Näin totesi Sergio Perez:kin äsken Sky-kanavan haastattelussa. Sanoi jotenkin "I'm 30 years old, so the best years of my career are still ahead" 😄
Niinhän se elämässä muutenkin on, että tuon ikäisenä miehellä on helpostikin ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. Pereziä reilut kymmenen vuotta vanhempana äijänä koen itsekin näin, että kyllä ne parhaimmat kisat ja kissat ovat vielä ajamatta. Kunhan korona tästä joskus hellittää ja maailma palaa edes jotenkuten ennalleen, niin ilman muuta aion mennä esim. paikalliseen kaljapubiin sekä ruotsinlaivalle isolla kaveriporukalla viettämään parhaita nuoruusvuosiani.
Miehellä on 30-vuotiaana kaikkein parhaimmat vuodet vasta edessäpäin
24
77
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa peris. Oli melkoinen kisa.
Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.
Ihan sulle ap:lle toivottelin hyvää iltaa.
- Anonyymi
2019 ja 2020 Daytona-voittaja Denny Hamlinista on tehty dokkari. Täytyy selvittää mistä sen näkis.
Kyllä kolmenkympin jälkeen ollaan jo aikuisuudessa, eikä enää eletä mitään nuoruusvuosia.
- Anonyymi
Ihan normaaliahan tuo on. Kyllä työelämässä suurimmalla osalla on kolmekymppisenä vielä parhaat vuodet edessä. On aikunen ja nuoruuden hötkyilyt on hötkyilty. Voi keskittyä tekemään oikeesti hommia. Mitä tuota edes pohtimaan.
- Anonyymi
Mites ana olet viettänyt itsenäisyyspäivää, vai vietätkö vaan Venäjän i-päivää?
En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.
Kyllä mä itsenäisyyspäivää ehdottomasti kunnioitan, ja sotaveteraaneja.
Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.
Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.Demokraattinen? Isä Putin? 😂🤣😂🤣😂🤣
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.
Ei se haittaa koska make on periksen satuolento.
- Anonyymi
Tottahan tuo on, alle kolmekymppisenä on epävarma ja köyhä, elämä alkaa vasta joskus kolmenkympin jälkeen
- Anonyymi
Nuoruus menee hukkaan nuorissa. Tottahan se on. 😁
- Anonyymi
Etkös sä ana ole kertonut olevasi vasta 28?
Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.
Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.
Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.
Onhan se hyvä tykätä itsekeksimistään mielikuvitushahmoista.
- Anonyymi
Aivan, ellei kylmän vamma sitten vie ennenkaikkea, kun se on samanmoinen.
- Anonyymi
Näin on. Teininäkin olin mimmimagneetti ja nyt 30 -ikäisenä vienti olisi huumavaa jos irtopilde kiinnostaisi vielä.
-ladylord fucker - Anonyymi
70 mies on vasta kypsynyt pitämään naisen
tyytyväisenä.30 on häslääjä,joka vaihtelee
sukupuoltaan ihan nauruksi asti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814