Sinkkupalstan keski-ikä?

Ei funis,pirpana, valtis ja muut hutsut tarvitse huolestua, ihan vain ikä... Kukaan ei näe kenen ikä se on. 😜 Minä aloitan. M44

58

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ⚧M44

      • Anonyymi

        Olet julkkis onko nimesi uffa hintman uffaffaa uffa uffaffaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet julkkis onko nimesi uffa hintman uffaffaa uffa uffaffaa

        Ei ole.


    • Anonyymi

      No mihin se minun vastaus häipyi?

      Et kait sinäkin ole niin lapsellinen, että pienestä kettuilusta otat nokkiisi?

      Edelleen se 45 v

      • Anonyymi

        Oletettavasti automaatti robootti sen poisti, koska kun tulin tänne niin ei ollut poitunut vastausta ja ei ollut sinun vastausta. Sitten kun päivitin niin oli poistunut vastaus enkä nähnyt mitä sinä olit sanonut. Olitko ilkeä robootille kun noin nopeasti poisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti automaatti robootti sen poisti, koska kun tulin tänne niin ei ollut poitunut vastausta ja ei ollut sinun vastausta. Sitten kun päivitin niin oli poistunut vastaus enkä nähnyt mitä sinä olit sanonut. Olitko ilkeä robootille kun noin nopeasti poisti?

        Tekoälylle ei vittuilla. Olen itse sen karvaasti kokenut. 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti automaatti robootti sen poisti, koska kun tulin tänne niin ei ollut poitunut vastausta ja ei ollut sinun vastausta. Sitten kun päivitin niin oli poistunut vastaus enkä nähnyt mitä sinä olit sanonut. Olitko ilkeä robootille kun noin nopeasti poisti?

        Todennäköisesti.
        Pyysin wuppista laskuautomaatiksi. Josko robotti sitten loukkaantui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti.
        Pyysin wuppista laskuautomaatiksi. Josko robotti sitten loukkaantui.

        Se robootti on välillä niin random ja harhaisempi kuin palstalaiset yhteensä. En tajua kuka sen on koodannut, mutta turhankin usein jää jumittamaan johonkin ihme juttuihin. Ehkä se vain ei tykkää joidenkin IP osoitteiden numero järjestyksessästä sinä päivänä.. Tai on joku lukihäiriö ja luulee omiaan mitä on kirjoitettu.
        Kaikista huvittavinta on lukea välillä ikäryhmien puolella kuinka en menee sekaisin siitä, että joku erikseen on kirjautuneena vain vahtaamassa heidän keskustelujaan ja poistamassa viestejä. Saa hyvät naurut. En edes halua tietää kuinka sekaisin poliittiset tai uskonto palstat on tästä, ne on niin pelottavia paikkoja, että nauru saattaa muuttua itkuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se robootti on välillä niin random ja harhaisempi kuin palstalaiset yhteensä. En tajua kuka sen on koodannut, mutta turhankin usein jää jumittamaan johonkin ihme juttuihin. Ehkä se vain ei tykkää joidenkin IP osoitteiden numero järjestyksessästä sinä päivänä.. Tai on joku lukihäiriö ja luulee omiaan mitä on kirjoitettu.
        Kaikista huvittavinta on lukea välillä ikäryhmien puolella kuinka en menee sekaisin siitä, että joku erikseen on kirjautuneena vain vahtaamassa heidän keskustelujaan ja poistamassa viestejä. Saa hyvät naurut. En edes halua tietää kuinka sekaisin poliittiset tai uskonto palstat on tästä, ne on niin pelottavia paikkoja, että nauru saattaa muuttua itkuksi.

        Jos käyt vähän lukemassa tuolla ketjussa, jossa disse ja jan vääntää gentsun ja flowerin kanssa, niin huomaat että tälläkin palstalla hulluja riittää ihan nokko. Koneet tuntuu sen jälkeen ihan kivoilta vaikka toimisikin välillä sattumanvaraisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt vähän lukemassa tuolla ketjussa, jossa disse ja jan vääntää gentsun ja flowerin kanssa, niin huomaat että tälläkin palstalla hulluja riittää ihan nokko. Koneet tuntuu sen jälkeen ihan kivoilta vaikka toimisikin välillä sattumanvaraisesti.

        Meinasin vain, että koneet kuuluu aika hyvin joukkoon, koska tuntuu kuin tarkoituksella välillä heittävät bensaa tuleen kun on hullutukset käynnissä. Sekä yksinään sekoaa jostain olemattomasta ja ylireagoi poistamalla.
        Yksi Wall-E poistunut reitiltä ja sotkee paikkoja. Mo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt vähän lukemassa tuolla ketjussa, jossa disse ja jan vääntää gentsun ja flowerin kanssa, niin huomaat että tälläkin palstalla hulluja riittää ihan nokko. Koneet tuntuu sen jälkeen ihan kivoilta vaikka toimisikin välillä sattumanvaraisesti.

        Mikä ketju. Minäkin haluan lukea sen 😁


    • Anonyymi

      Pitkään epäillyt, että olen tänne aivan liian nuori vierailija. Onneksi, koska olen 30 niin olen turvassa ällötyksiltä, koska kolkyt tuntuu olevan täällä maaginen raja milloin on vanha.

      • Kerrohan toki tarkemmin. Miltä ällötyksiltä?


      • Anonyymi

        Näitä lukiessa tosiaan on onnellinen, kun ikää on 30 .


      • Anonyymi

        Tämä on kuule meidän vanhusten juttutupa. Korjaa äkkiä luusi, jos aiot maailmankuvasi säilyttää.


      • Anonyymi

        Joo, vanha kurppa täällä, turvassa ällötyksiltä kun käyttöikä on ylitetty. Ja bakteeripesäkekin oon😁N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä lukiessa tosiaan on onnellinen, kun ikää on 30 .

        Jos noin nuorena olet jo tänne ajautunut, niin kannattaako siinä enää itseänsä kauheasti onnitella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuule meidän vanhusten juttutupa. Korjaa äkkiä luusi, jos aiot maailmankuvasi säilyttää.

        Nyt hiljaa sinä mukavanha. Antaa nuorukaisten tulla hetkoiseksi juttutupaamme. Sillä on työllinen vaikutus, seuraavat 10 vuotta ovat psykologit varattuina.

        Täytyyhän meidän tehdä osuutemme, jotta saadaan Suomi taas raiteilleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vanha kurppa täällä, turvassa ällötyksiltä kun käyttöikä on ylitetty. Ja bakteeripesäkekin oon😁N43

        Miksi kaikki ovat ikäisiäni vuoden sisään? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin nuorena olet jo tänne ajautunut, niin kannattaako siinä enää itseänsä kauheasti onnitella.

        Mähän olen ikivanha jo ... kauan sitten yli 25.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Nyt hiljaa sinä mukavanha. Antaa nuorukaisten tulla hetkoiseksi juttutupaamme. Sillä on työllinen vaikutus, seuraavat 10 vuotta ovat psykologit varattuina.

        Täytyyhän meidän tehdä osuutemme, jotta saadaan Suomi taas raiteilleen

        Toivottavasti ne on yksityisen sektorin psykologeja ja omakustanteisesti käyvät nämä nuoret. Muuten tulee vaan taakkaa julkiselle ja uppoamme entistä syvemmälle suohon.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Miksi kaikki ovat ikäisiäni vuoden sisään? 😳

        Ei ole kaikki, kossi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuule meidän vanhusten juttutupa. Korjaa äkkiä luusi, jos aiot maailmankuvasi säilyttää.

        Tuota kuulee usein. Enimmäkseen boomerit Suoli24 palstoilla rääkyy ja ei kukaan heitä nuorempi ole tervetullut sanomaan mitään. Samasta syystä nuoria ei ole enää FB:ssäkään. Boo-merit otti sielläkin väkisin vallan. Kitisköön keskenään samoilla vanhentuneilla saranoillaan. Paljon nuoremmat aina löytää uusia paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin nuorena olet jo tänne ajautunut, niin kannattaako siinä enää itseänsä kauheasti onnitella.

        En minä onnittelekaan, tämä ei ole mikään palkinto. Tuskin täällä pitkään olen, täälläkin pitäisi olla liian sosiaalinen. Ei jaksa kuin lyhyitä hetkiä. Olen sellainen paikan vaihtaja ja aina keksin jotain uutta tekemistä. Nyt on vain koronan ja muun takia taas hiljasta, sekä harvinaisesti tylsää. Joskus käyn täällä ja joskus teen jotain muuta.
        Päädyin tänne jonkunlaisen nostalgian takia kun mietin onko S24 enää edes olemassa kun kaikki roolipelichatitkin kuoli aikaa sitten pois. Jippiit jne.
        Tämän paikan pelastus taisi olla nuo rantautuneet Boooo-merit joista jo mainitsin, ellei automatiikka jo poistanut tuon sanan takia.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Nyt hiljaa sinä mukavanha. Antaa nuorukaisten tulla hetkoiseksi juttutupaamme. Sillä on työllinen vaikutus, seuraavat 10 vuotta ovat psykologit varattuina.

        Täytyyhän meidän tehdä osuutemme, jotta saadaan Suomi taas raiteilleen

        Liian myöhäistä Timppa. Olen jo sekoittanut minian psykologin, terapeutin ja psykiatrin päätä muutaman vuoden ajan. Ne ei ikinä oikein tiedä mitä minun kanssa tulisi tehdä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kuulee usein. Enimmäkseen boomerit Suoli24 palstoilla rääkyy ja ei kukaan heitä nuorempi ole tervetullut sanomaan mitään. Samasta syystä nuoria ei ole enää FB:ssäkään. Boo-merit otti sielläkin väkisin vallan. Kitisköön keskenään samoilla vanhentuneilla saranoillaan. Paljon nuoremmat aina löytää uusia paikkoja.

        En todellakaan ole kenellekään sanomassa etteikö täälläkin voisi olla. Tervetuloa vaan nuoret, jos viihdytte meidän huru-ukkojen ja -akkojen kanssa. Huultahan nuo heitot oli. Eikö nuoriso ymmärrä huumoria?

        Kyllä nuoret ihan omasta halustaan ja tahdostaan lähti fb:stä kun niiden vanhukset tuli sinne. Ainahan nuoret on halunneet erottua vanhuksista ja keksineet aina uusia kanavia, välineitä ja sovelluksia ensimmäisinä. Minne nuoret menee, siitä tulee aina uusi ilmiö. Me vanhat jarrut vaan veivataan näillä 90-luvun systeemeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole kenellekään sanomassa etteikö täälläkin voisi olla. Tervetuloa vaan nuoret, jos viihdytte meidän huru-ukkojen ja -akkojen kanssa. Huultahan nuo heitot oli. Eikö nuoriso ymmärrä huumoria?

        Kyllä nuoret ihan omasta halustaan ja tahdostaan lähti fb:stä kun niiden vanhukset tuli sinne. Ainahan nuoret on halunneet erottua vanhuksista ja keksineet aina uusia kanavia, välineitä ja sovelluksia ensimmäisinä. Minne nuoret menee, siitä tulee aina uusi ilmiö. Me vanhat jarrut vaan veivataan näillä 90-luvun systeemeillä.

        Kyllä ymmärtää huumoria, mutta usemmat ihmiset sanoo tuon tosissaan. Täällä se tuli ensimmäistä kertaa vitsinä eikä enää jaksa nauraa kun se aikaisemmin ei todellakaan ollut mikään vitsi. Nuoremmat kyllä yritti vaikka kuinka pitkään kommunikoida, jos edes saivat osallistua keskusteluun, mutta lopulta siihen turhautuu ja Z sukupolvi oli fiksumpi eikä hukannut siihen aikaansa. (Ihan syystä usein jätän ikäni kertomatta, nyt sentään selkeästi huomasin asenteiden/käytöksen muutoksia minua kohtaan IRL kun olen jo 30. Oli tosi outoa.)

        Yleisesti tullut vietettyä aikaa hieman boomer ikäisiä vanhempien kanssa, mutta monet heistä jos kuolleet pois tai pian aika jättää. En ollut heille edes mitään sukua, hyvää juttuseuraa sai. Onneksi muutamat heistä vielä voi hyvin, kenties jos elävät kauemmin kuin minä.

