Millainen on täydellinen nainen?

Omaan makuun täydellinen nainen taitava kokkaamaan ja haluaa hemmotella miestään käsin tehdyillä herkuilla. Ei siksi ettenkö osaisi itsekin tehdä, mutta siinä on vaan jotain maagista kun saa naisen rakkaudella tekemää pöperöä 😍

33

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm.... Täydellinen? Et mitään helpompaa keksinyt kysyä? :D

Itsensä hyvin tunteva, kaikkiin armollisesti suhtautuva kunnes toisin on tarpeen, periksi antamaton, hyväsydäminen, elämän älyttömyyttä ymmärtävä ja itselleen sujuvasti naurava.

Tuosta voisi lähteä liikkeelle, eiköhän nuo aika pitkälle riitä. Vielä kun itse voisi sanoa olevansa tuota kaikkea ja kaikkina aikoina :)

• Anonyymi

Älä nyt aloittaja puhu soopaa. Pelkkä kokkaustaito ei riitä, tykkäät vain provota. Mitä jos se sun täydellinen nainen onkin tosi lihava ja ei niin kaunis, huolitko silti? Tuskinpa vaan.

• Mitä provoamista tuossa oli?

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

Mitä provoamista tuossa oli?

Etpä voinu vastata kysymyksiin.
        Vai että hyvä kokki on sulle täydellisyyttä. Hah sanon minä. Ulkomuodosta viis. Just

• Anonyymi kirjoitti:

Etpä voinu vastata kysymyksiin.
        Vai että hyvä kokki on sulle täydellisyyttä. Hah sanon minä. Ulkomuodosta viis. Just

Olen aina pitänyt ruokapaikkojen työntekijä naisista. Ei tarvitse olla edes kummoisen näköinen, kun saa sydämeni väpättämään.

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

Olen aina pitänyt ruokapaikkojen työntekijä naisista. Ei tarvitse olla edes kummoisen näköinen, kun saa sydämeni väpättämään.

Niin hyvät talousnaiset onkin ihan omaa luokkaansa, ei auta kitinät, kun mamma rokkaa.

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että se ruokinta on miehille niin spessuu? 😊Ei siinä siis mitään pahaa ole, mut miks?
        Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta,sanoo vanha kansakin,mut mikä siinä on?

Itsellä jostain mystisestä syystä kuumentaa miehen käsivarret kun se ajaa autoa. Koko mies kun se vaikka kaataa puun:) Ja oon ihan moderni nainen, johonkin alkukantaiseen tollaset vaan vetoaa:)
        Voima, taito jota itsellä ei ole.
        Mut miks miehet ja safka?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että se ruokinta on miehille niin spessuu? 😊Ei siinä siis mitään pahaa ole, mut miks?
        Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta,sanoo vanha kansakin,mut mikä siinä on?

Itsellä jostain mystisestä syystä kuumentaa miehen käsivarret kun se ajaa autoa. Koko mies kun se vaikka kaataa puun:) Ja oon ihan moderni nainen, johonkin alkukantaiseen tollaset vaan vetoaa:)
        Voima, taito jota itsellä ei ole.
        Mut miks miehet ja safka?

Ihan yhtä mystinen juttu minulle. Kai se on joku evoluutinen juttu. Ikään kuin osoitus siitä, että nainen osaa ruokkia jälkipolven tms.

• Kuvitelma... Eli ei totta.

Mutta voihan sitä haaveilla...

Sellainen mikä osaa ottaa huumorilla kaiken ikävältäkin tuntuvan. Silti osaa puhua vakaviakin. Siinä oliskin jo aika pakkaus. :o)

• Anonyymi

Miten täydellinen unelma :)
      Niin se menee vain menee, että erikoistaidoilla ratsastavat ihmiset pärjäävät. Itse en osaa kokata. Enkä myönnä osavaani mitään muutakaan ihailtavasti. Taitojen mukana kun tulee kilpailu ja arviointi paremmuudesta.

Nautinnollista ruokahetkeä tulevaisuudessa sinulle toivoen.

