Psykiatria etsin

Anonyymi

Onko kellään kokemusta Seppo kaskisesta? Ilmeisesti päihdeongelmiin erikoistunut lääkäri Helsingin alueella, jos oikein olen ymmärtänyt. Onko kohtaaminen oikeasti aitoa, vaiko pelkkiä sanoja? Etiikka kunnossa?

8

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JulkiTerhikin tietojen mukaan hänellä on lääkärin oikeudet. Ei mainintaa erikoistumisalasta. On mukana Päihdelääketieteen yhdistyksen toiminnassa, nimi mainitaan nettisivun kohdassa yhdistyksen jäsenet koulutusvaliokunta. Päihdelääketieteen yhdistyksen toiminnassa aktiivisesti mukanaolo viittaa siihen, että pysyy ainakin kärryillä mitä tulee uuteen tutkittuun tietoon ja hyviin hoitokäytäntöihin. Yhdistyksen kautta myös vuorovaikutus päihdealan ns. guru-kollegojen kanssa tärkeää, koska niissä keskuteluissa oma eettinen toiminta on koko ajan omassa mietinnässä ja muiden arvioitavana.

Suomessa lääkäri ei voi erikoistua pelkästään päihdesairauksien hoitamiseen. Suomessa on niputettu päihdeongelmat ja mielenterveysongelmat yhteen ja niitä hoidetaan psykiatrian alaan kuuluvina "sairauksina". Tästä niputuksesta on enemmän haittaa kuin hyötyä, jos psykiatrian erikoislääkärillä ei ole riittävästi sellaista erikoisosaamista, mitä tarvitaan päihdeongelmista kärsivien potilaiden hoitojen suunnittelussa, toteuttamisessa ja seurannassa.

• Anonyymi

Psykiatrit puoskareita. Ota vaan hoitajalle aika ja käy 1 viikossa juttelemassa.
      Älä aloita lääkityksiä. Menet todella huonoon kuntoon.
      AINA voi mennä huonompaan muista se.

• Anonyymi

Kävelevä lääkeyhtiön mainos.

• Anonyymi

Vaarallinen sosiopaatti.

• Anonyymi

Sosiopaatista en tiedä, mutta ainakin vaarallisen epäpätevä, ymmärtämätön, tyhmä tai kaikkea edellä mainittua.

• Anonyymi

Egoisti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe