Havahduin housuostoksilla kun ei enää 32 tuuman housut sopineet.
Olisi pitänyt ottaa muutaman tuuman suuremmat.
Ajattelin että menen sitten näillä vanhoilla venyneillä ja laihdutan.
Painoin 80 kiloa silloin, eli ei puhuta edes ylipainosta kohdallani mutta tuntin olevani lihava. Aloin samalla nostelemaan rautaa. En tehnyt mitään hauiskääntöjä enkä käyttänyt koneita vaan tangolla tein perusliikkeitä jotka ottaa useampaan lihakseen samaan aikaan. Esim. rinnalleveto tai maastanosto. En ole vahva, rive on 60 kiloa nyt ja veto 150 ja olen mies.
3 kuukautta myöhemmin paino on edelleen sama, mutta nyt menee 32 tuumaa, vatsalihakset näkyvät ja nahkatakkini puristaa jos vetoketjun vetää kiinni.
Mitä ihmettä siis? Olin siinä uskossa että näin pienillä kaloreilla mitä söin, alle 2000, ei vosi kasvattaa lihaksia samalla kun laihduttaa. Tosin söin niin puhdasta ruokaa kuin vain suinkin ja valmistin kaiken itse.
Jatkuukohan tätä lihaskasvua vielä pitkäänkin tälläisella dieetillä?
Lihaskasvu ja laihdutus?
Anonyymi
0
121
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te71648Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556