• No sellainen puoltoista metrinen punahiuksinen. Eipä minulla muuta vaatimuksia ole ja näistäkin voin joustaa.

• Anonyymi

Kuka nyt kokata viitsii.

• Minä! Minä pidän ruo'an laitoista ja välillä olen jopa kokeileva kokki.

• Idari kirjoitti:

Minä! Minä pidän ruo'an laitoista ja välillä olen jopa kokeileva kokki.

Keittoruuat ovat erikoisuutesi 🤣

• Anonyymi

Hoikka, pitkähkö,, hiusten värillä ei väliä. Pienehköt rinnat

• Anonyymi

Gaylord =)))))))) <3

• Anonyymi

Vie kielen mennessään, on vaan jotain sanomattoman hyvää. Täydellinen makuyhdistelmä.

• Anonyymi

No, mitenkäs sitten itse hemmottelisit sellasta kultakimpaletta? Ihan vilpittömästi kyselen.

Itse meinaan osaan kokata ja leipoa, mutta yleensä siihen loppuu into suht nopeasti. Siis rehellisesti sanoen pidän kokkaamisesta ja leipomisesta, mutta yksin ollessa sitä ei juuri tule tehtyä ja se välillä suorastaan harmittaa. Olis kiva tehdä, jos joku toinen sitten söis ne tuotokset pois, etteivät kerry tuohon omille lanteille.

Oma kokemukseni miehistä on kuitenkin se, että eivätpä he paljoa tuota arvosta. Syövät ja sanovat, että on hyvää, odottavat, että aina olisi jotain valmiina ja pyytävät, että tekisin jotain mistä tykkäävät. Vastineeksi eivät kuitenkaan tee oikeastaan yhtään mitään. En nyt puhu kokkaamisesta, vaan siis yhtään mistään. Ei kysytä mitä tahtoisin itse, ei tehdä mitään kivoja pikku juttuja, joista tietäsivät mun tykkäävän. Eikä taatusti puhettakaan, että hoitaisivat itse vastaavasti niitä muita joka päivä vaadittavia askareita, tai edes kävisivät mukisematta kaupasta hakemassa ne kokkailuun tarvittavat ainekset. Eivät vaan yksinkertasesti tee yhtään mitään muuta, kuin istuvat valmiiseen pöytään. Itseltäni se ainakin tappaa innon hemmotella.

• Oma periaatteeni on, että kodista huolehditaan yhdessä. Eikä se ruuanlaittokaan ole automaattisesti naisen tehtävä, minä vaan nautin naisen tekemästä ruuasta, mutta osaan sitä toki itsekin tehdä. Muutenkin parisuhteen eteen pitää toki tehdä töitä.

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

Oma periaatteeni on, että kodista huolehditaan yhdessä. Eikä se ruuanlaittokaan ole automaattisesti naisen tehtävä, minä vaan nautin naisen tekemästä ruuasta, mutta osaan sitä toki itsekin tehdä. Muutenkin parisuhteen eteen pitää toki tehdä töitä.

Et nyt vastannut lainkaan kysymykseeni, mutta okei.

• Anonyymi kirjoitti:

Et nyt vastannut lainkaan kysymykseeni, mutta okei.

Hemmottelisin naista sen mukaan mistä tietäisin hänen pitävän. Kaikki ovat yksilöitä, enkä osaa nimetä jotain hemmottelun muotoa, josta kaikki varmasti pitävät. Itse tykkään hieromisesta, joten naista tulisi ainakin hierottua.

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

Hemmottelisin naista sen mukaan mistä tietäisin hänen pitävän. Kaikki ovat yksilöitä, enkä osaa nimetä jotain hemmottelun muotoa, josta kaikki varmasti pitävät. Itse tykkään hieromisesta, joten naista tulisi ainakin hierottua.

Hieronta olisi hyvä. Ainakin itselläni on hartiat aina jumissa, vaikka työasento on ergonomisesti hyvä ja tauoilla tulee yritettyä jumpata. En kuitenkaan ole vielä törmännyt mieheen, joka ihan oikeasti ja todella hieroisi. Vaikka joku on lupaillutkin. Siis oikeasti ja todella hieroisi niin, että ei tarvitsisi aina pyytää vaan sitä ihan ehdotettaisiin. Eikä vaan kerran viikossa ja silloin tällöin vaan niin, että ne jumit saisi oikeasti pois. Aina olen päätynyt menemään hierojalle, vaikka mies olisi mitä lupaillut.

Itse tosiaan kokkaan ym. mielelläni. Se on mukavasti päätä tyhjentävää puuhaa, jossa ei tarvii miettiä mitään. Ei siis tuota ongelmaa tehdä vaikka joka päivä. Musta on myös kiva, kun toinen pyytää, että teetkö sitä tai tuota. En koe sitä mitenkään ärsyttävänä, vaan oikeastaan helpottavana. Ei tarvii miettiä mitä huomenna kokkaa, kun toinen pyytää itse. Mä olen usein jopa kysellyt, että mitäpäs tahtoisit. Molemmat eksäni ovat olleet kokkaustaitoisia miehiä ja toinen osasi leipoakin. Silti voin laskea yhden käden sormin ne kerrat, kun mies on itse kysynyt voisiko jotenkin auttaa ruoanlaitossa. Itse taas tein tämän lähes joka kerta, kun mies kokkasi. Kysyn kuorinko perunat, laitanko ne kiehumaan, pilkonko sipulit, lataanko tistit koneeseen, pyyhinkö työtasoja, jne. Jos apua ei tarvita, niin katan sitten vaikka pöydän. En ymmärrä miksi miestä tarvitsee "käskyttää", jotta hän toimii näin? Ei varmaan kaikkia miehiä, mutta itse en ole koskaan muunlaisia tavannut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hieronta olisi hyvä. Ainakin itselläni on hartiat aina jumissa, vaikka työasento on ergonomisesti hyvä ja tauoilla tulee yritettyä jumpata. En kuitenkaan ole vielä törmännyt mieheen, joka ihan oikeasti ja todella hieroisi. Vaikka joku on lupaillutkin. Siis oikeasti ja todella hieroisi niin, että ei tarvitsisi aina pyytää vaan sitä ihan ehdotettaisiin. Eikä vaan kerran viikossa ja silloin tällöin vaan niin, että ne jumit saisi oikeasti pois. Aina olen päätynyt menemään hierojalle, vaikka mies olisi mitä lupaillut.

Itse tosiaan kokkaan ym. mielelläni. Se on mukavasti päätä tyhjentävää puuhaa, jossa ei tarvii miettiä mitään. Ei siis tuota ongelmaa tehdä vaikka joka päivä. Musta on myös kiva, kun toinen pyytää, että teetkö sitä tai tuota. En koe sitä mitenkään ärsyttävänä, vaan oikeastaan helpottavana. Ei tarvii miettiä mitä huomenna kokkaa, kun toinen pyytää itse. Mä olen usein jopa kysellyt, että mitäpäs tahtoisit. Molemmat eksäni ovat olleet kokkaustaitoisia miehiä ja toinen osasi leipoakin. Silti voin laskea yhden käden sormin ne kerrat, kun mies on itse kysynyt voisiko jotenkin auttaa ruoanlaitossa. Itse taas tein tämän lähes joka kerta, kun mies kokkasi. Kysyn kuorinko perunat, laitanko ne kiehumaan, pilkonko sipulit, lataanko tistit koneeseen, pyyhinkö työtasoja, jne. Jos apua ei tarvita, niin katan sitten vaikka pöydän. En ymmärrä miksi miestä tarvitsee "käskyttää", jotta hän toimii näin? Ei varmaan kaikkia miehiä, mutta itse en ole koskaan muunlaisia tavannut.

Itse tykkäisin hieroa joka päivä. Se on mukavaa yhdessä olemista, samalla vaikka kun illalla katselee televisiota. Minusta se jotenkin kuuluu miehen tehtäviin, eikä olisi tullut mieleenkään ettei kaikki sitä harrastaisi.

Kiva että löytyy vielä kokkaavia naisia :). Vaikka en taitava kokki olekaan, mielellään yhdessä häärisin naisen kanssa keittiössä.

• Anonyymi

Oon tullut punapääni kanssa ihan hyvin toimeen.

• Anonyymi

Sellainen joka pitää kotinsa siistinä ja käy joka päivä suihkussa eikä peitä lemuja hajuvesillä

• Anonyymi

Ihan normaali nainen joka ei ole lähtenyt kaikkiin nykyajan hömpötyksiin ja uusimpiin aatteisiin. Tolkun ihminen siis.

• Anonyymi

Ovatko housujen käyttö naisilla ja naisten äänioikeus sinun mielestäsi nykyajan hömpötyksiä ja uusimpia aatteita? Vähän aikaa sitten ne olivat sellaisia... 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko housujen käyttö naisilla ja naisten äänioikeus sinun mielestäsi nykyajan hömpötyksiä ja uusimpia aatteita? Vähän aikaa sitten ne olivat sellaisia... 😉

Riippuu kai mittakaavasta. Joku voisi sanoa, että ihmiskunta kaikkineen on nykyajan hömpötyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole hömpötyksiä. Feminismistä jankkaaminen taas on. Ja uusimmat kuntoilu- ja ruokailu-ideologiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole hömpötyksiä. Feminismistä jankkaaminen taas on. Ja uusimmat kuntoilu- ja ruokailu-ideologiat.

Niin ... en itse miellä itseäni feministiksi. Toki feminismillä on saavutettu paljon. Vierastan oikeastaan kaikkia ismejä.

Täytyy kuitenkin kysyä, että jos feminismi on "nykyajan hömpötys", niin millaisia asioita naisella on sinusta oikeus omalta elämältään toivoa ja vaatia? Siis noin niinkuin yksilönä. Mihin on lupa pyrkiä? Saako toivoa vaikka vertailukelpoista palkkaa ja valtaa omasta ruumiistaan ja sen koskemattomuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ... en itse miellä itseäni feministiksi. Toki feminismillä on saavutettu paljon. Vierastan oikeastaan kaikkia ismejä.

Täytyy kuitenkin kysyä, että jos feminismi on "nykyajan hömpötys", niin millaisia asioita naisella on sinusta oikeus omalta elämältään toivoa ja vaatia? Siis noin niinkuin yksilönä. Mihin on lupa pyrkiä? Saako toivoa vaikka vertailukelpoista palkkaa ja valtaa omasta ruumiistaan ja sen koskemattomuudesta?

Tietysti palkka pitäisi olla oikea ja keho lähtökohtaisesti koskematon. Jos maailmassa on epäkohtia niin ei niitä kotisohvalla kuitenkaan ratkaista niin että oma kumppani joutuu kuuntelemaan kaikki aatteet vaikka ei voi asioihin vaikuttaa vähääkään. Aika harva mies varmaan kaipaa "radikalisoitunutta" kumppania...en minä ainakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti palkka pitäisi olla oikea ja keho lähtökohtaisesti koskematon. Jos maailmassa on epäkohtia niin ei niitä kotisohvalla kuitenkaan ratkaista niin että oma kumppani joutuu kuuntelemaan kaikki aatteet vaikka ei voi asioihin vaikuttaa vähääkään. Aika harva mies varmaan kaipaa "radikalisoitunutta" kumppania...en minä ainakaan.

Feminismi on vielä nykyaikanakin tarpeen, sillä ollaan vielä kaukana tasa-arvosta. Tästä konkreettisena esimerkkinä on naisten pienempi palkka. Telaketjufeminatsia ei kuitenkaan yksikään mies kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis ... vittuuntua saa, jos töissä palkkaus mättää, mutta kotona siitä ei saa mainita, eikä ainakaan odottaa omalta mieheltä tukea. Kuulostaa "fiksulta" mieheltä. Noin vähän karrikoiden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe