Adolf Hitler Uunona!

Tämä on yhdistelmä, jota en ole koskaan ajatellut. Hitlerin ehdottomuus ja viha, yhdistettynä Uuno Turhapuron laiskuuteen ja aikaansaavuuteen. Kuka tämän ohjaa, kun Ere Kokkonen on kuollut? Veli- Matti Loiri on syrjäytetty pääosasta, kun Hitler esittää Uunoa. Härski Hartikainen ja Sörsselssön ovat kuolleet, heidät korvaavat Heinrich Himmler ja Hermann Göring. Eva Braun ottaa Uunon vaimon roolin.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007660172.html

7

980

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa...ei. adolf Hitler uunona ei. ei. Ei enää uunoja eikä hitlereitä.

• Stalin olisi omiaan vuoristoneuvos Tuuraksi.

• Anonyymi

Toisenkautta Adolf oli koleerinen tyyppi, nuorena miehenä taiteellisuuttakin omaava. Liekö taideteoksiaan jäänyt yhtään jäljelle?

Tuskimpa Turhikselta olisi sujunut neuvottelut suunnitelmat opseratsiooni Barbarossan toteuttamiseen, ehkä?
      Ato, maan eräs mielenkiintoisimmista suurmiehistämme, monet tuhannet nuor-sakemannit näyttävät ajattelevan.

Ellei Saksan liittovaltio olisi puuttunut ajoissa Adof-fanien intoon, olisihan siitä kahinoita syntynyt,

• Anonyymi

Sopisikohan Hakkaraisen Teuska johonkin Uunofilmiin? Vaikka siihen Epsanjakuvaan?

• Anonyymi

Lyhyt matka Brysselin meppihommista Espanjaan, vois näytellä luonnollisesti vajakkia

• Anonyymi

Niin tämä Teukka. Hän on keskisen suomen tiukimpia kenttäsahurityyppejä.
        Kun kiitos talvella, rahtaat pihallesi sahattavaa tukkilaania, Tilaa Teukan Saha Oy:ltä sahuriryhmä tekemään tarvitsemaasi sahatavaraa, homma kyllä hoituu.

• Anonyymi

Onko niin, että VM. Loiri vaan elää Spedeläisistä. Spede lähti yllättäen 71 vuotiaana sydänkohtaukseen.
      Selvästi rasitti itseään liikaa ohjelmissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe