TTK - tuttavallisemmin Tanssii Tähtien Kanssa

Kenen parin letkeät lanteet liitävät tänä vuonna penkkitanssijoiden sielukkaisiin sydämiin ja silmiin?

Saana & Jere on mun favoritti.

(hirn)

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi helvetissä mä puhun kuin Jorma?

      Olenko palstajorma?

      (naurua)

    • Tai ehkä Miisa & Marko

      Hitto kun nää on kaikki niin hyviä, että menee sekasin.

      (hirn)

      • Täällä ollaan kuulemma Miisan & Markon kannalla.
        Itsehän ymmärrän tanssista melkein yhtä vähän kuin musiikista ylipäätään.

        Aivan selvä Jorma.


      • Thymallus kirjoitti:

        Täällä ollaan kuulemma Miisan & Markon kannalla.
        Itsehän ymmärrän tanssista melkein yhtä vähän kuin musiikista ylipäätään.

        Aivan selvä Jorma.

        Kas

        Täällä on näköjään Thymiksen muija ottanut kantaa asiaan, josta Thymis itse ei ymmärrä mitään.

        Vai porotko ne koputtelivat ikkunaan poronsorkillaan?

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kas

        Täällä on näköjään Thymiksen muija ottanut kantaa asiaan, josta Thymis itse ei ymmärrä mitään.

        Vai porotko ne koputtelivat ikkunaan poronsorkillaan?

        (hirn)

        Muista äänestää MiisaMarkoa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Muista äänestää MiisaMarkoa.

        Sinäkö seuraat ttk: ta.. ? 😯


      • Frouva kirjoitti:

        Sinäkö seuraat ttk: ta.. ? 😯

        Täällähän minä naputtelen. Jotain ääntä tuolta kuuluu. Kuulemma väärä lopputulos.


      • Thymallus kirjoitti:

        Täällähän minä naputtelen. Jotain ääntä tuolta kuuluu. Kuulemma väärä lopputulos.

        Mä kattelen sivusilmällä All together.. jonka luulin aiemmin olevan joku Ali Togetherin show..😬


    • Siis eikö palstalaisilla ole televisiota, vai ovatko he menneet televisioonsa?

      Nyt on mainostauko.

      (naurua)

    • Virpi & Sami

      (wtf)

      • Mjaa

        No ehkä olen tanssitaidoton, näkemyksetön ja puolueellinen, mutta nyt jossain on jotain häikkää.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Virpi on jumalatar. Hän on niin kaunis ja älykäs että voittaa kaiken mihin ryhtyy.

      • Speksejä


        Vipe on neljänelonen, sataseiskytneljä senttinen vipeltäjä, joka painaa 65 kiloa.

        Kyllä muakin vituttas päätyä Wikipediaan.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Speksejä


        Vipe on neljänelonen, sataseiskytneljä senttinen vipeltäjä, joka painaa 65 kiloa.

        Kyllä muakin vituttas päätyä Wikipediaan.

        (hihitystä)

        Kas!

        Ihmisjohdattelija ja massamessusaarnaaja Jari Sarasvuo on hänen puolisonsa.

        Kuinkas nyt näin?

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kas!

        Ihmisjohdattelija ja massamessusaarnaaja Jari Sarasvuo on hänen puolisonsa.

        Kuinkas nyt näin?

        (hirn)

        Näin se vaan menee. Virpi on täydellinen ja Jari kaipaa täydellisyyttä. Eipä siihen ole tällaisella metsäläisellä paljon sanomista.


      • Funeau kirjoitti:

        Kas!

        Ihmisjohdattelija ja massamessusaarnaaja Jari Sarasvuo on hänen puolisonsa.

        Kuinkas nyt näin?

        (hirn)

        Mun piti ihan kartasta katsoa, että missä ihmeessä on tällainen paikka, kuin Kangasniemi.

        Olen eräällä tavalla yksinkertainen, sillä kaikki kysymykset, joita osaan itselleni esittää, liittyvät jollain oudolla tavalla Savoon.

        Savo on minulle se kuuluisa sokea piste, jollainen meillä kaikilla on.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mun piti ihan kartasta katsoa, että missä ihmeessä on tällainen paikka, kuin Kangasniemi.

        Olen eräällä tavalla yksinkertainen, sillä kaikki kysymykset, joita osaan itselleni esittää, liittyvät jollain oudolla tavalla Savoon.

        Savo on minulle se kuuluisa sokea piste, jollainen meillä kaikilla on.

        (hihitystä)

        Kangasniemen Kalske...se on syytä painaa mieleen. Vähän kuin löisi kiviä yhteen aamusta iltaan. Kalske on kova mutta vaarana on että sormet jäävät jossain vaiheessa kivien väliin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kangasniemen Kalske...se on syytä painaa mieleen. Vähän kuin löisi kiviä yhteen aamusta iltaan. Kalske on kova mutta vaarana on että sormet jäävät jossain vaiheessa kivien väliin!

        Mjoo

        Tuota ei kannattaisi enää kaivella, sillä sormenpää ei vieläkään ole entisellään. Mulle ehdotettiin käsikirurgille menoa, mutta olen järjestelmällisesti ajatuksen dropannut, sillä en pidä yleisötilaisuuksista, saati sormieni ronkkimisesta.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tuota ei kannattaisi enää kaivella, sillä sormenpää ei vieläkään ole entisellään. Mulle ehdotettiin käsikirurgille menoa, mutta olen järjestelmällisesti ajatuksen dropannut, sillä en pidä yleisötilaisuuksista, saati sormieni ronkkimisesta.

        (naurua)

        Minulla taas on varvas kipeä. Ehkä varvas ja sormi ovat suurin piirtein samanarvoiset tässä yhteiskunnan arvoasteikosssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas on varvas kipeä. Ehkä varvas ja sormi ovat suurin piirtein samanarvoiset tässä yhteiskunnan arvoasteikosssa.

        Mjaa-a

        Tuohon on vaikea sanoa mitään. On olemassa pari vaihtoehtoa: Soitetaan Jormalle tai ollaan soittamatta.

        Minusta sormet ovat eräänlainen välimuoto kahden erillisen sähköperusteisen yksikön protokollassa itseään suuremmassa kontekstissa.

        (naurua)


    • Ttk = evvk.. 🤷‍♀️

      • Mikä ihmeen hymiö tuo on?

        Näyttää ihan apinalta, jolla on kirugitason maski naamallaan.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mikä ihmeen hymiö tuo on?

        Näyttää ihan apinalta, jolla on kirugitason maski naamallaan.

        (hirn)

        Ninkö..😯


    • Selviytyjät sais alkaa. Siinä on nerokas konsepti☝️..Kertakaikkisesti.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa



        Mun Jorma-moodi katosi jonnekin, joten olen tässä hieman neuvoton sanomaan mitään.

        Soitan musaa.

        (reps)


        https://www.youtube.com/watch?v=5jFwMW5937o&list=RD5jFwMW5937o&start_radio=1&t=21

        Simohyvä biisi.

        Remiksaus on jonkinlaien evolutiivinen essee itsestään.

        Esimerkki: Ryssit jotain tod. pahasti, ja saat kirjoittamasi katoamaan. Seuraavaksi päätät kirjoittaa saman uudelleen, sillä luotat muistiisi. Tulos ei kuitenkaan tule olemaan sama, vaan jopa parempi.

        Kannattaa mokailla.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Simohyvä biisi.

        Remiksaus on jonkinlaien evolutiivinen essee itsestään.

        Esimerkki: Ryssit jotain tod. pahasti, ja saat kirjoittamasi katoamaan. Seuraavaksi päätät kirjoittaa saman uudelleen, sillä luotat muistiisi. Tulos ei kuitenkaan tule olemaan sama, vaan jopa parempi.

        Kannattaa mokailla.

        (hirn)

        Luultavasti älykkäin osa palstan peruskirjoittajista pääsi vaivatta tämän ajatuksen kottareille, mutta huomio ei kiinnity tässä niin heihin, vaan niihin, jotka eivät ymmärrä, mistä puhun.

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe