Nyt miehet ja pojat heittäkää kommentteja mistä sen tietää/ tunnistaa että on ihan aitoa kiinnostusta ilmassa naista kohtaan. Tapasin ihanan miehen kenestä pidän mutta hän on välillä etäinen ja välillä tosi mukava ja ihana minulle. En erota onko hän ihastunut oikeasti vai eikö hän ole tosissaan.
Mistä tietää onko mies kiinnostunut
11
902
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastunut kyselee paljon ja kertoo paljon itsestään,hyväksikäyttäjä ei kerro,kuin satuja itsestään
- Anonyymi
Eli jos ei kysele niin ei ole kiinnostunut? Olen miettinyt tätä yllättävän paljon sillä olen itse aika palavasti ihastunut erääseen mieheen ja haluaisin kysellä hänestä ja elämästään mutta yksinkertaisesti en vain uskalla sillä pelkään että hän ei sietäisikään uteluani. Sitten jos olisikin tilanne esittää jatkokysymyksiä niin saatan jäätyä tai jos on muita siinä paikalla niin silloin en todellakaan kysele sillä olen varma että muut huomaisivat ainakin tunteeni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos ei kysele niin ei ole kiinnostunut? Olen miettinyt tätä yllättävän paljon sillä olen itse aika palavasti ihastunut erääseen mieheen ja haluaisin kysellä hänestä ja elämästään mutta yksinkertaisesti en vain uskalla sillä pelkään että hän ei sietäisikään uteluani. Sitten jos olisikin tilanne esittää jatkokysymyksiä niin saatan jäätyä tai jos on muita siinä paikalla niin silloin en todellakaan kysele sillä olen varma että muut huomaisivat ainakin tunteeni..
Mies voi myös olla ujo eikö uskalla kysellä.
- Anonyymi
Sinulla ei tada koskaa olla ollut kavereita?
Tuo kiva mies selvästi on ystävällinen kaikkia tuntemiaan ihmisiä kohtaan.
Sinuakin. Hän on juuri sellainen jonka moni haluaisi ystäväkseen. Jos tunget liian yksityikohtaisuuksiin hänen kanssaan, menetät arvokkaan ystävän. - Anonyymi
Noo esimerkiksi siitä että hän kyselee paljon ja on kiinnostunut asioistasi. Hän juttelee ja viestittelee ahkerasti! Sekä ehdottaa näkemistä tai pyytää treffeille!
- Anonyymi
Hän käyttäytyy kuin kuka tahaansa normaali kaveri, ystävä!
Tuo on siin täydellisen normaalia toimintaa kavereiden kanssa! Jutellaan asioista, kumpikin päättää kuinka paljon haluaa suoltaa ulos omia juttujaan ( kaikille, edes parhaille kavereille EI kerrota syvimpiä tunteita!) Kavereiden kanssa tapaillaan, nyt korona-aikaan ulkoillessa - lekillä , fillarimatkoilla jne.
Ei lainkaan tarvitse tunkea itseään toisen asuntoon!
Nyt sinulla on hyvä tilaisuus todeta millaista on kun omistaa ystäviä. Liialla tunkemisella sinä karkoitat tuonkin pois.
- Anonyymi
Mä piilotan tunteeni...huonosti, mutta yritän olla cool. Pidättelen tarvettani ottaa yhteyttä, ja mulle onkin kehittynyt uskomattoman vahva pidättelykyky! Haluaisin häiritä häntä koko ajan, ja jos työpaikalla on muita paikalla, voin olla, kuin en huomaisikaan.
Joskus en minäkään voi itselleni mitään, vaan jos hän tulee yllättäen paikalla, eikä minulla ole mitään, johon muka voisin kiinnittää huomioni, en voi lakata hymyilemästä kuin idiootti, koska olen niin iloinen hänet nähdessäni. Haluaisin hypellä hänen ympärillään, kieritellä hänen edessään ja pyytää rapsuttamaan mahasta!
Voi Jeesus, kun mulla on kova ikävä!!!- Anonyymi
Tälle sai nauraa :) millon näit viimeksi
- Anonyymi
Hyvä, ettet tee tarpeitasi mihin sattuu. Mä haluaisin rapsuttaa ja silittää häntä ja hänen antaisin nuolla naamaanikin. Ikävä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, ettet tee tarpeitasi mihin sattuu. Mä haluaisin rapsuttaa ja silittää häntä ja hänen antaisin nuolla naamaanikin. Ikävä on.
Lässyn lässyn lässyn, voi harmi ku sattuu olemaan varattu ja lässyn lässyn, eikä uskalla lässyn..........
- Anonyymi
Tämä on niin söpöä. Toivottavasti et liian pidättyväinen kuitenkaan ole viestien suhteen? Paras kommentti täällä pitkästä aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579