Miten herkuttelette?

Minun suurinta herkkua on roskaruoka. Söin juuri tuplajuustoaterian ja vedin päälle 4 euron juustoa sekä 9 kpl jalapenojuustopalloja. On autuas olo 😇.

96

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suklaa. 🍫

      • Se pahimmista pahin houkuttaja, jolle antaa periksi kaikista itselle tehdyistä lupauksista huolimatta. Mutta niin syntisen hyvää.... 😋


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Se pahimmista pahin houkuttaja, jolle antaa periksi kaikista itselle tehdyistä lupauksista huolimatta. Mutta niin syntisen hyvää.... 😋

        Mulle suklaa ei tuota mitään kiusauksia, en totta puhuen edes oikein tykkää, kun ovat yleensä aivan liian makeita mun makuun. Poikkeus on jotkut hyvin tummat suklaat.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulle suklaa ei tuota mitään kiusauksia, en totta puhuen edes oikein tykkää, kun ovat yleensä aivan liian makeita mun makuun. Poikkeus on jotkut hyvin tummat suklaat.

        Salmiakki esim on suklaata parempaa, samoin lakritsi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Salmiakki esim on suklaata parempaa, samoin lakritsi.

        On nuo herkut parempi vaihtoehto kuin lääkkeet. Eikös täälläkin palstalla niitä masennuslääkkeiden syöjiä ole?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Salmiakki esim on suklaata parempaa, samoin lakritsi.

        Salmiakki ja lakritsi nostaa verenpainetta. Suklaa ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salmiakki ja lakritsi nostaa verenpainetta. Suklaa ei.

        Mulla on matala verenpaine ja lääkäri on kehottanut syömään salmiakkia..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on matala verenpaine ja lääkäri on kehottanut syömään salmiakkia..

        Olisipa minullakin. Ei se korkea nyt ole... mutta vaatii tiukan ruokavalion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nuo herkut parempi vaihtoehto kuin lääkkeet. Eikös täälläkin palstalla niitä masennuslääkkeiden syöjiä ole?

        Herkut ei yleensä ole masennuslääkkeiden vaihtoehtoja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa minullakin. Ei se korkea nyt ole... mutta vaatii tiukan ruokavalion.

        Ei se nyt mitään kivaa sekään ole, kun välillä huippasee ja heikottaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herkut ei yleensä ole masennuslääkkeiden vaihtoehtoja...

        No ei.


      • Anonyymi

        Tämä! o/


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se nyt mitään kivaa sekään ole, kun välillä huippasee ja heikottaa..

        Paljonko ne verenpaineet on?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Semmonen laihdutuskuuri.

      • Anonyymi

        Harmaaparran pitää olla kuosissa sesonkina!


      • Palkitsin itseni 5kg tiputuksesta, mutta nyt jatkuu laihis vanhaan malliin.


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Palkitsin itseni 5kg tiputuksesta, mutta nyt jatkuu laihis vanhaan malliin.

        Keksitkö jotain muuta palkintoa kuin syöminen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö jotain muuta palkintoa kuin syöminen...

        Ruuan rakastajana se on hankalaa.


    • Anonyymi

      Kreikkalainen jogurtti (Rainbow) j asiihen vähäsokerista puolukkahilloa. Njam.

      Leipomon pienet ja söpöt leivokset. Näitä saa nauttia kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Lisäaineistetut burgerit eivät ole järkiruokaa, vaan itsetuhoista elämän menoa!☠️☠️☠️

    • Anonyymi

      Suklaa syö hampaat kuten sokeri yleensäkin. Jos syö suklaata, niin oikeasti silloin itse syö omat hampaansa.

    • Kahvi ja KAKSI hillomunkkia.

      Simppeleillä on simppelit herkut. ; )

    • Anonyymi

      On sulla hyvä ruokahalu.

      • Loputon kaivo 😬


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Loputon kaivo 😬

        No se on ihan hyvä ominaisuus miehellä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on ihan hyvä ominaisuus miehellä:)

        Näin laihiksella ei siltä tunnu. Aina tuntuu olevan pieni nälkä päällä, vaikka söisikin sännöllisesti.


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Näin laihiksella ei siltä tunnu. Aina tuntuu olevan pieni nälkä päällä, vaikka söisikin sännöllisesti.

        Kyllä miehellä saa olla vähän mahaa, ei se mitään pahaa tee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehellä saa olla vähän mahaa, ei se mitään pahaa tee.

        Kun olisi vaan vähän, mutta tuo rykäle meinaa kasvaa vaan ellei sitä rajoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehellä saa olla vähän mahaa, ei se mitään pahaa tee.

        Kenen mielestä saa, kenen ei. En siedä itsellänikään vatsaa, niin en kyllä miehelläkään.


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Kun olisi vaan vähän, mutta tuo rykäle meinaa kasvaa vaan ellei sitä rajoita.

        Epäterveellinenhän se maha on. Aina puhutaan vaan ulkonäöstä, että eihän se maha haittaa.. mutta onhan se nyt hemmetin epäterveellistä.


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Kun olisi vaan vähän, mutta tuo rykäle meinaa kasvaa vaan ellei sitä rajoita.

        No mun mielestä vähän tuhdimpi kaveri on parempi kuin ns. kukkakeppi, (anteeksi sanavalinta). Jotenkin on maskuliinisemman oloinen riskimpi mies. Haen miehestä kuitenkin sitä turvaa. Maku kysymys kai tämä:)


    • Anonyymi

      Lidlistä ostin vaniljavanukasta 0,5 litran pötikän, oli -30% alennuksella.
      Ajattelin ahmia sen tänään ja tein eilen maisemakahvilan omenapiirakkaa, että sitäkin sitten.

      • Vieläkö nykyään saa vaniljavanukasta? Lapsena se oli suurinta herkkuani.


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Vieläkö nykyään saa vaniljavanukasta? Lapsena se oli suurinta herkkuani.

        Ihan hyvää on, ruokalusikalla kauhon sitä suuhun, nam.
        Mutta paras ja herkullisin herkku on poistunut kaupoista joskus 10 vuotta sitten.
        Ei löydy enää pähkinävaahtojauhetta.
        Pähkinävaahtojauheesta sai vaahdotettua todella herkullista pähkinävaahtoa.
        Ei ole mikään valkosuklaavaahto tai nougat vaahto yhtä hyvää, vaikka vähän muistuttaa pähkinävaahtoa.
        Taisi olla Blå Blandin valmistamaa.
        https://www.isomitta.fi/vinkit/krokanttivaahto-korvaa-pahkinavaahdon/

        Tuota en ole maistanut, kuulemma korvaa pähkinävaahdon.


    • Anonyymi

      En ajattele herkuttelevani. Syön vaan. Joskus tekee mieli sipsejä ja joskus käyn hesessä hamppariaterialla. Saatan käydä munkkikahvillakin. Kai noi sitten on herkuttelua? Ainakin silloin, kun niitä tekee kovasti mieli?

      xLiner

    • Olisi herkkusieniä, aurajuustoa sekä pekonia eli namisienipalleroita 😋
      Perunat pilkkoa ja laittaa valkosipulia sekä kermaa, sitten uuniin kans 😋

      Tosin poikani ei sienistä niin välitä niin saa pistää pekonia erikseen 😅

      Sitten salaattia 👍 Hesburgerin sweet chili kastikkeella.

      Jälkiruuaksi mansikkarahkaa ja pari piparia.

      Tämän päivän herkuttelu menuu 😇

      • Sinullakin lapsia🤔
        Tähän on kiva juttu.


      • Ostitko edes lahjaa pojalle vai mitä oot sitten suunnitellut joulun viettää?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ostitko edes lahjaa pojalle vai mitä oot sitten suunnitellut joulun viettää?

        Neljättä tulossa ja lahjoja en osta 😄
        Olen joulupukit jo lapsena paljastanut ja muutenkin mielestäni tulisi joka päivä juhlistaa elämää ja iloita.
        Ei vain tiettyinä keinotekoisina päivinä milloin se myyntimiehille on otollisinta 🙏
        Minä asun yksin pienessä mökissä erämaan laitamilla ja lapset kun tänne tulevat niin olemme täysillä yhdessä ja niin näytän välittämistäni, en lahjoilla tai syntymäpäivien muistamisilla ✌️


      • valtakunta kirjoitti:

        Ostitko edes lahjaa pojalle vai mitä oot sitten suunnitellut joulun viettää?

