Tausta: ikää 57, 20 vuotta sitten nousi penkistä parhaimmillaan 127,5 kg, sitten työkiireiden takia treenaaminen jäi. Nyt olen muutaman vuoden ajan taas käynyt salilla, pääpaino alakropassa sekä vatsa- ja selkälihaksissa, penkkiä vain semmoisilla 3*12*60 -sarjoilla. Maksimia en ole varsinaisesti kokeillut, 3*80 sarja on noussut.
Ja sitten se kysymys. Ihan piruuttani olenajatellut, että pitäisi tällaisen vanhan käppäräisenkin vielä saada se markka nousemaan penkistä. Sitä varten ajattelin vähän muuttaa tuota penkkitreeniä, tällaista kokeilin tänään:
10*60
8*70
6*72,5
4*75
2*77,5
kolmas ja neljäs sarja jäi yhden vajaiksi ja vikassa loppui vähän luonto eli en laskenut ihan rinnalle asti jälkimmäistä toistoa.
Mitäs mieltä raati, voiko tuolla tyylillä kuvitella sen satasen lähikuukausina löytyvän? Ajatus on, että kun tuo menee pari-kolme treenikertaa puhtaasti, niin sitten vähän lisää painoja noihin kolmeen vikaan sarjaan. Ai niin, jäi sanomatta: 2 lihaskuntotreeniä viikossa, toiset kaksi sitten aerobista.
Toimiiko tämä?
Anonyymi
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
yks sarja väsymyksee raskaal painol h.i.t rules
- Anonyymi
Ihan hyvältä näyttää, kyllä satku kohta nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798