Oletko varastanut bensaa huoltoasemalta?

Anonyymi

Niin, oletko? Esim. mopoosi?

-flowersreally

33

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, en. En kehtaa varastella.

• Anonyymi

Sanasi kehtaat syödä

• Anonyymi

Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö

• Anonyymi kirjoitti:

Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö

Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...

Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö

• Anonyymi kirjoitti:

Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö

Lopeta sä ensin, mä lopetan sitten sun jälkeen. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)

• Anonyymi

Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)

Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa

Mut nyt nukkumaan ja kun huomenna tulen tänne niin olis tosi kiva huomata että olet lopettanut ja myöntää piti se sanansa

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)

Mitä sä jankutat?

• Anonyymi

Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)

Mitä sä jankutat?

Naiset pitää myös sanansa

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset pitää myös sanansa

Niin eli mun ei tarvi pitää. :)

• Anonyymi

Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä

• Mjaa, jos jonku fiilikset siitä jää kii ettei lennä silmille mitään, niin voinhan mä sylkästä tai vippaa mukillisen maitoa silmille. Hoidettu. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä

Morjes. Älä katso taakses.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä pahastuisin :(

Sovitaan Välis nyt sillai että GF jatkaa eikä kinata enää.

• Kyllä, joskus kauan sitten. Tankkasin 100 markalla, ja menin kassalle maksamaan, ei näkynyt ketään missään vaikka jonkun aikaa vartuskelin. Tuumasin että ei sitten makseta, ja lähdin pois

• Anonyymi

Maksoit 100 markalla, olit siis silloin 20-vuotias ja eurot tuli Suomessa käyttöön 2002, olet siis vähintään 40-vuotias maalainen.

• Anonyymi

En, varastaminenhan olisi helppoa mutta kiinnijäänti jokseenkin varmaa? En nyt muista, olikohan vielä 90-luvulla kameravalvontaa bensiksillä. - cu-

• En ole.

• Anonyymi

Vaikutat kriminaalimummelilta 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat kriminaalimummelilta 🤔

Mikäs se sellainen on?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mikäs se sellainen on?

Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)

Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.

Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.

Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.

? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis viittasin sanontaan, että se joka haukkuu toista, on itse sellainen miksi toista kutsuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulkintavaikeuksia.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Tulkintavaikeuksia.

Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.

Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mikäs se sellainen on?

Rikollisia taipumuksia omaava isoäiti-ikäinen nainen.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.

Hyvää yötä sinulle. :)

• Anonyymi

En. En ole varas. Jos ei ole rahaa, niin en tarvitse kyseistä tuotetta.

• En ole. Mutta ukilleni kävi niin kun oli rannikolla päin menossa, että myyjä solkkasi ruotsia. Ukki yritti suomeksi ja myyjä vaihtoi englantiin. Siinä vaiheessa ukki tokaisi ettei sitten maksa ollenkaan ja kääntyi kannoillaan. Siinä vaiheessa myyjä huusi perään, että hei odota :D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe