Ei mitään sukupuolettomia farkkuasuja.
Naisten pitäisi pukeutua seksikkäämpiin vaatteisiin
Anonyymi
37168
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 37
Vanhimmat
Nainen on kaunis kapeevyötäisessä hameessa.
Niin, siinä tapauksessa jos se vyötärö sattuu olemaan kapea. Jos ei, näky on kamala. Silloin teltta on parempi vaihtoehto peittämään vatsamakkarat. Joillakin naisilla vyötärö on nykyään jopa isompi kuin lantio. Samaa kokoa olevat lantio ja vyötärö ovat paksun aikamiespojan vartalo :(
Miesten pitäisi pukeutua seksikkäämpiin vaatteisiin. Ei mitään sukupuolettomia veryttelyasuja.
Samaa mieltä. Naisilta pitäisi kieltää riippuhousut lailla. Joko ihonmyötäiset housut tai hame sukkahousuilla on nam.
On kyllä todella monia naisia joilla ne kireät housut tai sukkis-hameet ei tosiaankaan ole nam...
Nooh, makuasioita.
Toki jotkut tykkää muhkummasta.
Kyllä minäkin ilolla katselen solakkaa tai soman kurvikasta naista piukeissa pukimissa, mutta omaa silmää ei ylipainoinen makkara nakinkuoressa viehätä.
Monen naisen pitää pukeutua mahdollisimman tylsästi ennaltaehkäistäkseen kuolaavista miehistä johtuvia haittoja. Niitä meinaan riittää.
Kannattaa varmueen vuoksi sonnustautua Uuno Turhapuroksi.
Jos huomaat miehen kuolaavan, sinun pitäisi olla imarreltu ja sinun pitäisi antaa vaikka poskihoitoa sille.
Itse varmaan olet valmis nuolemaan jokaisen sinua kuolaavan vanhan, ruman ja lihavan naisen tuheroa, eikös juu?
No ilman muuta hän olisi tuohon valmis! Hän kokee sen suorastaan velvollisuudekseen...
Eihän pidä olla. Kuolaavia miehiä ei tarvitse EDES sietää. Niille voi aidosti haistattaa paskat.
Näin on, itä-euroopassa naiset osaavat pukeutua
Miksi siis asua suomessa jos veri vetää baltiaan?
Miehille pukupakko. Kesähelteillä mankini. Jos kroppa näyttää järkyttävältä mankinissä, pysykää sisällä.
Mikä kenestäkin seksikästä. Kesällä mekko voi olla seksikäs joillain, mutta talvellä lämmin vaatetus on myös seksikästä. Ja pipo minkä alta näkyy punainen nenänpää, helskas posket ja hymy. Lapaset tietty kädessä ja huopokkaat vois myös olla.
Hetkonen... tonttujakos mä mietin? 😂
Itsehän pidän järkevyyttä ja älykkyyttä seksikkäinä ominaisuuksina. Näin ollen sään- tilanteenmukainen vaatetus on musta varsin seksistä. Mitäs mä tosin tietäisin, kun olen nainen.
Kyllä pitää paukkupakkasessakin olla naisella minihame, korkeat korot ja takki auki jotta tissit näkyy.
Ja miehillä pikkuiset shortsit, piikkikorot ja verkkopaita.
Mmm.
Enpäs muista oliko joku uutisvideo jota tossa viime viikolla katselin. Siinä joku mies putsas auton päältä lunta shortseissa ja t-paidassa. Eikä video ollut edes mistään etelänmailta, jossa lumi vois oikeesti yllättää täysin talvivaatteita omistamattoman. Omiin silmiin ei kyllä ollut lainkaan sexy tai hot image. Lähinnä näytti typerältä ja naurettavalta.
Sillä ei vaan sit ollut tarpeaksi tiukat minishortsit, oliko edes t-paita solmittu niin että napa vilahti?
Joo näin.
"tilanteenmukainen vaatetus on musta varsin seksistä"
Ja musta vaatetus on aina seksistä. Jokaisella sukupuolella.
Iske rakastajatar niin eiköhän tuo pukukoodi sovittelemalla onnistu teille molemmille.
Mikä ketäkin pukee. Lyhyt kesämekko ja ballerinat on jonkun vartalolla tyrmäävä näky. Jollain jotain muuta, vaikka verkkarit. Se on vähän niinkin, että kuinka kantaa itsensä ja vaatteensa.
Ballerinat, jalka näyttää niissä ihan lattajalalta ja takamus ei esiinny parhaimmillaan. Korkoa jonkin verran, niin pakaratkin on paremman näköiset
Niin, ja olen nainen, silti sanon
Jaaha. En ole tainnut paljon jalan lattaa katsella. ;)
Tässäkin tulee katsottua sääriä ja olkapäitä, hiuksia, kasvoja, kokonaisuutta.
https://shelookbook.com/wp-content/uploads/2014/06/Short-Skirts.jpg
Farkuthan oli alkuun maatyöläisten housuja tai haalareita. Pellolla paskassa rypiessä piti olla kovaa kulutusta kestävät työvaatteet.
En käytä farkkuja. Käytän hameita ja legginssejä. Ei silti hypi ihailija lauma ympärillä tai sitten ovat näkymättömiä.
Kukin tyylillään, itseäni ei haittaa mitenkä toiset pukeutuu. Itse olen tyylistäni tarkka. Tiedän mikä sopii ja mikä ei. Seksikkyys ei ole paljaasta pinnasta ja huorahtavasta tyylistä kiinni vaan se
kuinka itsensä ja vaatteensa kantaa. Esteettisyys kaiken A ja O. Ja kyllä niitä mekkojakin on välillä mukava pitää ☺️👗
Komeat miehet sais kulkea ilman paitaa. Ja ehkä housujakin.
Ajatelkaa miten piristäis tylsiä työmatkoja, kun sais katsella vähäpukeisia hunkseja samalla.
Siihenkin turtuu. Voin sanoa, kun 10 vuotta olen hunksia katsellut.
Ai minkä vuoksi? Sinunko? Senkö että voisit puskissa runkkailla tai syyttää naisia lähentelyistäsi että mitä pukeutuvat noin. Haluavat mun kähmintää ja ähkintää. Pukeudu itse possuksi. Kun minä sanon ja tahdon.💎
Aloittaja on vain narsisti joka haluaisi kontroloida kaikkia muita ihmisiä. En edes ajattele syytä. Hän on vain ehkä epäonnistunut sarkasti. Eikä osaa elää omassa parisuhteessaan jos sellainen on. Vaan häiriköi minkä ehtii muita vahdaten.
Ei pidä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa. Yleisesti ihmiset pukeutuvat asiallisesti. Ns. seksikkäästi pukeutuminen ei ole monessa etenkään älykkäässä tehtävässä suositeltavaa, joskus mahdotonta tai kiellettyä.
Naisten ei pitäisi pukeutua lainkaan, hullujako olette? :)