Mistä tietää onko mies kiinnostunut

Anonyymi

Nyt miehet ja pojat heittäkää kommentteja mistä sen tietää/ tunnistaa että on ihan aitoa kiinnostusta ilmassa naista kohtaan. Tapasin ihanan miehen kenestä pidän mutta hän on välillä etäinen ja välillä tosi mukava ja ihana minulle. En erota onko hän ihastunut oikeasti vai eikö hän ole tosissaan.

11

692

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastunut kyselee paljon ja kertoo paljon itsestään,hyväksikäyttäjä ei kerro,kuin satuja itsestään

      • Anonyymi

        Eli jos ei kysele niin ei ole kiinnostunut? Olen miettinyt tätä yllättävän paljon sillä olen itse aika palavasti ihastunut erääseen mieheen ja haluaisin kysellä hänestä ja elämästään mutta yksinkertaisesti en vain uskalla sillä pelkään että hän ei sietäisikään uteluani. Sitten jos olisikin tilanne esittää jatkokysymyksiä niin saatan jäätyä tai jos on muita siinä paikalla niin silloin en todellakaan kysele sillä olen varma että muut huomaisivat ainakin tunteeni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos ei kysele niin ei ole kiinnostunut? Olen miettinyt tätä yllättävän paljon sillä olen itse aika palavasti ihastunut erääseen mieheen ja haluaisin kysellä hänestä ja elämästään mutta yksinkertaisesti en vain uskalla sillä pelkään että hän ei sietäisikään uteluani. Sitten jos olisikin tilanne esittää jatkokysymyksiä niin saatan jäätyä tai jos on muita siinä paikalla niin silloin en todellakaan kysele sillä olen varma että muut huomaisivat ainakin tunteeni..

        Mies voi myös olla ujo eikö uskalla kysellä.


    • Anonyymi

      Sinulla ei tada koskaa olla ollut kavereita?

      Tuo kiva mies selvästi on ystävällinen kaikkia tuntemiaan ihmisiä kohtaan.
      Sinuakin. Hän on juuri sellainen jonka moni haluaisi ystäväkseen. Jos tunget liian yksityikohtaisuuksiin hänen kanssaan, menetät arvokkaan ystävän.

    • Anonyymi

      Noo esimerkiksi siitä että hän kyselee paljon ja on kiinnostunut asioistasi. Hän juttelee ja viestittelee ahkerasti! Sekä ehdottaa näkemistä tai pyytää treffeille!

      • Anonyymi

        Hän käyttäytyy kuin kuka tahaansa normaali kaveri, ystävä!

        Tuo on siin täydellisen normaalia toimintaa kavereiden kanssa! Jutellaan asioista, kumpikin päättää kuinka paljon haluaa suoltaa ulos omia juttujaan ( kaikille, edes parhaille kavereille EI kerrota syvimpiä tunteita!) Kavereiden kanssa tapaillaan, nyt korona-aikaan ulkoillessa - lekillä , fillarimatkoilla jne.

        Ei lainkaan tarvitse tunkea itseään toisen asuntoon!

        Nyt sinulla on hyvä tilaisuus todeta millaista on kun omistaa ystäviä. Liialla tunkemisella sinä karkoitat tuonkin pois.


    • Anonyymi

      Mä piilotan tunteeni...huonosti, mutta yritän olla cool. Pidättelen tarvettani ottaa yhteyttä, ja mulle onkin kehittynyt uskomattoman vahva pidättelykyky! Haluaisin häiritä häntä koko ajan, ja jos työpaikalla on muita paikalla, voin olla, kuin en huomaisikaan.

      Joskus en minäkään voi itselleni mitään, vaan jos hän tulee yllättäen paikalla, eikä minulla ole mitään, johon muka voisin kiinnittää huomioni, en voi lakata hymyilemästä kuin idiootti, koska olen niin iloinen hänet nähdessäni. Haluaisin hypellä hänen ympärillään, kieritellä hänen edessään ja pyytää rapsuttamaan mahasta!

      Voi Jeesus, kun mulla on kova ikävä!!!

      • Anonyymi

        Tälle sai nauraa :) millon näit viimeksi


      • Anonyymi

        Hyvä, ettet tee tarpeitasi mihin sattuu. Mä haluaisin rapsuttaa ja silittää häntä ja hänen antaisin nuolla naamaanikin. Ikävä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettet tee tarpeitasi mihin sattuu. Mä haluaisin rapsuttaa ja silittää häntä ja hänen antaisin nuolla naamaanikin. Ikävä on.

        Lässyn lässyn lässyn, voi harmi ku sattuu olemaan varattu ja lässyn lässyn, eikä uskalla lässyn..........


      • Anonyymi

        Tämä on niin söpöä. Toivottavasti et liian pidättyväinen kuitenkaan ole viestien suhteen? Paras kommentti täällä pitkästä aikaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe