Oletteko huomanneet että miesten taso on laskenut?
Miesten taso on laskenut
Anonyymi
29115
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 29
Vanhimmat
Vaikea sanoa kun en katsele sillä silmällä. Mitä veikkaat tapahtuneen?
Onko miesten taso verrattavissa naisten käyttöasteeseen?
Miten ne vertautuaisivat?
Olen samaa mieltä ja jos haluan jutella kunnon aidon normaalin miehen kanssa niin kylppärissä on semmoinen ikkuna johon tulee komea mies mut se ei vastaa ja kun puhun niin sen huulet liikkuu mutta ääntä ei tule mut tosi kiva se on eipä muita miehiä kyllä sitten olekkaan
Mitä varakkaampi mies sitä käytetympi nainen.
Mutta mahat ei.
Enpä ole huomannut. Ei ole kiinnostanut kyllä sillä silmällä katsellakkaan. Että olkoon vaan, en tartte.
Voithan omaa tasoas arvioida. Laskenut?
Ei taso voi laskea, kun ei sitä ole ollutkaan. :)
Taso on laskenut juu, näkyy homotilastoissa.
Me paremman tasoiset olemme vain poistuneet palstoilta. Harvakseltaan vain käväisemme täällä. Ei naiset meitä huomaa, ne komeat ja Jännät vain huomataan ja huomioidaan.
Pärjäilkäähän niitten Jännienne kanssa. Itsehän te niille tuppauduitte!
Minä loistavalla havaintokyvylläni huomasin miesten tason laskun jo noin 30 vuotta sitten. Olenko siis havaintokyvyltäni nopeampi kuin moni muu?
Ehkä sun näkökyky vaan alkoi pettää 30 vuotta sitten.
Nykyaika suosii narsistisia miehiä, joilla on sutenöörin moraali.
Miehet lihoo niin taso laskee
Kyllä minä asun edelleen penthousessa?
Pidä hyvänäsi, lady. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kela-maksaa-etuuksia-maahanmuuttajille-keskimaarin-kaksinkertaisesti-suomessa-syntyneisiin-verrattuna-taustatekijat-selvilla/8001864
Muutenkin luotto on myyty.
"Oletteko huomanneet että miesten taso on laskenut? "
Olen huomannut. Olen kuitenkin luullut, että kyseessä on pelkkä näkökulmaharha. Että kun oma tasoni puhkoo kaikki lasi- ja muutkin katot, niin kanssakilpailijat alkavat näyttää aloittelijoilta.
Huh! Onneksi en ole nainen enkä homo.
Riippu varmasti siitä minkälaisissa piireissä liikkuu.
Jos miehiä katselee ja tapailee vain kapakassa, jossain tinferissä ja esim. tämän kaltaisilla foorumeilla voi kyllä takuuvarmasti sanoa että kovin korkeaa "tasoa" ei voi odottaakaan.
Tiedän tasan tarkkaan että toisenlaisiakin löytyy, henk. koht. tunnen montakin. Työkavereissani on montakin hyvin fiksua ja sosiaalisesti fiksua miestä, samoin omat kaksi veljeäni, isäni jne. Ystäväni jotka seurustelevat tai ovat suhteessa ovat sitä ihan hienojen miesten kanssa. Itse en seurustele enkä paljon treffeilläkään käy kun en ole juuri nyt kiinnostunut siitä, mutta omakohtaisesti olen tarkka kenen kanssa alan yhtään mihinkään.
Se tiertysti supistaa markkinoita aika paljon, mutta en haasakaa aikaani enkä toisen aikaa sellaiseen joka on heti kättelyssä turhaa ja mahdotonta. Jos sanotaan että miesten taso on laskenut, väittäisin siis että keskityt vääränlaisiin tyyppeihin! Miten on oman itsetunnon laita? Arveletko ettet "kelpaa" ja alennat vaatimustasoasi sen takia?
Jos et tykkää törkypuheista, naisten alentamisesta ja haukkumisesta kannattaa etsiä muualta kuin yllämainituista paikoista. (Tinder ym. nettideittialustat, tällaiset foorumit kapakat) Tällaiset paikat vääristää mieskuvaa ja antaa vääränlaisen käsityksen että kaikki miehet olisivat ... no, jääkööt sanomatta.
Joku hormonaalinen juttu, e-pillerijäämiä liikaa juomavedessä tjs.
Kaikenmaailman vinkuhintit lisääntyneet älyttömästi ja vastaavasti naiset ovet kuin kivenpyörittäjäjien kylästä. Vantteria ja hyvin syöneitä. Osat vaihtuvat näemmä.
Joo. Huomattu on. Kunnon miehekästä tosimiestä ei tahdo löytää mistään nykyään.
Sä vaan siirsit maalin.
Viinamiesten taso ei laske. Kun mies juo viinaa baareissa niin naiset haluaa tutuastua mieheen ja mies löytää kumppanin.
t viinamies
Mitäs sä täällä sinkku palstalla sitten pyörit?
Milloin löydät sen kumppanin?
Sperman taso on tutkitusti laskenut nykynuorisolla Suomessakin. Ylipaino (ruokavalio/liikkumattomuus) ilmeisesti sekoittaa miesten hormonitasot. Naiset eivät vain tule raskaaksi tällaisilla roskasiittiöillä (samaa ilmiötä, syytä myös naisilla).
Tutstumiset tapahtuu nykyään kun mies ja nainen kohtaa baarissa ja juovat viinaa. ujot suomi miehet ei uskalla naisia lähestyä uuten kun netissä ja siellä naiset ei miehille vastaa. Paras tapa naisiin on tutustua kun juo viinaa ja lähtee baariin. Miesten viinanjuontitaso on laskenut, miehet ei juo enää viinaa samaan tahtiin kun ennen kun ei kumppaniakaan löydy.
T viinamies
Miehet on vähän possuja. Eivät ne jaksa kuntoilla vaan pleikkari kädessä koko ajan ja istuvat kotona ja lihovat.
Voi olla. On vaikea sanoa mitä pitäisi parantaa kun ei pääse edes tekemisiin naisten kanssa.