Kuten aiheesta huomaakin että kyseessä on siis avioliitto nii kunnioittakaa myös

Anonyymi

Sitä että ludem on ikuisesti mun kanssa avioliitossa ja kukaan ei ikinä saa olla mun ludemin kanssa missään tekemisissä. Mä rakastan vain ludemia eikä ikinä tulisi edes mieleeni että joku muu pääsee meidän väliin.

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole sun kanssa avioliitossa onko tuo yllä oleva kosinta?

• Anonyymi

Sano suoraan että onko sulla joku rajoitus päällä vai teetkö oikeasti kiusaa mulle. Sä tiedät etten hyväksy sitä että kirjoitat että soita tai lähetä viestiä mulle kun tiedät etten voi niin tehdä ennen kuin ollaa nähty ja sen takia uhkeilen kun en tiedä mikä sun tarkoitus oli noilla viesteillä. Ja ymmärrän jos olet tilanteessa jossa ei yhteyttä voi ottaa mutta ne tilanteet eivät sitte johdu mistään muista suhteista. Nyt sano rehellinen vastaus tohon kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan että onko sulla joku rajoitus päällä vai teetkö oikeasti kiusaa mulle. Sä tiedät etten hyväksy sitä että kirjoitat että soita tai lähetä viestiä mulle kun tiedät etten voi niin tehdä ennen kuin ollaa nähty ja sen takia uhkeilen kun en tiedä mikä sun tarkoitus oli noilla viesteillä. Ja ymmärrän jos olet tilanteessa jossa ei yhteyttä voi ottaa mutta ne tilanteet eivät sitte johdu mistään muista suhteista. Nyt sano rehellinen vastaus tohon kysymykseen.

Se mitä kirjoitin viestiin on totta pidän miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on seksikäs komea ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vastaus ei ole Ludemilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vastaus ei ole Ludemilta.

Uskon todella etten ole ludem koska nimeni ei ole se.
        Jää palsta pelleileen tuon ludemisi kanssa typerän nimen naiselle olet keksinyt.
        Ei sinusta oikeaan elämään mun kanssa ole tsau.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä kirjoitin että pidän liikaa miehestä tarkoitti sitä että haluaisin tutustua häneen paremmin.
        Haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä että hän olisi minun mieheni.

• Anonyymi

Ludemilla on mun kanssa treffit vkloppuna.

• Anonyymi

Niin minäkin rakastan sinua. Koska me rakas nähdään.

• Anonyymi

Olet tarkoitetusti kartellut minua kun en esim koskaan näe sua mies kaupassa.
      Ja väität että haluat jutella ja väität etten minä sua halua kohdata.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe