Oletko vanhentunut laitehoidon jälkeen?

Anonyymi

Oletko käynyt lämpöä käyttävässä kasvojen alueen laitehoidossa, kuten hifu/ulthera/exilis elite ja huomannut parin kk-parin vuoden sisällä ihon nopeaa vanhenemista ja löystymistä sekä kasvojen rasvakudoksen katoamista?

Itselleni kävi näin ja tv:ssä näen myös muutamia tunnettuja suomalaisia, jotka ovat äkillisesti vanhentuneet ja suorastaan muuttuneet kasvonpiirteiltään.

Jenkeissä tämä ongelma jo tiedostetaan, että nämä hoidot voivat sisältää riskejä.

Etsin, onko muita, kelle on käynyt näin?

https://www.dailymail.co.uk/health/article-4480010/amp/Jennifer-Aniston-s-no-scapel-facelift-risk-ageing.html

4

1872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö edes hoidon jälkeen huomannut hyötyä, vai olitko tyytymätön välittömästi? Missä kävit hoidoissa?

• Anonyymi

Vasta äskettäin olen kuullut valohoidoista. En alkaisi jossain hoitolassa niistä maksamaan. Se, mitä olen itse esim. infrapunahoidoista ymmärtänyt on, että hoidoilla on nk. kapea terapeuttinen leveys. Eli hoitoa ei saa ottaa liikaa, tai se kääntyy itseään vastaan. Infrapunahoito perustuu siihen, että hoito aktivoi solun sisällä olevia solun energialaitoksia eli mitokondrioita.

Eiköhän yksi osa ongelmaa ole se, että aivan samaa säteilyä saadaan muualtakin, eniten varmasti auringosta. Eli todellisuudessa ei mitenkään voi laskea, paljonko erilaisia sätelyitä yksittäinen ihminen on saanut. Moni ihon ennenaikaisesta vanhenemisesta kärsivä on saattanut ottaa liikaa aurinkoa elämänsä aikana ja käydä solariumissa, mikä on todella pahasta. Jos samaan aikaan sattuu vaihdevuodet, jolloin iho rapistuu joka tapauksessa vauhdilla, ja sitten jokin gynekologinen syöpä, joka estää hormonikorvaushoidon. niin ihminen rapistuu vauhdilla.

Pitäisi olla tieteellisesti pätevä tutkimus siitä, että nopea vanheneminen johtuu nimenomaan lämpöhoidoista. En uskoisi pelkän muutaman esimerkin asiasta mitään suuntaan enkä toiseen. Etenkin kun ihmiset säteilyttävät itseään jatkuvasti myös erilaisilla mitä haitallisimmilla sinisillä valoilla, joita tarjoaa, ylläri pylläri, se rakas älylaite. Mitä vaikuttaa vaikkapa 3 h/pv sinivalosäteilyä älypuhelimesta tai tietokoneelta? Infrapunasäteilyltäkään ihminen ei voi välttyä. Suomessakin paistaa kesällä aurinko, ja monet saunovat tiheästi. Sielläkin säteilee.

• Anonyymi

Itse olen käynyt myös noissa hoidoissa ja useammin kuin suositeltaisiin. Olen tyytyväinen viisikymppinen. Minkä ikäinen olet? Voisiko vanhentunut ulkonäkö yksinkertaisesti johtua siitä että olet vanhentunut? Ikääntymistä nuo laitehoidot eivät kuitenkaan pysäytä.

• Anonyymi

Olen alle 40. Eli en kovin vanha. Ulkomaisista lähteistä löytyy tietoa ja esim. ihmisten omia kokemuksia realself sivustolta. Niinkuin tuo artikkeli, jonka ensimmäiseen viestiin liitin, kertoo siitä että moni kokenut näiden "lämpö" hoitojen jälkeen rasvakudoksen katoamista ja ihon elastisuuden vähenemistä. Mutta ilmeisesti on kuitenkin harvinaista, eikä näin käy kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      95
      11986
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9076
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      127
      5046
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4258
    5. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      81
      4204
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4177
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3943
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3729
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3613
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3585
    Aihe