        Todennäköisesti jouluna vietän normaalia päivää jos Luoja suo 🙏


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Neljättä tulossa ja lahjoja en osta 😄
        Olen joulupukit jo lapsena paljastanut ja muutenkin mielestäni tulisi joka päivä juhlistaa elämää ja iloita.
        Ei vain tiettyinä keinotekoisina päivinä milloin se myyntimiehille on otollisinta 🙏
        Minä asun yksin pienessä mökissä erämaan laitamilla ja lapset kun tänne tulevat niin olemme täysillä yhdessä ja niin näytän välittämistäni, en lahjoilla tai syntymäpäivien muistamisilla ✌️

        Miten sen välittämisen näytät?


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Neljättä tulossa ja lahjoja en osta 😄
        Olen joulupukit jo lapsena paljastanut ja muutenkin mielestäni tulisi joka päivä juhlistaa elämää ja iloita.
        Ei vain tiettyinä keinotekoisina päivinä milloin se myyntimiehille on otollisinta 🙏
        Minä asun yksin pienessä mökissä erämaan laitamilla ja lapset kun tänne tulevat niin olemme täysillä yhdessä ja niin näytän välittämistäni, en lahjoilla tai syntymäpäivien muistamisilla ✌️

        Jos osaisin tekisin lelut itse sen vuoksi yritän kehittää lasten taitoja ettei ne taidot olisi niin surkeat kuin minulla joten aikuisena ne varmaan tekee lasten lelut itse varsinkin luontoa säästäen käsityö välineet tytöille on ihan hyvät. On kuintenkin parempi itse osata kutoa.


        Onhan sinulla kuitenkin laite millä tännekin otat yhteyttä tavara sekin on ja tärkeä.

        Syntymäpäiviä me todellakin vaan perheen kesken ja ostetaan vain yksi toivottu lahja. En ensinnäkään jaksa enempää viettää jotenkin se että kun 7 kertaan vuodessakin ihmiset ramppasi juhlissa, on se minusta jo liikaa niidenkin nöyrille.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Neljättä tulossa ja lahjoja en osta 😄
        Olen joulupukit jo lapsena paljastanut ja muutenkin mielestäni tulisi joka päivä juhlistaa elämää ja iloita.
        Ei vain tiettyinä keinotekoisina päivinä milloin se myyntimiehille on otollisinta 🙏
        Minä asun yksin pienessä mökissä erämaan laitamilla ja lapset kun tänne tulevat niin olemme täysillä yhdessä ja niin näytän välittämistäni, en lahjoilla tai syntymäpäivien muistamisilla ✌️

        Jotkut on jatkuvasti muutenkin tiiviisti yhdessä, että ei se joulu tuntuisi erikoiselta jos se olisi ainoa tapa juhlistaa, se yhdessäolo... Oikeastaan sen pitäisi olla ihan oletuksena, ei mikään tapa näyttää välittämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen välittämisen näytät?

        Olemalla oma itseni


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos osaisin tekisin lelut itse sen vuoksi yritän kehittää lasten taitoja ettei ne taidot olisi niin surkeat kuin minulla joten aikuisena ne varmaan tekee lasten lelut itse varsinkin luontoa säästäen käsityö välineet tytöille on ihan hyvät. On kuintenkin parempi itse osata kutoa.


        Onhan sinulla kuitenkin laite millä tännekin otat yhteyttä tavara sekin on ja tärkeä.

        Syntymäpäiviä me todellakin vaan perheen kesken ja ostetaan vain yksi toivottu lahja. En ensinnäkään jaksa enempää viettää jotenkin se että kun 7 kertaan vuodessakin ihmiset ramppasi juhlissa, on se minusta jo liikaa niidenkin nöyrille.

        "Onhan sinulla kuitenkin laite millä tännekin otat yhteyttä tavara sekin on ja tärkeä."

        No ei ole tärkeä. Ystäväni kaivoi tämän älylaitteen autonsa takakontista ja ihan viimeisiä vie ja sitten siirryn vanhan mallin puhelimeen, kirjeisiin sekä hoidan nettiasiat julkisilla koneilla 👍


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Olemalla oma itseni

        Muuten minäkin olen nyt kovasti onnekas olen jo nähnyt sinut kolmena päivänä olen onnekas kun olen saanut sinun huomiosi.
        Minulla on nyt ainakin kolmet juhlat ollut kanssasi.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        "Onhan sinulla kuitenkin laite millä tännekin otat yhteyttä tavara sekin on ja tärkeä."

        No ei ole tärkeä. Ystäväni kaivoi tämän älylaitteen autonsa takakontista ja ihan viimeisiä vie ja sitten siirryn vanhan mallin puhelimeen, kirjeisiin sekä hoidan nettiasiat julkisilla koneilla 👍

        Se on kyllä harmi ja sit juhlat loppui lyhyeen. Onneksi sit muistat lapsiasi useammin kun joka päivä on juhla.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        "Onhan sinulla kuitenkin laite millä tännekin otat yhteyttä tavara sekin on ja tärkeä."

        No ei ole tärkeä. Ystäväni kaivoi tämän älylaitteen autonsa takakontista ja ihan viimeisiä vie ja sitten siirryn vanhan mallin puhelimeen, kirjeisiin sekä hoidan nettiasiat julkisilla koneilla 👍

        Pirskeet sit loppuu lyhyeen kun loppuu elämä älylaitteesta.🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Muuten minäkin olen nyt kovasti onnekas olen jo nähnyt sinut kolmena päivänä olen onnekas kun olen saanut sinun huomiosi.
        Minulla on nyt ainakin kolmet juhlat ollut kanssasi.

        Ole onnellinen sitten 😄


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on kyllä harmi ja sit juhlat loppui lyhyeen. Onneksi sit muistat lapsiasi useammin kun joka päivä on juhla.

        Elämää minä juhlistan, en lapsiani.
        Lasten kanssa sitten kun tulevat luokseni, aina on ovet avoinna kuten kohtakin tulee 3v poikani tulee 👍


      • valtakunta kirjoitti:

        Pirskeet sit loppuu lyhyeen kun loppuu elämä älylaitteesta.🤔

        Ne ovat sinun pirskeittesi loppu jos niin tapahtuu sinun laitteellesi 😄
        Minulle se on lähinnä helpotus 👍


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ole onnellinen sitten 😄

        Sinulle on sitten valtava työ pitää hengissä se älylaite.🥰 hyvä seura aina juhlaa.
        Miten metsän laidalla kulutat aikaa, onko eläimiä?



      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ne ovat sinun pirskeittesi loppu jos niin tapahtuu sinun laitteellesi 😄
        Minulle se on lähinnä helpotus 👍

        Noh minun laite on kyllä uutta ettei se kyllä pirskeitä jätä välistä.

        Pistin yöllä oikeuskaslerille taas kanteen meneen jatkeeksi edellisen kun uudessa -seelannissa on pidetty korona aisoissa, niin sisämaa siellä on auki.

        Mutta Suomessa ei ole näin toimittu vaikka olen pistänyt tästä kanteen jo syyskuussa myös olen keväällä sanonut pitää tukahduttaa.
        https://yle.fi/uutiset/3-11676950


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh minun laite on kyllä uutta ettei se kyllä pirskeitä jätä välistä.

        Pistin yöllä oikeuskaslerille taas kanteen meneen jatkeeksi edellisen kun uudessa -seelannissa on pidetty korona aisoissa, niin sisämaa siellä on auki.

        Mutta Suomessa ei ole näin toimittu vaikka olen pistänyt tästä kanteen jo syyskuussa myös olen keväällä sanonut pitää tukahduttaa.
        https://yle.fi/uutiset/3-11676950

        Tässä vakuuttavinta asiaa koronasta

        https://youtu.be/suCeNgAzQhA


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Tässä vakuuttavinta asiaa koronasta

        https://youtu.be/suCeNgAzQhA

        Ikävä kertoa kuin aiemmin sanoin minulla ei ole kykyjä, enkun taitojakaan, minua ei olla harjoitettu tai painotettu koulun tärkeyteen lapsena eikä lahjoja.
        olen täysin villinä ja vapaana elänyt.. Joten täysi tippunut hännän päähän tästä syystä . Ehkä ihmiset joilla on kaikkea eikä joudu painimaan vaikeuksiensa kanssa lähteen ihme poluille.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Tässä vakuuttavinta asiaa koronasta

        https://youtu.be/suCeNgAzQhA

        Minulla on lahjaton lapsuus ei lahjoja vaikka toivoin ja jatkuvasti isä töissä se jos joku niin minä joudun asiasta kärsimään joten minusta paras lahja minkä lapselle antaa on kehittää kykyjä pärjätäkseen edes yksin erämaassa jos tarvitsee.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Tässä vakuuttavinta asiaa koronasta

        https://youtu.be/suCeNgAzQhA

        Sen vuoksi kehitän kykyjä ja panostan niihin ettei joudu olemaan riippuvainen koko yhteiskunnasta.

        Sen vuoksi toivon että poikasi myös tulee edes lahjoja saamaan tehdä puusta venee tai lampaasta vaatteen vaikka mitään muuta lahjaa et antaisikaan sinun mentyä ainut lahja lähtee myös lapselta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minulla on lahjaton lapsuus ei lahjoja vaikka toivoin ja jatkuvasti isä töissä se jos joku niin minä joudun asiasta kärsimään joten minusta paras lahja minkä lapselle antaa on kehittää kykyjä pärjätäkseen edes yksin erämaassa jos tarvitsee.

        Mielestäni lasten ei tarvitse kehittää mitään erikoisia kykyjä pärjätäkseen maailmalla. Ei edes tavallisia kykyjä paitsi niitä mihin lapsi osoittaa kenties kiinnostusta. Muuten perusturvallisuus riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni lasten ei tarvitse kehittää mitään erikoisia kykyjä pärjätäkseen maailmalla. Ei edes tavallisia kykyjä paitsi niitä mihin lapsi osoittaa kenties kiinnostusta. Muuten perusturvallisuus riittää.

        Nonii siinäpähän nähdään miksi olen vain työtön peruskoulun käynyt kotiäiti joka meinasi itsensä tappaa vain monesti koska ei nähnyt elämässä mitään hyödyllistä ja silti pidettiin hengissä yhteiskunnan pakottamana ja lopulta lääkkeet unohtuu josta kehitty lapsi ja sain syyn elää.

        Kyllö on merkitystä erityispaljon omani kokemukseni mukaan myös näihin verrattavissa nähnyt syy yhteydet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni lasten ei tarvitse kehittää mitään erikoisia kykyjä pärjätäkseen maailmalla. Ei edes tavallisia kykyjä paitsi niitä mihin lapsi osoittaa kenties kiinnostusta. Muuten perusturvallisuus riittää.

        Erikoiskykyjä? Enkuntaito nykyään erikoiskyky?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni lasten ei tarvitse kehittää mitään erikoisia kykyjä pärjätäkseen maailmalla. Ei edes tavallisia kykyjä paitsi niitä mihin lapsi osoittaa kenties kiinnostusta. Muuten perusturvallisuus riittää.

        Lukutaito erikoiskyky? Uimataito erikoiskyky? Pyöräily erikoiskyky?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni lasten ei tarvitse kehittää mitään erikoisia kykyjä pärjätäkseen maailmalla. Ei edes tavallisia kykyjä paitsi niitä mihin lapsi osoittaa kenties kiinnostusta. Muuten perusturvallisuus riittää.

        https://www.maailmankuvalehti.fi/2016/9/pitkat/valitsimme-lukutaidottomuuden

        https://yle.fi/uutiset/3-10498182

        https://yle.fi/uutiset/3-10881410

        https://yle.fi/uutiset/3-11656076

        Siinä on perusturvallinen lapsuuden kehittämisesi kun erikoiskyvyt unohtui täysin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nonii siinäpähän nähdään miksi olen vain työtön peruskoulun käynyt kotiäiti joka meinasi itsensä tappaa vain monesti koska ei nähnyt elämässä mitään hyödyllistä ja silti pidettiin hengissä yhteiskunnan pakottamana ja lopulta lääkkeet unohtuu josta kehitty lapsi ja sain syyn elää.

        Kyllö on merkitystä erityispaljon omani kokemukseni mukaan myös näihin verrattavissa nähnyt syy yhteydet.

        Kerran jo meinasin varoittaa sinua, mutta unohdin, teen sen nyt.

        Vaikutat elävän liikaa elämääsi lastesi kautta. Keskität heihin kaiken huomiosi, "kehität" heitä, pädet heidän kauttaan, elät heidän elämää. Mitä sinä olet ilman lapsia?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lukutaito erikoiskyky? Uimataito erikoiskyky? Pyöräily erikoiskyky?

        Hyviä kykyjä, mutta mikään noista ei ole erityiskyky.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ikävä kertoa kuin aiemmin sanoin minulla ei ole kykyjä, enkun taitojakaan, minua ei olla harjoitettu tai painotettu koulun tärkeyteen lapsena eikä lahjoja.
        olen täysin villinä ja vapaana elänyt.. Joten täysi tippunut hännän päähän tästä syystä . Ehkä ihmiset joilla on kaikkea eikä joudu painimaan vaikeuksiensa kanssa lähteen ihme poluille.

        Kukaan ei saa tietoja ja taitoja annettuna. Kyllä niiden on itse ponnisteltava.

        Olet vielä nuori. Voit kouluttautua, sitä suosittelen, se olisi lapsillesikin lahja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kykyjä, mutta mikään noista ei ole erityiskyky.

        Sitäpä juuri kuulemma ei edes perustaitojen tarvi osata.🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että rikollisuus ja väkivalta johtuu uimataidon, pyöräilyn tai lukutaidon puutteesta? Ehei. Kyllä se on se perusturvallisuuden puute joka noihin johtaa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16681223/miten-herkuttelette#comment-105427607

        Kuin hänen mukaan edes perustaitojen pidä osata.
        Minusta perustaito on ihan pärjätä luonnossa.

        ” Meinaatko että rikollisuus ja väkivalta johtuu uimataidon, pyöräilyn tai lukutaidon puutteesta? Ehei. Kyllä se on se perusturvallisuuden puute joka noihin johtaa.”
        Ei se ole noin suora yhteys vaan lapsi opettelee vääriä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei saa tietoja ja taitoja annettuna. Kyllä niiden on itse ponnisteltava.

        Olet vielä nuori. Voit kouluttautua, sitä suosittelen, se olisi lapsillesikin lahja.

        Kuule minulle on tärkeämpää tukea lapsia perustaidon osaaminen on perusturvallisuuden tukemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei saa tietoja ja taitoja annettuna. Kyllä niiden on itse ponnisteltava.

        Olet vielä nuori. Voit kouluttautua, sitä suosittelen, se olisi lapsillesikin lahja.

        Lahja on minusta on se että tuen lapsia ja omat taidot siinä sivussa kehittyy ihan luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että rikollisuus ja väkivalta johtuu uimataidon, pyöräilyn tai lukutaidon puutteesta? Ehei. Kyllä se on se perusturvallisuuden puute joka noihin johtaa.

        "Meinaatko että rikollisuus ja väkivalta johtuu uimataidon, pyöräilyn tai lukutaidon puutteesta?"

        Lukutaidon puutteesta voi hyvinkin johtua. Sellainen ihminen syrjäytyy ja ajautuu kaidalle tielle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei saa tietoja ja taitoja annettuna. Kyllä niiden on itse ponnisteltava.

        Olet vielä nuori. Voit kouluttautua, sitä suosittelen, se olisi lapsillesikin lahja.

        Kasvatusta luen koska se tukee lapsien kehittymistä vaikka ei ne tiedot paperilla lue ja ole koulussa todistusta tehtynä.

        Käytännön opettelua olen tehnyt jo 13v asti joten minulla on taustaa lasten kasvatuksesta jo 23 vuotta joten sitä minä osaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meinaatko että rikollisuus ja väkivalta johtuu uimataidon, pyöräilyn tai lukutaidon puutteesta?"

        Lukutaidon puutteesta voi hyvinkin johtua. Sellainen ihminen syrjäytyy ja ajautuu kaidalle tielle.

        Onko Valtiskin siis kaidalla tiellä?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jo meinasin varoittaa sinua, mutta unohdin, teen sen nyt.

        Vaikutat elävän liikaa elämääsi lastesi kautta. Keskität heihin kaiken huomiosi, "kehität" heitä, pädet heidän kauttaan, elät heidän elämää. Mitä sinä olet ilman lapsia?

        ” Vaikutat elävän liikaa elämääsi lastesi kautta. Keskität heihin kaiken huomiosi, "kehität" heitä, pädet heidän kauttaan, elät heidän elämää. Mitä sinä olet ilman lapsia?”

        Jahas sanotkoko noin kaikille erikoistuville kasvattajille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Valtiskin siis kaidalla tiellä?

        xLiner

        Olihan minä vai sinustako on ihan normaalia tappaa itseään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Valtiskin siis kaidalla tiellä?

        xLiner

        kirjoitetaan vieläkin valtakunta.


    • Jalapenojuustot on hyviä. Hamppareita ja pikaruokaa yleensäkin syön lähinnä tien päällä kun oma keittiö tai lounasruokapaikkaa ei ole käytössä. Kotona saatan tehdä poppareita ja kesällä syön paljon jäätelöä.

      Mutta muuten herkutteluni on sitä, että ihan peruskotiruuasta yrittää tehdä mahdollisimman hyvää. Monesti tarvitaan vain riittävästi aikaa.

    • Anonyymi

      Just oli puhetta noista suolistosairauksista, kuinka ne on yleistynyt ihan hirveesti. Nyt en syö enää mitään.

    • Anonyymi

      Teen itse lihapiirakoita ja hampurilaisia ja sitten täytteet siihen. Syön myös karkkia usein.

      • Ei ole koskaan tullut mieleen, että lihapiirakoita voisi tehdä itsekin. Ostan aina leipomosta, jos tulee lihiksen tuska.


    • Anonyymi

      Hyvillä panoilla. Se on parasta ja lisäksi terveellistä. Vielä kun tuo muija suostuis useammin.

    • Mä kävin tossa vajaa tunti sitten kaupassa ja jopa oli terveelliset ostokset. Pieni pussi sipsejä, pakkaus sellaisia ruislastuja, muutama Mint Mint laku ja pari Tuplaa, ja alkoholitonta olutta 😅 Vähän formulaevästä illaksi. Voi olla että syön myös jotain rahkaa tai proteiinivanukasta iltapalaksi myöhemmin.

      • Anonyymi

        Sun pitää pyytää Liljalaakson Timppa itsenäisyyspäivän oluelle 😂

        xLiner


      • Anonyymi

        Mä ostin samoihin aikoihin chilillä maustettua lämminsavustettua lohta. Herkkua. 😋

        -ladylord fucker


    • Anonyymi

      Joulutorttu luumuhillolla, tänään söin mustikkapullia 4 kpl, Lidlistä. Ensiviikolla ostan lihapiirakkaa muutaman, Lidlistä? Tämä kuitenkin pienempi paha kuin irtokarkit tai makeiset yleensä.

    • Anonyymi

      Pari laadukasta olutta ja sipsejä.

    • Kävin popsimassa äipän tekemää muusia ja lihapullia, hyvää oli. Kyllä kelpas.

      Nyt juon desin verran limpparia. Jaffaa. Pennuille jaffaa. :D

      Muuten herkut pannassa. Ei passaa lihoa enempää.

      • Anonyymi

        Äippä? Ehta pöndemurretta. Pyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äippä? Ehta pöndemurretta. Pyh.

        Milläs lesomurteella sitä pitäis puhua? Hyi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äippä? Ehta pöndemurretta. Pyh.

        Äippä on äippä.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Äippä on äippä.

        Äippä on savolaismurretta, bebe. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs lesomurteella sitä pitäis puhua? Hyi.

        Kuulemma slangi ei ole murre kieliammattilaisten mukaan niin olkoon lesomurre vaix turggusen murre. :D
        Ja Stadin slangi on ihan yhtä murre kuin muukin murre.


    • Anonyymi

      Hampparit on. Ostin joskus 61 juustopurilaista. Kaikki meni kun tykkään syödä

    • Anonyymi

      Donitsit. Ennen kun musta tuli alkoholisti niin 6 donitsia oli herkku viikonloppuun.

      Nykyää menee se 80 kaljaa pe-la-su. Ei siinä paljo donitseja kerkee kaipaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2095
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe