Miksei ottanut kilttiä ja kunnollista? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007662311.html
Miksi mies otti jännänaisen?
13
<50
Vastaukset
Haha, ai että on mahtavia nämä palstan naisten aloitukset, kun porukka on alkanut syöttää miehille omaa lääkettään 😂
- Anonyymi
Eikä riutä, että yksi mies otti jännänaisen. Ainakin yksi "salarakas" löytyy. Montakohan miestä on oikeasti pyörittänyt. Tollasiin ne miehet aina ihastuu.
Wwuwuw kirjoitti:
Pyörittäny kullirinkiä... ☹
Mutta kevyttä jännäjennaa tää on silti verrattuna Virpiin... se nainen ”irroittelu” tosissaan. 😂
Ei jättänyt kiveksiäkään kääntämättä. 😀
”Jäsenteli” miehen kunnolla. 😜Disse kirjoitti:
Mutta kevyttä jännäjennaa tää on silti verrattuna Virpiin... se nainen ”irroittelu” tosissaan. 😂
Ei jättänyt kiveksiäkään kääntämättä. 😀
”Jäsenteli” miehen kunnolla. 😜Noni..
*Nostalgista lämmittelyä*
Johan lähtee ja taas irtoo..
Joo, nukkumaan mään ny.Wwuwuw kirjoitti:
Noni..
*Nostalgista lämmittelyä*
Johan lähtee ja taas irtoo..
Joo, nukkumaan mään ny.Heikot elotiellä sortuu....jätkä sen kun porskuttaa. :oD
No ehkä mäkin taidan tään yön ottaa rennosti töissä, jos jaksais huomenna touhuta jotain kotonakin. :o)
Öitä.
- Anonyymi
Mutta ei tappanut ketään, toisin kuin naisten...
- Anonyymi
No naiset nyt yleisesti ottaen on vähemmän väkivaltasia ja tappaa vähemmän.
- Anonyymi
Todella harvoin mies ottaa jännänaisen mutta tuo oli pelkkä huijari eikä mikään väkivaltainen tpappa kuten jännämiehet yleensä joita naiset kelpuuttaa. Ehkä tuhannesta miehestä yksi haksahtaa jänänaisen en tiedä lukuja mutta enemmän on niitä juttuja jossa nainen ottaa jännämiehen. Ehkä mies oli rakkauden kipeä eikä sitte viitsinyt ottaa naisesta selvää mutta minua ei kukaan nainen voisi huijata noin.
- Anonyymi
Virpi Butt voisi olla jännänainen se pääkallojen kantaja Virpi Viktoria Butt?
- Anonyymi
Taisi käydä sille huonosti Lempäälässä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0283a17f-3d0e-45e2-8420-1b81d3f940f6
- Anonyymi
Pitää olla kemiaa. Ei sitä koskaan tiedä keneen ihastuu. Ei tunteitaan voi pakottaa.
- Anonyymi
Iso osa ihmisistä elää harmaan sumuseinämän takana. Tähän joukkoon kuuluu niin amerikkalaisten majureiden facebook viesteihin rakastuvat naiset kuin kikkelinsä vietävissä olevat miehetkin. Syy on siinä, että jälleensyntymiseen ihmiseksi riittää, että tunnistaa itsensä peilistä ja siihen kykenee myös koiratkin.
Kun keskiajalla ihmisiä oli 300 miljoonaa, nykyisin on jo liki 8 miljardia. Mistä nuo 7,5 miljardia lisäsielua sitten tulevat. He olivat edellisessä elämässä koiria ja kissoja jotka ovat saaneet ylennyksen ihmiseksi, koska oppivat tunnistamaan itsensä peilistä. Hankala näitä pystykorvia ja saksanseisojia on siksi lähteä neuvomaan tai moralisoimaan, kun he elävät vain oman todellisen sielutyyppinsä mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934