Niin, oletko? Esim. mopoosi?
-flowersreally
Oletko varastanut bensaa huoltoasemalta?
33
149
Vastaukset
Heh, en. En kehtaa varastella.
- Anonyymi
Sanasi kehtaat syödä
- Anonyymi
Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö
Anonyymi kirjoitti:
Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö
Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...
Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö
Anonyymi kirjoitti:
Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö
Lopeta sä ensin, mä lopetan sitten sun jälkeen. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)
- Anonyymi
Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)
Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa
Mut nyt nukkumaan ja kun huomenna tulen tänne niin olis tosi kiva huomata että olet lopettanut ja myöntää piti se sanansa
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)
Mitä sä jankutat?- Anonyymi
Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)
Mitä sä jankutat?Naiset pitää myös sanansa
- Anonyymi
Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä
Mjaa, jos jonku fiilikset siitä jää kii ettei lennä silmille mitään, niin voinhan mä sylkästä tai vippaa mukillisen maitoa silmille. Hoidettu. :)
Anonyymi kirjoitti:
Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä
Morjes. Älä katso taakses.
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä pahastuisin :(
Sovitaan Välis nyt sillai että GF jatkaa eikä kinata enää.
Kyllä, joskus kauan sitten. Tankkasin 100 markalla, ja menin kassalle maksamaan, ei näkynyt ketään missään vaikka jonkun aikaa vartuskelin. Tuumasin että ei sitten makseta, ja lähdin pois
- Anonyymi
Maksoit 100 markalla, olit siis silloin 20-vuotias ja eurot tuli Suomessa käyttöön 2002, olet siis vähintään 40-vuotias maalainen.
- Anonyymi
En, varastaminenhan olisi helppoa mutta kiinnijäänti jokseenkin varmaa? En nyt muista, olikohan vielä 90-luvulla kameravalvontaa bensiksillä. - cu-
En ole.
- Anonyymi
Vaikutat kriminaalimummelilta 🤔
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mikäs se sellainen on?
Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)
Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.
Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.
Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?
Ja siis viittasin sanontaan, että se joka haukkuu toista, on itse sellainen miksi toista kutsuu.
Anonyymi kirjoitti:
? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?
Tulkintavaikeuksia.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Tulkintavaikeuksia.
Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.
Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mikäs se sellainen on?
Rikollisia taipumuksia omaava isoäiti-ikäinen nainen.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.
Hyvää yötä sinulle. :)
- Anonyymi
En. En ole varas. Jos ei ole rahaa, niin en tarvitse kyseistä tuotetta.
En ole. Mutta ukilleni kävi niin kun oli rannikolla päin menossa, että myyjä solkkasi ruotsia. Ukki yritti suomeksi ja myyjä vaihtoi englantiin. Siinä vaiheessa ukki tokaisi ettei sitten maksa ollenkaan ja kääntyi kannoillaan. Siinä vaiheessa myyjä huusi perään, että hei odota :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767