Kanssa haluaisit adoptoida lapsen Afrikasta?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
16
59
Vastaukset
- Anonyymi
Disse ja pujis kuulemma suunnittelevat moista antaakseen lapselle oikean kepulaisen kasvatuksen.
- Anonyymi
Ja wuffeli mummoksi lapselle 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja wuffeli mummoksi lapselle 👌
Ihanaa lapsettomalle tätille.
- Anonyymi
Faith, hope loven kanssa.
Seppo - Anonyymi
Paljonko maksat että adoptoin semmosen? Kaikki sun tulot loppuelämän?
- Anonyymi
Jazulin kanssa tietty.
- Anonyymi
Partiksen kanssa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Jiin kanssa.
-lillis-- Anonyymi
Eikös Jii jo joutunut lilliksen friendzonelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutui
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen kuuleman mukaan ovat edelleen yhdessä.
- Anonyymi
Naisasialuuserin.
- Anonyymi
se silppuas sen sit niille lapin hädänalasille huskeille ruuaks.
- Anonyymi
En halua adoptoida lasta mistään. Enkä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Ei tämä nyt niin herkkua oo, että tänne tietentahtoen kannattas ketään tuolta lämpösiltä leveyksillä tuotattaa. Tummaihoiset menee talvella harmaiksi tässä pimeydessä.
- Anonyymi
Anonyymi miehen kanssa.
-Anonyymi mies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814