Osalla Suurin pudottaja Suomi -kisaajista elämäntaparemontti oli selvästi tuonut uutta virtaa elämään.... https://www.suomi24.fi/viihde/oho-mita-muodonmuutoksia-katso-suurin-pudottaja-kisaajien-ennen-jalkeen-kuvat-ja-lue-kuulumiset?s24
Katso muodonmuutokset - Tässä Suurin pudottaja kisaajien ennen-jälkeen kuvat

5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vain voittajalla vartalon muutos oli selvästi nähtävissä, muilla muutokset olivat marginaalisia.
- Anonyymi
Katsotaan 2 kuukauden päästä kuinka moni on pystynyt pitämään tulokset.
- Anonyymi
Ei niistä puhuta enää tämän jälkeen, kun on palattu takaisin entiselleen.
Tämä suomalainen formaatti on muutenkin kökkö. Miksi sinne otetaan julkkiksia eikä tavallisia kansalaisia kuten jenkeissä. Pelkääkö televisioyhtiö ettei saa katsojia muuten kuin julkkiksia näyttämällä.
- Anonyymi
Onhan noissa kuvisssa ihan selvää muutosta entiseen tapahtunut. Jos ovat liikkuneet, niin on tullut lihasta ja terveys parempi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681