuri sanoit ettei feikkinaisen profiilissa lukenut mitään. Kyllä sen todella saattoi arvatakin. Sen pystyi suoraan päättelemään siitä että hän saa mätsejä. Idioottimiehet luulevat saavansa häneltä seksiä kun profiilissa ei suoraan lue että ei tipu.

        Tietenkään et vaivaudu kirjoittamaan naiselle profiilitekstiä. Et varsinkaan sellaista jossa hän kertoo etsivänsä parisuhdetta ja olevansa sitä mieltä että seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen.

        Profiiliteksti puuttuminen selittää asian. Nainen saa siis seksitykköyksiä. Ei kai sitä kukaan ole missään vaiheessa epäillytkään etteikö jokainen nainen niitä saa.

        Mutta eikö mene jakeluun että me naiset EMME HALUA seksitykköyksiä?! Millä hemmetin perusteella meillä menee hyvin kun saamme sellaista mitä emme halua?

        JOS - siis jos - tämä feikkinaisen kertoisi profiilissaan etsivänsä nimenomaan parisuhdetta ja lisäisi ettei aio antaa irtoseksiä ja JOS hän pyyhkisi vain komeita miehiä, hän ei saa ainuttakaan mätsiä.

        Nainen ei siis saa Tinderissä sitä.itä haluaa. Seksitykkäyksiä kyllä tulee. Mutta sadannen kerran: nainen joka etsii parisuhdetta saa seksitykköyksistään vain oksennuksen maun suuhun. Ja teidän ääliö miesten mielestä naisten pitäisi olla mielissään niistä seksitykkäyksistä. Sama kuin selittäisit jolle kulle että kyllä sinun kelpaa kun naapurin koira kusee ja paskantaa joka aamu ulko-oveasi vasten, ole kiitollinen, et taida tajuta miten vaikeaa niillä on joiden ovelle koira ei paska na.

        Nimenomaan! Feikkiprofiilin mätsit johtuivat käytännössä miesten antamista seksitykkäyksistä. Seksitykkäyksiä voi verrata koiranpaskaan. Paitsi että koiranpaska on miellyttävämpää. Feikkinaisen saamat seksitykkäykset eivät todista että naisilla menee hyvin vaan että metoolle on tarvetta. Jos saan valita haluanko ätmiltä seksitykkäyksen vai naapurin koiralta koiranpaskaa, valitsen koiranpaskan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Feikkiprofiilin mätsit johtuivat käytännössä miesten antamista seksitykkäyksistä. Seksitykkäyksiä voi verrata koiranpaskaan. Paitsi että koiranpaska on miellyttävämpää. Feikkinaisen saamat seksitykkäykset eivät todista että naisilla menee hyvin vaan että metoolle on tarvetta. Jos saan valita haluanko ätmiltä seksitykkäyksen vai naapurin koiralta koiranpaskaa, valitsen koiranpaskan.

        Täytyypä tehdä uusi testi feikkinaisella ja kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta.
        Jos feikkinainen saa vielä silloinkin hirveästi matcheja, niin silloin et ikävä kyllä ole 8/10 nainen.

        En kyllä oikein jaksa uskoa, että match määrät tuosta hirveästi laskee vaikka feikkinaisella lukisikin, että etsii parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä tehdä uusi testi feikkinaisella ja kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta.
        Jos feikkinainen saa vielä silloinkin hirveästi matcheja, niin silloin et ikävä kyllä ole 8/10 nainen.

        En kyllä oikein jaksa uskoa, että match määrät tuosta hirveästi laskee vaikka feikkinaisella lukisikin, että etsii parisuhdetta.

        Ei riitä jos kirjoitat pelkästään "etsin parisuhdetta". Sun täytyy kirjoittaa siihen ihan kunnollinen ja ajateltu kuvaus, jossa teet mahdollisimman selväksi:

        a) etsin vakituista parisuhdetta

        b) seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen

        c) en etsi seksisuhdetta, sillä välin kun sitä parisuhdetta ei ole vielä löytynyt

        d) en etsi irtosuhteita, sillävälin kun sitä parisuhdetta ei ole vielä löytynyt

        e) en harrasta seksiä treffien päätteeksi, testimielessä ennen parisuhdetta

        f) seksinvonkaajat älkää vaivautuko

        g) seksinvonkaajat älkää siis todellakaan vaivautuko

        Ainakin nuo asiat pitää tehdä selväksi. Muutoin seksitykkääjät löytävät kyllä jonkin perusteen tykkäillä. Keksiihän heistä osa vielä noiden jälkeenkin, mutta edes osa putoaa pois.

        Lisäksi sillä sun feikkinaisella pitää tietysti olla edes jollain tasolla uskottava profiili. Muutoin ne seksitykkääjät eivät usko noita muitakaan.

        Lisäksi profiilissa oleviin kuviin pitää kiinnittää huomiota. Valitset sinne vain kuvia, jotka ovat mielestäsi viehättäviä, ei seksikkäällä tavalla. Iso osa seksitykkääjistä kun ei vaivaudu lukemaan mitään tekstiä, vaan tykkäilee vain kuvien perusteella. Jos valitsemasi kuvat viestivät muuta kuin kirjoittamasi teksti, niin vesität koko kokeilusi.

        Lisäksi, koska feikkisi etsii parisuhdetta, niin hän tietysti tykkäilee vain parisuhdetta etsivistä. Hän ei tykkäile seksiä etsivistä, eikä tyhjistä profiileista. Muutoin vesität koko kokeilusi.

        Jos nyt noilla alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä tehdä uusi testi feikkinaisella ja kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta.
        Jos feikkinainen saa vielä silloinkin hirveästi matcheja, niin silloin et ikävä kyllä ole 8/10 nainen.

        En kyllä oikein jaksa uskoa, että match määrät tuosta hirveästi laskee vaikka feikkinaisella lukisikin, että etsii parisuhdetta.

        Normaalit naiset jotka etsivät Tindereistä parisuhdetta eivätkä irtoseksiä, kirjoittavat tämän yleensä profiiliinsa. Näillä naisilla on harvoin tyrkkyjä/ vihjailevia kuvia. Nämä naiset eivät tykkäile miesprofiileista, joissa ei ole lainkaan tekstiä biossa, tai joissa lukee että mies on pelkkää seikkailuseuraa vailla.

        Olet kuitenkin tehnyt selväksi ettet pelaa feikkiprofiilillasi kuten valtaosa normaaleista naisist, vaan pyyhit oikealle kaikki miehet. Olet tiukasti ilmaissut ettet halua tehdä realistista testiä feikkitililläsi.

        Epärealistisilla testeilläsi olet saanut selville sen minkä kaikki jo tietää: jos nainen pyyhkii KAIKKI miehet oikealle, hän voi saada satoja matcheja. Tätä ei ole kukaan koskaan kiistänyt. Faktana vaan pysyy etteivät naiset pyyhi jokaista miestä oikealle, joten sillä tavoin suoritettu testi ei kerro naisten pelitavoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä jos kirjoitat pelkästään "etsin parisuhdetta". Sun täytyy kirjoittaa siihen ihan kunnollinen ja ajateltu kuvaus, jossa teet mahdollisimman selväksi:

        a) etsin vakituista parisuhdetta

        b) seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen

        c) en etsi seksisuhdetta, sillä välin kun sitä parisuhdetta ei ole vielä löytynyt

        d) en etsi irtosuhteita, sillävälin kun sitä parisuhdetta ei ole vielä löytynyt

        e) en harrasta seksiä treffien päätteeksi, testimielessä ennen parisuhdetta

        f) seksinvonkaajat älkää vaivautuko

        g) seksinvonkaajat älkää siis todellakaan vaivautuko

        Ainakin nuo asiat pitää tehdä selväksi. Muutoin seksitykkääjät löytävät kyllä jonkin perusteen tykkäillä. Keksiihän heistä osa vielä noiden jälkeenkin, mutta edes osa putoaa pois.

        Lisäksi sillä sun feikkinaisella pitää tietysti olla edes jollain tasolla uskottava profiili. Muutoin ne seksitykkääjät eivät usko noita muitakaan.

        Lisäksi profiilissa oleviin kuviin pitää kiinnittää huomiota. Valitset sinne vain kuvia, jotka ovat mielestäsi viehättäviä, ei seksikkäällä tavalla. Iso osa seksitykkääjistä kun ei vaivaudu lukemaan mitään tekstiä, vaan tykkäilee vain kuvien perusteella. Jos valitsemasi kuvat viestivät muuta kuin kirjoittamasi teksti, niin vesität koko kokeilusi.

        Lisäksi, koska feikkisi etsii parisuhdetta, niin hän tietysti tykkäilee vain parisuhdetta etsivistä. Hän ei tykkäile seksiä etsivistä, eikä tyhjistä profiileista. Muutoin vesität koko kokeilusi.

        Jos nyt noilla alkuun.

        Täsmälleen noin! Feikkiprofiilin tekstissä pitää lukea kaikki nuo kohdat a:sta g:hen. Lisäksi feikkiprofiili ei saa itse tykätä seksinvonkaajamiehistä eikä tekstittömistä profiileista vaan vain sellaisista joissa mies selvästi kertoo etsivänsä parisuhdetta. Feikkinainen ei myöskään tykkää tyrkkykuvista joissa mies on esimerkiksi ilman paitaa. Feikkinaisen oma valokuva saa olla nätti mutta ei tyrkky. Näillä ohjeilla voi tulla feikin avulla realistista kuvaa naisten tilanteesta ja todellisuudesta.

        Oma realistinen ja todellinen tilanteeni:
        Pyyhin Tinderin miehistä yli 95% vasemmalle. Kun pyyhin miehen oikealle, minulle tulee mätsi ehkä 20-30%:ssa tapauksista, yläkanttiin arvioituna (en ole laskenut). Profiilissani lukee että etsin parisuhdetta ja että läheisyys ja intiimi kanssakäyminen kuuluvat vain vakituiseen suhteeseen. Sanon siellä nykyään myös: "Ennen treffejä toivon voivani jonkin aikaa kirjoitella kanssasi tai puhua puhelimessa. Haluan sivistynyttä viestittelyä. Vonkausviestit toimitan eteenpäin ylläpidolle ja teen valituksen häirinnästä."(Vonkausviestejä ei ole enää tullut, mutta jos joskus vielä tulee niin takuulla teen niistä ilmoituksen!)

        Tykkäämiset ovat tämän profiilin tekstimuutoksen jälkeen minulla vähentyneet, kuten oli tarkoituskin. En halua ätmeiltä tykkäyksiä. Määrä on pienentynyt mutta laatu korvaa määrän. Seksitykkäyksiä ei enää tule. Mätsejä ei ole koskaan ollutkaan tuhansia eikä edes satoja. Tarkoitus on viestitellä jokaisen mätsin kanssa. En kerää mätsejä. Etsin miesystävää, ja haluan hyvän.

        On ihan selvää että olisin tämän palstan miesten kauhu ja pahin painajainen, niin kaunis kuin olenkin. Hyvä niin. En minä teikäläisiä haluakaan miellyttää.


    • Anonyymi

      Täällä naiset antaa ihan toisenlaisen kuvan naisten käyttäytymisestä tinderissä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä kun tarpeeksi komea mies tulee matchiksi vaikka niillä lukee profiilissa, että etsivät parisuhdetta. Naiset haluaa miellyttää komeita miehiä ja seksillä se onnistuu. Harvassa on naiset, jotka ei edes silloinkaan lähde panemaan.

      Parisuhdetta etsivät naiset myös laativat sellaisen listan vaatimuksia, että eivät varmasti löydä parisuhdetta.

      Kelatkaa: parisuhdetta etsivät naiset hengaa tinderissä ja eri nettideittisivustoilla vuosia. Itse olen mies ja jos etsisin parisuhdetta, niin löytäisin hyvän naisen muutamassa kuukaudessa, mutta nämä ei edes useiden vuosien aikana vaikka tykkäyksiä on sata kertaa enemmän! Kyllä sitä miehenä ajattelee, että millaiset luulot näillä naisilla on itsestään.

      • Anonyymi

        Täällä miehet kuvittelee, että kaikki naiset lähtee komean miehen kanssa panemaan ja olettaa seksin jälkeen parisuhdetta.
        Täällä miehet kuvittelee että nainen haluaa miellyttää miehiä seksillä.
        Täällä miehet kuvittelee, että parin naisen käytös tarkoittaa että kaikki muutkin naiset käyttäytyvät samoin.

        Parisuhdetta etsivien miesten tulisi laatia lista vaatimuksia eikä hypätä suhteeseen kenen tahansa kanssa.

        Hyvän parisuhteen löytämiseen voi mennä vuosia. Tarjokkaita voi olla paljon, mutta itselle sopivaa ei välttämättä löydy viikossa. Monen asian pitää kohdata: sitoutumishalut, lapsihalut, arvomaailma, seksielämä, vapaa-aika, työ, asuinpaikka, sosiaalisuus... Vaikka löytyisi miten kiva ehdokas, mutta ei halua lapsia ja toinen haluaa, niin kyllähän se kuvio on tuomittu.

        Jos ihmiset miettisivät tarkemmin ennen suhteeseen hyppäämistä, niin eroprosentti saattaisi laskea. Nyt ihmiset hyppäävät suhteeseen vain jotta ei olisi yksin, ja se ei ole terve syy olla parisuhteeseen ihan kenen tahansa vaan kanssa.


      • Anonyymi

        Olet varsinainen välkky! Ihmettelet miksi nauset eivät löydä parisuhdetta vaikka saavat satoja tykkäyksiä. Etkö todellakaan tiedä miksi? Siksi että nuo naiset etsivät PARISUHDETTA ja saavat miehiltä satoja SEKSITYKKÄYKSIÄ! Seksitykkäykset eivät auta parisuhteen löytämisessä.

        Selität että jos miehenä etsisit parisuhdetta, löytäisit sen kuukaudessa, joten ihmettelet miten voi olla mahdollista että naiset eivät löydä parisuhdetta monessavuodessakaan? Vastaus on ihan selvä: siksi että he ovat naisia. Naisen on vaikea löytää parisuhdetta.

        ..Jos naisena etsisin seksiä, saisin sitä viidessä minuutissa.

        Koska etsin parisuhdetta ENKÄ suostu treffeillä seksiin ENKÄ vastaa miehille jotka selvästi haluavat vain seksiä enkä edes niille sopivan ikäisille ja mukavan oloidille miehille jotka EIVÄT SELVÄSTI kerro profiilissaan etsivänsä parisuhdetta, joudun etsimään pitkään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe