Disse on sanonut ainakin sata kertaa eri variaatioin:
”pidä sinä, kun ei se mene verotukseen, heh.”
Enkös ollutkin oikeassa?
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007662798.html
Mitä disse on satavarmasti sanonut kaupassa?
10
64
Vastaukset
Minä olen kassalla aina mahdollisimman asiallinen ja pyrin siitä suoriutumaan pois alta mahdollisimman vikkelään. Ärsyttää tyypit, jotka jäävät jotain siihen rätnäämään.
Siis kuitti? Juuri oikein. Tämä on varmasti sisäpiiritietoa. 😊
Ehkä joku yrittää ymmärtää minua tätä kautta yhä. 😃
Voi vaan olla vaikeaa. 😊 Luulen, että jäät oletuksiin. Mutta sun valinta, ois ehkä muitakin mahkuja. 😀Harmis pusikoi..
- Anonyymi
Mä olin huomaavinani saman.
xLiner
- Anonyymi
Kyllä tuossa on Savolaista sivistymättömyyttä siinä määrin että varmaan ko. sutkauttetteliakin on muutaman kerran sen kortin käyttänyt.
- Anonyymi
Seuraava kassaneiti vetää turbiiniin.
- Anonyymi
Kaikki firman piikkiin eli eikö se ole sosiaalipummiutta kun yhteiskunta maksaa kaiken ja mikään ei ole omalla rahalla ostettua ja ansaittua vaan yhteiskunta maksaa
- Anonyymi
Sen rahan etee yrittäjä kuitenkin tekee työtä ja työliistää muita, toisin kuin kotonaan päivät pitkät pleikkaria pelaavat ja runkkaavat työnvieroksujat!
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi, jos ei kuitille löydy hyvää selitystä se kirjataan "yksityislainaksi" firman kirjanpitoon. Noin ainakin silloin kun minä tein kirjanpitäjän hommia aikoinaan tilitoimistossa.
Anonyymi kirjoitti:
Sen rahan etee yrittäjä kuitenkin tekee työtä ja työliistää muita, toisin kuin kotonaan päivät pitkät pleikkaria pelaavat ja runkkaavat työnvieroksujat!
Kyllä ne yrittäjät vinkuu tukia enemmän kuin tusina työttömiä. Loput nämä muka yrittäjät laittavat verovähennyksiin ja kuvittelevat silti olevansa Suomen selkäranka, Sossupummeja ovat kaikki pienyrittäjät. Hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798