Viimeksi 5 vuotta sitten hävisin naiseni toiselle miehelle. Olen tavallinen, hieman keskimittaa lyhyempi ja työskentelen alemmissa ammateissa. Olen aina kohtelias kaikille enkä koskaan suutu.
Edellinen löysi paremman. Juristi, pitkä, tumma. Ei ole ihme.
Taas se tapahtui. Olimme yhdessä 3 vuotta. Hän jätti minut taas pitkän ja rikkaamman miehen takia. Olen kuulemma liian tavallinen.
Enää en yritä.
Taas hävisin
Anonyymi
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Liian tavallinen? Älä etsimällä etsi, kyllä se kuka sinusta oikeasti pitää, löytyy vielä. Keskity itseesi ja hyvän olon rakentamiseen. Varmaan olet ihan hyvä tyyppi, enkä usko että johtuu pituudestasi, älä anna sellaisen ihmisen vaikuttaa elämääsi, joka ei sinusta oikeasti välittänyt. Nykymaailma vaan on mitä on, mutta kyllä niitä hyviä naisiakin on olemassa, ne on vaan piilossa. Kyllä meillä muillakin on samanlaisia kokemuksia ja joskus toivo koetuksella, mut suuntana eteen päin bro.
- Anonyymi
Entäs jos olet jollekkin tavallisemmalle tavallinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406