Luonnollinen keho & kokeellinen sielu

Anonyymi

Pitkät suorat luonnolliset hiukset. Ei harrasta kehonmuokkausta. Mono, sinut itsensä kanssa ja uskaltaa rakastaa täysillä. Sisimmässään love & light tyyppi, mutta ei liian poteroitunut/heimoutunut siihen, eikä ennakkoluuloinen ihmisyyden eri sävyjä ja (ala)kulttuurillisia kohtaamisia ja fuusioita kohtaan. On avoinmielinen ja musiikilliset ääripäät (äänellisessä mielessä) ja ylipäätään kokeellisuus taiteissa kiinnostaa. Ajattelee itsenäisesti eikä laumaidentiteettien kautta. Uuden luoja.

5

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🙂🙂🙂🙂

• Anonyymi

👏👏👏

• Hämmentävän hieno kokonaisuus saatu aikaan lähes miettimättä tai vääntelemättä päätä. Kirjoituksesta henkii ajattelun keveys, sekä syvä ymmärrys ihmisyyden suhteen.

Todella hieno.

Äänestän parhaimpien joukkoon (Joka on tosin varsin suppea).

(naurua)

• Olen ehkä hieman kateellinen, sillä tunsin ennestään tuntemattoman piston sydämessäni lukiessani vihonviimeisen lauseenpätkän, jossa tiivistyi lähes kaikki se, johon itse olen elämässäni aina pyrkinyt.

En vain ole tullut tajunneeksi, kuinka yksinkertaisesti sen voi ilmaista. Kaiken.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=wGee0vSafW8

• Funeau kirjoitti:

Olen ehkä hieman kateellinen, sillä tunsin ennestään tuntemattoman piston sydämessäni lukiessani vihonviimeisen lauseenpätkän, jossa tiivistyi lähes kaikki se, johon itse olen elämässäni aina pyrkinyt.

En vain ole tullut tajunneeksi, kuinka yksinkertaisesti sen voi ilmaista. Kaiken.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=wGee0vSafW8

Määritelmä syntyy todella hienosti, luoden suoran kuvan kohdehenkilöön. Kuvaelma ikään kuin alkaa näin: Hän syntyi eteemme tyhjästä. Välittömästi tämän jälkeen saamme annoksen avoimen ja mielenkiintoisen ihmisen peruselementtejä täydentämään jo täydellistä kuvaa, ja äkkiä meillä on edessämme todellinen ihminen.

Luoja.

(naurua)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59