Osalla Suurin pudottaja Suomi -kisaajista elämäntaparemontti oli selvästi tuonut uutta virtaa elämään.... https://www.suomi24.fi/viihde/oho-mita-muodonmuutoksia-katso-suurin-pudottaja-kisaajien-ennen-jalkeen-kuvat-ja-lue-kuulumiset?s24
Katso muodonmuutokset - Tässä Suurin pudottaja kisaajien ennen-jälkeen kuvat

5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vain voittajalla vartalon muutos oli selvästi nähtävissä, muilla muutokset olivat marginaalisia.
- Anonyymi
Katsotaan 2 kuukauden päästä kuinka moni on pystynyt pitämään tulokset.
- Anonyymi
Ei niistä puhuta enää tämän jälkeen, kun on palattu takaisin entiselleen.
Tämä suomalainen formaatti on muutenkin kökkö. Miksi sinne otetaan julkkiksia eikä tavallisia kansalaisia kuten jenkeissä. Pelkääkö televisioyhtiö ettei saa katsojia muuten kuin julkkiksia näyttämällä.
- Anonyymi
Onhan noissa kuvisssa ihan selvää muutosta entiseen tapahtunut. Jos ovat liikkuneet, niin on tullut lihasta ja terveys parempi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135153
- 674984
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603128- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598