Miehellä on 30-vuotiaana kaikkein parhaimmat vuodet vasta edessäpäin

Näin totesi Sergio Perez:kin äsken Sky-kanavan haastattelussa. Sanoi jotenkin "I'm 30 years old, so the best years of my career are still ahead" 😄

Niinhän se elämässä muutenkin on, että tuon ikäisenä miehellä on helpostikin ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. Pereziä reilut kymmenen vuotta vanhempana äijänä koen itsekin näin, että kyllä ne parhaimmat kisat ja kissat ovat vielä ajamatta. Kunhan korona tästä joskus hellittää ja maailma palaa edes jotenkuten ennalleen, niin ilman muuta aion mennä esim. paikalliseen kaljapubiin sekä ruotsinlaivalle isolla kaveriporukalla viettämään parhaita nuoruusvuosiani.
21205
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Iltaa peris. Oli melkoinen kisa.

Äänestä
  • Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.

Äänestä

• peris234 kirjoitti:

Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.

Ihan sulle ap:lle toivottelin hyvää iltaa.

Äänestä

2019 ja 2020 Daytona-voittaja Denny Hamlinista on tehty dokkari. Täytyy selvittää mistä sen näkis.

Äänestä

Kyllä kolmenkympin jälkeen ollaan jo aikuisuudessa, eikä enää eletä mitään nuoruusvuosia.

Äänestä

Ihan normaaliahan tuo on. Kyllä työelämässä suurimmalla osalla on kolmekymppisenä vielä parhaat vuodet edessä. On aikunen ja nuoruuden hötkyilyt on hötkyilty. Voi keskittyä tekemään oikeesti hommia. Mitä tuota edes pohtimaan.

Äänestä

Mites ana olet viettänyt itsenäisyyspäivää, vai vietätkö vaan Venäjän i-päivää?

Äänestä
  • En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

Kyllä mä itsenäisyyspäivää ehdottomasti kunnioitan, ja sotaveteraaneja.

Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.

1Äänestä

• peris234 kirjoitti:

En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.

Demokraattinen? Isä Putin? 😂🤣😂🤣😂🤣

Äänestä

• peris234 kirjoitti:

En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.

Ei se haittaa koska make on periksen satuolento.

Äänestä

Tottahan tuo on, alle kolmekymppisenä on epävarma ja köyhä, elämä alkaa vasta joskus kolmenkympin jälkeen

Äänestä
  • Nuoruus menee hukkaan nuorissa. Tottahan se on. 😁

Äänestä

Etkös sä ana ole kertonut olevasi vasta 28?

Äänestä
  • Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.

1Äänestä

• peris234 kirjoitti:

Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.

Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.

Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.

1Äänestä

• peris234 kirjoitti:

Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.

Onhan se hyvä tykätä itsekeksimistään mielikuvitushahmoista.

Äänestä

Aivan, ellei kylmän vamma sitten vie ennenkaikkea, kun se on samanmoinen.

Äänestä

Näin on. Teininäkin olin mimmimagneetti ja nyt 30 -ikäisenä vienti olisi huumavaa jos irtopilde kiinnostaisi vielä.

-ladylord fucker

Äänestä

70 mies on vasta kypsynyt pitämään naisen
tyytyväisenä.30 on häslääjä,joka vaihtelee
sukupuoltaan ihan nauruksi asti.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

paksuniska-make kirjoitti:

Näin totesi Sergio Perez:kin äsken Sky-kanavan haastattelussa. Sanoi jotenkin "I'm 30 years old, so the best years of my career are still ahead" 😄

Niinhän se elämässä muutenkin on, että tuon ikäisenä miehellä on helpostikin ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. Pereziä reilut kymmenen vuotta vanhempana äijänä koen itsekin näin, että kyllä ne parhaimmat kisat ja kissat ovat vielä ajamatta. Kunhan korona tästä joskus hellittää ja maailma palaa edes jotenkuten ennalleen, niin ilman muuta aion mennä esim. paikalliseen kaljapubiin sekä ruotsinlaivalle isolla kaveriporukalla viettämään parhaita nuoruusvuosiani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu