On kaduttanut ei siinä mitään ✌️
Vaan nyt katumuksen jälkeen on hauskaa katsella tuomitsevien ihmisten kasvoja kun kulkee kadulla 😂
Voi kuinka pikkusieluista meininkiä tuomita ihmisiä ulkonäön mukaan 😂
Naamat vääntyilee kuin metsän peikolla valon nähdessään ja ilkeitä eleitä vaikka kuinka 😂
Kyllä ne osaa olla ulkokultaisia vaan missä on hyvät teot niillä ketkä tuomitsee ulkonäön mukaan?
Ei missään 🤷♂️ Vaan ainoastaan purkavat erilaisuuteen pahan olonsa ja siinä kaikki.
Typeriä pellejä olette, te "normaalit" muka hyvät ihmiset.
Katsokaa mitä teette!
Meret ja maat täynnä roskianne!
Ja siihen haluatte kaikki muutkin osalliseksi!
Hyi vittu sanon minä kasvotatuoituna 🖕✌️
Tatuoinnit kasvoilla
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole varsinaisesti ulkonäön perusteella tuomitsemista. Olet itse tehnyt päätöksen muuttaa ulkonäköäsi tavalla, jonka tiedät viittaavan vahvasti rikolliseen elämäntyyliin. Olisiko se todella vain ulkonäön perusteella tuomitsemista, jos kasvoissasi lukisi vihaan *vähemmistön nimi*?
Ne ovat ennakkoluuloja ja niiden mukaan kuvittelet päässäsi kuvan ja luonteen mikä ei pidä paikkaansa.
Eli harhoissa elämistä toisin sanoen.- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
Ne ovat ennakkoluuloja ja niiden mukaan kuvittelet päässäsi kuvan ja luonteen mikä ei pidä paikkaansa.
Eli harhoissa elämistä toisin sanoen.No mutta jos otsassasi nyt lukisi vaikka "vihaan neek...." niin kyllä minä ennakkoluuloisesti olettaisin sinut rasistiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132