        Eikä se mitään, että jos veivaa vanhoilla systeemeillä, jos se ei estäisi valtion systeemien päivittämistä nykyaikaan. Antaa mennä vain mikä omassa elämässä tuntuu hyvältä. Minäkin käytän vielä paljon vanhoja ja hyviä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärtää huumoria, mutta usemmat ihmiset sanoo tuon tosissaan. Täällä se tuli ensimmäistä kertaa vitsinä eikä enää jaksa nauraa kun se aikaisemmin ei todellakaan ollut mikään vitsi. Nuoremmat kyllä yritti vaikka kuinka pitkään kommunikoida, jos edes saivat osallistua keskusteluun, mutta lopulta siihen turhautuu ja Z sukupolvi oli fiksumpi eikä hukannut siihen aikaansa. (Ihan syystä usein jätän ikäni kertomatta, nyt sentään selkeästi huomasin asenteiden/käytöksen muutoksia minua kohtaan IRL kun olen jo 30. Oli tosi outoa.)

        Yleisesti tullut vietettyä aikaa hieman boomer ikäisiä vanhempien kanssa, mutta monet heistä jos kuolleet pois tai pian aika jättää. En ollut heille edes mitään sukua, hyvää juttuseuraa sai. Onneksi muutamat heistä vielä voi hyvin, kenties jos elävät kauemmin kuin minä.

        Eikä se mitään, että jos veivaa vanhoilla systeemeillä, jos se ei estäisi valtion systeemien päivittämistä nykyaikaan. Antaa mennä vain mikä omassa elämässä tuntuu hyvältä. Minäkin käytän vielä paljon vanhoja ja hyviä juttuja.

        Toi on totta ja itse boomerina ihmettelen joidenkin kanssaboomereiden nuorisovihaa.
        Onks se jotenkin päässyt unohtumaan se oma nuoruus? Ja se miten ei käsitetä kuinka nopeesti ja melkoisen mullistavasti maailma on muuttunut aika nopeella tahdilla. Toki nuorisokin on välillä niin kaikkitietävää, mutta sehän vaan kuuluu nuoruuteen:)
        Eipä kai tossa mitään että eri forumeita käytetään, kunhan vaan ei häviäisi tietoa puolin ja toisin. N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta ja itse boomerina ihmettelen joidenkin kanssaboomereiden nuorisovihaa.
        Onks se jotenkin päässyt unohtumaan se oma nuoruus? Ja se miten ei käsitetä kuinka nopeesti ja melkoisen mullistavasti maailma on muuttunut aika nopeella tahdilla. Toki nuorisokin on välillä niin kaikkitietävää, mutta sehän vaan kuuluu nuoruuteen:)
        Eipä kai tossa mitään että eri forumeita käytetään, kunhan vaan ei häviäisi tietoa puolin ja toisin. N43

        Vai oonks mä teknisesti boomer,hmm..No siltä tuntuu ainaki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oonks mä teknisesti boomer,hmm..No siltä tuntuu ainaki :)

        Et ole boomer. Olet siitä seuraava polvi, mikä usein unohdetaan. Niitä harvoja, jotka sai vielä työelämän ja pärjäsivät silleen keskiverroksi. He ahkeroivat kaikessa hiljaisuudessa kun se taloudellinen ja muutenkin aikaisemmista sukupolvista erottava kuilu tuli vasta heidän, eli sinun, ikäisten jälkeen. Tietenkin boomer on myös nykyään asenne juttu eikä ikään liittyvä, mutta sinun asenne ei edes ole boooo-mer, joten et ole vielä sinne.

        Teidän ikäiset vähän niin kuin unohtui siihen väliin ja on jotenkin hajalleen levittäytynyt mix.bag, että kummalla puolen kuilua on ainakin asentaiden suhteen. Minunkin sukupolvi on jaettu kahteen osaan sen takia, koska puolessa välissä ainakin taloudellinen kuilu paheni niin paljon - että erot on sukupolven sisällä ainakin siltä osin huomattavat.

        Plaaplaaplaa.. Kiviäkin kiinnostää mitä pälätän. Pitäisi nukkua ja esittää, että on jokin säännöllinen unirytmi vielä olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole boomer. Olet siitä seuraava polvi, mikä usein unohdetaan. Niitä harvoja, jotka sai vielä työelämän ja pärjäsivät silleen keskiverroksi. He ahkeroivat kaikessa hiljaisuudessa kun se taloudellinen ja muutenkin aikaisemmista sukupolvista erottava kuilu tuli vasta heidän, eli sinun, ikäisten jälkeen. Tietenkin boomer on myös nykyään asenne juttu eikä ikään liittyvä, mutta sinun asenne ei edes ole boooo-mer, joten et ole vielä sinne.

        Teidän ikäiset vähän niin kuin unohtui siihen väliin ja on jotenkin hajalleen levittäytynyt mix.bag, että kummalla puolen kuilua on ainakin asentaiden suhteen. Minunkin sukupolvi on jaettu kahteen osaan sen takia, koska puolessa välissä ainakin taloudellinen kuilu paheni niin paljon - että erot on sukupolven sisällä ainakin siltä osin huomattavat.

        Plaaplaaplaa.. Kiviäkin kiinnostää mitä pälätän. Pitäisi nukkua ja esittää, että on jokin säännöllinen unirytmi vielä olemassa.

        Totta puhut. Väliinputoajasukupolvi tai jtn. Ysärillä nuoruus -vaikken kuulu siihen ysäriteknoporukkaan, enemmän grunge. Kai silloin oli jo aavistus tulevasta ilmasta.

        Juu en oo boomer henkisestikään, enkä karen:)
        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Väliinputoajasukupolvi tai jtn. Ysärillä nuoruus -vaikken kuulu siihen ysäriteknoporukkaan, enemmän grunge. Kai silloin oli jo aavistus tulevasta ilmasta.

        Juu en oo boomer henkisestikään, enkä karen:)
        N43

        Hävisitte niin hyvin siihen väliin, että teille ei ole edes (haukkuma)nimeä keksitty. :3


    • Anonyymi

      Onpa Timo vielä nuori kossi...

      Itsehän täytän vajaa kolmen kuukauden päästä 50 v.

    • Onko iässä 43-45 jotain maagista? Tämän täytyy johtua enneunestani jossa minusta tuli maailmanlaajuisten voittamattomien ihmisten johtaja

      • Anonyymi

        Viimein, kauan odotettu (harhaan)johtajamme!
        Johdata meidät kunnian kentille, united we stand!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimein, kauan odotettu (harhaan)johtajamme!
        Johdata meidät kunnian kentille, united we stand!!!

        Käy minulle. Vähemmän Idari harhaan johtaa kuin joku disse.


    • Vartalo 80-v, ikä 40-v, ja mieli 20-v.

      • Anonyymi

        Eli keskimäärin noin 47 vuotias.


      • Anonyymi

        Tuosta tuli mieleen, kun olin aikoinaan puoli vuotta kestäneissä työkykytesteissä onnettomuuden jälkeen... Noh, kuitenkin.

        Neurofysiatri tuumasi minulle näin:
        -Sinulla on ihan hyvä tasapaino... Jos olisit 75 vuotias.

        Sama homma vähän jokaisella fyysisellä muisti osa-alueella. Mutta tosiaan, mieli ei vain suostu vanhenemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli keskimäärin noin 47 vuotias.

        Joo... 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen, kun olin aikoinaan puoli vuotta kestäneissä työkykytesteissä onnettomuuden jälkeen... Noh, kuitenkin.

        Neurofysiatri tuumasi minulle näin:
        -Sinulla on ihan hyvä tasapaino... Jos olisit 75 vuotias.

        Sama homma vähän jokaisella fyysisellä muisti osa-alueella. Mutta tosiaan, mieli ei vain suostu vanhenemaan.

        Niinhän se tuppaa olemaan. Mutta mieluummin on lapsenmielinen, kuin että käyttäytyisi kuin uhmaikäinen taapero...

        Toisaalta oon myös sairastelun kautta oppinut sen, että tärkeintä ei ole se mitä pinnalta, vaan se mitä sisältä löytyy, ja miten sitä ajattelua käyttää.

        Mulla oli aikanaan eri-ikäisiä huonekavereita sairaala-aikoina, ja yksi parhaimmista oli kasikymppinen mummeli, jonka kanssa vietimme lähes kuukauden kahdestaan samassa huoneessa, myös joulun ja uudenvuoden. Ikäeroa meillä oli noin 60 vuotta, mutta juttu luisti niin hyvin, että monesti nauroimme vedet silmissä. Kumpikin oli siinä kunnossa, että suihkussa käymistä lukuunottamatta vietimme 24/7 yhdessä ja samassa huoneessa kahdestaan.

        Jouluaattona rouvan lapset perheineen kävivät häntä tervehtimässä, ja toivat itsetehtyjä toffeekarkkeja tälle tuliaiseksi. Lopulta rouva antoi karkkipurkin minulle, koska ei pystynyt sitkeitä karkkeja syömään.


    • Anonyymi

      Aloitus on ihan nimimerkin mukainen. Ensimmäisesenä alat nimittelemään naisia hutsuiksi. Siinäpä nimittelet, kertoo kyllä niin paljon sinusta ja ajatus maailmastasi, mä jätän vastauksen väliin (yksinkertaiselle) edes yksinkertaiseen kysymykseen. Samaa suosittelen muillekin naisille. Opetelkoot retku ensin edes alkeelliset käytöstavat!

      • Onhan meitä moneen junaan... Jotkut ovat jopa pipokireitä tosikkoja.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Onhan meitä moneen junaan... Jotkut ovat jopa pipokireitä tosikkoja.

        Sivusta...

        Oli pipokireä tai takakireä tai ihan mitä vaan, niin en ymmärrä mitä hyötyä nimittelystä on. Olis sana mitä käytetään ihan mikä vaan. Miksi naista ei muka voi kutsua naiseksi, miestä mieheksi, ihmistä ihmiseksi ja koiraa koiraksi? Jos tarkoituksena kerta ei ole loukata, lokeroida, ärsyttää, provosoida, tmv. niin mitä hyötyä moisesta on? Minusta muuten vaan, läpällä ja kännissä, nimittely ja vi.ttuilu kertoo paljon ko. ihmisestä. Toiset viihtyy ko. ihmistyypin seurassa ja pitävät heitä hauskoina. Itse en viihdy. Musta on rasittavaa kuunnella jatkuvaa turvan aukomista, kohdistu se ihan keneen tahansa.


    • Anonyymi

      Aika vanhaa porukkaa tää onkin vanhustenkerho

      • Anonyymi

        Ei kyllä uskois palstan keskustelun yleisestä tasosta...Kai se keski-iän kriisi pitää jonnekin oksentaa 😂
        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä uskois palstan keskustelun yleisestä tasosta...Kai se keski-iän kriisi pitää jonnekin oksentaa 😂
        N43

        Totta mut silti nuorekkuus puuttuu ja nuorten jutut


    • Mittarissa 32. Välillä tunnen itseni ikälopuksi, muttei taida olla vielä paha ikä ainakaan palstavuosissa.

      • Anonyymi

        Kyse oli siis ihan ihmisiästä, eikä palstalla vietetyistä vuosista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli siis ihan ihmisiästä, eikä palstalla vietetyistä vuosista.

        Joo, ymmärsin. Viittasin vaan varttuneempaan keski-ikään.


      • Poika. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Poika. :)

        🖕😝🖕


      • Bartakaweri kirjoitti:

        🖕😝🖕

        ✌️😜🖕


    • Anonyymi

      Kyllä se lähempänä on 91 vuotta tuo keski-ikä palstalla.

    • Anonyymi

      Olette siis yli 40 vuotiaita sinkkuja. Ette juoneet nuorena viinaa ettekä käyneet baareissa tutustumassa naisiin joten olette sinkkuja. Minä aloin juomaan viinaa jo 14 vuotiaana ja tutustuin naisiin myös baareissa 18 vuotiaana kun ekan kerran menin baariin. En ole sinkku, olen yli 40 vuotias myös. Vain viinaa juomalla kumppani löytyy baareista.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Sinä Rauman kalamies ET JUO viinaa ja olet sinkku!

        (Joku täällä kyselikin, että Mika naisia vaivaa...No Mikahan se vaivaa tuolla valehtelulla, että olis muka joku naisia saava viinamies...)


    • Anonyymi

      Palsta ätmien keski ikä on 45 vuotta varmaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe