Oletko vanhentunut laitehoidon jälkeen?

Anonyymi

Oletko käynyt lämpöä käyttävässä kasvojen alueen laitehoidossa, kuten hifu/ulthera/exilis elite ja huomannut parin kk-parin vuoden sisällä ihon nopeaa vanhenemista ja löystymistä sekä kasvojen rasvakudoksen katoamista?

Itselleni kävi näin ja tv:ssä näen myös muutamia tunnettuja suomalaisia, jotka ovat äkillisesti vanhentuneet ja suorastaan muuttuneet kasvonpiirteiltään.

Jenkeissä tämä ongelma jo tiedostetaan, että nämä hoidot voivat sisältää riskejä.

Etsin, onko muita, kelle on käynyt näin?

https://www.dailymail.co.uk/health/article-4480010/amp/Jennifer-Aniston-s-no-scapel-facelift-risk-ageing.html

4

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö edes hoidon jälkeen huomannut hyötyä, vai olitko tyytymätön välittömästi? Missä kävit hoidoissa?

    • Anonyymi

      Vasta äskettäin olen kuullut valohoidoista. En alkaisi jossain hoitolassa niistä maksamaan. Se, mitä olen itse esim. infrapunahoidoista ymmärtänyt on, että hoidoilla on nk. kapea terapeuttinen leveys. Eli hoitoa ei saa ottaa liikaa, tai se kääntyy itseään vastaan. Infrapunahoito perustuu siihen, että hoito aktivoi solun sisällä olevia solun energialaitoksia eli mitokondrioita.

      Eiköhän yksi osa ongelmaa ole se, että aivan samaa säteilyä saadaan muualtakin, eniten varmasti auringosta. Eli todellisuudessa ei mitenkään voi laskea, paljonko erilaisia sätelyitä yksittäinen ihminen on saanut. Moni ihon ennenaikaisesta vanhenemisesta kärsivä on saattanut ottaa liikaa aurinkoa elämänsä aikana ja käydä solariumissa, mikä on todella pahasta. Jos samaan aikaan sattuu vaihdevuodet, jolloin iho rapistuu joka tapauksessa vauhdilla, ja sitten jokin gynekologinen syöpä, joka estää hormonikorvaushoidon. niin ihminen rapistuu vauhdilla.

      Pitäisi olla tieteellisesti pätevä tutkimus siitä, että nopea vanheneminen johtuu nimenomaan lämpöhoidoista. En uskoisi pelkän muutaman esimerkin asiasta mitään suuntaan enkä toiseen. Etenkin kun ihmiset säteilyttävät itseään jatkuvasti myös erilaisilla mitä haitallisimmilla sinisillä valoilla, joita tarjoaa, ylläri pylläri, se rakas älylaite. Mitä vaikuttaa vaikkapa 3 h/pv sinivalosäteilyä älypuhelimesta tai tietokoneelta? Infrapunasäteilyltäkään ihminen ei voi välttyä. Suomessakin paistaa kesällä aurinko, ja monet saunovat tiheästi. Sielläkin säteilee.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt myös noissa hoidoissa ja useammin kuin suositeltaisiin. Olen tyytyväinen viisikymppinen. Minkä ikäinen olet? Voisiko vanhentunut ulkonäkö yksinkertaisesti johtua siitä että olet vanhentunut? Ikääntymistä nuo laitehoidot eivät kuitenkaan pysäytä.

      • Anonyymi

        Olen alle 40. Eli en kovin vanha. Ulkomaisista lähteistä löytyy tietoa ja esim. ihmisten omia kokemuksia realself sivustolta. Niinkuin tuo artikkeli, jonka ensimmäiseen viestiin liitin, kertoo siitä että moni kokenut näiden "lämpö" hoitojen jälkeen rasvakudoksen katoamista ja ihon elastisuuden vähenemistä. Mutta ilmeisesti on kuitenkin harvinaista, eikä näin käy kaikille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe