Tyhmä tyttöystävä!

Anonyymi

Tosi "kiva" juttu kävi viikonloppuna... Tyttöystäväni kävi lauantaina kavereidensa kanssa baarissa ja tuli sieltä takaisin ihan hyvissä ajoin (koska korona), mutta melkoisessa tuiskeessa. Seuraavana päivänä kuulin kun hänen puhelimeensa tuli viesti ja kysyin sitten kuka kirjoitti. Hän meni jotenkin vaikeaksi ja äkkiä näpytteli puhelinta eli poisti viestin äkkiä. Pyysin nähdä viestin, mutta ei kuulemma ollut mitään viestiä. Aloin epäillä jo tuossa vaiheessa että nyt on hän salailee jotain. Illalla kävimme saunassa ja rupesin tivaamaan kuka sen viestin lähetti koska asia oli vaivannut koko päivän. Keksi sitten selityksen, että kaveri lähetti jonkun tyhmän vitsin joka ei naurattanut, niin poisti sen. Kuulosti niin huonolta selitykseltä, että kyselin sitten tarkemnin mitä edellisenä iltana oli tapahtunut. Kertoi sitten miten olivat käyneet syömässä jossain ja sitten menneet baariin ja joi liikaa. Kysyin mitä oli syönyt ja juonut, ja aloin päässäni ynnäilemään mitä kaikki oli maksanut yhteensä. Siitä tuli mielestäni jotain 80-100 euroa mikä on todella paljon näin opiskelijabudjetilla. Ollaan tietoisia toistemme raha-asioista ja hänellä ei ollut tilillä noin paljon rahaa. Rupesin ihmettelemään tuota raha juttua hänelle, niin sitten sanoi, että joku mies osti hänelle siellä juomia kun rahat oli loppunut. Aloin olla jo aika vihainen, mutta sitten kysyin vielä että miten hän pääsi kotiin ilman rahaa. No, tietysti tuo samainen mies oli kuskannut. Homma meni riitelyksi ja hän rupesi itkemään aika hysteerisesti. Olin tosi vihainen, mutta yritin rauhoitella häntä kun tuli paha olo hänen itkemisen takia. Itku ei kuitenkaan loppunut ja lopulta hän tunnusti, että oli ottanut mieheltä suihin maksuksi kyydistä. Ei jumalauta... minua alkoi oksettaa ja lähdin pois saunasta. Hän vain itki ja yritti saada puhua asiasta, mutta en halunnut kuulla enää sanaakaan. En nukkunut yöllä juuri yhtään, kun pystyin vain ajattelemaan tyttöystävääni imemässä toisen miehen munaa. Vittu että oksettaa! Miten tästä voi enää jatkaa suhdetta? Musta tuntuu, että haluan pakata kamani ja lähteä lätkimään, mutta pitäisi löytää ensin uusi kämppä. En ymmärrä miten joku voi olla noin vitun tyhmä!

15

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä menette erikseen ja otatte riskejä
      Ihan saman olisit itsekkin tehnyt että älä ala pyhimystä esittämään. Ihminen on heikko. Joka oikeasti toisesta välittää,ei suhdetta milläänmuotoa riskeeraa. Turha itkeä jälkeenpäin. Jokainen pettää jos tarpeeksi riskeeraa.sano mitä sanot ja selitä mitä selität.muijasi ehti ensin💎🙈

      • Anonyymi

        Jatkan.nämä varatut miehet tahtoo mennä poikaporukassa.miksi? Varatut naiset tyttöporukassa.miksi? Ihan selvinpäinki voi heitä tavata tai pariskuntina mennä. Ihan omasta tahdosta. Ei pakotettuna mihinkään. Jos ollaan parisuhteessa,itse tahdotaan mennä yhdessä. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? Olen näitä varattuja vapaalla tarpeeksi nähnyt ja oikeaksi kokenut sen,että todella rakkauteen sitoutunut ei riskeeraa. Se ei ole kontrollointia tai mustasukkaisuutta toisesta vaan oma tahto. Molempien tahto. Ihme jos liitto johonkin silloin kaatuu.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.nämä varatut miehet tahtoo mennä poikaporukassa.miksi? Varatut naiset tyttöporukassa.miksi? Ihan selvinpäinki voi heitä tavata tai pariskuntina mennä. Ihan omasta tahdosta. Ei pakotettuna mihinkään. Jos ollaan parisuhteessa,itse tahdotaan mennä yhdessä. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? Olen näitä varattuja vapaalla tarpeeksi nähnyt ja oikeaksi kokenut sen,että todella rakkauteen sitoutunut ei riskeeraa. Se ei ole kontrollointia tai mustasukkaisuutta toisesta vaan oma tahto. Molempien tahto. Ihme jos liitto johonkin silloin kaatuu.💎

        Molempien oma tahto.


      • Anonyymi

        Ai minunko vika se nyt onkin jos muija imee toisen munaa? Minulle ei tulisi mieleenkään pettää toista suhteessa. Ällöttävää touhua! Mitähän lie on ennen tätäkin puuhaillut, kun nyt jäi vasta kiinni. Piti vielä numero sillekin hyypiölle antaa! Varmaan aikoi imeä vielä uudestaankin... Vittu kun vituttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai minunko vika se nyt onkin jos muija imee toisen munaa? Minulle ei tulisi mieleenkään pettää toista suhteessa. Ällöttävää touhua! Mitähän lie on ennen tätäkin puuhaillut, kun nyt jäi vasta kiinni. Piti vielä numero sillekin hyypiölle antaa! Varmaan aikoi imeä vielä uudestaankin... Vittu kun vituttaa!

        Ihanasti imi eikä sanonut, että pääsin panemaankin. Lasti suuhun ja ykköseen


    • Anonyymi

      Noh, eipä tuossa nyt ole kun yksi asia tehtävissä ja oman jaksamisen kannalta vieläpä nopealla aikataululla. Eli, tyttöystävä pihalle vaan, katsos ei välttämättä ollut ensimmäinen kerta eikä viimeinen. Luottamusta tuossa on enää todella vaikea palauttaa.

      • Anonyymi

        Uskon kans, et tuskin oli eka kerta? Vai onko hän sellainen, et on heti spontaanisti valmis, kun toinen ehdottaa jotain tällaista? Todennäköisesti oli treffeillä?


    • Anonyymi

      Katselet jostain oman kämpän jos vuokrasopimus on nyk. tyttelisi nimissä.

    • Anonyymi

      Tuollaiset juoppoilijat huolellisesti ja harkiten tekevät itsestään idiootteja.

      Laske juopottelija menemään ja jatkamaan valitsemallaan tiellä. Sinun ei suinkaan tarvitse olla osa tuota yhtäloä enää.
      Miten hyvä etytä sait tuon selville ennenkuin päädyit suunnittelemaan loppuelämän yhdeesäoloa!

    • Anonyymi

      Jep, en jatkaisi enää minäkään suhdetta tuollaisen jälkeen. Naiselta.

    • Anonyymi

      Sain päästää lastin suuhun.

      • Anonyymi

        Kuulostaa halvalta vosulta. Ei jatkoon!!


    • Anonyymi

      Ap täällä. Nyt kun on tunteet vähän tasoittunut ja paljon keskusteluja käyty tyttöystävän kanssa, niin päätimme kuitenkin yrittää vielä jatkaa suhdetta. Lupasi, ettei enää koskaan tee mitään tuollaista ja katuu kovasti. Ei ole kuulemma tehnyt mitään vastaavaa ennen. Katsotaan nyt päivä kerrallaan saadaanko luottamus palautettua. Minulla ei ole mitään kostoaikeita, koska kaikki tekee kuitenkin virheitä. Ei minusta kannata hyvää suhdetta kaataa yhden erehdyksen vuoksi. Tyttöystävä myös sanoi, ettei juo enää alkoholia. En sitä kieltänyt häneltä, mutta ehkä parempi noin koska alkoholi saa ihmiset käyttäytymään tyhmästi.

    • Anonyymi

      Voi voi voi. Sääliks käy. Ajattelin aloitukseen kirjoittaa, sinun olleen onnekas, kun selvisi ennen avioliittoa.
      Nyt teillä on edessä pelkkää suota, josta saat aikanasi syyt niskoillesi. Suuttumustasi asian tiimoilta, tulleen käytetyksi sinua vastaan.

      Kiltteytesi tulee olemaan ase, sinua itseäsi vastaan. *Kato ku sä olet tollanen*

      Kun joskus toteat että nyt riitti, sinua pidetään hirviönä.
      Tyttöystäväsi selviää tollaisesta puhumalla? Mieti nyt vähän. Koska seuraavaksi? Haluatko antaa ymmärtää, että sinua voi kohdella miten tahansa, ja sit selvitä puhumalla? On kuin kehottaisit häntä pettämään.

      Itse nykyisellä kokemuksellani, jos edes harkitsisin suhteen jatkamista.
      Piiskaa tai pihalle. Saisi itse valita.

      • Anonyymi

        Sinulla on hyvin negatiivinen näkemys asioista. Et edes tunne meitä, niin et voi tehdä tuollaisia johtopäätöksiä. Tein kyllä tyttöystävälle selväksi, että jos pettää vielä, niin minä lähden. Uskon hänen lupauksiaan, koska katui ja itki niin paljon. Rakastan häntä kaikesta huolimatta, vaikka luottamus kärsi kovasti. Sekin loukkasi, että antoi toiselle miehelle suuseksiä, vaikka ei ole minulle koskaan antanut. Siitäkin kyllä keskustelimme nyt ja asia korjaantunee. Tähän keskusteluun on näköjään tullut häiriköitäkin kirjoittamaan valheita. Voin sanoa vaan että haistakaa te paskat ja hankkikaa elämät!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe