Ei mitään sukupuolettomia farkkuasuja.
Naisten pitäisi pukeutua seksikkäämpiin vaatteisiin
37
81
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen on kaunis kapeevyötäisessä hameessa.
- Anonyymi
Niin, siinä tapauksessa jos se vyötärö sattuu olemaan kapea. Jos ei, näky on kamala. Silloin teltta on parempi vaihtoehto peittämään vatsamakkarat. Joillakin naisilla vyötärö on nykyään jopa isompi kuin lantio. Samaa kokoa olevat lantio ja vyötärö ovat paksun aikamiespojan vartalo :(
- Anonyymi
Miesten pitäisi pukeutua seksikkäämpiin vaatteisiin. Ei mitään sukupuolettomia veryttelyasuja.
Samaa mieltä. Naisilta pitäisi kieltää riippuhousut lailla. Joko ihonmyötäiset housut tai hame sukkahousuilla on nam.
- Anonyymi
On kyllä todella monia naisia joilla ne kireät housut tai sukkis-hameet ei tosiaankaan ole nam...
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä todella monia naisia joilla ne kireät housut tai sukkis-hameet ei tosiaankaan ole nam...
Nooh, makuasioita.
- Anonyymi
Bartakaweri kirjoitti:
Nooh, makuasioita.
Toki jotkut tykkää muhkummasta.
Kyllä minäkin ilolla katselen solakkaa tai soman kurvikasta naista piukeissa pukimissa, mutta omaa silmää ei ylipainoinen makkara nakinkuoressa viehätä.
- Anonyymi
Monen naisen pitää pukeutua mahdollisimman tylsästi ennaltaehkäistäkseen kuolaavista miehistä johtuvia haittoja. Niitä meinaan riittää.
- Anonyymi
Jos huomaat miehen kuolaavan, sinun pitäisi olla imarreltu ja sinun pitäisi antaa vaikka poskihoitoa sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos huomaat miehen kuolaavan, sinun pitäisi olla imarreltu ja sinun pitäisi antaa vaikka poskihoitoa sille.
Itse varmaan olet valmis nuolemaan jokaisen sinua kuolaavan vanhan, ruman ja lihavan naisen tuheroa, eikös juu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse varmaan olet valmis nuolemaan jokaisen sinua kuolaavan vanhan, ruman ja lihavan naisen tuheroa, eikös juu?
No ilman muuta hän olisi tuohon valmis! Hän kokee sen suorastaan velvollisuudekseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän pidä olla. Kuolaavia miehiä ei tarvitse EDES sietää. Niille voi aidosti haistattaa paskat.
- Anonyymi
Näin on, itä-euroopassa naiset osaavat pukeutua
- Anonyymi
Miksi siis asua suomessa jos veri vetää baltiaan?
- Anonyymi
Miehille pukupakko. Kesähelteillä mankini. Jos kroppa näyttää järkyttävältä mankinissä, pysykää sisällä.
Mikä kenestäkin seksikästä. Kesällä mekko voi olla seksikäs joillain, mutta talvellä lämmin vaatetus on myös seksikästä. Ja pipo minkä alta näkyy punainen nenänpää, helskas posket ja hymy. Lapaset tietty kädessä ja huopokkaat vois myös olla.
Hetkonen... tonttujakos mä mietin? 😂- Anonyymi
Itsehän pidän järkevyyttä ja älykkyyttä seksikkäinä ominaisuuksina. Näin ollen sään- tilanteenmukainen vaatetus on musta varsin seksistä. Mitäs mä tosin tietäisin, kun olen nainen.
- Anonyymi
Kyllä pitää paukkupakkasessakin olla naisella minihame, korkeat korot ja takki auki jotta tissit näkyy.
Ja miehillä pikkuiset shortsit, piikkikorot ja verkkopaita.
Mmm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää paukkupakkasessakin olla naisella minihame, korkeat korot ja takki auki jotta tissit näkyy.
Ja miehillä pikkuiset shortsit, piikkikorot ja verkkopaita.
Mmm.Enpäs muista oliko joku uutisvideo jota tossa viime viikolla katselin. Siinä joku mies putsas auton päältä lunta shortseissa ja t-paidassa. Eikä video ollut edes mistään etelänmailta, jossa lumi vois oikeesti yllättää täysin talvivaatteita omistamattoman. Omiin silmiin ei kyllä ollut lainkaan sexy tai hot image. Lähinnä näytti typerältä ja naurettavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs muista oliko joku uutisvideo jota tossa viime viikolla katselin. Siinä joku mies putsas auton päältä lunta shortseissa ja t-paidassa. Eikä video ollut edes mistään etelänmailta, jossa lumi vois oikeesti yllättää täysin talvivaatteita omistamattoman. Omiin silmiin ei kyllä ollut lainkaan sexy tai hot image. Lähinnä näytti typerältä ja naurettavalta.
Sillä ei vaan sit ollut tarpeaksi tiukat minishortsit, oliko edes t-paita solmittu niin että napa vilahti?
- Anonyymi
Joo näin.
"tilanteenmukainen vaatetus on musta varsin seksistä"
Ja musta vaatetus on aina seksistä. Jokaisella sukupuolella.
- Anonyymi
Iske rakastajatar niin eiköhän tuo pukukoodi sovittelemalla onnistu teille molemmille.
Mikä ketäkin pukee. Lyhyt kesämekko ja ballerinat on jonkun vartalolla tyrmäävä näky. Jollain jotain muuta, vaikka verkkarit. Se on vähän niinkin, että kuinka kantaa itsensä ja vaatteensa.
- Anonyymi
Ballerinat, jalka näyttää niissä ihan lattajalalta ja takamus ei esiinny parhaimmillaan. Korkoa jonkin verran, niin pakaratkin on paremman näköiset
Niin, ja olen nainen, silti sanon Anonyymi kirjoitti:
Ballerinat, jalka näyttää niissä ihan lattajalalta ja takamus ei esiinny parhaimmillaan. Korkoa jonkin verran, niin pakaratkin on paremman näköiset
Niin, ja olen nainen, silti sanonJaaha. En ole tainnut paljon jalan lattaa katsella. ;)
Gaylord_Focker kirjoitti:
Jaaha. En ole tainnut paljon jalan lattaa katsella. ;)
Tässäkin tulee katsottua sääriä ja olkapäitä, hiuksia, kasvoja, kokonaisuutta.
https://shelookbook.com/wp-content/uploads/2014/06/Short-Skirts.jpg
- Anonyymi
Farkuthan oli alkuun maatyöläisten housuja tai haalareita. Pellolla paskassa rypiessä piti olla kovaa kulutusta kestävät työvaatteet.
- Anonyymi
En käytä farkkuja. Käytän hameita ja legginssejä. Ei silti hypi ihailija lauma ympärillä tai sitten ovat näkymättömiä.
- Anonyymi
Kukin tyylillään, itseäni ei haittaa mitenkä toiset pukeutuu. Itse olen tyylistäni tarkka. Tiedän mikä sopii ja mikä ei. Seksikkyys ei ole paljaasta pinnasta ja huorahtavasta tyylistä kiinni vaan se
kuinka itsensä ja vaatteensa kantaa. Esteettisyys kaiken A ja O. Ja kyllä niitä mekkojakin on välillä mukava pitää ☺️👗 - Anonyymi
Komeat miehet sais kulkea ilman paitaa. Ja ehkä housujakin.
- Anonyymi
Ajatelkaa miten piristäis tylsiä työmatkoja, kun sais katsella vähäpukeisia hunkseja samalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa miten piristäis tylsiä työmatkoja, kun sais katsella vähäpukeisia hunkseja samalla.
Siihenkin turtuu. Voin sanoa, kun 10 vuotta olen hunksia katsellut.
- Anonyymi
Ai minkä vuoksi? Sinunko? Senkö että voisit puskissa runkkailla tai syyttää naisia lähentelyistäsi että mitä pukeutuvat noin. Haluavat mun kähmintää ja ähkintää. Pukeudu itse possuksi. Kun minä sanon ja tahdon.💎
- Anonyymi
Aloittaja on vain narsisti joka haluaisi kontroloida kaikkia muita ihmisiä. En edes ajattele syytä. Hän on vain ehkä epäonnistunut sarkasti. Eikä osaa elää omassa parisuhteessaan jos sellainen on. Vaan häiriköi minkä ehtii muita vahdaten.
- Anonyymi
Ei pidä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa. Yleisesti ihmiset pukeutuvat asiallisesti. Ns. seksikkäästi pukeutuminen ei ole monessa etenkään älykkäässä tehtävässä suositeltavaa, joskus mahdotonta tai kiellettyä.
- Anonyymi
Naisten ei pitäisi pukeutua lainkaan, hullujako olette? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814