Tunnen sinut

Anonyymi

Kehosi on toisella, mutta mielemme toisillamme.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista sinä voit vain luulla ja luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi

Ja tiedät tämän koska...?

• Anonyymi

Oikeassa olet.

• Anonyymi

Kehoni ei oo kellään.

Kaipaan hellyttelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehoni ei oo kellään.

Kaipaan hellyttelyä

Rakas vain minun kanssani niitä hetkiä eikä kenenkään muiden. Ja rakas tietenkin mä olen kotona tän vkl ja joudun muutenki olee kun teen niitä rästejä töistä. Mä rakastan sua enkä mä edes halua muita kun sinut. Mutta mä ärsytin sinua tahallisesti kun halusin tietää ettet ole unohtanut minua jonkun muun takia. Ja kyllähän sä olit eilen aamulla niin mustasukkainen kun sait oikeesti jonku raivarin kun teit mitä teit mun puhelimelle. Mä oikeesti rakas nautin siitä tunteesta kun tajusin jälkeenpäin että olit mustasukkainen. Mutta aamulla ei tietenkään ollu mitää kivaa siinä että mun työ keskeytyi sen takia että sä suutuit mutta rakkaus 😍 mä tiedän että olen sulle kuitenkin edes vähän tärkeä kun miks sä muuten olisit ollut mustasukkainen. Mutta en tietenkään kiusaa tahallaan sua ikinä vaikka kyllähän se tuntui hyvältä kun sain sun huomion. Mä rakastan sua ja haluan vain sinut

• Anonyymi

Kehoni on itselläni ja mieli on harhaillut muualla. Kaipaan jotain säpinää ja yllätyksiä. Välillä ajattelen, että mies on sekaisin, kun tekee mitä vaan nähdäkseen minut ja tietääkseen minusta kaiken. Mutta on se suloista omalla tavallaan. Olisin toivonut, että hän osaisi lähestyä minua oikealla tavalla, mutta ei se mennyt hyvin. Harmillista ollut tämä epätietoisuus.

• Anonyymi

Mielemme oli toisillamme, kehoni on aina minun.

• Anonyymi

Joo näin mietin tänään että jollain erityisellä henkisellä tasolla olemme yhtä.

• Anonyymi

Hassua miettinyt joskus samaa mutta aika harhaista ajatella että ks mies minua ajattelisi 🤔❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1889
    3. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1881
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1296
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      945
    Aihe