Kanssa haluaisit adoptoida lapsen Afrikasta?
-flowersreally-
Vastaukset 16
- Anonyymi
Disse ja pujis kuulemma suunnittelevat moista antaakseen lapselle oikean kepulaisen kasvatuksen.
- Anonyymi
Ja wuffeli mummoksi lapselle 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja wuffeli mummoksi lapselle 👌
Ihanaa lapsettomalle tätille.
- Anonyymi
Faith, hope loven kanssa.
Seppo - Anonyymi
Paljonko maksat että adoptoin semmosen? Kaikki sun tulot loppuelämän?
- Anonyymi
Jazulin kanssa tietty.
- Anonyymi
Partiksen kanssa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Jiin kanssa.
-lillis-- Anonyymi
Eikös Jii jo joutunut lilliksen friendzonelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutui
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen kuuleman mukaan ovat edelleen yhdessä.
- Anonyymi
Naisasialuuserin.
- Anonyymi
se silppuas sen sit niille lapin hädänalasille huskeille ruuaks.
- Anonyymi
En halua adoptoida lasta mistään. Enkä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Ei tämä nyt niin herkkua oo, että tänne tietentahtoen kannattas ketään tuolta lämpösiltä leveyksillä tuotattaa. Tummaihoiset menee talvella harmaiksi tässä pimeydessä.
- Anonyymi
Anonyymi miehen kanssa.
-Anonyymi mies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351018- 71838
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40680Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus178512- 43479
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45450
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6417