Haaviston virkarikosepäily

Anonyymi

On tämä uskomattoman härskiä hommaa, kuinka kauan tätäkin Haaviston mahdollista virkarikosjupakkaa on vatuloitu ja vatkattu. Eikö uskalleta tehdä päätöstä...
Tulee väistämättä mieleen, että tässä yritetään mahdollisesti unohtaa koko jupakka ja haudata asia. Vaan eipä se niin mene. Kiitos keskusrikospoliisin virkarikosepäilyn, jonka perustuslakivaliokunnan on tutkittava.

Jotain on kyllä ihan selvästi tapahtumassa..

Härskeintähän tässä on se, että työpaikkakiusaaja Haavisto jatkaa ministerinä, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Pelkkä epäilykin, jo pitäisi riittää laittamaan Haavisto syrjään asemastaan tutkinnan ajaksi!
Toivottavasti äänestäjät muistavat..ja nehän muistavat!! Haavisto on mennyttä poliitikkoa! Vihreiden kannattee alkaa katselemaan kaikkiin edessä oleviin vaaleihin, ryvettömämpää ehdokasta.

28

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohhoijaa, äänestäjillä on huono muisti. Jos kansalaiset muistaisivat politiikantoimijoiden kuprut niin ei olisi Kaikkonen ministeri, eikä Vanhanen, monesta muusta puhumattakaan. Politiikassa ryvettyneisyys on vain meriitti, valitettavasti.
      On roska-Riittaa ja jätevesi Lehtomäkeä joille puoluejohto hommasi hyvät ökyvirat, kun äänestäjät eivät kelpuuttaneet jatkoon.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ja esim. persuilla on puheenjohtajana viharikoksesta tuomittu nilkki. He myös estivät valtakunnan syyttäjää saamasta omaa kansanedustajaa Mäenpäätä joutumasta syytteeseen samasta rikoksesta. Kyllä politiikka on likaista puuhaa jossa omaa näkemystä oikeutetaan aina vaikka mihin, mutta toisten tekemisiä tuomitaan kyllä tekopyhästi.
        Paras malliesimerkki löytyy meren takaa USA:n nykyisen presidentin touhuista, joita hänen oma puolue komppaa, aivan demokratian kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ja esim. persuilla on puheenjohtajana viharikoksesta tuomittu nilkki. He myös estivät valtakunnan syyttäjää saamasta omaa kansanedustajaa Mäenpäätä joutumasta syytteeseen samasta rikoksesta. Kyllä politiikka on likaista puuhaa jossa omaa näkemystä oikeutetaan aina vaikka mihin, mutta toisten tekemisiä tuomitaan kyllä tekopyhästi.
        Paras malliesimerkki löytyy meren takaa USA:n nykyisen presidentin touhuista, joita hänen oma puolue komppaa, aivan demokratian kustannuksella.

        Näin toimii oikeusvaltion irvikuva. Mitä muuten Halla-aho sanoi, että se tuomio tuli. Olen yrittänyt lukea netistä niitä kommentteja, mutta minulle ei ole selvinnyt mikä niissä lausunnoissa on valhetta tai ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        Saihan se Jari Lindström työtä, hänelle oikein räätälöitiin työpaikka niin kuin tehtiin Pirkko Mattilalle ja Hanna Mäntylälle. Ei hyväveli petä veljiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saihan se Jari Lindström työtä, hänelle oikein räätälöitiin työpaikka niin kuin tehtiin Pirkko Mattilalle ja Hanna Mäntylälle. Ei hyväveli petä veljiään.

        Olisi joutunut loikkari kuuraamaan rappukäytävä huonolla palkalla.


      • Anonyymi

        Rinnekkin tämäntästä hovioikeudessa kuulusteltavana.
        Onko vieläkään selvillävesillä?
        Sakkoja ja oikeudenkäyntikuluja ainakin saanut,onko itse maksanut,vai maksattiko liitolla?
        Puhemiehenä on,ei saatu ulos,eikä ala muistamaan Haaviston jupakassa.
        Ei muista mitä on puhunut ja oli Suomen hallituksen pääministerinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ja esim. persuilla on puheenjohtajana viharikoksesta tuomittu nilkki. He myös estivät valtakunnan syyttäjää saamasta omaa kansanedustajaa Mäenpäätä joutumasta syytteeseen samasta rikoksesta. Kyllä politiikka on likaista puuhaa jossa omaa näkemystä oikeutetaan aina vaikka mihin, mutta toisten tekemisiä tuomitaan kyllä tekopyhästi.
        Paras malliesimerkki löytyy meren takaa USA:n nykyisen presidentin touhuista, joita hänen oma puolue komppaa, aivan demokratian kustannuksella.

        Sekö on "vihapuhetta",jos sanoo,että se on hyvä asia,mutta se on väärällä sivulla.
        Hallitusohjelman ohje vieraslajeista.
        Teot on tekoja ja puheet on puheita.
        Onhan Räsnenkin valtakunnan syyttäjän "mustalla listalla".
        Se on rikos,jos toistaa raamatunlauseita,syyttäjän mielestä.

        Onko pelolle annettu valta?
        Joulukuuseenkaan (valtion rakennuksissa)ei saa laittaa latvatähteä.
        Määräys tullut ylemmältä taholta.
        puhelimitse 020 692 771 (ppm/pvm)
        sähköpostitse: [email protected]


    • Anonyymi

      Vapauttava päätös tulee,ei korppi korpin silmää noki.

      • Anonyymi

        Syytteen osalta varmaan vapauttava päätös, mutta todetaan kumminkin syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen. Arpihan siitä tulee jäämään..


      • Anonyymi

        Korppi korpin silmää? Pelkään pahoin että on niin paljon käytetty sanonta edunvalvontaympyröissä, että se suorastaan velvoittaa nyt nokkimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppi korpin silmää? Pelkään pahoin että on niin paljon käytetty sanonta edunvalvontaympyröissä, että se suorastaan velvoittaa nyt nokkimaan.

        Korpit on kyllä nykyään kovasti aktivoituneet.


    • Anonyymi

      Niinhän siinä kävi, kuin on pelätty. Aamun uutinen kertoo, että Vihreät ovat yrittäneet taivutella hallituskumppaneita pehmeämmälle linjalle Haavisto- päätöksessä.

      'On ennenkuulumatonta', että tällä tavalla yritetään vaikuttaa PEV:in muihin jäseniin ja päätökseen.
      Selvä enemmistö kuitenkin katsoo, että Haavisto on rikkonut virkavelvollisuuttaan.

      Aika kieroa toimintaa..kuvastaa sitä hädän määrää, mitä vihreissä nyt podetaan..

    • Anonyymi

      Järkevintä olisi antaa Humu-Pekalle vapauttava päätös, ja että Vihreät
      hankkisivat hälle haitarin, jolla soittaisi Kulkurinjenkan ja Schottiisin.

      Ja vihreä Polpo voisi ihan rauhassa tutkia persujen ja Päivi Räsäsen
      20 v. vanhoja kirjoituksia ja puheita.

      • Anonyymi

        Yhdistyykö liian kirkkaasti Päivi keissi ja Pekka keissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistyykö liian kirkkaasti Päivi keissi ja Pekka keissi.

        Kärnällä jämäkkä kannanotto vihreitten kieroilusta ja Perustuslaki Valiokunnan
        arvovallan syömisestä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistyykö liian kirkkaasti Päivi keissi ja Pekka keissi.

        Kyllä ihmetyttää tämä Päivin vainoaminen. Haavisto olisi pitänyt erota, mutta ei. Tympäisee tämä kieroilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärnällä jämäkkä kannanotto vihreitten kieroilusta ja Perustuslaki Valiokunnan
        arvovallan syömisestä !!!

        Kärnä on hupiukko jota ei kukaan ENÄÄ ota tosissaan. Ihan se ja sama kumpi pää sillä puhuu.


    • Anonyymi

      Haavisto oli mukana yhtenä Caruna kaupan juonijana josta saamme kiittää sähkön siirtohintojen nousua ja sitten vielä tämä al-Hol leirin jupakka. Missä muussa on kyseinen herra ollut osallisena?

      • Anonyymi

        Pekan kannattaisi erota, uskottavuuden vuoksi, jat männä al-Holiin,
        komissaariksi tai politrukiksi..


    • Anonyymi

      Missä on Vihreiden moraali?

      • Anonyymi

        Onko niillä semmoinenkin?


      • Anonyymi

        onkohan se moraali mennyt analista sisälle?


    • Anonyymi

      Peltipoliiseja tarvitaan kaikilla kulmilla ja munia framille.

    • Anonyymi

      Se on sitä urakehitystä..nääs..palkitaan jollain parempi palkkaisella "työllä" mikäli tajuaa erota

    • Oi voi Peka! Rikko Soomen lakki!

    • Anonyymi

      hyiiiipekkooooo

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä Humu-Pekka olisi pitänyt vapauttaa virastaan jo aikapäiviä sitten!!!

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe