Yllättäen tästä ei ole mitään mainintaa eri huoltamoketjujen nettisivuilla. Esim tavallinen Transporter, voiko sellaisen ajaa ihan perus ABC/ST1 autopesuun?
Voiko pakettiauton pestä tavallisessa autopesussa?
7
5320
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy em. asemilta, niille on varmaan puh. numero.
- Anonyymi
Eräällä toisella kielellä on olemassa sananlasku joka kuuluu "sellainen joka vastaa muttei tiedä, on tyhmä kuin vuohi"
- Anonyymi
Tarkennuksena vielä että nyt ei kiinnosta mikään yksittäinen asema vaan ihan yleisesti, voiko normaalikokoisen pakettiauton ajaa useimpiin tavallisiin pesuautomaatteihin? Kuten tavallinen VW Transporter, ei erityispitkä/korkea.
- Anonyymi
Asia selviää vain kysymällä haluamastaan pesupaikasta. Joillakin koneeseen ei mahdu edes peruskorkea paku, hyvä jos SUV.
Itse käyn eräässä helsinkiläisessä autopesulassa jossa on erikseen non-stop pesulinja henkilöautoille ja pesukone pakuille (siihen mahtuu vähän korotettukin). Oma autoni on korkeampi paku ja vien sen suosiolla aseman rekkapesukoneeseen, se muutaman euron lisämaksu ei kaada budjettiani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selviää vain kysymällä haluamastaan pesupaikasta. Joillakin koneeseen ei mahdu edes peruskorkea paku, hyvä jos SUV.
Itse käyn eräässä helsinkiläisessä autopesulassa jossa on erikseen non-stop pesulinja henkilöautoille ja pesukone pakuille (siihen mahtuu vähän korotettukin). Oma autoni on korkeampi paku ja vien sen suosiolla aseman rekkapesukoneeseen, se muutaman euron lisämaksu ei kaada budjettiani.Jos se vaihtelee noin paljon, ihmettelen miksei asiaa ilmoiteta esim kyseisen aseman nettisivuilla. Ei edes sallittuja maksimimittoja usein ilmoiteta.
Koska asiaa ei ilmoiteta missään, olisin itse ajatellut että asia on jotenkin selvä, eli joko pakut menee useampiin pesuautomaatteihin tai sitten eivät mene useampiin.
- Anonyymi
Kellariparkeissa on yleensä selkeästi max. mitat eli kork 2,2 m jne.
Kyllä ole autopesulan ulko-ovissa nähnyt niitä mittoja, mutta ei toki kaikissa.
kesällä jouduin peruuttamaan pois ulkona olevasta jonosta, kun korotettu Ducato ei päässytkään takaovista ja kuivauspuhaltimen alta enää ulos, vaan sen piti peruuttaa ulos etuovista . Tosin asema on jo vuosikymmeniä vanha ( 50 v. ) ja ahdasovinen henkilöautoillekin.- Anonyymi
Usein nuo kellariparkit ja pysäköintitalot on määritelty korkeudentaan maksimissaan 2,3 m. Monessakin paikassa se halli olisi paljon korkeampi, mutta koneovi on halvempi tuossa vakiokorkeudessa. Paku mahtuu tuohon korkeuteen ja jotkut jopa pikkuisen korotettunakin. Henkilöautojen pesukoneetkin mitoitetaan tuolle "vakiokorkeudelle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192