Humala ja persoonallisuus

Anonyymi

Muututko humalassa täysin erilaiseksi ihmiseksi tai pysytkö samanlaisena kuin selvin päin?

Aika moni ihminen muuttuu humalassa täysin eri ihmiseksi mitä on selvin päin. Mikä siinä muuten on, että toiset pysyy sellaisina kuin ovat selvänäkin ja toiset ei? Tiedostaako sellaiset ihmiset, jotka muuttuvat täysin erilaisiksi humalassa, itse sen asian ja mitä mieltä ovat siitä? Ja kumpi puoli niistä on enemmän heitä itseään, se selvä tai humalainen?

Absolutistien ja niiden, jotka eivät ikinä juo tai ole juoneet itseään humalaan ei tarvi vastata, koska heiltä puuttuu se omakohtainen kokemus aiheesta.

58

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi riippua paljon alkoholin määrästä veressä että onko esim. 5 promillea vai 0,5 promillea, sekä siitä että onko jotain ADHD- tai muita mielisairauksia taustalla.

      Mutta tuskin normaalilla ihmisellä mitään muutosta tapahtuu, kuin pelkästään se estojen pieni väheneminen.

      Kävelytyyli tietysti voi muuttua ryömimiseksi jos veren alkoholipitoisuus ylittää paljonkin jo 6 promillea.

    • Muutun, tulee joko väsynyt flegu tai adhd hölöttäjä.

      • Selvinpäin olen aika vähäpuheinen ja vieraitten seurassa enempi kuuntelija kun säestäjä. En kyllä säestä kotonakaan, vaikka tuttuja ovatkin kotiväki.

        Puhun jos on asiaa ja mieluisista aiheista saatan jopa toisinaan innostua puhumaan.

        Kännissä olen vähän suoraan sanottuna rasittava ihminen.


    • Anonyymi

      En muutu kännissä, muuta kuin aluksi oon hilpeämpi ja laskuhumalassa alkaa vituttaa, kun tietää että seuraa paska olo, ellei kittaa lisää. Siksi en juo

    • Anonyymi

      Ihan samanlaisena pysyn. Tai ehkä vähän surullisemmaksi muutun humalassa mutta se nyt on ihan ymmärrettävää. Harjoituskin varmaan auttaa. Kun paljon juopottelee niin tottuu olemaan oma itsensä silloinkin.

      • Anonyymi

        Alkoholi on depressantti, eli aivan normaalia, että mieli menee "vuodatus modeen" mutta kaikilla ei ole niin pirusti suruja, että alkais poraamaan, vaan alkaa joramaan.


    • Joistakin tulee humalassa ollessaan sika.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos on juuri katsonut humalapäissään Narcos-sarjoja, niin muuntautuu Drug Kingpin -hahmoksi eli PingViniksi. KingPin=PingVin.

    • Silloin kun join, niin alkoholi ei erityisemmin muuttanut mun persoonaani. Eli ei mitään Dr. Jekyll ja Mr. Hyde -efektiä, mutta tokihan se rentoutti, teki sosiaalisemmaksi, hyväntuulisemmaksi jne. Kokonaan toinen asia onkin myöhempi riippuvuuskäyttäytyminen ja sen suhteen alkoholi kyllä muutti mua. Pinna oli välillä kireällä jos täytyi tehdä jotain tai käydä jossain iltamyöhään, eikä voinut samalla ryypätä.

      Eikä musta käytöksen perusteella kuulemma edes huomannut mitään, vaikka pahimmillaan join todella paljon vuorokaudessa ja välillä varmaan meni useita viikkojakin ettei promillet käyneet täysin nollissa. Mutta kun toleranssi oli ihan tapissa, niin helposti siinä voi onnistua antamaan selvän vaikutelman.

      Muistan vieläkin kun viime vuoden marraskuussa kävin ensitreffeillä sen mun eksäni tai ex-säädön tms. kanssa joka oli hieman mua kypsempi leidi. Sillä nousi joku siideri tai lonkero kunnolla päähän ja nainen kikatteli ja ihmetteli mun viinapäätä kun muistaakseni noin parin-kolmen tunnin aikajanalla join neljä 0,5 litran nelosolutta ja vaikutin ihan skarpilta. Jätin kertomatta että bussimatkalla otin vähän pohjia ja tyhjensin kuusi 0,33 keskiolutta 😂

      • Ite en olisi uskaltanut. Olisin varmaan kussut housuun bussissa.


      • Bartakaweri kirjoitti:

        Ite en olisi uskaltanut. Olisin varmaan kussut housuun bussissa.

        No matkahan kesti sen noin 40min niin eihän se ollut kunnon viinamiehelle aika eikä mikään juoda tollanen määrä. Mut siihenkin silloin tottui ja osasi varautua että oli jatkuvasti kusihätä kun tuli kaljaa lipitettyä paljon 😂


    • Paha sanoa, kun en ole tavannu..🤔

      • On tietysti pienen pieni mahdollisuus etten olisikaan niin viksu ja viehättävä kuin kuvittelen.. 🐧


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On tietysti pienen pieni mahdollisuus etten olisikaan niin viksu ja viehättävä kuin kuvittelen.. 🐧

        👆 Tuo on kiinalaisten lempiviini.. Ping-viini...🙄 pojong...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On tietysti pienen pieni mahdollisuus etten olisikaan niin viksu ja viehättävä kuin kuvittelen.. 🐧

        Olis kyllä mahtavaa tavata itsensä kun olis umpihuppelissa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Olis kyllä mahtavaa tavata itsensä kun olis umpihuppelissa..

        Olen aika monelle naiselle ehdottanut, että mitä jos nauhoitettaisi meidän humalaisia keskustelujamme ja "väienselvittelyjä". Mitä luulet, kuin moni suostui siihen? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika monelle naiselle ehdottanut, että mitä jos nauhoitettaisi meidän humalaisia keskustelujamme ja "väienselvittelyjä". Mitä luulet, kuin moni suostui siihen? :D

        "Välienselvittelyjä"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika monelle naiselle ehdottanut, että mitä jos nauhoitettaisi meidän humalaisia keskustelujamme ja "väienselvittelyjä". Mitä luulet, kuin moni suostui siihen? :D

        Kaikki, tai sitten ne ei ollu tarpeeks kännissä...

        Ai sä olet känniriitelijä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikki, tai sitten ne ei ollu tarpeeks kännissä...

        Ai sä olet känniriitelijä..

        Kerroin just alempana, etten ole. Mutta sitä sinä et voinut tietää, kun anonyymina kirjoitan.

        Yksikään ei ole. Uskon siinäkin vahvasti siihen, että yksikään ei halua nähdä itseään sellaisena kuin todellisuudessa on. Näkevät mieluummin sellaisina kuin haluaisivat olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin just alempana, etten ole. Mutta sitä sinä et voinut tietää, kun anonyymina kirjoitan.

        Yksikään ei ole. Uskon siinäkin vahvasti siihen, että yksikään ei halua nähdä itseään sellaisena kuin todellisuudessa on. Näkevät mieluummin sellaisina kuin haluaisivat olla.

        Se todellisuuskin riippuu tulkitsijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin just alempana, etten ole. Mutta sitä sinä et voinut tietää, kun anonyymina kirjoitan.

        Yksikään ei ole. Uskon siinäkin vahvasti siihen, että yksikään ei halua nähdä itseään sellaisena kuin todellisuudessa on. Näkevät mieluummin sellaisina kuin haluaisivat olla.

        Viron litu ☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se todellisuuskin riippuu tulkitsijasta.

        Noh, ne nauhoituksethan olisi aina ollut hyviä todisteita tapahtuneista. Kävisi aina aika helposti ilmi ne riidanhaastajat ja ne jotka yrittävät vältellä riitelemistä. Mutta kun ei niin sitten ei. Elellään sitten illuusiossa tai erillään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On tietysti pienen pieni mahdollisuus etten olisikaan niin viksu ja viehättävä kuin kuvittelen.. 🐧

        Jos olet fiksu ja viehättävä aikuinen nainen, miten jaksat vihoitella nuorelle kollille? Onko aikuinen olo?


      • Bartakaweri kirjoitti:

        Jos olet fiksu ja viehättävä aikuinen nainen, miten jaksat vihoitella nuorelle kollille? Onko aikuinen olo?

        Hus huorittelija hiiteen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hus huorittelija hiiteen.

        Just tollanen sä oot. Keskenkasvuinen kakara, vaikka mummovuosissa menet.


      • Bartakaweri kirjoitti:

        Just tollanen sä oot. Keskenkasvuinen kakara, vaikka mummovuosissa menet.

        Ehdot on saneltu.


    • Kännissä en oo ollu lähes 12 vuoteen, mutta silloin aikanaan tosiaan riippu siitä kuinka paljon oli tullut juotua. Ensin hölösuuna, mutta lopulta perskännissä arvaamaton örveltäjä, ja helposti suuttuva jos joku piikitteli ja haasto riitaa.

      Muutaman kerran kännissä nyrkki heilu, ja se on yksi syy miksen enää halua humaltua sen lisäksi, että aamulla on mukavampi herätä ilman krapulaa.

    • Anonyymi

      Muutun mukavammaksi, rennommaksi ja rohkeammaksi. Miehet ei ainakaan tykkää pahaa kun juon:-)

    • Anonyymi

      Itse uskon siihen vanhaan klisheeseen: "In vino veritas"

      Alkoholi ei ole tarkoitettu tyhmien nautittavaksi. Se tekee tyhmät ihmiset vielä tyhmemmäksi. Fiksut taas vapauttaa turhista kahleista.

      Itse muutun aina puheliaammaksi ja hyväntuuliseksi. Vaikka joisin vitutukseenkin, vaikutus on silti sama. Olen tunteellisempi kuin selvin päin ja juuri siitä syystä, että vapaudun turhista kahleista. Olen paljon läheisemmin kosketuksissa sisimpääni kun rajoittunut mieli ei ole rajoittamassa sitä. Tunnen ja koen kaiken voimakkaammin kuin selvänä. Tämä nyt ei tietenkään tarkoita sitä, että 24/7 hakisin sitä. Alkoholin teho ja vaikutus muuttuu täysin päinvastaiseksi kun sitä ei osaa annostella säädellä. Mutta se minusta... :)

      Palan siihen "in vino veritas" teemaan. Itsellä on muidenkin tapauksissa asian vahvistava kokemus. Se on aina ollut nopein keino oppia tuntemaan toinen nopeasti, että menee toisen kanssa ulos ja juodaan itsemme humalaan. Jos humalatilassa tulee esiin täysin toinen persoona mitä selvin päin, on kyse yksinkertaisesti siitä että sellaisella on selvänä aina rooli ja työ päällä näyttääkseen ulospäin joltain muulta mitä todellisuudessa on. Selvänä on menossa jatkuva kamppailu itsensä kanssa, eikä siinä ole mitään aitoa. Ja ikävä kyllä sellaisia ihmisiä on aika paljon ja erityisen paljon se korostuu naisissa. Ja siinäkin oma kokemukseni(ihan riittävä otanta) naisten kanssa tukee sitä. Aika moni nainen muuttuu humalassa ilkeäksi ja riidanhaastajaksi. Jopa ne fiksuimmatkin. Erityisesti silloin, jos sattuu olemaan läheisemmin yhdessä. Hyvin harva on jättänyt kinaamisen kesken jostain, vaikka olen aina toivonut että ne asiat selvitettäisi mieluummin selvin päin. Minä en pidä riitelemisestä selvinkään päin ja vielä vähemmän humalaisena.

      Muinaiset persialaisetkin, ennen Mohammadin ja Allahin tuloa, olivat viisaita eivätkä solmineet ainuttakaan kauppadiiliä vieraiden kanssa ennen kun olivat juopotelleet yhdessä. Silloin nimittäin ihmiset ovat aidoimmillaan ja kaikenlainen kusetus ja sen yritys karsittu pois... :)

    • Anonyymi

      Pienillä annoksilla, kun alkoholipitoisuus veressä on alle puoli promillea, alkoholi tyypillisesti virkistää, rentouttaa, poistaa ahdistusta sekä lisää sosiaalisuutta ja puheliaisuutta. [1] [10] Mitä korkeammaksi alkoholipitoisuus veressä nousee, sitä enemmän aivotoimintaa lamaavat vaikutukset korostuvat.

      Suurilla annoksilla, kun pitoisuus veressä kasvaa lähemmäs yhtä tai jopa kahta promillea, alkoholin käyttö voi aiheuttaa mielialojen voimakasta vaihtelua, puheen sammallusta, horjahtelua sekä kyvyttömyyttä arvioida omaa toimintaa ja sen seurauksia. Tällöin myös muistikatkot ovat tavallisia. [1] [10] 3-5 promillen humala on jo hengenvaarallinen, mikäli alkoholiin ei ole kehittynyt voimakasta toleranssia. [1] [15] [16]

      Humalatilan on sanottu olevan alkoholin vaikutuksista haitallisin. Humaltumisen myötä tapaturmien ja muiden ei-toivottujen vaikutusten riski kasvaa huomattavasti. [15] Alkoholia kuitenkin käytetään pääasiassa juuri päihtymystarkoitukseen. [15] [7]

      • No tämä just. Tulee sosiaalisemmaksi, kun juo vähän. Väsähtää ja fleguna nuokkuu, kun juo paljon. Jurrit on perseestä.


      • Mulle aikanaan kaverit tuumas, et mun pitäis olla aina kännissä etten talous itteeni. Selvinpäin kun onnistuin liukastuun tai kompastumaan, oli aina joku paikka rikki. Sitten kun oli promilleja verestä, pystyin toheloimaan vaikka kuinka paljon ilman ettrn mustelmaa kummemmin satuttanut itseäni.

        Jos 1-vuotis synttärinä tulen ekaa kertaa portaat alas pää edellä, on sitä onnettomuus altis koko ikänsä.
        Parikytä vuotta sitten yhtenä sunnuntaina herätessäni ihmettelin et miks mulla on kämmenen kokoinen mustelma pakarassa. Kyselin asiasta kaverilta jonka kanssa olin ollu baarissa edellisenä yönä, ja sain kuulla tulleeni kotiin lähtiessä sen baarin jyrkät portaat pää edellä kierien alas. Asia harvinaisen selvä. 🤔🙄😂

        Olin niin onnettomuus altis, että toinen itseni telomiselta säästävä neuvo oli hankkia lätkävarusteet, ja pitää niitä ympäri vuorokauden. Leuassa on arpi muistona kun kaaduin fillarilla pienessä sievässä, ja lekuri käski päivystyksessä mun pitää suuni kiinni että hän saa pari tikkiä ommeltua.😏


    • Anonyymi

      Kun viinamies juo viinaa muuttuu hän naisten suosiossa olevaksi bilettäjäksi. Kun juodaan pohjia, on viinamies mukana porukoissa ja yökerhossa hän tapaa naisia. Arkielämässä ei naisia tapaa kun ollaan selvinpäin, mutta kun juodaan viinaa yökerhossa on kaikki mahdollista.

      Raitis mies on aina oma tylsä itsensä joka ei naisia tapaa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Tapaa niitä arkielämässä selvin päinkin. Lähempää tuttavuutta tehdään vaan kun arkielämässä tavattua sovitaan menevän jonnekin lasilliselle.


    • Muutun hiljaisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi. Kuvaa oikeaa luontoani. Kännissä ei jaksa ajatella mitä muut ajattelevat itsestä, joten ei tule edes yritettyä näytellä sitä vähääkään sosiaalista ihmistä. Toisaalta kännissä muutun myös lempeämmäksi, enkä viitsi suuttua vaikka siihen olisi aihettakin, toisin kuin selvinpäin.

    • Anonyymi

      Sama ihminen.. joskin humalassa olen ollut varsin harvakseltaan elämäni aikana. Ikävä tila - ja väsyttävä 😴 Jos humalahakuisuuteen ryhtyy (siihen paljon edes tarvita), niin täytyy valita tarkkaan milloin ja missä seurassa se tapahtuu ja tehdä selviytymissuunnitelma.

      Mielestäni absolutistit ovat vähintään yhtä hyviä vastaamaan kysymykseen kuin enemmän juopottelevatkin. Heillä kun on saattaa olla hyvinkin paljon kokemusta ja näkemystä siitä miten alkoholi vaikuttaa muihin ihmisiin.

      Tunteiden säätelykyky on se juttu. Jos muutenkin on omien tunteidensa/elämänsä kanssa hankalaa ja vaikeaa, niin tulee helposti vihaiseksi juodessaan, alkaa haastaa riitaa ja öykkäröimään (rähinäviina). Mikäli alkoholin juominen lisää aggressiivisuutta ja väkivaltaisuutta, on homma syytä lopettaa tyystin.

      -Sheena

      • Anonyymi

        "Mielestäni absolutistit ovat vähintään yhtä hyviä vastaamaan kysymykseen kuin enemmän juopottelevatkin. Heillä kun on saattaa olla hyvinkin paljon kokemusta ja näkemystä siitä miten alkoholi vaikuttaa muihin ihmisiin."

        He ovat yleensä traumatisoituneita alkoholiin liittyvissä jutuissa. Joko itsellä lähtenyt lapasesta tai jollain läheisellä ja sen myötä paljon ikäviä juttuja. Me kaikki tiedetään mitä mieltä he ovat alkoholista ja alkoholin käyttäjistä. Minun mielestäni se ei sovi tähän ketjuun.

        "Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä. Ja Johnstone oli kumpikin niistä"

        -Charles Bukowski-
        "Postitoimisto"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielestäni absolutistit ovat vähintään yhtä hyviä vastaamaan kysymykseen kuin enemmän juopottelevatkin. Heillä kun on saattaa olla hyvinkin paljon kokemusta ja näkemystä siitä miten alkoholi vaikuttaa muihin ihmisiin."

        He ovat yleensä traumatisoituneita alkoholiin liittyvissä jutuissa. Joko itsellä lähtenyt lapasesta tai jollain läheisellä ja sen myötä paljon ikäviä juttuja. Me kaikki tiedetään mitä mieltä he ovat alkoholista ja alkoholin käyttäjistä. Minun mielestäni se ei sovi tähän ketjuun.

        "Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä. Ja Johnstone oli kumpikin niistä"

        -Charles Bukowski-
        "Postitoimisto"

        "He ovat yleensä traumatisoituneita alkoholiin liittyvissä jutuissa."

        Eivät todellakaan ole. He ovat parasta bileseuraa. Luotettavia ja avarakatseisia.

        -Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielestäni absolutistit ovat vähintään yhtä hyviä vastaamaan kysymykseen kuin enemmän juopottelevatkin. Heillä kun on saattaa olla hyvinkin paljon kokemusta ja näkemystä siitä miten alkoholi vaikuttaa muihin ihmisiin."

        He ovat yleensä traumatisoituneita alkoholiin liittyvissä jutuissa. Joko itsellä lähtenyt lapasesta tai jollain läheisellä ja sen myötä paljon ikäviä juttuja. Me kaikki tiedetään mitä mieltä he ovat alkoholista ja alkoholin käyttäjistä. Minun mielestäni se ei sovi tähän ketjuun.

        "Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä. Ja Johnstone oli kumpikin niistä"

        -Charles Bukowski-
        "Postitoimisto"

        Aikamoisia ennakkoluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "He ovat yleensä traumatisoituneita alkoholiin liittyvissä jutuissa."

        Eivät todellakaan ole. He ovat parasta bileseuraa. Luotettavia ja avarakatseisia.

        -Sheena

        Kiva kun sinä tunnet sellaisia. Minä en tunne.

        Mulla on muutama hyvä frendi, jotka ovat entisiä addikteja. Ovat olleet jo pitkään kuivilla. Hyviä tyyppejä, mutta bile- tai baariseuraksi heistä ei ole. Jos eivät sanoin, niin vähintäänkin katsein ovat tuomitsemassa jopa hillitympääkin tissuttelua. Heidän kanssa vietän aikaa ihan eri merkeissä kuin tissuttelu. Enkä edes puhu siitä. Parempi niin.

        Sitten ihmiset, jotka eivät muuten juo ikinä, ovat minun makuuni liian hiirulaisia. En minä siinä mitään pahaa näe, siis absolutismissa. Itse en vaan viihdy sellaisten seurassa ja tuskin hekään minuun seuraani kovin paljon kaipaavat. Sekin on parempi niin.

        Minä en ole absolutisti. Olen ollut absolutisti viimeksi joskus 13-vuotiaana. En tiedä mitä se pitää sisällään, joten en ala edes puhumaan siitä. Jätän sen niille, jotka tietää paremmin. :)


    • Alkoholi korostaa sitä tunnetta mikä on ollut kun alkaa juomaan. Mä en ole ikinä juonut vihaan, tai vitutukseen. Kerran kyllä suruun, sen tunteen se turrutti..

      • Anonyymi

        Minulla on aina vitutus laantunut. Ikinä ei ole korostunut. En tosin siinä vaiheessa ole ollut enää vitutuksen aiheuttajan kanssa samassa tilassa. Silläkin saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa. :)

        Mutta suru... Minä en kuvailisi sitä niin, että se olisi surun tunteen turruttanut. Päinvastoin. On antanut vapauden surra suruni juuri niin kuin se kuuluukin surra. :)


    • Anonyymi

      Ei muuta perusluonnetta mitenkään. Vauhti voi lisääntyä ja herää jossain hevon kuusen alla.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Nuorempana sitä saattoi havahtua milloin mistäkin ja ihmetellä miten sinne on päätynyt ja kuka helvetti se nainen on vierelläni... :D

        Näin vanhoina päivinä herää yleensä kotona ja miettii, että miten tänne on päätynyt, se kotimatka saattaa olla hieman hämärän peitossa... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempana sitä saattoi havahtua milloin mistäkin ja ihmetellä miten sinne on päätynyt ja kuka helvetti se nainen on vierelläni... :D

        Näin vanhoina päivinä herää yleensä kotona ja miettii, että miten tänne on päätynyt, se kotimatka saattaa olla hieman hämärän peitossa... :D

        "Nuorempana sitä saattoi havahtua milloin mistäkin ja ihmetellä miten sinne on päätynyt ja kuka helvetti se nainen on vierelläni"

        Naisilla etenkin pitää olla aika huono itsesuojeluvaisto jos tuossa määrin ryhtyy juopottelemaan.

        -Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuorempana sitä saattoi havahtua milloin mistäkin ja ihmetellä miten sinne on päätynyt ja kuka helvetti se nainen on vierelläni"

        Naisilla etenkin pitää olla aika huono itsesuojeluvaisto jos tuossa määrin ryhtyy juopottelemaan.

        -Sheena

        Miehille ei voi käydä kuin hyvin, herää joko jossain ennen tuntemattomassa osoitteessa naisen viereltä, herää omasta kodista tai virkavallan hellästä huomasta.
        Mitään pahaa ei ole sattunut.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille ei voi käydä kuin hyvin, herää joko jossain ennen tuntemattomassa osoitteessa naisen viereltä, herää omasta kodista tai virkavallan hellästä huomasta.
        Mitään pahaa ei ole sattunut.

        AsianVierestä

        Noi on ihan jees 🙄.
        Naisia raiskataan, hyväksikäytetään ja hakataan.

        -Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuorempana sitä saattoi havahtua milloin mistäkin ja ihmetellä miten sinne on päätynyt ja kuka helvetti se nainen on vierelläni"

        Naisilla etenkin pitää olla aika huono itsesuojeluvaisto jos tuossa määrin ryhtyy juopottelemaan.

        -Sheena

        Tietäisit vaan kuin monella on... :)


    • Anonyymi

      Ehkä rennompi tai sietää ihmisiä paremmin eli ihan niin paljon häiritse jos esim asuntovaunulla joku tulee viereiseen ruutuun tai kävelee 20m päästä ohi eli tulee hieman sosiaalisemmaksi ja haluu kuunnella musiikkia lujaa ja tanssiakkin ja silloin viihtyy vielä enemmän naisten seurassa eli ehkä tulee vähän iskevämmäksi tai puhuttua naisille mukavia eli olen sosiaalisempi ja valmiimpi lähtemään joka paikkoihin mut silti en kaipaa muita kuin oman porukan ja naisten seuraa eli semmoinen kiva heppu

    • En taida juurikaan muuttua, luulisin ainakin, paha sanoa kun ei silleen muista...

      Aika paljon se riippuu kans siitä, mikä on päivän teema. Jos vetelee itekseen jotain seitinohuita kalsarikännejä, niin aika herkästi sitä on hyytynyt ja väsynyt, flegu niin joku taisi sanoa. Tee sama ralli baarissa, meno on eri. Tee se homma kaverien kanssa ravintolassa tai mökillä, meno on täysin eri.

      Ei muista nyt ainakaan synkempää, puheliaampaa tai aggressivisempaa tule, ehkä lievästi riehakkaampi, mutta se kai on vähän niinku tarkotuskin.

      Sit jos menee kunnon kännin puolelle, niin voi vain arvailla millaiseksi menee muuttumaan, luultavasti ainakin todella tylsäksi idiootiksi, kun sitä tuskin voi välttää enkä jaksa itekään kattella sellasta menoa peruskänneissä.

    • Anonyymi

      Minun eka mieheni muuttui ja juoksin niin lujaa kun jaksoin. Onneksi tämä seuraava mieheni ei muutu kun juo alkoholia. Ei juo väkevää viinaa, vaan vain olutta eikä muutu miksikään vaan on hiljainen.

      • Anonyymi

        Ja sitten täällä nauretaan viinamiehelle, joka kehottaa juomaan viinaa ja menemään baariin... :D


    • Anonyymi

      Päihderiippuvuus on vakava psykiatrinen oire.

      • No ainakin huono juttu, jos pitää juoda löytääkseen itsensä. Selvinpäin on sitten ihan hukassa?


    • Anonyymi

      Vaarallinen.

    • Anonyymi

      Kyllä! Pikkuhumalassa olen leppoisampi kuin selvin päin, mutta kun otan tarpeeksi, muutun sellaiseksi kuin todella olen, eli itsekeskeiseksi öykkäriksi

    • Tuota on joskus tullut tuumittua että sieltäkös se puskee esiin se todellinen minä viinan voimalla joidenkin kohdalla, mukava tyyppi selvinpäin ja viinaa saatuaan riidanhaluinen öykkäri.
      Omalla kohdalla juttu ei mene noin, ei edes silloin vaikka kyseessä olisi lievä yliannostelu, ei silloinkaan.
      Pahimmassa tapauksessa saatan ryhtyä jopa suupaltiksi, mutta ei perusluonne miksikään muutu 🙂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe