Onko kokemusta työpaikkaromansseista

Anonyymi

Jos vaikka toinen oli naimisissa ja toinen ei?

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni naimisissa oleva nainen on yrittänyt työpaikkaromanssia aloittaa kanssani, mutta en ole näyttänyt vihreää valoa.

• Anonyymi

Äsken oli Helsingin sanomissa jännä artikkeli aiheesta. Töissä oli naimisissa oleva ja perheellinen mustamies joka vonkaa koko ajan nuoria naistyökavereita. Työpaikan lutka antoikin sille jo huulihoitoa. Kai se tekee suomalaisiin naisiin vaikutuksen kun sambolla on kotona kotimaastaan tuotu, kielitaidoton, miehestään riippuvainen, alisteisessa asemassa oleva vaimo. Vanhan romuautonsa takapenkillä viileä lastenistuin....
      Kyllä mä luulen että kontaktoin petollisen miehen vaimoa. Ei se ole oikein että kielitaidoton maahanmuttajanainen on alistettu kotiorjan asemaan samalla kun tunnollinen perheen isä paneskelee lutkaansa.

On tämä töissäkin ihan julkinen salaisuus ja elefantti olohuoneessa että varattu mies käy sitä tyttöä nussimassa. Kuvaavaa muuten että töissä on paljon meitä suomalaisia sinkkumiehiä mutta tämä seksipommi valitsi silti isomunaisen sonnin vaikka sillä onkin vaimo ja pieniä lapsia. Kaikilla työpaikan afrikkalaisilla tosiaan on vaimo ja lapsia.

Olin itsekin ihastunut tähän naiseen ja mustasukkainen hänestä, mutta ei tässä henkilökohtaisesta kostosta silti ole kyse vaan reiluudesta alistettua maahanmuuttajanaista kohtaan.

• Olet kertonut tätä samaa tarinaa jo vuosia. Unohda se nainen ja mene elämässä eteenpäin.

• Anonyymi

Ei ole kokemusta

• Anonyymi

Jollakin on kokemusta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollakin on kokemusta....

Ei pysy laskuissa mukana.

• Anonyymi

Kyllä on kokemusta jo toistakymmentä vuotta.
      Ei me naimisiin kuitenkaan koskaan mennä, kun minä en suostu. Asiasta on sopimus. Yhdessä asutaan.

Aina minä olen naiseni työ- tai opiskelukuvioiden kautta hommannut, ja läheltä.
      Sen verran laiska mies, ettei jaksa alkaa naisia vaikeasti tai kaukaa hankkimaan.

• Anonyymi

Ai onKO? Heh, heh, hehheheh, eehhehe. En kommentoi muuta.

-Mmmmm

• Anonyymi

Juu oli mutta nainen oli sinkku enkä varatun kanssa aloittaisi mitään romanssia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe