Oletko käynyt lämpöä käyttävässä kasvojen alueen laitehoidossa, kuten hifu/ulthera/exilis elite ja huomannut parin kk-parin vuoden sisällä ihon nopeaa vanhenemista ja löystymistä sekä kasvojen rasvakudoksen katoamista?
Itselleni kävi näin ja tv:ssä näen myös muutamia tunnettuja suomalaisia, jotka ovat äkillisesti vanhentuneet ja suorastaan muuttuneet kasvonpiirteiltään.
Jenkeissä tämä ongelma jo tiedostetaan, että nämä hoidot voivat sisältää riskejä.
Etsin, onko muita, kelle on käynyt näin?
https://www.dailymail.co.uk/health/article-4480010/amp/Jennifer-Aniston-s-no-scapel-facelift-risk-ageing.html
Oletko vanhentunut laitehoidon jälkeen?
4
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö edes hoidon jälkeen huomannut hyötyä, vai olitko tyytymätön välittömästi? Missä kävit hoidoissa?
- Anonyymi
Vasta äskettäin olen kuullut valohoidoista. En alkaisi jossain hoitolassa niistä maksamaan. Se, mitä olen itse esim. infrapunahoidoista ymmärtänyt on, että hoidoilla on nk. kapea terapeuttinen leveys. Eli hoitoa ei saa ottaa liikaa, tai se kääntyy itseään vastaan. Infrapunahoito perustuu siihen, että hoito aktivoi solun sisällä olevia solun energialaitoksia eli mitokondrioita.
Eiköhän yksi osa ongelmaa ole se, että aivan samaa säteilyä saadaan muualtakin, eniten varmasti auringosta. Eli todellisuudessa ei mitenkään voi laskea, paljonko erilaisia sätelyitä yksittäinen ihminen on saanut. Moni ihon ennenaikaisesta vanhenemisesta kärsivä on saattanut ottaa liikaa aurinkoa elämänsä aikana ja käydä solariumissa, mikä on todella pahasta. Jos samaan aikaan sattuu vaihdevuodet, jolloin iho rapistuu joka tapauksessa vauhdilla, ja sitten jokin gynekologinen syöpä, joka estää hormonikorvaushoidon. niin ihminen rapistuu vauhdilla.
Pitäisi olla tieteellisesti pätevä tutkimus siitä, että nopea vanheneminen johtuu nimenomaan lämpöhoidoista. En uskoisi pelkän muutaman esimerkin asiasta mitään suuntaan enkä toiseen. Etenkin kun ihmiset säteilyttävät itseään jatkuvasti myös erilaisilla mitä haitallisimmilla sinisillä valoilla, joita tarjoaa, ylläri pylläri, se rakas älylaite. Mitä vaikuttaa vaikkapa 3 h/pv sinivalosäteilyä älypuhelimesta tai tietokoneelta? Infrapunasäteilyltäkään ihminen ei voi välttyä. Suomessakin paistaa kesällä aurinko, ja monet saunovat tiheästi. Sielläkin säteilee. - Anonyymi
Itse olen käynyt myös noissa hoidoissa ja useammin kuin suositeltaisiin. Olen tyytyväinen viisikymppinen. Minkä ikäinen olet? Voisiko vanhentunut ulkonäkö yksinkertaisesti johtua siitä että olet vanhentunut? Ikääntymistä nuo laitehoidot eivät kuitenkaan pysäytä.
- Anonyymi
Olen alle 40. Eli en kovin vanha. Ulkomaisista lähteistä löytyy tietoa ja esim. ihmisten omia kokemuksia realself sivustolta. Niinkuin tuo artikkeli, jonka ensimmäiseen viestiin liitin, kertoo siitä että moni kokenut näiden "lämpö" hoitojen jälkeen rasvakudoksen katoamista ja ihon elastisuuden vähenemistä. Mutta ilmeisesti on kuitenkin harvinaista, eikä näin käy kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569