Miehellä on 30-vuotiaana kaikkein parhaimmat vuodet vasta edessäpäin

Näin totesi Sergio Perez:kin äsken Sky-kanavan haastattelussa. Sanoi jotenkin "I'm 30 years old, so the best years of my career are still ahead" 😄

Niinhän se elämässä muutenkin on, että tuon ikäisenä miehellä on helpostikin ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. Pereziä reilut kymmenen vuotta vanhempana äijänä koen itsekin näin, että kyllä ne parhaimmat kisat ja kissat ovat vielä ajamatta. Kunhan korona tästä joskus hellittää ja maailma palaa edes jotenkuten ennalleen, niin ilman muuta aion mennä esim. paikalliseen kaljapubiin sekä ruotsinlaivalle isolla kaveriporukalla viettämään parhaita nuoruusvuosiani.

24

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa peris. Oli melkoinen kisa.

      • Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Miksi juuri mulle toivotat iltaa vaikka en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut? 🤔 No eipä siinä, iltaa vaan sinnekin. Olihan se melkoinen kisa juu.

        Ihan sulle ap:lle toivottelin hyvää iltaa.


    • Anonyymi

      2019 ja 2020 Daytona-voittaja Denny Hamlinista on tehty dokkari. Täytyy selvittää mistä sen näkis.

    • Kyllä kolmenkympin jälkeen ollaan jo aikuisuudessa, eikä enää eletä mitään nuoruusvuosia.

    • Anonyymi

      Ihan normaaliahan tuo on. Kyllä työelämässä suurimmalla osalla on kolmekymppisenä vielä parhaat vuodet edessä. On aikunen ja nuoruuden hötkyilyt on hötkyilty. Voi keskittyä tekemään oikeesti hommia. Mitä tuota edes pohtimaan.

    • Anonyymi

      Mites ana olet viettänyt itsenäisyyspäivää, vai vietätkö vaan Venäjän i-päivää?

      • En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

        Kyllä mä itsenäisyyspäivää ehdottomasti kunnioitan, ja sotaveteraaneja.

        Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

        Kyllä mä itsenäisyyspäivää ehdottomasti kunnioitan, ja sotaveteraaneja.

        Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.

        Demokraattinen? Isä Putin? 😂🤣😂🤣😂🤣


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En tiedä miten toi kysymys liittyy Maken laatimaan aloitukseen, mutta tässä mä olen lähinnä kotosalla ollut. Telkkarista tullut mukavasti kaikkea katsottavaa ja kiva ottaa muutenkin ihan chillisti välillä.

        Kyllä mä itsenäisyyspäivää ehdottomasti kunnioitan, ja sotaveteraaneja.

        Mutta on se Venäjän Voitonpäivän paraatikin upeaa katsottavaa, ja pitää muistaa että nykyinen Isä Putinin johtama yhtenäinen ja demokraattinen Venäjän Federaatio ei suinkaan ole sama valtio kuin Stalinin aikainen Neuvostoliitto.

        Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäköhän takia sunä vastasit koska kysymys oli osoitettu aloittajslle eli Makelle.

        Ei se haittaa koska make on periksen satuolento.


    • Anonyymi

      Tottahan tuo on, alle kolmekymppisenä on epävarma ja köyhä, elämä alkaa vasta joskus kolmenkympin jälkeen

      • Anonyymi

        Nuoruus menee hukkaan nuorissa. Tottahan se on. 😁


    • Anonyymi

      Etkös sä ana ole kertonut olevasi vasta 28?

      • Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Juu, olen varmasti jossain yhteydessä niin sanonutkin tän vuoden aikana. Täytin 29 kuluvalla (päättyvällä) viikolla.

        Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon maken ja bickyn tapaisten mielikuvitusystävien pitämiseen.

        Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasen mahdoit taas keksiä 🙄 Ihan oikeita henkilöitä kumpikin ovat, Make ja Bicky, ja lasken heidät parhaimpien kaverieni joukkoon.

        Onhan se hyvä tykätä itsekeksimistään mielikuvitushahmoista.


    • Anonyymi

      Aivan, ellei kylmän vamma sitten vie ennenkaikkea, kun se on samanmoinen.

    • Anonyymi

      Näin on. Teininäkin olin mimmimagneetti ja nyt 30 -ikäisenä vienti olisi huumavaa jos irtopilde kiinnostaisi vielä.

      -ladylord fucker

    • Anonyymi

      70 mies on vasta kypsynyt pitämään naisen
      tyytyväisenä.30 on häslääjä,joka vaihtelee
      sukupuoltaan ihan nauruksi asti.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe