Oletteko huomanneet että miesten taso on laskenut?
Miesten taso on laskenut
29
63
Vastaukset
Vaikea sanoa kun en katsele sillä silmällä. Mitä veikkaat tapahtuneen?
- Anonyymi
Onko miesten taso verrattavissa naisten käyttöasteeseen?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja jos haluan jutella kunnon aidon normaalin miehen kanssa niin kylppärissä on semmoinen ikkuna johon tulee komea mies mut se ei vastaa ja kun puhun niin sen huulet liikkuu mutta ääntä ei tule mut tosi kiva se on eipä muita miehiä kyllä sitten olekkaan
- Anonyymi
Mitä varakkaampi mies sitä käytetympi nainen.
- Anonyymi
Mutta mahat ei.
Enpä ole huomannut. Ei ole kiinnostanut kyllä sillä silmällä katsellakkaan. Että olkoon vaan, en tartte.
- Anonyymi
Voithan omaa tasoas arvioida. Laskenut?
Anonyymi kirjoitti:
Voithan omaa tasoas arvioida. Laskenut?
Ei taso voi laskea, kun ei sitä ole ollutkaan. :)
- Anonyymi
Taso on laskenut juu, näkyy homotilastoissa.
- Anonyymi
Me paremman tasoiset olemme vain poistuneet palstoilta. Harvakseltaan vain käväisemme täällä. Ei naiset meitä huomaa, ne komeat ja Jännät vain huomataan ja huomioidaan.
Pärjäilkäähän niitten Jännienne kanssa. Itsehän te niille tuppauduitte! Minä loistavalla havaintokyvylläni huomasin miesten tason laskun jo noin 30 vuotta sitten. Olenko siis havaintokyvyltäni nopeampi kuin moni muu?
- Anonyymi
Ehkä sun näkökyky vaan alkoi pettää 30 vuotta sitten.
- Anonyymi
Nykyaika suosii narsistisia miehiä, joilla on sutenöörin moraali.
- Anonyymi
Miehet lihoo niin taso laskee
- Anonyymi
Kyllä minä asun edelleen penthousessa?
- Anonyymi
Pidä hyvänäsi, lady. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kela-maksaa-etuuksia-maahanmuuttajille-keskimaarin-kaksinkertaisesti-suomessa-syntyneisiin-verrattuna-taustatekijat-selvilla/8001864
Muutenkin luotto on myyty. "Oletteko huomanneet että miesten taso on laskenut? "
Olen huomannut. Olen kuitenkin luullut, että kyseessä on pelkkä näkökulmaharha. Että kun oma tasoni puhkoo kaikki lasi- ja muutkin katot, niin kanssakilpailijat alkavat näyttää aloittelijoilta.
Huh! Onneksi en ole nainen enkä homo.- Anonyymi
Riippu varmasti siitä minkälaisissa piireissä liikkuu.
Jos miehiä katselee ja tapailee vain kapakassa, jossain tinferissä ja esim. tämän kaltaisilla foorumeilla voi kyllä takuuvarmasti sanoa että kovin korkeaa "tasoa" ei voi odottaakaan.
Tiedän tasan tarkkaan että toisenlaisiakin löytyy, henk. koht. tunnen montakin. Työkavereissani on montakin hyvin fiksua ja sosiaalisesti fiksua miestä, samoin omat kaksi veljeäni, isäni jne. Ystäväni jotka seurustelevat tai ovat suhteessa ovat sitä ihan hienojen miesten kanssa. Itse en seurustele enkä paljon treffeilläkään käy kun en ole juuri nyt kiinnostunut siitä, mutta omakohtaisesti olen tarkka kenen kanssa alan yhtään mihinkään.
Se tiertysti supistaa markkinoita aika paljon, mutta en haasakaa aikaani enkä toisen aikaa sellaiseen joka on heti kättelyssä turhaa ja mahdotonta. Jos sanotaan että miesten taso on laskenut, väittäisin siis että keskityt vääränlaisiin tyyppeihin! Miten on oman itsetunnon laita? Arveletko ettet "kelpaa" ja alennat vaatimustasoasi sen takia?
Jos et tykkää törkypuheista, naisten alentamisesta ja haukkumisesta kannattaa etsiä muualta kuin yllämainituista paikoista. (Tinder ym. nettideittialustat, tällaiset foorumit kapakat) Tällaiset paikat vääristää mieskuvaa ja antaa vääränlaisen käsityksen että kaikki miehet olisivat ... no, jääkööt sanomatta. - Anonyymi
Joku hormonaalinen juttu, e-pillerijäämiä liikaa juomavedessä tjs.
Kaikenmaailman vinkuhintit lisääntyneet älyttömästi ja vastaavasti naiset ovet kuin kivenpyörittäjäjien kylästä. Vantteria ja hyvin syöneitä. Osat vaihtuvat näemmä. - Anonyymi
Joo. Huomattu on. Kunnon miehekästä tosimiestä ei tahdo löytää mistään nykyään.
- Anonyymi
Sä vaan siirsit maalin.
- Anonyymi
Viinamiesten taso ei laske. Kun mies juo viinaa baareissa niin naiset haluaa tutuastua mieheen ja mies löytää kumppanin.
t viinamies- Anonyymi
Mitäs sä täällä sinkku palstalla sitten pyörit?
- Anonyymi
Milloin löydät sen kumppanin?
- Anonyymi
Sperman taso on tutkitusti laskenut nykynuorisolla Suomessakin. Ylipaino (ruokavalio/liikkumattomuus) ilmeisesti sekoittaa miesten hormonitasot. Naiset eivät vain tule raskaaksi tällaisilla roskasiittiöillä (samaa ilmiötä, syytä myös naisilla).
- Anonyymi
Tutstumiset tapahtuu nykyään kun mies ja nainen kohtaa baarissa ja juovat viinaa. ujot suomi miehet ei uskalla naisia lähestyä uuten kun netissä ja siellä naiset ei miehille vastaa. Paras tapa naisiin on tutustua kun juo viinaa ja lähtee baariin. Miesten viinanjuontitaso on laskenut, miehet ei juo enää viinaa samaan tahtiin kun ennen kun ei kumppaniakaan löydy.
T viinamies - Anonyymi
Miehet on vähän possuja. Eivät ne jaksa kuntoilla vaan pleikkari kädessä koko ajan ja istuvat kotona ja lihovat.
- Anonyymi
Voi olla. On vaikea sanoa mitä pitäisi parantaa kun ei pääse edes tekemisiin naisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973