Olen aikaisemmin ollessani normaalipainoinen tai hoikka elänyt siten, et mies haluaa minua enemmän, kuin minä. Toki minäkin olen ollut tosi halukas. Kumminkin sen hetkinen mies on aina ihan vongannut seksiä. Nyt kun olen raskauden aikana lihonut paljon, ei nykyinen mies ehdota seksiä lähes koskaan. Tiedän, et hän kiihottuu hoikista naisista. Tämä kumminkin loukkaa minua, koska en koe olevani haluttu ja seksikäs. Joka raskauden välissä olen laihduttanut ja seksielämä on palannut. Kumminkaan se ei ole mennyt siihen, että mies ehdottaisi taas usein, kuten alussa. En koe olevani tarpeaksi haluttu, jos joudun itse ehdottamaan aina ja mies vain välillä innostuu. Miten saan sen kääntymään siten, et mies haluaa mua tosi paljon ja jopa niin, et välillä minä olen se joka kieltäytyy? Haluan et mies on se halykkaampi, koska tunnen silloin olevani kaunis, haluttu ja seksikäs. Laihdutan personaltreinerin avulla ja paino tippuu kokoajan.
Miten käännän seksuaalisen balanssin toisinpäin parisuhteessa?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen aivoleikkausta.
Aivoja leikkelemällä libidosi saadaan sen verran kylmäksi, että mies todellakin tulee vonkaamaan enemmän. Kun sinulla ei ole haluja ja laihdut normimittoihin tulet kyllästymään ukkelin vonkausyrityksiin. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285