Pitkät suorat luonnolliset hiukset. Ei harrasta kehonmuokkausta. Mono, sinut itsensä kanssa ja uskaltaa rakastaa täysillä. Sisimmässään love & light tyyppi, mutta ei liian poteroitunut/heimoutunut siihen, eikä ennakkoluuloinen ihmisyyden eri sävyjä ja (ala)kulttuurillisia kohtaamisia ja fuusioita kohtaan. On avoinmielinen ja musiikilliset ääripäät (äänellisessä mielessä) ja ylipäätään kokeellisuus taiteissa kiinnostaa. Ajattelee itsenäisesti eikä laumaidentiteettien kautta. Uuden luoja.
Luonnollinen keho & kokeellinen sielu
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
🙂🙂🙂🙂
- Anonyymi
👏👏👏
Hämmentävän hieno kokonaisuus saatu aikaan lähes miettimättä tai vääntelemättä päätä. Kirjoituksesta henkii ajattelun keveys, sekä syvä ymmärrys ihmisyyden suhteen.
Todella hieno.
Äänestän parhaimpien joukkoon (Joka on tosin varsin suppea).
(naurua)Olen ehkä hieman kateellinen, sillä tunsin ennestään tuntemattoman piston sydämessäni lukiessani vihonviimeisen lauseenpätkän, jossa tiivistyi lähes kaikki se, johon itse olen elämässäni aina pyrkinyt.
En vain ole tullut tajunneeksi, kuinka yksinkertaisesti sen voi ilmaista. Kaiken.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=wGee0vSafW8Funeau kirjoitti:
Olen ehkä hieman kateellinen, sillä tunsin ennestään tuntemattoman piston sydämessäni lukiessani vihonviimeisen lauseenpätkän, jossa tiivistyi lähes kaikki se, johon itse olen elämässäni aina pyrkinyt.
En vain ole tullut tajunneeksi, kuinka yksinkertaisesti sen voi ilmaista. Kaiken.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=wGee0vSafW8Määritelmä syntyy todella hienosti, luoden suoran kuvan kohdehenkilöön. Kuvaelma ikään kuin alkaa näin: Hän syntyi eteemme tyhjästä. Välittömästi tämän jälkeen saamme annoksen avoimen ja mielenkiintoisen ihmisen peruselementtejä täydentämään jo täydellistä kuvaa, ja äkkiä meillä on edessämme todellinen ihminen.
Luoja.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601745Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889