HARRI VEIJONEN - MIES JOKA TIETÄÄ MILLOIN JEESUS TULEE

Anonyymi

Minusta puhutaan Raamatussa! Matteus 24:45-47 kertoo uskollisesta ja ymmärtäväisestä palvelijasta, joka antaa palvelusväelle oikeata tietoa Jeesuksen tulemuksesta. Olen kirjoittanut kirjankin aiheesta otsikolla "Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija Raamatun mukaan".

Toisen tessalonikalaiskirjeen toisen luvun alussa sanotaan selvästi, että seurakunnan tempaus yläilmoihin ei tule ennen kuin Antikristus tulee ja ilmestyy. Ilmestyminen tarkoittaa mukanaoloa vahvistamassa Jerusalemin valerauhaa yhdessä monien kanssa. Jopa luterilainen professori Aapeli Saarisalo kirjoitti (Jerusalem jos unhoitan sinut), että Daniel 9:27 kertoo Antikristus hävittäjästä ja hän ilmestyy vahvistamaan valerauhaa niinkuin 2 Tess 2:3-6 kertoo. (kuva)

Mistä saadaan mies joka tulee ja ilmestyy vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa? Veijonen on varoittanut yli 30 vuotta Mihail Gorbatshovia enempää toteuttamasta Raamatun antikristusprofetioita. Mutta minkäs teet jos mies vielä ysikymmpisenä tulee valtaan ja alkaa hioa rauhaa Lähi-Itäänkin. Siltä varalta on kirjoitettu teos "Onko Gorba Antikristus?"

172

2652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      otahan lääkkeesi

      • Anonyymi

        Miksi pastori Harri Veijosen tulisi syödä lääkkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pastori Harri Veijosen tulisi syödä lääkkeitä?

        Onko se suljetulla vai huumeissa ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se suljetulla vai huumeissa ????

        Molemmissa. Siionistihellarin ongelma harhat ja huumeet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pastori Harri Veijosen tulisi syödä lääkkeitä?

        Onko nää Jeesuksen tappajia?


    • Anonyymi

      KANSIKUVA

      Alan enemmän käsitellä uuden kirjan kansikuvapoikaa. Hänhän on paavi Sylvester II, joka vuosituhannen vaihteessa johti hysteeristä herätystä koko Euroopassa. Meinasin kirjoittaa, että koko maailman seurakunnan johtaja oli Sylvester II, ja nyt minä saisin olla vastaava koko maailman johtaja. Korjasin kuitenkin, että olemme Sylvesterin kanssa vain herätysmiehiä. Kirkko oli todellakin hereillä tuhatluvun vaihteessa. Miksi kirkko ei ole hereillä nyt kun ylösotto tapahtuu? Sehän johtuu siitä, että kirkko on luopunut, luopunut myös siitä totuudesta, että 6000 vuotta Aadamista tapahtuu. Nyt kirkko yhtyy pimeyteen muun maailman kanssa meille merkiksi ylistämään Jerusalemin valerauhaa. http://wwnet.fi/users/veijone/ HV

      • Anonyymi

        Google Håkan Westergård klikkaa sitä nuoruus kuvaa missä sillä on ruskeat hiukset ja silmät vielä.


    • Anonyymi

      Kyllä Harri tietää.......

    • Anonyymi

      Yhä pahemmaksi menevät vain nämä itsekehut ja koko toiminta !

      Miten ihminen voi kadottaa näin pahasti todellisuudentajunsa ?

      Tuota tilaa voisi luonnehtia jo psykoosiksi, jossa ihminen elää irti todellisuudesta, omassa mielikuvitusmaailmassaan.

      Sääliksi käy !

      • Anonyymi

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Herää jo sinäkin harhoistasi !!!

        Veijonen on PALJON ennustellut ihan pieleen !!!

        Sellaisista "profeetoista" Raamattu opettaa näin:

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Ikävä kyllä, herjaajat eivät tiedä joutuvansa uudelleenkastettaviksi tuliseen järveen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, herjaajat eivät tiedä joutuvansa uudelleenkastettaviksi tuliseen järveen!

        Totuuden kertominen ei ole herjaamista !!!

        Tässä YKSI hyvä esimerkki Veijosen vääristä ennusteluista:

        Tämä ennustelija Veijonen, ennusteli kauan sitten, että NYT neuvostoliitto hyökkää Suomeen ja vain ne pelastuvat, jotka Veikojsen kanssa menevät jonnekkin Karjalaan jollekin sillalle seisomaan, tiettynä ajankohtana !!!

        Neuvostoliitto hajosi v.91 !!!

        No, Veijonen muuttaa ennustelujaan aina sitä mukaa kun ne eivät toteudu !!!

        Eli se ei häntä itseään haittaa millään tavalla, että ennustelut ovat menneet ihan metsään, vaan hän keksii vain selityksiä sille, miksi ne " varmat tiedot /profetiat" eivät sitten toteutuneetkaan !!!

        Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!

        Jos joku ei tätä asiaa tajua, niin silloin ei ole tutkinut kunnolla noita edellisiä höpö höpö ennusteluja, tai sitten on itsekin jo pahasti kadottanut todellisuuden tajunsa tai oma arviointikyky ainakin on aivan olematon !!!

        Eli on turhaa minua peloitella "voidellulla" sun muilla uhkauksilla !!!

        Minua ei pelota tälläiset huijarit yhtään, eikä heidän tai heidän seuraaja raukkojensa uhkailut, ei sitten millään tavalla !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden kertominen ei ole herjaamista !!!

        Tässä YKSI hyvä esimerkki Veijosen vääristä ennusteluista:

        Tämä ennustelija Veijonen, ennusteli kauan sitten, että NYT neuvostoliitto hyökkää Suomeen ja vain ne pelastuvat, jotka Veikojsen kanssa menevät jonnekkin Karjalaan jollekin sillalle seisomaan, tiettynä ajankohtana !!!

        Neuvostoliitto hajosi v.91 !!!

        No, Veijonen muuttaa ennustelujaan aina sitä mukaa kun ne eivät toteudu !!!

        Eli se ei häntä itseään haittaa millään tavalla, että ennustelut ovat menneet ihan metsään, vaan hän keksii vain selityksiä sille, miksi ne " varmat tiedot /profetiat" eivät sitten toteutuneetkaan !!!

        Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!

        Jos joku ei tätä asiaa tajua, niin silloin ei ole tutkinut kunnolla noita edellisiä höpö höpö ennusteluja, tai sitten on itsekin jo pahasti kadottanut todellisuuden tajunsa tai oma arviointikyky ainakin on aivan olematon !!!

        Eli on turhaa minua peloitella "voidellulla" sun muilla uhkauksilla !!!

        Minua ei pelota tälläiset huijarit yhtään, eikä heidän tai heidän seuraaja raukkojensa uhkailut, ei sitten millään tavalla !!!

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        ano 11:07 en tiedä. Mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden kertominen ei ole herjaamista !!!

        Tässä YKSI hyvä esimerkki Veijosen vääristä ennusteluista:

        Tämä ennustelija Veijonen, ennusteli kauan sitten, että NYT neuvostoliitto hyökkää Suomeen ja vain ne pelastuvat, jotka Veikojsen kanssa menevät jonnekkin Karjalaan jollekin sillalle seisomaan, tiettynä ajankohtana !!!

        Neuvostoliitto hajosi v.91 !!!

        No, Veijonen muuttaa ennustelujaan aina sitä mukaa kun ne eivät toteudu !!!

        Eli se ei häntä itseään haittaa millään tavalla, että ennustelut ovat menneet ihan metsään, vaan hän keksii vain selityksiä sille, miksi ne " varmat tiedot /profetiat" eivät sitten toteutuneetkaan !!!

        Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!

        Jos joku ei tätä asiaa tajua, niin silloin ei ole tutkinut kunnolla noita edellisiä höpö höpö ennusteluja, tai sitten on itsekin jo pahasti kadottanut todellisuuden tajunsa tai oma arviointikyky ainakin on aivan olematon !!!

        Eli on turhaa minua peloitella "voidellulla" sun muilla uhkauksilla !!!

        Minua ei pelota tälläiset huijarit yhtään, eikä heidän tai heidän seuraaja raukkojensa uhkailut, ei sitten millään tavalla !!!

        "Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!"

        Luultavammin kyse on henkisesti sairaasta ihmisestä, joka itse uskoo omia juttujaan. Niitä on eräissä uskispiireissä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Harriko itse siinä harjoittaa netin välityksellä eksorkismia.
        Eipä tuo tunnu ainakaan minuun tekevän mitään vaikutusta. Pelkkää taikauskoako tuokin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Herää sinä jo harhoistasi !

        Se olet nyt sinä itse, joka tässä valehtelee !

        Joten tuomitsit juuri ihan itse itsesi jopa ihan "kyykärmeen sikiöksi" !

        Onneksi olkoon vaan sinulle, onnistuit todella hienosti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Onko antikristus . Se oikea voideltu on taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo sinäkin harhoistasi !!!

        Veijonen on PALJON ennustellut ihan pieleen !!!

        Sellaisista "profeetoista" Raamattu opettaa näin:

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Vedätkö vanhaa testamenttia Juuda uskoton Israel vitsaukset Egyptiä ?? Mesopotaniaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!"

        Luultavammin kyse on henkisesti sairaasta ihmisestä, joka itse uskoo omia juttujaan. Niitä on eräissä uskispiireissä paljon.

        Ne KERÄÄ RAHAA SAA RAHAAA myyntibisnes . ( Eihän Jeesuksen tulemista tiedä edes Jeesus itse ). Arabit istuu temppelivuorella nyt , Wikipedia Egyptin jumalat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää sinä jo harhoistasi !

        Se olet nyt sinä itse, joka tässä valehtelee !

        Joten tuomitsit juuri ihan itse itsesi jopa ihan "kyykärmeen sikiöksi" !

        Onneksi olkoon vaan sinulle, onnistuit todella hienosti !

        Juutalaisia kutsuttiin siihen aikaan kyykäärme en sikiöiksi syntiensä tähden ,juutalaisiin kuuluu myös orjan poika Ismail haagar KETURAN lapset ja Iisak . Juuda Iskariot . Bar Jeesus juutalainen noita Kreikassa . Kreetan peto juutalainen jne .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Mitä siitä seurasi kun Jeesuksen ristille tappoivat niin. Jeesus oli se voideltu messias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo sinäkin harhoistasi !!!

        Veijonen on PALJON ennustellut ihan pieleen !!!

        Sellaisista "profeetoista" Raamattu opettaa näin:

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Vanhaa laki liittoa sitä vaan yritetään tavata .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Juutalaisia kutsuttiin käärmeiksi kieroiksi. Nyt haukut kristittyjä ilkiö. Et osaa edes uutta testamenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyse on siis täydestä huijarista, eikä mistään Jumalan profeetasta saati edes voidellusta !!!"

        Luultavammin kyse on henkisesti sairaasta ihmisestä, joka itse uskoo omia juttujaan. Niitä on eräissä uskispiireissä paljon.

        YouTube esy.fi Claus Möller. Budhan tuli palaa hallelujanirvanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Pastori veijonen on patvinut kovasti, pian vaihtaa seurakuntaa iloinen hymynvirne kasvoillaan, niinkuin aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YouTube esy.fi Claus Möller. Budhan tuli palaa hallelujanirvanaa.

        Missähän knud Miller vaikuttaa, ei ole näkynyt pitkään aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa laki liittoa sitä vaan yritetään tavata .

        "Vanhaa laki liittoa sitä vaan yritetään tavata ."

        Mitä lainomaista on siinä, että Jla vapautti israelilaiset Egyptin orjuudesta?
        Ei heillä ollut siinä mitään omia ansioita.
        Se on silkkaa armoa.
        Jla oli ottanut israelilaiset omaksi kansakseen silkasta armosta.
        Ja sen jälkeen hän kertoi, miten odottaa heidän käyttäytyvän.
        "Talo elää tavallaan"
        Koska Jla oli adoptoinut israelilaiset lapsikseen armosta, hän antoi heille ohjeita miten Isän kodissa eletään, mitkä ovat Isän kodin tavat elää.

        2Ms20:1Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
        2"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. 3Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        Suomen kieli on tässä liian kärkevää.
        Kyseessähän on futuuri eli "Sinä et tule pitämään muita jumalia minun rinnallani" jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Antoiko siltsu harrille voitelun takaapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        Mitä on Herran voitelu?
        Voiko sen tehdä kirnuvoilla ja paljonko pistetään puolikarkeita vehnäjauhoja?
        Ja ennen kaikkea, tuleeko siitä syötävän hyvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Onko vihmoverestä poistettu hyytymistekijä suolalla?
        Ennenvanhaan syysteurastuksen aikaan vispattiin verestä hyydyttävä fibriini pois, voitiin tehdä mykyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, herjaajat eivät tiedä joutuvansa uudelleenkastettaviksi tuliseen järveen!

        Virhe, Jesajan toisessa kirjeessä nimenomaan kirjoitetaan Antikristuksen tulosta valtaan juuri gorba n syntymän jälkeisellä viikolla , siis vuonna 6060 E kr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 11:07 en tiedä. Mitä?

        Anollta maskin käyttölupa alkaen 11.07


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä seurasi kun Jeesuksen ristille tappoivat niin. Jeesus oli se voideltu messias.

        Pliukas oli myös puheissaan. Siksi hän liukui alas ristiltä jo komantena päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet herjaa Herran voideltua!! Tiedäthän mitä siitä seuraa???

        On tainnut voiteet mennä sekaisin. Ei ollut tarkoitus sisäiseen voiteluun Jallua käyttää. Minkäs voit kun äijä on sekaisin ja 11 muumia laaksossa kun niitä oikeesti on vain 10. Muistakaa niistää ja pieraista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä kyykäärmeen sikiö mitä valheita floodaat näppäimistöltäsi uskovien palstalle pastori Harri Veijosesta! JEESUKSEN VIHVOMAVERESSÄ POISTU PALSTALTA HERJAAJA!

        Veijonen ei edes ole mikään pastori! Häpeä itse, valehtelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä seurasi kun Jeesuksen ristille tappoivat niin. Jeesus oli se voideltu messias.

        Usko barbarosta joka ilmestyy vuosiksi kiittämään seurakunnan syntivelkaa. Armenilaisten3. Kirje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän knud Miller vaikuttaa, ei ole näkynyt pitkään aikaan

        Turpeen alla toimittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, herjaajat eivät tiedä joutuvansa uudelleenkastettaviksi tuliseen järveen!

        Kuinka hyvin kohdalleen menevät enteet, joista profeetta veijonen on vaiti, sen yksin luoja tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 11:07 en tiedä. Mitä?

        Ano itsellesi maski, terveys!ministeriö käsittelee anomuksen ensitilassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne KERÄÄ RAHAA SAA RAHAAA myyntibisnes . ( Eihän Jeesuksen tulemista tiedä edes Jeesus itse ). Arabit istuu temppelivuorella nyt , Wikipedia Egyptin jumalat .

        Juutaan niessä, Tämä mies on Pyhä,

        Älkää Koskelo häneen, sillä


        Hän on tuleva hallitsemaan , niin

        Klassikoita kuin k uuroja!!


    • Anonyymi

      Jopas on. Kukaan ihminen ei ole asiallisen arvostelun yläpuolella.

    • Anonyymi

      PETOVALTION KYMMENEN KUNINGASTA

      Daniel 7:7,8,23-25. Ihmiset eivät tunne Raamattua. Tässä tärkeä kohta, joka todistaa, että aikakausi vaihtuu 2020-luvulla Gorbatshovin toiseen kauteen. Kymmenes kuningas on Putin, ja seitsemäs, Gorba tulee takaisinkin. Aiheesta tarkemmin ensi vuonna. http://wwnet.fi/users/veijone/ HV

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tarkoittaa venäjän juutalaista synagogaa tässä .


      • Anonyymi

        Putin ei ole kuningas, vaan presidentti. Vain kuningaskunnissa on kuningas,kuten Ruotsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin ei ole kuningas, vaan presidentti. Vain kuningaskunnissa on kuningas,kuten Ruotsissa.

        Kumpikohan leijonista voittaa salibandyssä ruotsin vai suomen


      • Anonyymi

        "Ihmiset eivät tunne Raamattua. Tässä tärkeä kohta, joka todistaa, että aikakausi vaihtuu 2020-luvulla Gorbatshovin toiseen kauteen. Kymmenes kuningas on Putin, ja seitsemäs, Gorba tulee takaisinkin."

        Oikeassa olet. Ihmiset eivät tunne Raamattua.

        Heti Dan7:17 Sanotaan, että näyn pedot kuvaavat neljää kuningasta.

        Dan8 tulee uusi näky samasta asiasta. Siellä sanotaan suoraan, että ensimmäinen peto eli kuningas tarkoittaa Persiaa, ja toinen Kreikkaa ja Aleksanteri Suurta, jonka valtakunta jakautui neljäksi valtakunnaksi. Kreikan jälkeen tulee rautainen valtakunta eli rautainen Rooman varsin pitkäaikainen valtakunta.

        Rooman valtakuntaa seuraa erilainen valtakunta - Paavin valtakunta.
        Puntineista ja Gorbista Raamattu ei kerro mitään.

        Dan8.19Sitten hän sanoi: "Katso, minä ilmoitan sinulle, mitä on tapahtuva viimeisenä vihan aikana; sillä lopun aikaa tämä tarkoittaa. 20Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat. 21Ja kauris on Jaavanin kuningas, ja suuri sarvi, joka sillä oli keskellä otsaa, on ensimmäinen kuningas. 22Ja että se särkyi ja neljä nousi sen sijalle, se on: neljä valtakuntaa nousee siitä kansasta, ei kuitenkaan niin väkevää kuin hän.
        23Ja heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.
        24Ja väkevä on hänen voimansa, vaikka ei tosin hänen omasta voimastaan,
        ja ihmeellisen paljon hän saa aikaan hävitystä;
        ja hän menestyy siinä, mitä hän tekee, ja hän tuottaa turmion väkeville ja pyhien kansalle.
        25Ja hänen oveluutensa tähden onnistuu petos hänen kädessään.
        Hän hautoo suuria sydämessään, ja keskellä rauhaa hän tuottaa turmion monille.
        Ruhtinasten ruhtinastakin vastaan hän nousee, mutta ilman ihmiskättä hänet muserretaan.
        26Ja näky illoista ja aamuista, josta oli puhe, on tosi.
        Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."


    • Anonyymi

      Harri Veijonen on väärä profeetta.

      • Anonyymi

        Tuon saman huomion olen tehnyt jo monia vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon saman huomion olen tehnyt jo monia vuosia sitten.

        Varmaan väärä nimikin ehkä juutalainen Venäjältä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan väärä nimikin ehkä juutalainen Venäjältä .

        Miksi tuot tänne esille väärän todistuksen kohdistuen Herran voideltuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuot tänne esille väärän todistuksen kohdistuen Herran voideltuun?

        Sitä on voideltu liikaa sekä edestä että varsinkin takaapäin.


    • Anonyymi

      Harhoissa on kiva elää. Ei ole enää maallisia murheita.

      • Anonyymi

        moni elää pilvessä. hellarien huumediileri tuomittiin viime syksynä 5 vuodeksi vankeuteen


    • Anonyymi

      Pastori Harri Veijosen opetusta on ilo kuulla. Niin raitista ja voideltua Sanan mukaan menevää opetusta tuskin on kellään toisella pastorilla Suomessa tai edes euroopassa

      • Anonyymi

        Amen ja totta joka sana! Veijosen profetioissa on selkeyttä joka puuttuu muilta pastoreilta ja profeetoilta. Ei tarvitse arpoa mitä Veijonen tarkoittaa vaan hän selkeästi esittää tulevat tapahtumat ja niiden merkityksen niin kuin se on Sanassa!


    • Anonyymi

      Kukaan mies ei sitä tiedä, sen sanoo jo Raamattu.

      Mutta tuosta Antikristuksesta, jos Trump vielä valtaan palaa niin sitten tiedämme että tempaus on lähellä.

      Mies käy säännöllisesti huorissa, kirkon sijaan, ja ei toteuttanut lähimmäisenrakkautta mitenkään, itserakkautta sen sijaan riittää. Lapset eroon vanhemmista keskitysleireillä jne.

      Silti häntä pidettiin jotenkin Kristittyjen esikuvana.

      Tuollainen harhautus onnistuu vain Antikristukselta.

    • Anonyymi

      Matteus kertoo vain vihan ajan tapahtumat ja Jeesuksen tulemuksen suuressa voimassa ja kirkkaudessa pyhinensä Öljymäelle.

      • Anonyymi

        Oliko se pikku viha sitten iso viha.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat hirttäytyneet omiin harhoihinsa ja valheisiinsa.

      • Anonyymi

        Älykkäät helluntalaiset ovat hirttäytyneet,. Kiitos Herran, ulinaa ja yluitusta


    • Anonyymi

      Raamattu puhuu myös minusta. Olen Jumalan profeetta ja savu pohjoisesta.

    • Anonyymi

      HUONOJA PROFETIOITA

      En puhu vääristä profetioista, sillä sellaisia levittävät ei-kristityt okkultistiset ennustajat eksyttääkseen eivätkä nämä uskonveljet. Mm. seuraavilla veljillä on kuitenkin opetukseeni liittyviä huonoja profetioita:

      A. Petri Paavola, Linnunrata.org, ym: Jeesuksen tulemusta edeltää ahdistuksen aika. - Vihan ajasta pelastutaan vihan ajan alkaessa Jerusalemista sovittaessa. http://wwnet.fi/users/veijone/daniel1.htm

      B. Olavi Syväntö ym.: Palestiinan valtiota ei tule koska Raamattu ei sitä mainitse. - Kyllä tulee ja ylösoton merkiksi. Ja Raamattukin tuntee Palestiinan siten että tietää Israelin maan jaettavan.

      C. Jouko Piho ym.: Venäjä hyökkää Suomeen ennen ylösottoa. - Ei hyökkää vaan valerauhan ylösottoineen jälkeen.

      D. Weijo Lindroos ym.: 1. Paavi on viimeinen suuri Antikristus. 2. Venäjä ei hyökkää Suomeen. - 1. Paavi on pieni antikristus ja porton pää. Ei se joka tulee ja ilmestyy Jerusalemin valerauhaa vahvistamaan. 2. Weijo vastustaa Venäjä hyökkää Suomeen huonoja profetioita niin rajusti, että kieltää kokonaan Venäjän hyökkäävän Suomeen.

      E. Samuel Tuominen: Prinssi Charlesia antikristuksena pitävä. - Ihan höpö käsitys, ja vastaavia vääriä antikristusehdokkaita on paljon.

      F. Nokialainen Olli R.: Väärä antikristus hänelläkin: Donald Trump. (https://nokialainen.blogspot.com/2016/12/amerikkalainen-antikristus-donald-j.html). Samuel Tuomisen mukaan Olli R. näki ulkokultaisuutta ja farisealaisuutta kaikissa muissa paitsi itsessään. (https://samueltuominen.com/2021/01/31/julkinen-irtisanoutumiseni-henkilosta-nimelta-olli-r/)
      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/

    • Anonyymi

      Raamatussa kuvatut kuningaskunnat tarkoittivat sen ajan tunnettuja valtioita ja niiden kuninkaita.
      Ne oli ilmaistu ilmansuuntien mukaan, esim.pohjoinen valtakunta oli sellainen valtakunta, joka poihjoisesta rajoittui valitun kansan maa-alueeseen. Sillä ei ollut mitään tekemistä nykyajan Venäjän kanssa.

      • Anonyymi

        Wikipedia faaraoiden dynastiat Wikipedia arabien kuninkaat. Budhahallelujaa on kundaliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia faaraoiden dynastiat Wikipedia arabien kuninkaat. Budhahallelujaa on kundaliini.

        Nykyaikana tapahtuvat profetiat ovat tärkeämpiä, kuin historian toteutumattomat ennustukset


    • Anonyymi

      Harri on tiennyt jo monta kertaa tarkan päivämäärän milloin hänen jeesus tulee.

      • Anonyymi

        Ajatella oikein timantit korvissa . Ei tiedä muut kuin Jumala itse joten olet väärä profeetta.


      • Anonyymi

        Harri on monet kerrat tiennyt tarkasti milloin hänestä tulee Jeesus.


    • Anonyymi

      Todelliset Raamatun asiantuntijat pitävät vain Paavalin retoriikan ilmausta "tempaus" harhaanjohtavana kuvakielisenä ilmauksena, Jeesus kun tulee näkyvällä tavalla Galilean vuorelle ja hääjuhla pidetään maan päälle laskeutuvassa uudessa Jerusalemissa. Pawson ja Prince esim.ovat tämän tulkinnan kannalla.

      Maan päältä "tempaistaan" vaan ns. lahkolusten pois. Sillä tarkoitetaan vihamiehen kylvämiä lahkolaisia, kuten helluntailaisuus ja jehovantodistaminen ja mormonismi...jne harhaoppien levittäjiä.

    • Anonyymi

      Oikea opetus on, että paavi on antikristus. Se on ollut toiminnassa jo satoja vuosia.

      • Anonyymi

        Paavi on pois suljettu koska Antikristus on kuningas.
        Epifanes oli esikuva, niinpä Syyriasta nousee Antikristuskuningas.


      • Anonyymi

        Paavi ei kiellä ihmiseksi tullutta poikaa joten etsi antikristuksen muualta vaikka arabiasta moskeijalta tai synagogilla budhilta.


    • Anonyymi

      Pastori Harri Veijosen opetus on puhdasta ja raitista Sanan opetusta! Veijonen ei ennusta vaan profetoi Herrassa! Näin koen itse asian!

      • Auringonlaskun aikaan kääpiöidenkin varjot on pitkiä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Auringonlaskun aikaan kääpiöidenkin varjot on pitkiä.

        Tiedoksesi että pastori Harri Veijonen on lähes 190 cm pitkä eli ei todellakaan mikään kääpiö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi että pastori Harri Veijonen on lähes 190 cm pitkä eli ei todellakaan mikään kääpiö!

        Lukeminen on kyllä tärkeä taito, mutta vasta luetun ymmärtäminen erottaa ihmisen muusta eläinmaailmasta.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lukeminen on kyllä tärkeä taito, mutta vasta luetun ymmärtäminen erottaa ihmisen muusta eläinmaailmasta.

        Paras enne oli keihääkaari, joka oli tasan 60 meträn


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Auringonlaskun aikaan kääpiöidenkin varjot on pitkiä.

        Loistava havainto!
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lukeminen on kyllä tärkeä taito, mutta vasta luetun ymmärtäminen erottaa ihmisen muusta eläinmaailmasta.

        Kyllä se kamelin selkäkin katkeaa jos siihen pistetään riittävästi taateleita ;)
        Vai mitä J ? Onko tila vielä: elossa


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lukeminen on kyllä tärkeä taito, mutta vasta luetun ymmärtäminen erottaa ihmisen muusta eläinmaailmasta.

        Lukeeko profeetta veijonen lainkaan povauksiaan, vai
        Lyökö tauluun vaan( porttila)


    • Anonyymi

      Donald Trump mahdollisesti palaa seuraavien vaalien jälkeen pressaksi, ja hän siinä tapauksessa tulee täyttämään tuon ennustuksen, tekee Jerusalemin Valerauhan.

      Hän omaa paljon merkkejä siitä että olisi Antikristus.

      Monet uskovat jostain syystä palvovat täysin Jumalatonta miestä joka huoraa päivät päästään, ja on ahne. Aivan kuin hän pystyisi vetämään valheen lakanan monien silmien päälle.

    • Anonyymi

      Veijonen tietää senkin, ja julisti vuosikaudet, että Gorba-vanhuksen kanssa valerauhaa Jerusalemissa tulevat hieromaan Shimon Peres, Jasser Arafat ja "viimeinen paavi" Johannes Paavali II.

      Kaikki nämä ovat olleet jo pitkään kuolleita.

      Ja Veijonen lainaa täysin väärin Raamattua kohdasta Matt. 25. Ymmärtäväinen palvelija ei merkitse väärää tietoa jakelevaa itse itsensä profeetaksi korottanutta hörhöä.

    • Anonyymi

      Veijonen on sotkeutunut ennusteisiinsa kuten Summanen housuhinsa.
      Tai kuin menneen talven presidentti D. Trump, hän onnistui pujottamaan housut takaperin jalkaasa.
      Video on nähtävissä youtubella.

      • Anonyymi

        Pastori Harri Veijonen ainakin esiintyy aina asiallisissa ja oikein päin puetuissa housuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori Harri Veijonen ainakin esiintyy aina asiallisissa ja oikein päin puetuissa housuissa

        Amen. Ei ole Harri Veijosella epämiellyttävän kireitä housuja jotka korostavat etumusta vieden Sanan kuulijoiden huomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori Harri Veijonen ainakin esiintyy aina asiallisissa ja oikein päin puetuissa housuissa

        Jos housut on sattumalta puettu oikeinpäin, on

        Yläkerta ikuisessa kaamoksessa


    • Anonyymi

      JOS VUOSIVIIKKO ALKAAKIN VALERAUHALLA

      Leo Meller ja Espoon profeetta Eenokin ääni sanoo, että uskovien ylöstempaus tapahtuu vuonna 2023. Kepler oli laskenut 2024. Nyt esittämäni tammikuu 2026 tuntuu kovin kaukaiselta. Jos olenkin väärässä. Väärässä myös siinä, että vuosiviikko alkaisi Kalliomoskeijan tuholla.

      Itse asiassa olemme vähemmistönä käsityksellämme. Enemmistö uskoo, että vuosiviikko alkaa Jerusalemin valerauhalla, jossa Antikristus on mukana. Ja siihenhän itsekin uskoin ennen kuin huomasin Danielin kirjan 1335 päivää.

      Sitten on vielä mahdollisuus, että Antikristus Gorba tulee jo talvella 2021-22. Jospa hän ilmestyykin valerauhaan niin nopeasti, että Meller, Kepler ja kumppanit osuvat oikeaan! Selvää on, että ylösotto tulee silloin kun valerauha on vahvistettu tapahtui se milloin tahansa. Olen erehtynyt 11. 9. 2021. Ottakaa huomioon, että saatan erehtyä lisää. Joka tapauksessa tämä yleisempi käsitys on hyvä pitää mielessä, vaikken siihen uskokaan. HV

    • Anonyymi

      ERINOMAINEN PROFEETTA JOKA EREHTYI PALJON

      Luettelo maailmanlopun päivämääristä http://wwnet.fi/users/veijone/luettelomaailmanlopunpaivamaarista2.htm mainitsee kaksi parasta profeettaa:
      1. Harri Veijonen / Valerauhan jälkeen / tammi-helmikuu 2026. Jos Gorba palaa valtaan noin 2021/22, hän ilmestyy vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa muutaman vuoden sisällä, ja seurakunta lähtee!
      2. Tapio Nousiainen / Valerauhan jälkeen kun sanotaan nyt on rauha ja turvallisuus / Tiesi Antikristuksen nousevan Venäjältä.
      Tapio Nousiainen erehtyi paljon enemmän kuin Harri Veijonen. Hän selitti asioita runsaasti pikkutarkasti, jolloin luonnollisesti monet esitykset olivat metsässä. Erityisesti hän halveksi Neuvostoliittoa ja monet erehdyksensä koskivat sitä. Veijonen on muistanut nimitellä kommareiksi henkilöitä, jotka halveksivat Nousiaista. (http://wwnet.fi/users/veijone/ilmestyskirja.htm) Tämä vain muistutuksena siitä, että parhaatkin profeetat erehtyvät. Toiseksi paras, Tapio Nousiainen jopa runsaasti.


      VÄÄRÄÄN SUUNTAAN

      Kommariksi nimittämäni Juha "Julle" Partanen julkaisi helluntailaiskustantamossa huonoja kirjoja (http://wwnet.fi/users/veijone/ilmestyskirja.htm) ja oli helluntailainen. Tiesin, että hän kulkee väärään suuntaan kuten kongreettisesti lähtikin helluntaiseurakunnasta luterilaiseen kansankirkkoon. Toinen väärään suuntaan kulkenut tuttu on Timo Esa Tuuri, joka lähti Lappeenrannan helluntaiseurakunnasta luterilaiseen kirkkoon. Hän tunsi itsensä körttiläiseksi. Oppikin oli sen mukaista. Kun oli puhetta "yksi päivä on Herralle kuin tuhat vuotta", hän tulkitsi tuhatvuotislaskelman niin, että se tarkoittaa milloin tahansa, mitä tahansa. Kannattaa kulkea helluntaiseurakunnan kautta tai suoraan kirkkoihin kuulumattomiin, jossa Harri Veijosen johdolla pysytään oikeissa laskelmissa ja tapahtumissa. HV http://wwnet.fi/users/veijone

    • Anonyymi

      Jokainen profeetta, kuinka suureksi itsensä nostanut onkaan, sanoessaan tietävänsä päivän ja hetken, jolloin Jeesus palaa, on nostanut itsensä yli Jumalan ja näin hankkinut itselleen tuomion jo ajassa ja tulevaisuudessa!!

      Järjettömiä, tuulten viskeltäviä pilviä tällaiset veijoset ja muut!!

      DoctorT

    • Anonyymi

      KUINKA HYVÄ PROFETIA OLI KALLIOMOSKEIJAN TUHO 11. 9. 2021?
      Kirjoitin rukoilevani, että tuo ennustus olisi sattumaa parempi.
      Jos Kalliomoskeija lähiaikoina tuhoutuu Juutalaistemppelin tulla,
      ennustus oli huomattavasti sattumaa parempi. Jos Kalliomoskeija
      tuhoutuu tasan vuotta myöhemmin, ennustus oli paljon sattumaa
      parempi. Sellaiseen pystyy vain erittäin hyvä profeetta. Tosin
      minun erinomaisuuteni on jo todistettu ja vielä todistetaan
      muilla tavoin. "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!"
      HV http://wwnet.fi/users/veijone


      EREHDYKSIÄNI TURHA MUISTELLA

      Tapio Nousiaisen yhteydessä mainitsin yleisimmän syyn erehdyksille: "Hän selitti asioita runsaasti pikkutarkasti, jolloin luonnollisesti monet esitykset olivat metsässä." Minulla on ollut sama juttu. Toisarvoisia asioita on veikattu kuten henkilö, joka tekee valerauhan antikristuksen kanssa. Sanomallani tavalla peres-linja kyllä on toteutunut, mutta henkilö ei ollut Shimon Peres.

      Malacyn profetia: nykyinen paavi on kirkon viimeinen. Minä veikkasin edellistä, koska aikakauden uskottiin päättyvän valerauhaan jo hänen aikanaan. Olin väärässä paavista, mutta oikeassa siinä, että paavi, porton pää tuo kirkon siunauksen Jumalan tuomion syylle, Israelin maan jakamiselle Jerusalemin valerauhassa.

      Kaiken matkaa on odotettu antikristusta ja valerauhaa, ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä vaan sellaiset erehtymiset ovat aivan luonnollisia. Olen erikoistunut ylösoton tulon yksityiskohtiin ja moneen kertaan todennut, että olennaista on Jerusalemin valerauhan vahvistus seurakunnan ylösoton tulon merkiksi. Kenenkään muun kirjoissa ei edes sisällössä ole olennaista totuutta, mutta minulla jo kirjojeni otsikoissa: Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen sekä Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin.

      Jopa tuossa kirjassa "Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmohin". Siitä aiheesta skeptikko Otto J. Mäkelä pilkkasi jo vuonna 2000: "Palestiinalaisten kansallisneuvosto julistaa palestiinalaisvaltion istunnossaan Gazassa 15. marraskuuta, sanoi PLO:n johtoon kuuluvan kansallisneuvoston varapuhemies. Jos siis Arafat julistaa Palestiinan, Veijonen julistaa: Seurakunta lähtee!" Niin todellakin julistaa, mutta Palestiina ei tule ennekuin myös Jerusalemin valerauha. Veijonenhan nämä tietää, turha uskoa skeptikoiden ja palestiinalaisten puheisiin! HV


      POTENTIAALINEN MURHAAJA

      Johanneksen evankeliumi: 16:2 "He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle."
      Keskusteluissa on yksi, joka ei lopeta Veijosen haukkumista. Hän luulee tekevänsä palveluksen Jumalalle. Kenties sama henkilö, joka halusi Venäjän hyökkäävän Suomeen 2008, jotta Veijonen olisi väärässä. Fanaattinen sekopää, jollaiset voivat olla vaarallisia. HV

    • Anonyymi

      Tsemppiä Veijonen! Muistan teidät jo vuodelta 1995 jolloin aloittelin netissä kirjoittelua. Olitte positiivisempia asioita alkukauden netissä. Uskontoa ylläpitäen niin kuin pyhän Hengen kuuluu.

      Tuo Gorba asia on edistynyt kulisseissa huomattavasti. Olen ajamassa Etelä-Venäjän edustajaa Euroopan parlamentin jäseneksi erityivaltuuksin. Se on jo sovittu, jos Gorba ei ehdi mukaan niin toinen korvaa hänet.

      • Anonyymi

        Amen! Veijonen aina aikaansa edellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Veijonen aina aikaansa edellä!

        Halleluja! Veijonen aina aikaansa jäljessä!


    • Anonyymi

      Jos Raamattuun on uskomista, Jeesus on jo pari tuhatta vuotta myöhässä. Kiirettä tainnut pitää taivaassa, kun on paluu noin viivähtänyt.

      • Anonyymi

        Se kuali, ei tule takaisin. Sorit siitä.


    • Anonyymi

      Matt.24:13-20 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. ja tämän valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitte tulee loppu. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisivan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkat koon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; jotka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, minä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi rastaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. Dan.11:31 Hänen lähettämänsä sotajoukot nousevat ja hävittävät pyhäkön linnoituksineen, poistavat jokapäiväisen uhrin ja asettavat sinne hävityksen kauhistuksen. Dan.8:11. 9:27

    • Anonyymi

      Tuntee ahterissaan kun tahti kiihtyy, tietty.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei silmänpalvonnalla saa voitelua!


    • Anonyymi

      Ei sitä tiedä kuin ISÄ tarkalleen.

    • Anonyymi

      Toivottavasti profeetta veijonen lähtee presitiehdokkaaksi seuraavin vaaleihin hänestä saisimme jo kokeneen ja luotettavan johtajan maalemme.

    • Anonyymi

      "Minusta puhutaan Raamatussa!"

      SINUSTAKO? ETTÄS KEHTAATKIN. TUO MATTEUKSEN KOHTA ON SELVÄSTI MINUSTA.

    • Anonyymi

      Seuraan murheellisena näitä itse itseään nimittämiä "profeettoja" jotka ennustelee mitä sylki suuhun tuo. Aitoja profeettoja heistä ei ole yksikään vaan vääriä kaikki. Hedelmistä puu tunnetaan.

    • Anonyymi

      Ihan täys huijari on Veijonen !!!

      On ennustellut ihan pieleen monet monet kerrat ja sitten jälkikäteen on korjaillut valheitaan uusilla valheilla !!!

      Veijosen touhusta Sana sanoo selvästi:

      20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
      21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
      22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

      • Anonyymi

        En pitäydy Veijosen näkemyksiin !

        1234567---


    • Anonyymi

      Veijosen profetia meni pieleen sillä Gorba on nyt kuollut. Toki vaihtoehtoja vielä jää kuten että uutiset Gorban kuolemasta on valetta. Tai ehkä Gorba ei ilmesty liharuumiissa.

      • Anonyymi

        Jospa se Veijonen on itse se antikristus.


    • Anonyymi

      Joo !

      On Veijonen tiennyt jo monen monta kertaa ja yhtä monta kertaa on pieleen mennyt hänen ennustelunsa !

      Raamattu kertoo tuollaisesta ennustelijasta seuraavaa:

      Jer. 14:14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

    • Anonyymi

      ELLET TIEDÄ MILLOIN JEESUS TULEE,
      OLET TYHMÄ, PAHA, PILKKAAJA JA VALVOMATON

      Helluntaisaarnaaja Mauno Viinikkala, joka erotti minut helluntaiseurakunnasta, sanoi minulle:
      Mitä sillä tiedolla teet milloin Jeesus tulee?

      Kaltaisilleen vastataan vastakysymyksellä:

      Koska tyhmät (Matteus 24:39, Luukas 17:26-30), pahat (Matteus 24:50 ginosko=tietää), pilkkaajat (2 Pietari 3:3-8) ja valvomattomat (Ilmestyskirja 3:3) eivät sitä tiedä,
      ETKÖ SINÄ TEE SILLÄ TIEDOLLA MITÄÄN? Taka-ajatuksena: ole sitten tyhmä, paha, pilkkaaja ja valvomaton kun kerran olet.

      MITÄ SITTEN TEEN SILLÄ TIEDOLLA?

      Sen seurauksesta kertoi jo Tukholman profetia (http://veijonen.fi/profetia.htm) 1984 mainiten minusta: "hän profetoi määrätyt hetket" ja "tuo monta minun tyköni, sanoo Herra." Teen siis ennen kaikkea sitä, että tietämällä ja kertomalla kaikille milloin Jeesus tulee, vien monta taivaan kotiin. Itse asiassa viimeinen suuri herätys syntyy minun toimintani avulla.

      Koska monet viimeiset tulevat yhdennellätoista hetkellä, se viittaa siihen, että he ovat saaneet vihiä siitä milloin keskiyön hetki on. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija (Matteus 24:45) on asetettu pitämään huolta lopun ajan palvelusväestä mukaanlukien nuo monet viimeiset. Siksi hän kertoo kaikille milloin ajan kello lyö, rauha ylösottoineen tulee. Etkö sinä tee sillä tiedolla mitään?

      MOLEMMAT OIKEASSA

      A. Minä odotan Jeesuksen takaisin tuloa niinkuin hän itse opetti - valvokaa, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. (Mt 25:13). Kysymys on päivämäärästä ja kellonajasta.

      B. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen (Ilm 3:3). Hetkessä on kysymys lyhyestä ajanjaksosta jolloin pimeimmät ylistävät Jerusalemin valerauhaa.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Kiitos Veijonen!

    • Anonyymi

      VOISIKO DANIEL 9:27 RAUHA OLLA VAIN ISRAELIN JA TRUMPIN LIITTO?

      Pitkään tulkittiin, että Daniel 9:27 rauha on Israelin ja Antikristuksen liitto. Tämä on tietenkin mahdollista siten, että Israel ja Trump tekevät kahdenkeskisen liiton. Sitä tukee sekin, että palestiinalaiset ovat tyytymättömiä Trumpiin ja entistäkin enemmän, jos hän auttaa Israelia saamaan uuden Juutalaistemppelin Kalliomoskeijan paikalle.

      Toisaalta 1 Tess 5:3 silloin sanotaan nyt on rauha ja turvallisuus luulisi olevan laajempien kuin Israelin ja Trumpin väittämä. Kyllä vuosikymmeniä on nyt selitetty, että Daniel 9:27 rauha on Lähi-Idän rauhansopimus, jossa mukana ovat monet. Ja palestiinalaisetkin pitäisi saada hyväksymään sopimus saamallaan Palestiina valtiolla, vaikka se tuskin olisi niin laaja kuin he toivoisivat. Ennustamani "Jerusalem kansainvälistetään" voisi olla kaikkien mieleen. Ylösotto tulee heti tuon jälkeen.
      21. 4. 2023 Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      VEIJONEN TOP 21
      1. Jeesuksen paluun laskelmat
      http://veijonen.fi/jeesuksenpaluunlaskelmat2.pdf - http://veijonen.fi/jeesuksenpaluunlaskelmat2.htm
      2. Luettelo maailmanlopun päivämääristä
      http://veijonen.fi/luettelomaailmanlopunpaivamaarista2.htm

      3. Heittoni maailmanloppuun 6000 vuotta Aadamista
      http://veijonen.fi/heittoni_maailmanloppuun.htm

      4. Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin
      http://veijonen.fi/daniel1.htm

      5. Viimeisen sukupolven profetioita
      http://veijonen.fi/viimeisen_sukupolven_profetioita.htm

      6. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen
      http://veijonen.fi/tuleva.htm

      7. Virheellisistä tulkinnoista: Messiaan aikaan päättäminen
      http://veijonen.fi/virheellisistatulkinnoista.htm

      8. The Upcoming Peace Pact in the Middle East
      http://veijonen.fi/middleeast.htm

      9. Daniel 9:27 lopun ajassa. Väitteen oikeaksi todistaminen
      http://veijonen.fi/Daniel927lopunajassa.htm

      10. Daniel 9:27 kymmenellä kielellä
      http://veijonen.fi/kielet.htm


      11. Ensin sovitaan Jerusalemista
      http://veijonen.fi/daniel2.htm

      12. Saavuta 1335 päivää
      http://veijonen.fi/1335.htm

    • Anonyymi

      13. Tuhatluvun vaihteen opetus (Uusi)
      http://veijonen.fi/tuhatluvun_vaihteen_opetus.htm

      14. Harri Veijosen profetiat
      http://veijonen.fi/profetiat.htm

      15. Googin sota ja viimeiset seitsemän vuotta
      http://veijonen.fi/googinsota.htm

      16. Parhaat profetiat (Uusi)
      http://veijonen.fi/parhaatprofetiat.htm

      17. Antikristusehdokkaat TOP 25 (Uusi)
      http://veijonen.fi/antikristusehdokkaattop25.htm

      18. Kolme juutalaissotaa
      http://veijonen.fi/Juutalaissodat.htm

      19. Päivälleen ennaltatiedetyt. Viimeisen vuosiviikon kenraaliharjoitus
      http://veijonen.fi/paivalleen_ennaltatietaminen.htm

      20. Viimeinen suuri herätys sidottu ylösoton ajan ennaltatietämiseen
      http://veijonen.fi/viimeinensuuriheratys.htm

      21. Vihan ajan alkamisen esikuvat
      http://veijonen.fi/valerauhan_vahvistamisen_esikuvat.htm


      Päivittäiset uutiset
      http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Saisimmeko jo vihdoin tarkan päivämäärän?

    • Anonyymi

      AJANKOHTA TARKENTUU
      Suomi 24 ryhmissä kiusataan kysymyksellä sano päivä ja hetki milloin Jeesus tulee. Sellainen kysymys on idioottimaista kun tiedetään, ettei yhtä päivämäärää ole mahdollista ihmisen tietää. Ei Isä yksin tietää sanan perusteella vaan Jeesuksen sanan, valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä (Mt 25:13).
      Kuitenkin olen tiennyt Jeesuksen tulemuksen ajan noin 40 vuotta. Aika tiedetään tapahtumana, joista olen kirjoittanut kolme kirjastakin: Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen (1986) (löytyy ilmaisena netissäkin), Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin (1995)(löytyy ilmaisena netissäkin) ja Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin (2019).

      Eräs vouhottaa Suomi 24:ssä Veijosen TÖRKEÄNÄ erehdyksenä, kun ennustin Kalliomoskeijan tuhoa ajankohtaan 11. 9. 2021. Ennustus on törkeä palestiinalaisille, jotka vastustavat Kalliomoskeijan tuhoa uuden Juutalaistemppelin tuloksi. Ennustus itsessään ei ole edes huono vaan hyvä, jos ja kun Kalliomoskeija tuhoutuu ja Juutalaistemppeli tulee. Senkin tapahtuman ajankohdassa ymmärrys lisääntyy, ajankohta tarkentuu. Olen nyt puhunut kahtalaista mahdollisuutta: 11. 9. lähivuonna tai hieman myöhemmin kun Trump on palannut valtaan.

      Lienee virhe puhua 70. vuosiviikosta viimeisenä vuosiviikkona. Jeesuksen paluun laskelmat-kirjasessani (löytyy ilmaisena netissäkin) puhun viimeisestä vuosiviikosta. Lakelmissani 70. vuosiviikko oli viimeinen ennen valerauhan teon alkamista 1993. Laskin näet juutalaisten säädettyä asumista Jerusalemissa. Toivottavasti se laskelmani ei ole tarkalleen oikeassa, sillä silloin Messias olisi kuollut 38 jKr. ja tuhatvuotislaskelmalla Messiaan näkyvä paluu tulisi vasta 2038.

      Seurakunnan ylösoton aikaa olen siis ennustanut oikein jo 40 vuotta, mutta viikkoa milloin se tapahtuu ei ole ollut mahdollista tietää, vielä. Se tiedetään silloin kun sovitaan siitä milloin Lähi-Idän valerauhasopimus tehdään sisältäen Jerusalemin ja Palestiinan ja Antikristuksen mukana ollen.

      Viikkoa on odotettu mm. 1986, 2007 ja 2014, mutta turhaan kun valerauhasopimiseen ei vielä ollut ryhdytty. En ole kovin halukas vieläkään esittämään sen kriittisen viikon ajankohtaa. Toki olen puhunut mahdollisuuksista tammikuun loppu 2026 tai 2028. Ne ovat kuitenkin epävarmoja. Varmaa on, että ajankohta tarkentuu loppuun asti.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Herää jo viimein harhoistasi Veijonen !

      Olet niin monta kertaa ennustellut sitä ja tätä ja ihan pieleen !

      Kaltaisestasi sanotaan Sanassa näin:

      20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

      21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
      22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ ANTAKO VIETELLÄ ITSEÄNNE MUILLA KÄSITYKSILLÄ

      2.Tessalonikalaiskirje: 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi

      Vietellä sanaa selitetään yleensä viettelyksiksi syntiin. Toinen kohta missä puhutaan viettelyksestä on Hebrealaiskirje: 13:9 "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä."

      Todellakin, älkää antako vietellä itseänne vieraisiin oppeihin, muihin käsityksiin! Oikea oppi on se, että Antikristus ilmestyy ensin. Ja niinkuin professori Aapeli Saarisalokin selitti (Jerusalem jos unhoitan sinut) kohta liittyy Daniel 9:27:n Antikristuksen tekoon valerauha Jerusalemille.

      En siis kirjoita sivuillani muita oppeja enkä ryhmiinikään hyväksy monenlaisia selityksiä tarjoavia juttuja. En salli lukijoitani vieteltäviksi millään tavalla!

      Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Hyvä!

    • Anonyymi

      Harri Veijosen tekstit kiinnistavia ja kuvastaa että hän tutkii Raamattua. Tässä erinomainen malli monille aikamme ”nimikristityilke” jotka eivät juurikaan avaa Raamattuja nykypäivän aikakauden oravanpyörässä. On todella surullista että suuri enemmistö uskovista eivät näytä ymmärtävän vakavasti aikakautemme viimeisiä merkkejä jotka edeltävät Kristuksen toista tulemista. Merkit ovat tällä hetkellä hyvin selvät kun katsomme maailman rauhattomuutta ja poliittista kuohuntaa. Juuri näitä merkkejä Jeesus kehotti seuraamaan.
      Ihmiset keskittyvät liiaksi arkipäiväisiin jokapäiväisiin asioihi, eikä heille jää enää aikaa kahvitella Jumalan kanssa sanan äärellä. Tietenkin arkipäivän askareille on oma aikansa ja paikkansa, mutta se tärkein......aikamme Jumalalle unohtuu hyvin usein. Eivätkö aikakautemme haalistuneet kristityt ymmärrä , että Jeesus tulee tuomarin asemassa taivaan armeijan kanssa tekemään tiliä siitä, miten olemme yksilöinä maanpäällä eläneet. Emme pääse syntejämme pakoon mitenkään jos ne ovat edelleen käsittelemättä Jumalan kanssa. Kuten Raamattu toteaa ” ..sitä kylvämme mitä niitämme” ja saamme teoistamme oikeudenmukaisen tuomion tuomio päivänä joka vääjäämättä kohtaa nukkuvan ihmiskunnan ” kuten varas yöllä”.
      No niin palataanpa takaisin aiheeseen.

      En ole samaa mieltä siitä, että Harri Veijonen mitenkään pystyisi antamaan luotettavia aikajanoja esimerkiksi milloin Jeesus tulee. En usko että kenelläkään on profetoimisen kykyä nähdä jotakin sellaista, mitä emme voi nähdä. On syytä välttää turhaa spekulointia.
      Mitään sellaista ei ole kirjoituksissa, mistä lopun tulon päivän tarkalleen matemaattisesti voisi laskea. Sen toki tiedämme kirjoitusten pohjalta, että aikakautemme loppua koskevat profetiat ovat suurimmaksi osaksi jo toteutuneet. Muutama profetian osa odottaa vielä oikeaa Jumalan säätämää toteutumaa ja määräaikaa.. Nämäkin täyttyvät takuu varmasti kun Jumalan ennalta määräämä hetki on todellisuutta.

      Vielä toteutumattomia profetioita ovat esimerkiksi ”suuri ahdistus”, joka sille määrättynä hetkenä kohtaa ihmiskuntaa. Se on oleva ihmiskunnan historian vaikein aikakausi ja valittujen johdosta Jumala lyhentää ahdistuksen ajan, mitä se sitten käytännössä tulee merkitsemään. Ilmeisesti niin koetteleva aika monella tapaa, ettei kukaan ihminen siitä selviäisi ellei sen kestoa lyhennetä Jumalan tahdosta ha armosta.  Sellaista ihmiskunta ei ole kodkaan kihdannut, eikä enää tule kohtaamaan.

      Toinen yhtä merkittävä profetia liittyy ”Suuren Babylonin” tuhoutumiseen. Kuka tai mikä on ” Suuri Babylon”? Tämä on kiinnostanut aikojen läpi niitä, jotka haluavat ymmärtää Ilmestyskirjan profetioita. Aiheesta on myös monenlaisia poikkeavia tulkintoja ja spekulaatioita mikä tuo ” Suuri Babylon” on, jonka sanotaan olevan kaikkien iljetysten äiti. Raamattu toteaa Suuresta Babylonista näin: ” Lähtekää ulos siitä Suuresta Babylonista, ellette halua osallistua hänen synteihinsä. Ja toisessa kohdassa sanotaan Suuren Babylonin ” syntien” kasautuneen aina taivaaseen asti. Sen täytyy olla jokin suuri ja merkittävä kokonaisuus, koska sen synnit ovat kasautuneet taivaaseen saakka kuten totesin ja joka vaikuttaa voimakkaasti ihmiskuntaan. Voit löytää kyseiset jakeet itse Ilmestyskirjasta. Mikä Suuri Babylon siis on, josta pitäisi kiiruusti kirjoitusten mukaan lähteä ” ulos”?
      Se on kaikenlaisen ”väärän uskonnon” maailmanlaajuinen valtakoneisto tuhansine lahkoineen, uskontoineen, jotka ovat osoittautuneet pettymykseksi Jumalaa ja ihmiskuntaa kohtaan.
      Eikö uskonnon nimissä juuri tänäänkin kahden ortodoksimaan välillä ole kamala sotatila, jossa kristityt tappavat vastoin Jeesuksen käskyjä toinen toisiaan. Eikö väärän uskonnon toimesta ole toteutettu ihmiskunnan pahimmat etniset puhdistukset vääräoppisista. Tästä todisteena inkvisitio, kerettiläisten ja valdolaisten vainot, muinaisten Raamatun kääntäjien polttamiset rovioilla valtaapitävän kirkkojen toimesta, toistakymmentä ristiretkeä silloisten paavien lähettäminä. Suuri Babylon kuvaa siis kaikkia sellaisia uskontoja ja niiden jäseniä, jotka eivät elä ja toimi Jumalan käskyjen ja moraalilakien mukaan. Raamattu kertoo että Suuri Babylon kokee loppunsa oman poliittisen rakastajansa eli poliittisen maailman valtaapitävien taholta, joiden kanssa väärä uskonto on ollut suhteessa kautta aikojen. Nämä kääntyvät Suurta Babylonia vastaan, riisuvat sen alastomaksi. Sen rikkaudet riistetään ja koko väärä uskonto tuhoutuu, koska Jumalan tuomio on kohdannut verivelkaisia uskontoja.

      Vaikka Veijosella on kiinnostavia kirjoituksia ja tulkintoja, ei pitäisi pukeutua oraakkelin tai profeetan saappaisiin, sillä ne ovat aivan liian isot kantaa. Kukaan pastori, pappi tai mikään uskonnollinen johtaja ei kykene minkäänlaisiin ennustuksiin. Raamattu ei missään teksteissä osoita, että Jumala herättäisi nykyajalle profeettoja. Suurin osa on voittoa ja bisnestä uskonnon varjolla tekeviä hengellisiä puoskareita/huijareita, joita on paljon varsinkin ulkomailla.

    • Anonyymi

      ENSIN SOVITAAN JERUSALEMISTA
      Kaarlo O. Syväntö oikein puuttuu Daniel 9:27 käännökseen sanoen "tehdä raskaaksi" pitää olla "vahvistaa" (VT:nkäännösvirheistä). Syvännön nuorempi tytär Mirja Ronning Jerusalemin Raamatuntutkijoineen kääntää parhaillaan VT:tä heprean masoreettitekstistä. Savitaipaleen helluntaisaarnaaja pyysi taannoin Mirjaa tekemään suomennoksen Daniel9:27:stä. Käsitin sen nopeasti tehdyn suomennoksen olevan hieman sopimaton tulkintaamme. Mirja Ronning on ystävällisesti lupautunut tekemään entistä huolellisemman käännöksensä. Mirjan sisar, Lilja Ben Kiki on ilmoittanut toimittajalle käsityksensä, että Daniel 9:27 puhuu Antikristuksen ajasta.

      Kaarlo Syvännön vanhemman pojan, Olavi Syvännön suuhun on pantu väite (Ristin Voitto 6.10.94), että rauhanprosessissa "ennen pitkää kaikki kaatuu Jerusalemin kysymykseen". On tämä sitten haastattelun tehneen lehden toimittajan epätarkkuutta tai monille Israelin ystäville tyypillistä sokeutta olla uskomatta, että Israel joutuu sopimaan Jerusalemistakin, se on Jumalan ilmoituksen vastaista. Daniel 9:27 ja 2 Tess 2:4 koskevat Jerusalemia! Vaikka ennen Jerusalemista sopimista vielä tulisi kapinoihin kompastumisia, selkeään totuuden julistukseen kuuluu täsmällinen esitys ja tähän tapaan: ennen pitkää armotalouskausi loppuu Jerusalemista sopimiseen!

      Kaarlon ja Mairen toinen poika, Kalervo Syväntö uskoo Daniel 9:27:n Antikristuksen rauhanliittoon. Mutta hän levittää oppia, että seurakunnan ylösotto, kokoontuminen Herran luo yläilmoihin tulisi jo ennen rauhanliiton vahvistamista. Israelin ystäväpiireissä maksutta jaettavassa Kalervo Syvännön vihkosessa "Israel ja iankaikkinen rakkaus" selitetään, ettei 2 Tess2:n alussa puhuttaisi lainkaan uskovien yläilmoihin kokoontumisen ajankohdasta! Vertaa Novum 4 s. 289-303 mm. "miten Antikristuksen ilmestyminen voi olla merkkinä seurakunnalle, joka on jo temmattu pois?" Eli ei tietenkään ole ennen ilmestymistä otettu pois! Seurakunnalla on aikansa!

      Kalervo Syväntö on saanut vapaasti levittää oppiaan Suomen Vapaakirkossakin. Miten ovatkin siellä unohtaneet etevimmän opettajansa, edesmenneen Vilho Rantasen sanat: "Tessalonikan seurakunta oli suuren levottomuuden vallassa. Sen keskellä oli opettajia, jotka julistivat, että Herran Jeesuksen tulo oli aivan oven edessä..." (Lopun profetian sanoma s. 20). Paavalin korjaava opetus käsittää myöhempienkin aikojen "milloin tahansa" julistamiset: Älkää antako heti (kreik. "takheos") vaan vasta sitten järkyttää (2 Tess. 2:1-). "Se päivä" on yläilmoihin kokoontumisen päivä, vaikka sitä nimitettäisiin Herran päiväksikin. Eikä kokoontuminen Herran luo tule ennenkuin laiton "rauhaan" (1 Tess. 5:3, Dan. 9:27) ilmestyy (2 Tess.2:3)! Helluntailaisten Tapani Kärnän ym. on turha apinoida Kalervo Syvännön virheellistä julistusta, paljon muuta hyvää annettavaa kaikilla Syvännöillä on.

      Tähän asiaan liittyy "pidättävät tekijät". Kalervo Syväntö sanoo, että maan suola, seurakunta pidättää, estää laittoman tulon. Tyypillinen helluntailaisjohtajienkin virhe. Sen sopimattomuus pitäisi huomata jo siitä, että käsitys ylentää ihmistä. Monet varsinaiset tulkintamme vastustajatkin ovat paremmin selvillä pidättäjistä. Todellakin monikossa, pidättäjiä on kaksi:

      1. Hän joka (maskuliininen substantiivi, Saarisalonkin käännös) keskeltä poistuisi (genetai, Novum 5 nr. 971), 2 Tess. 2:7, kun

      2. Se mikä pidättää, 2 Tess.2:6, "ettei luopumusta aiemmin tullut" , tuli (2 Tess. 2:3). "Nyt te tiedätte" (2 Tess. 2:6) tiesivät tessalonikalaisetkin tästä kirjeestä lukemansa perusteella, ja vika on meissä, ellemme ymmärrä selvää kieltä. "Saatanan pojan `pidättelijä´ ei voi olla kukaan muu kuin Kaikkivaltias Jumala" (Paavo Hiltunen, Seurakunnan viimeiset 3 1/2 vuotta s.38)! Ja Hän väistyy pidättämästä laittoman tuloa nyt kun kristikunta luopui. Ketkä esittävät vääriä nimiä Antikristuksesta erehtyvät vähemmän kuin nuo, jotka sanovat, ettei seurakunta laittoman tuloa näe. Näkeepä tulon jälkeen ilmestymisenkin!

      Uuden testamentin ilmoitus laittoman "rauhasta ylösottoineen"( 1 Tess. 4:13-2 Tess. 2:3) on riittävä. Mutta kuten Aapeli Saarisalokin opetti, kohta liittyy Daniel 9:27:ään. Siellä asia täsmentyy niin, että ymmärtäväisillä on näkemänsä perusteella mahdollista järkyttyä. Jo 1986 saadessani Herralta kutsun tähän tehtävään koin järkyttymisen niin myös ennustusteni toteutuessa lievempänä myöhemminkin. Järkyttyminen on siis luvallista ja oire siitä, että uskoo ja ymmärtää Jumalan ilmoituksen. Ennen muuta sen, että ylösotto on fakta kunhan Jerusalemin sisältävä Lähi-Idän rauhansopimus on laittoman mukana ollen vahvistettu.
      Tästä on kysymys ja oikein piispa Aimo T. Nikolainenkin on sanonut: "hänen ilmestymisensä on Kristuksen ilmestymisen varsinainen edellytys" (UT:ntulkinta ja tutkimus s. 294. WSOY 1971).

      Harri Veijonen 1995 http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      KOLMAS JUUTALAISSOTA, ANTIKRISTUS JA TEMPPELI

      2004 kirjoitetulla sivulla oletettiin sodan olevan noin vuosina 2011-2014. Kysymys on kolmesta viimeisestä vuodesta ennen Messiaan näkyvää paluuta nykytiedon mukaan noin 2028-2031.

      Vanhojen selitysten mukaan Antikristus tuo avun uuden Juutalaistemppelin rakentamiseksi, johon hän sitten hyökkää Juutalaissodan alkamiseksi. Trump jos tulee valtaan, hän mitä ilmeisimmin on tuo Israelin ystävä temppelin tuloa myöten.

      Helsingin yliopistosta ei tule mitään hyvää, ei edes professori Hannu Juusola, jota valtamedia pitää Lähi-Idän asiantuntijana. Juusola osallistui keskusteluun erään kristillisen asiantuntijan kanssa ja osoittautui Israel vastaiseksi eksyttäjäksi. Tyypillistä on Israelin nykyhallituksen mollaaminen. HV http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ ANTAKO VIETELLÄ ITSEÄNNE MUILLA KÄSITYKSILLÄ

      2.Tessalonikalaiskirje: 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi

      Vietellä sanaa selitetään yleensä viettelyksiksi syntiin. Toinen kohta missä puhutaan viettelyksestä on Hebrealaiskirje: 13:9 "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä."

      Todellakin, älkää antako vietellä itseänne vieraisiin oppeihin, muihin käsityksiin! Oikea oppi on se, että Antikristus ilmestyy ensin. Ja niinkuin professori Aapeli Saarisalokin selitti (Jerusalem jos unhoitan sinut) kohta liittyy Daniel 9:27:n Antikristuksen tekoon valerauha Jerusalemille.

      En siis kirjoita sivuillani muita oppeja enkä ryhmiinikään hyväksy monenlaisia selityksiä tarjoavia juttuja. En salli lukijoitani vieteltäviksi millään tavalla!

      Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      USKOVAT EIVÄT USKO KAIKKEA RAAMATUSTA

      Uskoville on tyypillistä, että he oppivat Raamatusta yhden ajatuksen "Isä yksin tietää milloin Jeesus tulee". Perustavat sitten opin tuolle raamatunväärennökselle. Raamattuhan sanoo, että on kysymys päivän ja hetken tietämisestä, siitä päivästä ja hetkestä tietää Isä yksin. On vielä kysymys siitä milloin taivas ja maa katoavat eli maailmanlopun päivästä eikä Jeesuksen tulemuksesta, vaikka totta onkin, ettei ylösoton päivää ja tuntiakaan ihminen voi tietää. Kaiken kukkuraksi väitetään minun vääntävän sanaa kun sanon, että jos valvot niin tiedät hetkenkin. Mutta siitä juuri on kysymys Ilm. 3:3. HV

    • Anonyymi

      Ok. Kai hän tuntee liikkeen kiihkeydestä ja kuulee hengityksestä milloin Jeesus on tulemaisillaan.

    • Anonyymi

      ELLET TIEDÄ MILLOIN JEESUS TULEE,
      OLET TYHMÄ, PAHA, PILKKAAJA JA VALVOMATON

      Helluntaisaarnaaja Mauno Viinikkala, joka erotti minut helluntaiseurakunnasta, sanoi minulle:
      Mitä sillä tiedolla teet milloin Jeesus tulee?

      Kaltaisilleen vastataan vastakysymyksellä:

      Koska tyhmät (Matteus 24:39, Luukas 17:26-30), pahat (Matteus 24:50 ginosko=tietää), pilkkaajat (2 Pietari 3:3-8) ja valvomattomat (Ilmestyskirja 3:3) eivät sitä tiedä,
      ETKÖ SINÄ TEE SILLÄ TIEDOLLA MITÄÄN? Taka-ajatuksena: ole sitten tyhmä, paha, pilkkaaja ja valvomaton kun kerran olet.

      MITÄ SITTEN TEEN SILLÄ TIEDOLLA?

      Sen seurauksesta kertoi jo Tukholman profetia (http://veijonen.fi/profetia.htm) 1984 mainiten minusta: "hän profetoi määrätyt hetket" ja "tuo monta minun tyköni, sanoo Herra." Teen siis ennen kaikkea sitä, että tietämällä ja kertomalla kaikille milloin Jeesus tulee, vien monta taivaan kotiin. Itse asiassa viimeinen suuri herätys syntyy minun toimintani avulla.

      Koska monet viimeiset tulevat yhdennellätoista hetkellä, se viittaa siihen, että he ovat saaneet vihiä siitä milloin keskiyön hetki on. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija (Matteus 24:45) on asetettu pitämään huolta lopun ajan palvelusväestä mukaanlukien nuo monet viimeiset. Siksi hän kertoo kaikille milloin ajan kello lyö, rauha ylösottoineen tulee. Etkö sinä tee sillä tiedolla mitään?

      MOLEMMAT OIKEASSA

      A. Minä odotan Jeesuksen takaisin tuloa niinkuin hän itse opetti - valvokaa, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. (Mt 25:13). Kysymys on päivämäärästä ja kellonajasta.

      B. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen (Ilm 3:3). Hetkessä on kysymys lyhyestä ajanjaksosta jolloin pimeimmät ylistävät Jerusalemin valerauhaa.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi


      USKOVAT EIVÄT USKO KAIKKEA RAAMATUSTA

      Uskoville on tyypillistä, että he oppivat Raamatusta yhden ajatuksen "Isä yksin tietää milloin Jeesus tulee". Perustavat sitten opin tuolle raamatunväärennökselle. Raamattuhan sanoo, että on kysymys päivän ja hetken tietämisestä, siitä päivästä ja hetkestä tietää Isä yksin. On vielä kysymys siitä milloin taivas ja maa katoavat eli maailmanlopun päivästä eikä Jeesuksen tulemuksesta, vaikka totta onkin, ettei ylösoton päivää ja tuntiakaan ihminen voi tietää. Kaiken kukkuraksi väitetään minun vääntävän sanaa kun sanon, että jos valvot niin tiedät hetkenkin. Mutta siitä juuri on kysymys Ilm. 3:3. HV


      14 VAI 40 VUOTTA EDELLÄ AIKAANSA?

      Bannerissani väitän, että tekstini ovat 14 vuotta edellä aikaansa. Siinä todella olen väärässä. Tekstini ovat 40 vuotta edellä aikaansa. Jeesuksen tulemuksen ajasta olen tiennyt 40 vuotta, ja vain muutamia on tullut uskomaan saman samaan tapaan kuin juutalaisia tulee uskoon. Tekstini ovat 40 vuotta edellä aikaansa eikä siinäkään ajassa moni myönnä, että Veijonen oli oikeassa, Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin. HV http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Veijonen on mies joka tuntee Raamatun kannesta kanteen ja ymmärtää Sanan syvimmän sisällön. Hän ei pelkää arvostelijoita sillä hänellä on Totuus. Ylistäkäämme Veijosta ja kirotkaamme hänen pilkkaajiaan!

    • Anonyymi

      Kyllähän jokainen voi laskea Raamatusta sen, milloin Jeesus mahdollisesti tulee. Tuhat vuotta on Jumalan silmissä kuin yksi päivä, joten kun on kulunut kaksituhatta vuotta Jeesuksen kuolemasta, niin hän saattaa tulla takaisin.

      On todennäköistä, että Jeesus vaikutti julkisesti vuosina 28-30 ja kuoli vuoden 30 pääsiäisen aikaan keväällä. Niinpä hän tulee takaisin aikaisintaan 2030, kun kaksi vuosituhatta (kaksi päivää) on kulunut hänen kuolemastaan ja taivaaseen nousemisesta. Muita mahdollisia päiviä ovat periaatteessa kaikki sen jälkeen, jotka ajoittuvat juutalaisten syksyn juhlaan, suureen sovituspäivään ja pasuunan soiton juhlaan.

      Myös riemuvuosi voi olla sopiva Jeesuksen paluun ajankohdaksi, mutta sen laskeminen on epävarmaa, koska perinne on katkennut eikä kukaan tiedä varmasti, milloin seuraava riemuvuosi on. Se voi olla esimerkiksi 2030, 2037 tai 2044/2045. Jeesuksen pitäisi siis tulla takaisin viimeistään vuonna 2045 tämän mukaan, mutta en pidätä hengitystä sitä odotellessa. Luultavasti elän vähän pidempään ja ehdin kuolla, eikä Herra tule takaisin.

    • Anonyymi

      <center><h3>
      YLÖSOTTOON VÄHIMMILLÄÄN VAIN 2,5 VUOTTA<p></h3></center>


      Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin. Tarkin laskelma on tapahtuma. Paras laskelma on <a href="1335.htm">1335 päivää</A>. Sillä saadaan Messiaan

      näkyvästä paluusta syksyllä ylösoton ajankohdaksi 1335 päivää aikaisempi aika eli tammi-helmikuu. Noin viikkoa aiemmin täytyy valerauha vahvistaa ja

      pimeimmät hokevat silloin nyt on rauha ja turvallisuus (1 Tess 5:3).<p>


      Vuosi selviää tuhatvuotislaskelmalla. 2000 vuotta Kristuksen kuolemasta kuluu Hänen näkyvään paluuseensa. Lähimmillään vuosi on 2029. 1335 päivää
      aikaisemmin on tammikuu 2026. Siihen on enää vain noin 2,5 vuotta!<p>

      Talvi 2026 ylösoton ajankohtana on melko varma jo sillä, että Donald Trump palaa valtaan. Varmempi se on kun Trump tulee Israelille

      avuksi Jerusalemin temppelin rakentamisessa. Varmaa olisi se, että Trump on viimeinen suuri Antikristus, joka monien kanssa ilmestyy

      vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa. Jos Temppeliä aletaan rakentaa alkuvuodesta 2025, mitä ilmeisimmin valerauha ylösottoineen tulee jo
      noin vuotta myöhemmin, tammi-helmikuussa 2026!<p>
      Harri Veijonen<br>
      http://veijonen.fi

      • Anonyymi

        Jeesuksen piti lupauksensa mukaan palata ensimmäisellä vuosisadalla.
        Sen jälkeen kristinusko on ollut pelkkää selittelyä. Mitään ylösottoa ei tule.


    • Anonyymi

      SEURAKUNTA NÄKEE YLÖSOTON PÄIVÄN LÄHESTYVÄN

      Heb 10:25 kirkot vääntävät varoitukseksi olla jättämättä kirkkoaan, mutta todellisuudessahan siinä kehotetaan ylösoton päivän lähestymisen näkeviä kokoontumaan yhteen, ja se on seurakunnan kokous. Juuri niin ei tapahdu muualla kuin täällä! Kokoonnutaan siis ainakin tänne. http://veijonen.fi HV

    • Anonyymi

      Hyvä Veijonen!

    • Anonyymi

      Aloitus on huono vitsi.
      Kyllä huvittava saa olla. Mutta pyhillä asioilla pelleily ei ole oikein.

    • Anonyymi

      Ei se ole vitsi että H.V. tietää kaiken.

    • Anonyymi

      SEURAKUNTA NÄKEE YLÖSOTON PÄIVÄN LÄHESTYVÄN

      Heb 10:25 kirkot vääntävät varoitukseksi olla jättämättä kirkkoaan, mutta todellisuudessahan siinä kehotetaan ylösoton päivän lähestymisen näkeviä kokoontumaan yhteen, ja se on seurakunnan kokous. Juuri niin ei tapahdu muualla kuin täällä! Kokoonnutaan siis ainakin tänne. http://veijonen.fi HV


      JOKA KOLMAS KUUKAUSI

      Seurakunnan ylösoton lähestymistä seurataan nyt joka kolmas kuukausi: 15. 7. 2023 (Ylösottoon vähimmillään vain 2,5 vuotta), 15. 10. 2023 (Ylösottoon vähimmillään vain 2 vuotta ja 3 kk), 15. 1. 2024 (Ylösottoon vähimmillään vain 2 vuotta), 15. 4. 2024, 15. 7. 2024, 15. 10. 2024, 15. 1. 2025, jne.

    • Anonyymi

      EI OLE TEIDÄN ASIANNE TIETÄÄ

      Eniten seurakunnan ylösoton ajankohdan tietämisen hyväksymistä estää sanankohta "ei ole teidän asianne tietää":
      Apostolien teot: 1:7 "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?" Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka"
      Kuvitellaan, ettei ole meidän asiamme tietää kun ei ollut ensimmäisten opetuslasten asia tietää milloin Israelin valtio jälleen perustetaan. Israelin perustamisen jälkeen lopputapahtumat jopa aikoineen ovat olleet varsin helppoja tietää. HV http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Hyvä Veijonen

    • Anonyymi

      "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan , eivät enkelit taivaassa , eikä edes
      Poika , ei kukaan muu kuin Isä." Tess: 5: 1, 2

      helluntailaiset ovat mielistyneet vääryyteen ja täysin raamatun vastaisiin ennustuksiin, sillä raamattu selvästi sanoo : "sitä päivää ei tiedä kukaan muu kuin Isä"

    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat ammattieksyttäjiä. Tekevät sitä työkseen valheen hengen voimasta, mikä heitä ohjaa ja viskoo selälleen lattialle, että saisivat huomiota osakseen.

      • Anonyymi

        Lahkolaiset kuten helluntailaiset pitävät yhteyttä henkivaltoihin, tietäjähenkiin ja sellaisiin, joilta ne voi saada jotain tietoja siteeksi valheidensa niputtamiseksi esittelykuntoon.
        Moni menee siihen eksytykseen mukaan, kun jokin yksityiskohta pitääkin paikkansa, mutta kokonaisuus on täyttä valhetta ja eksytystä.

        Joh. 8:44

        Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaiset kuten helluntailaiset pitävät yhteyttä henkivaltoihin, tietäjähenkiin ja sellaisiin, joilta ne voi saada jotain tietoja siteeksi valheidensa niputtamiseksi esittelykuntoon.
        Moni menee siihen eksytykseen mukaan, kun jokin yksityiskohta pitääkin paikkansa, mutta kokonaisuus on täyttä valhetta ja eksytystä.

        Joh. 8:44

        Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

        helluntailaiset on jo sen pedon merkin ottaneet.


    • Harri, tempaus tapahtuu jo ennen pedon merkkiä, muutenhan tietäisimme aika tarkkaan miten homma eskaloituu. Meidän ei siis tarvitse odottaa antikristuksen ilmestymistä vaan Herra noutaa meidät milloin tahansa. Lopun ajassa elämme, sen voi kuka tahansa raamattunsa tunteva huomata ajan merkeistä.

      • Anonyymi

        Ensin temmataan pois lahkoluste, eli kristinuskoa matkivat lahkolaiset.

        Last in, first out.

        Kristityt eli "Galilean miehet perheineen jäävät tänne maan päälle Kristuksen häihin ja tuhatvuotiseen valtakuntaan.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin temmataan pois lahkoluste, eli kristinuskoa matkivat lahkolaiset.

        Last in, first out.

        Kristityt eli "Galilean miehet perheineen jäävät tänne maan päälle Kristuksen häihin ja tuhatvuotiseen valtakuntaan.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]

        Sorivaan, lustetta ei kerätä ennen aikaa, se kasvaa yhdessä viljan kanssa, sitä on nykyinen eksytys - suuri eksytys. Suuri herätys tulee sen jälkeen kun Jeesus tempaa omansa pois, myös juutalaiset heräävät tässä vaiheessa, usko Sanaan.


      • Anonyymi
        Patu_Pauriainen kirjoitti:

        Sorivaan, lustetta ei kerätä ennen aikaa, se kasvaa yhdessä viljan kanssa, sitä on nykyinen eksytys - suuri eksytys. Suuri herätys tulee sen jälkeen kun Jeesus tempaa omansa pois, myös juutalaiset heräävät tässä vaiheessa, usko Sanaan.

        Heitä se Parhamin novumi-raamattu roskiin ja lue oikeata Raamattua.

        Matt. 13:30

        Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ENSIN LUSTE ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

        Ei niitä Galilean miehiä mihinkään temmata. Ne odottaa ihan rauhassa kun Jeesus tulee pitämään häitä Jerusalemiin, ei missään pilven reunalla. Tempauspuheet pilviin on niitä illuusioiden luomista, mitä käytetään puheiden tehokeinoina eli metaforioina.

        Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevä

        Paavalin aikaan ei edes käsitetty, että pilven reunalla on hirmuise kylmää olla siellä häissä.
        Pitäisi olla happilaitteet ja pilkkihaalarit päällä.

        Kyllä niitä häitä vietetään täällä turvallisesti täällä maan kamaralla, jonne palvelijat lähtee vielä kastamaan lisää ihmisiä, jotta heillä olisi hääpuku päällä. Omat hyvät vaatteet eikä viattomuuden vaippa kun ei kelpaa hääpukeeksi. Kaikilla häävierailla pitää olla häätalon isännä antamat häävaatteet. Se tarkoittaa Kristillistä kastetta, jossa ihminen puetaan Kristuksen vanhurskauteen. Pakkokasteita tarvitaan, jotta hääsali saadaan täyteen häävieraista.

        Luuk. 14:23

        Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi"


      • Anonyymi
        Patu_Pauriainen kirjoitti:

        Sorivaan, lustetta ei kerätä ennen aikaa, se kasvaa yhdessä viljan kanssa, sitä on nykyinen eksytys - suuri eksytys. Suuri herätys tulee sen jälkeen kun Jeesus tempaa omansa pois, myös juutalaiset heräävät tässä vaiheessa, usko Sanaan.

        Väkevä eksytys on luvattu, ei mitään herätyksiä ole tulossa.

        Ainoa kohta, jossa Raamattu käyttää "herätys" sanaa on kun hengellisesti perisynnin vuoksi kuuollut ihminen herätetään kasteessa eloon yhdessä Kristuksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä eksytys on luvattu, ei mitään herätyksiä ole tulossa.

        Ainoa kohta, jossa Raamattu käyttää "herätys" sanaa on kun hengellisesti perisynnin vuoksi kuuollut ihminen herätetään kasteessa eloon yhdessä Kristuksen kanssa.

        Ihminen on hengellisesti kuolleessa tilassa ennen kastetta. Älä usko helluntailaisten valheisiin. Kuolleita haudataan, ei eläviä eikä uskovaisia,

        Room. 6:4

        Näin meidät KASTEESSA annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on hengellisesti kuolleessa tilassa ennen kastetta. Älä usko helluntailaisten valheisiin. Kuolleita haudataan, ei eläviä eikä uskovaisia,

        Room. 6:4

        Näin meidät KASTEESSA annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.

        Rakas ystävä, Pyhän Hengen kaste saadaan uudestisyntymisessä kun me vastaanotamme JEESUKSEN SOVITUSTYÖN, ei tarvita mitään muuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on hengellisesti kuolleessa tilassa ennen kastetta. Älä usko helluntailaisten valheisiin. Kuolleita haudataan, ei eläviä eikä uskovaisia,

        Room. 6:4

        Näin meidät KASTEESSA annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.

        No me uskovat tiedetään että ihminen on kuolleessa tilassa ennen uudestisyntymistä Pyhastä Hengestä, kasteilla ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa. Uskoon tultuaan toki uskova ottaa kasteen Kolmiyhteisen Jumalan nimeen :) Aamen!


      • Anonyymi
        Patu_Pauriainen kirjoitti:

        No me uskovat tiedetään että ihminen on kuolleessa tilassa ennen uudestisyntymistä Pyhastä Hengestä, kasteilla ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa. Uskoon tultuaan toki uskova ottaa kasteen Kolmiyhteisen Jumalan nimeen :) Aamen!

        Jätit tahallasi tärkeä sanan pois. Uudestisyntyminen tapahtuu Jeesuksen alkkupeäiste sanojen mukaan Jumalan luomistyön tuloksena "vedestä ja Hegestä". Siitä käytetään Raamatussa ilmaisua uudestisyntymisen pesossa. Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa kastetta, jossa aina käytetään pyhitettyä, vettä mitä sailytetään siunatussa pesoastiassa alttarin edessä.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

        "vedestä" alkuperäinen sana on tavallista maallista vettä tarkoittava sana vesi=pirmary element, jota kaikessa luomisessa ja uudestiluomisessa Jumala käyttää.

        Joh. 3:5

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Ap. t. 8:39

        Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.

        2. Piet. 3:5

        Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

        Jumalan Henki liikkui vetten yllä. Jumalan sanan lupaukset ovat voimassa tänä päivänäkin.


      • Anonyymi
        Patu_Pauriainen kirjoitti:

        Rakas ystävä, Pyhän Hengen kaste saadaan uudestisyntymisessä kun me vastaanotamme JEESUKSEN SOVITUSTYÖN, ei tarvita mitään muuta

        Helluntaina 3000 ihmistä sai sen yhden ainoan kritillisen kasteen vedestä ja Hengestä, siitä alkoi uusi liitto.

        Ef.4:5 Uudessa liitossa on vain Yksi kaste, jossa yhdessä ja samassa kasteessa on vesi+Henki+sovintoveren osallisuus

        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia.

        Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children.

        Petrus vero ad illos paenitentiam inquit agite et baptizetur unusquisque vestrum in nomine Iesu Christi in remissionem peccatorum vestrorum et accipietis donum Sancti Spiritus vobis enim est repromissio et filiis vestris

        Ketään ei sen jälkeen kastettu enää erikseen millään "henkikasteella" eikä helluntailaisten hurmoskasteilla villitsevien henkien valtaan selälleen lattialle.


    • Anonyymi

      Tämä on se helluntailaisten ajama ja rummuttama "väkevä herätys"

      2. Tess. 2:11

      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

    • Kuka puhuu suuresta herätyksestä?:Ö

      • Anonyymi

        Pimeästä Afrikasta tuodut poppamiehet ennustaa hellareiden mielen mukaisia asioita, kuten väkevätä herätystä jonka hellarit ja TV7 saa aikaiseksi, kun tuet niitä huomattavilla rahalahjoituksilla.


    • Aamen, ei siinä mitään kun annatte ihmisten viettää synttäreitä ja joulua, ei se ole mitään ihmispalvontaa, niinkuin hyvin sisimmässänne tiedätte :)

    • Anonyymi

      Jumala ja Jeesus vihaa rahan käyttöä evankeliumin levitykseen. Silloin siitä ottaa kunnian tämän maailman ruhtinas, rahan ruhtinas, Mammon. Jolle ne rahat uhrataan. Rahaa kun saa antaa vain suoraan avun tarvitsijoille, ei lahkoille rahanahneille lahkopuoskareille, ei millään verukkeella.

      Luuk. 22:35

      Jeesus sanoi opetuslapsille: "Kun lähetin teidät matkaan ilman kukkaroa, laukkua ja jalkineita, niin puuttuiko teiltä mitään?" "Ei mitään", he vastasivat.

      Jes. 52:3

      Sillä näin sanoo Herra: Ilmaiseksi teidät myytiin, rahatta teidät lunastetaan.

      Jes. 55:1

      Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

      Jes. 12:3

      Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

      Jes. 30:14

      Se särkyy, niinkuin särkyy savenvalajan astia, joka lyödään rikki säälimättä, niin ettei sen sirpaleista löydy palasta, millä ottaa tulta liedestä tai ammentaa vettä altaasta.

    • Nonii, hyvä meineinki... Siinäpä hyvä kysymys meille kaikille, mihin aikamme ja varamme käytämme. Jotkut käyttää koko päivänsä siihen että löytää jokseenkin puhdasta vettä, meille se tulee vaan hanaa kääntämällä. Omatunto, onko vielä sellaista, entä Jumala?

    • Anonyymi

      YLÖSNOUSEMUS JA YLÖSOTTO SAMAAN AIKAAN

      1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
      4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
      4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
      4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
      Jerusalemista sovittaessa ei tapahdu vain seurakunnan ylösotto vaan myös kuolleitten uskovien ylösnousemus.

      Kuvassa 1. kuolleet nousevat ensin, 2. sitten uskovat elossa olevat henkilöt. http://veijonen.fi

      • Anonyymi

        Paavalin puheisiin pelkästään ei pitä koko uskonoppia ja maailman lopun ennustuksia rakentaa.

        Paavali oli taitava luomaan valheellisia illuusioita ja upotioita, joiden takia Jumala veti Henkensä hänestä pois ja heitti miehen Saatanalle Korintossa.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


    • Anonyymi

      Trump on nyt todennäköisin Antikristus ja onkin, jos tulee juutalaisille avuksi Temppelin rakentamisessa. Antikristus ilmestyy vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa yhdessä monien kanssa ja pimeimmät hokevat nyt on rauha ja turvallisuus (1 Tess 5:3) ja silloin seurakunta lähtee! http://veijonen.fi

      • Anonyymi

        Antikristus ei ole mikään yksittäinen henkikö, vaan niitä antikristuksia ollut monia ja on edelleen. Valheiden ennustajia ja niiden tempauspäivien laskijat ovat juuri niitä tämän päivän antikristuksia. Ne esiintyy silla tavalla, että heillä olisi jotain erityistä ilmoitusta muille jaettavaksi.

        1. Joh. 2:18

        Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.


      • Anonyymi

        Temppeli lasketuu valmiita taivaasta maan pääle Jerusalemiin , jossa niitä Jeesuksen häitä vietetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Temppeli lasketuu valmiita taivaasta maan pääle Jerusalemiin , jossa niitä Jeesuksen häitä vietetään.

        Ilm. 3:12

        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.


    • Anonyymi

      MITÄÄN TIETÄMÄTTÖMÄT SUURIA EKSYTTÄJIÄ

      40 vuotta olen selittänyt asioita niin että luulin jo vihdoin päässeemme Isä yksin tietää ja milloin tahansa oppineista mitään tietämättömistä. Mutta tietämättömät vain korottavat ääntään kun ylösotto lähenee. He ovat suureksi taakaksi lopun totuuden opettajille.

      Muistan kun Lauritsalassa kirkon nuori kirjoitti minua vastaan lehdessä, että Jeesus voi tulla tänään tai 500 vuoden kuluttua. Tuollaiset mitään tietämättömät eivät ole vähän eikä edes paljon erehtyviä vaan suuria eksyttäjiä! On sentään olemassa sukupolvi joka ei katoa kuin myös tuhatvuotislaskelma ja 1335 päivää. Niiden yksityiskohdissa on voitu erehtyä, mutta erehtyjä ei ole pieninkään eksyttäjä. Sanoisin kovasti mitään tietämättömille, ellei minun kävisi heitä sääliksi. Valitettavasti en enää jaksa jauhaa alkeita lopun ajan totuuksista. He jotka seuraavat nettisivujani ovat jo pitkällä lopun profetian ymmärtämisessä. HV http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      JOKA KOLMAS KUUKAUSI

      Seurakunnan ylösoton lähestymistä seurataan nyt joka kolmas kuukausi: 15. 7. 2023 (Ylösottoon vähimmillään vain 2,5 vuotta), 15. 10. 2023 (Ylösottoon vähimmillään vain 2 vuotta ja 3 kk), 15. 1. 2024 (Ylösottoon vähimmillään vain 2 vuotta), 15. 4. 2024, 15. 7. 2024, 15. 10. 2024, 15. 1. 2025, jne. http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      EI OLE TEIDÄN ASIANNE TIETÄÄ

      Eniten seurakunnan ylösoton ajankohdan tietämisen hyväksymistä estää sanankohta "ei ole teidän asianne tietää":
      Apostolien teot: 1:7 "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?" Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka"
      Kuvitellaan, ettei ole meidän asiamme tietää kun ei ollut ensimmäisten opetuslasten asia tietää milloin Israelin valtio jälleen perustetaan. Israelin perustamisen jälkeen lopputapahtumat jopa aikoineen ovat olleet varsin helppoja tietää. HV http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Amen!! Kiitos rakas Harri Veijonen amen

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe