Miksi ihmiset ei enää kohtaa missään?

Anonyymi

Olen vajaa vuosi sitten eronnut ja sen seurauksena deitti sivustoille eksynyt. Pääasiassa treffailusta on jäänyt paha mieli, olen turhautunut ja pettynyt. On todella vaikea pysyä positiivisena ja tekee mieli nostaa suojamuurit ylös.
Olen avoin ja sosiaalinen- jostain syystä siitä on tuntunut olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Olen täysin kyllästynyt avaamaan elämääni ihmisille joista en kuule enää viikon päästä.
Yritän pysyä positiivisena, mutta huomaan kysyväni toistuvasti itseltäni mikä minussa on vikana?
Miksi oikeat ihmiset ei kohtaa? Yleensä toinen on aivan ihastunut ja ei saa vastakaikua. En haluaisi treffailla 200 miestä löytääkseni yhden hyvän. Yksi riittää.

Olisi kiva kuulla mies näkökulmaa asiasta. Läheisyyden kaipuuni on valtava, oli jo monta vuotta ennen eroa. Tuntuu kuin vuodet valuisi hukkaan eikä asiaa auta seurata vierestä sinkkukavereita jotka olleet sinkkuna kymmenen vuotta löytämättä ketään.

Asun toistaiseksi pienellä paikkakunnalla, tarkoituksena muuttaa pois täältä, en halua treffailla oman alueen miehiä koska en aio jäädä tänne ja siksi on mahdotonta tavata ketään oikeassa elämässä. Jokainen treffikokemus, hyvä tai huono, nostaa suojamuureja ylöspäin koska ne johtavat pettymykseen. Pian en enää edes odota mitään tavatessani uutta ihmistä.

Kuinka muut osaavat suhtautua nettideittailuun?

348

13080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Touhu on liian pinnallista tinderissä ja sama on levinnyt myös nettideiteille. Olen tästä jo tänne kirjoittanut, mutta yksi henkilö vastaa aina kuinka tietää "tavallisen näköisiä miehiä jotka on parisuhteissa." Mitä sitten? Tiedän minäkin tavallisen näköisiä miehiä, jotka on parisuhteissa ja he ovat päässeet parisuhteeseen kovalla työllä ja ottaneet sitä ennen lukuisia pakkeja vastaan. Edelleen on PALJON tavallisen näköisiä miehiä, jotka ei ole parisuhteissa, eivätkä myöskään parisuhteeseen kelpaa ja suomen syntyvyys laskee tämän takia.

      Kaikki nyt varmaan tietää tinderin, jonka kautta ihmiset nykyään tapaa eniten. Tuo sovellus on tehty seksiseuran hakuun, koska sovellus ja miehet mahdollistaa naisille itseään tasokkaampia matcheja. Komeat miehet etsii seksiä ja jakelevat seksitykkäyksiä alempitasoisille naisille kun naisista suurin osa etsii parisuhdetta ja tykkäävät miehistä ulkonäön perusteella, niin onhan se ihan selvä, että ei mene yks yhteen.

      Parisuhdetta etsiviä auttais jos tinder laittais tasot kohtaamaan.

      • Anonyymi

        Miten ne tasot käytännössä saataisiin kohtaamaan? Miten ne tasot mitataan, millä perusteella ne määritellään? Siinä olisi tutkittava niin monta seikkaa: ulkonäkö, koulutus, älykkyys, tevreys (sekä ruummillinen että mielenterveys), elämäntilanne, työ, varallisuus, luonne yms. Miten nuo asiat voidaan selvittää, kun kyse on ihmisistä joista ei tiedetä mitään Voidaanhan noita kysyä Tinderiin liitymisen yhteydessä, mutta miten taataan että jokainen vastaa rehellisesti? Mistä ulkonäkö päätellään ja arvioidaan? MIten tiedetään etteivät valokuvat ole vanhoja, retusoituja tai varastettuja eli esitä ihan eri ihmistä?

        Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että tasot saataisiin kohtaamaan niin että minua alemmantasoiset miehet eivät edes näkisi profiiliani eivätkä kaunista valokuvaani. En vain tiedä miten se käytännössä toteutettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne tasot käytännössä saataisiin kohtaamaan? Miten ne tasot mitataan, millä perusteella ne määritellään? Siinä olisi tutkittava niin monta seikkaa: ulkonäkö, koulutus, älykkyys, tevreys (sekä ruummillinen että mielenterveys), elämäntilanne, työ, varallisuus, luonne yms. Miten nuo asiat voidaan selvittää, kun kyse on ihmisistä joista ei tiedetä mitään Voidaanhan noita kysyä Tinderiin liitymisen yhteydessä, mutta miten taataan että jokainen vastaa rehellisesti? Mistä ulkonäkö päätellään ja arvioidaan? MIten tiedetään etteivät valokuvat ole vanhoja, retusoituja tai varastettuja eli esitä ihan eri ihmistä?

        Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että tasot saataisiin kohtaamaan niin että minua alemmantasoiset miehet eivät edes näkisi profiiliani eivätkä kaunista valokuvaani. En vain tiedä miten se käytännössä toteutettaisiin.

        Tinderissähän on jo kuvavahvitus ja vahvistettu tarkoittaa, että henkilö on se joka kuvissa on, eikä siis esitä eri ihmistä.

        Tasot mitattaisiin naisille kaikkein tärkeimmän eli ulkonäön perusteella, koska ainakaan vielä ei ole keksitty sellaista, että koulutus, älykkyys, terveys, elämäntilanne, työ, varallisuus ja luonne voitaisiin varmentaa esim. pankkitunnusten avulla.

        Kaikkien tinder käyttäjien pitäisi ennen sydämen tai X painallusta arvioida toisen ulkonäkö asteikolla 4-10. Arvio ei tulisi kenenkään muun tietoon. Sitten tinder laskisi pistekeskiarvon ja jos naisen pistekeskiarvo olisi seitsemän, niin naiselle tarjottaisiin vain seiskan miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissähän on jo kuvavahvitus ja vahvistettu tarkoittaa, että henkilö on se joka kuvissa on, eikä siis esitä eri ihmistä.

        Tasot mitattaisiin naisille kaikkein tärkeimmän eli ulkonäön perusteella, koska ainakaan vielä ei ole keksitty sellaista, että koulutus, älykkyys, terveys, elämäntilanne, työ, varallisuus ja luonne voitaisiin varmentaa esim. pankkitunnusten avulla.

        Kaikkien tinder käyttäjien pitäisi ennen sydämen tai X painallusta arvioida toisen ulkonäkö asteikolla 4-10. Arvio ei tulisi kenenkään muun tietoon. Sitten tinder laskisi pistekeskiarvon ja jos naisen pistekeskiarvo olisi seitsemän, niin naiselle tarjottaisiin vain seiskan miehiä.

        Ei muuta kuin kehittelemään tuollainen deittisovellus!
        Tinder ei muutu koska se toimii valtaosalle nykyisellään.
        Mutta mikä estää sinua kehittelemästä sellaista versiota, josta tykkäisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin kehittelemään tuollainen deittisovellus!
        Tinder ei muutu koska se toimii valtaosalle nykyisellään.
        Mutta mikä estää sinua kehittelemästä sellaista versiota, josta tykkäisit?

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .


      • Anonyymi

        Parisuhdetta etsiviä auttaisi jos ne, jotka etsivät irtoseksiä hakevat painaisivat sydäntä vain toisten irtoseksiä hakevien kohdalla. Älkää ainakaan antako iseksitykkäyksiä ihmiselle joka profiilissaan selkeästi kertoo etsivänsä parisuhdetta. Se on inhottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Suhdekkamoinen? Pistä nyt saman tien viisi k-kirjainta. Kirjoita että suhdekkkkkammoinen.


      • Anonyymi

        Alaempitasoisille naisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Sitten vaan ei deittaile!
        Miksi kitistä deittailusta jos ei kerta edes tykkää lajista?
        Ei muuta kun etsit uuden harrastuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Jees varatut naisetkin on siellä kahden A4:n profiililla... mutku mutku ei vaan kiinnosta sellanen.

        Miks ihmeessä tämä on mennyt tälläseks.

        Niin helvetin pinnallista ja pikapanomeininkiä vaan.
        Ei jaksa.

        Speed dating ainskin etelässä vois olla jees. Kunhan löytää niitä paikkoja😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Kannattaa mennä naimisiin
        Kohta 37 vuotta yhteiselämää kahtasoittoa putkeen. Miltä kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä naimisiin
        Kohta 37 vuotta yhteiselämää kahtasoittoa putkeen. Miltä kuulostaa?

        Hyvältä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä....

        Ok ok


      • Anonyymi

        Tasot. Kuvitellut ja mielivaltaiset kriteerit, joiden mukaan joku luonnevikainen luulee ihmisten toisiaan arvottavan.

        Kuules, me emme ajattele samoin, emme pidä samoista asioista emmekä edes halua samaa, joten ne tasot ovat silkkaa huuhaata.

        Ihmisiä pitää tavata oikeassa elämässä, siis töissä ja harrastuksissa. Eikä juuri tavatulle todellakaan kerrota elämäntarinaa. Moni mies kuulustelee kuin olisi rikos tapahtunut. Tai vastaavasti selostaa neljä tuntia perhokalastuksen teoriaa.

        Ei näin. Tutustumiseen ei ole oikotietä, se on hidas prosessi, jossa kummankin pitää olla tarkkana siitä, ettei pelota toista pois.

        Hyvät naiset, älkää antako näille seksiä. Ottakaa sitä sitten kun mies ensin sitoutuu teihin ja osoittautuu teidän luottamuksenne arvoiseksi. Mies on putkiaivo ja nai kenen kanssa tahansa, kun tilaisuuden saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissähän on jo kuvavahvitus ja vahvistettu tarkoittaa, että henkilö on se joka kuvissa on, eikä siis esitä eri ihmistä.

        Tasot mitattaisiin naisille kaikkein tärkeimmän eli ulkonäön perusteella, koska ainakaan vielä ei ole keksitty sellaista, että koulutus, älykkyys, terveys, elämäntilanne, työ, varallisuus ja luonne voitaisiin varmentaa esim. pankkitunnusten avulla.

        Kaikkien tinder käyttäjien pitäisi ennen sydämen tai X painallusta arvioida toisen ulkonäkö asteikolla 4-10. Arvio ei tulisi kenenkään muun tietoon. Sitten tinder laskisi pistekeskiarvon ja jos naisen pistekeskiarvo olisi seitsemän, niin naiselle tarjottaisiin vain seiskan miehiä.

        En ole tinderissä, ja siksi kyselen kuinka tuo kuvavahvistus oikein toimii?

        Olen suomi24-palstoilta lukenut miesten tekemistä feikkikuvatesteistä. Niistä saa sen käsityksen, että tinderissä on oikein helppo käyttää profiilissaan mitä tahansa netistä löytynyttä kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä naimisiin
        Kohta 37 vuotta yhteiselämää kahtasoittoa putkeen. Miltä kuulostaa?

        Tylsältä


      • Anonyymi

        MYRKYNVIHREÄT sotkee tavallisten ihmisten asiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Vapaa suhdekammoinen pelkuri??? Mitä helvettiä? Olen vapaa ja sellaisena pysynkin.En pelkää mitään,en ole pelkuri.Haluan nauttia elämästäni,en halua että joku kumppani määrää tekemisiäni ja menemisiäni.Olen valinnut tämän tien ja pidän siitä.Nykyajan miehet on vaimojensa tossujen alla.varsinkin nuoret naiset määräävät kaiken.Voi miesraukkoja,alistettuja.Siksi varatut miehet käyvät vieraissa,että pääsevät edes hetkeksi pois hirmuvallan alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tinderissä, ja siksi kyselen kuinka tuo kuvavahvistus oikein toimii?

        Olen suomi24-palstoilta lukenut miesten tekemistä feikkikuvatesteistä. Niistä saa sen käsityksen, että tinderissä on oikein helppo käyttää profiilissaan mitä tahansa netistä löytynyttä kuvaa.

        Tämä olisi kiva tietää! Palstallahan pyörii se jamppa joka joka viikko kertoilee tehneensä komeita miesprofiileja ja rumia naisprofiileja, voisi vähän tulla avaamaan meille tinderittömille miten tuo onnistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasot. Kuvitellut ja mielivaltaiset kriteerit, joiden mukaan joku luonnevikainen luulee ihmisten toisiaan arvottavan.

        Kuules, me emme ajattele samoin, emme pidä samoista asioista emmekä edes halua samaa, joten ne tasot ovat silkkaa huuhaata.

        Ihmisiä pitää tavata oikeassa elämässä, siis töissä ja harrastuksissa. Eikä juuri tavatulle todellakaan kerrota elämäntarinaa. Moni mies kuulustelee kuin olisi rikos tapahtunut. Tai vastaavasti selostaa neljä tuntia perhokalastuksen teoriaa.

        Ei näin. Tutustumiseen ei ole oikotietä, se on hidas prosessi, jossa kummankin pitää olla tarkkana siitä, ettei pelota toista pois.

        Hyvät naiset, älkää antako näille seksiä. Ottakaa sitä sitten kun mies ensin sitoutuu teihin ja osoittautuu teidän luottamuksenne arvoiseksi. Mies on putkiaivo ja nai kenen kanssa tahansa, kun tilaisuuden saa.

        Juuri näin. Luonnollinen tutustuminen kunniaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Riippu minkä ikäinen on ja mknkä ikäistä hakee.äonko köyhä rikas.

        Oletko ylipainoinen.

        P ukeudutko huohotti.

        Lopeta juo m inen
        Syö terveellisesti.


      • Anonyymi

        Mikä se tasokkaampi sitten on? Median keksimä sanonta paremman näköisestä tai tuloisesta henkilöstä. Ei vastaa minun kriteereitäni paremman tasoisesta jos pelkästään tulotasosta puhutaan. Tinderi on kinderi. Oikeassa elämässä tapaaminen mahdollistaa aidon kiinnostumisen. Virtuaalielämä pilaa kunnon suhteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasot. Kuvitellut ja mielivaltaiset kriteerit, joiden mukaan joku luonnevikainen luulee ihmisten toisiaan arvottavan.

        Kuules, me emme ajattele samoin, emme pidä samoista asioista emmekä edes halua samaa, joten ne tasot ovat silkkaa huuhaata.

        Ihmisiä pitää tavata oikeassa elämässä, siis töissä ja harrastuksissa. Eikä juuri tavatulle todellakaan kerrota elämäntarinaa. Moni mies kuulustelee kuin olisi rikos tapahtunut. Tai vastaavasti selostaa neljä tuntia perhokalastuksen teoriaa.

        Ei näin. Tutustumiseen ei ole oikotietä, se on hidas prosessi, jossa kummankin pitää olla tarkkana siitä, ettei pelota toista pois.

        Hyvät naiset, älkää antako näille seksiä. Ottakaa sitä sitten kun mies ensin sitoutuu teihin ja osoittautuu teidän luottamuksenne arvoiseksi. Mies on putkiaivo ja nai kenen kanssa tahansa, kun tilaisuuden saa.

        No jos seksiä ei ole pitkään aikaan eikä mies ehdota niin eipä se siitä kummene. Jos minä en kelpaa niin hankin muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Näinhän tämä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasot. Kuvitellut ja mielivaltaiset kriteerit, joiden mukaan joku luonnevikainen luulee ihmisten toisiaan arvottavan.

        Kuules, me emme ajattele samoin, emme pidä samoista asioista emmekä edes halua samaa, joten ne tasot ovat silkkaa huuhaata.

        Ihmisiä pitää tavata oikeassa elämässä, siis töissä ja harrastuksissa. Eikä juuri tavatulle todellakaan kerrota elämäntarinaa. Moni mies kuulustelee kuin olisi rikos tapahtunut. Tai vastaavasti selostaa neljä tuntia perhokalastuksen teoriaa.

        Ei näin. Tutustumiseen ei ole oikotietä, se on hidas prosessi, jossa kummankin pitää olla tarkkana siitä, ettei pelota toista pois.

        Hyvät naiset, älkää antako näille seksiä. Ottakaa sitä sitten kun mies ensin sitoutuu teihin ja osoittautuu teidän luottamuksenne arvoiseksi. Mies on putkiaivo ja nai kenen kanssa tahansa, kun tilaisuuden saa.

        Sen kyllä huomasin kun olin yli 20v. avoliitossa ja miehellä oli melkein koko ajan sivusuhde jolla on avomies ja kaksi lasta. Kun soitin miehelle asiasta hän tuumasi. "Tämäpä mielenkiintoista" lienee itse samanlainen jakorasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasot. Kuvitellut ja mielivaltaiset kriteerit, joiden mukaan joku luonnevikainen luulee ihmisten toisiaan arvottavan.

        Kuules, me emme ajattele samoin, emme pidä samoista asioista emmekä edes halua samaa, joten ne tasot ovat silkkaa huuhaata.

        Ihmisiä pitää tavata oikeassa elämässä, siis töissä ja harrastuksissa. Eikä juuri tavatulle todellakaan kerrota elämäntarinaa. Moni mies kuulustelee kuin olisi rikos tapahtunut. Tai vastaavasti selostaa neljä tuntia perhokalastuksen teoriaa.

        Ei näin. Tutustumiseen ei ole oikotietä, se on hidas prosessi, jossa kummankin pitää olla tarkkana siitä, ettei pelota toista pois.

        Hyvät naiset, älkää antako näille seksiä. Ottakaa sitä sitten kun mies ensin sitoutuu teihin ja osoittautuu teidän luottamuksenne arvoiseksi. Mies on putkiaivo ja nai kenen kanssa tahansa, kun tilaisuuden saa.

        Heipä hei.
        Minä olen yksi miessukupuolen edustaja enkä tunnista itseäni mieskuvauksestasi.
        Olen paljon monitahoisempi. Minä haluan, -ja minulla on tarve tutustua mahdolliseen kumppaniin ennen seksiä. Olen hetero, mikäli seksuaalinen suuntautuminen jonkun mielestä vaikuttaa asiaan. Ilmeisesti myös mieskuntoni on ok, sillä mielelläni voisin tehdä sitä päivittäin. No, aina ei mene niin kuin toivoisi :)
        Miehen yleistäminen joksikin primitiiviolennoksi ei mielestäni sovi enää tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heipä hei.
        Minä olen yksi miessukupuolen edustaja enkä tunnista itseäni mieskuvauksestasi.
        Olen paljon monitahoisempi. Minä haluan, -ja minulla on tarve tutustua mahdolliseen kumppaniin ennen seksiä. Olen hetero, mikäli seksuaalinen suuntautuminen jonkun mielestä vaikuttaa asiaan. Ilmeisesti myös mieskuntoni on ok, sillä mielelläni voisin tehdä sitä päivittäin. No, aina ei mene niin kuin toivoisi :)
        Miehen yleistäminen joksikin primitiiviolennoksi ei mielestäni sovi enää tähän päivään.

        Olet poikkeus, joka vahvistaa säännön. Suurin osa urospuolisista lajitovereistasi ei välitä tutustua lainkaan, kunhan saa sitä kuuluisaa pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailu on rasittavaa ja tyhjän sieltä löytää ,varatut hakee seksiseuraa ja vapaat ei halua sitoutua suurin osa suhdekkammoisia pelkureita .

        Aloin nettideittailla 50 vuotiaana.Käynyt n.100 treffeillä,mutta kenenkään kanssa ei tuntunut kemiaa.Löysin miehet aina livenä..viimeisen kanssa 13v..edelleen soitellaan,mutta seksin lopetin 65v.,halut loppui ja tapailu minun aloitteestani..soitot kerran kuussa ja pitkät juttelut riittävät minulle..Mies yrittää vielä kovasti vongata,mutta koska minua ei kiinnosta,niin ei väkisin..Olen ollut elämässäni hyvin seksipitoinen,5 pitkää suhdetta ja hyvin itsenäinen elämäntapa..Aika aikaansa kutakin sanoo vieläkin mukiinmenevä 69v.leidi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet poikkeus, joka vahvistaa säännön. Suurin osa urospuolisista lajitovereistasi ei välitä tutustua lainkaan, kunhan saa sitä kuuluisaa pillua.

        Kun taas naispuoliset ovat hyvin usein "eroamassa" tai "heillä on suhde katkolla". Tosin tuo tuodaan ilmi vasta jonkin ajan kuluttua kun ollaan jo tapailtu...

        No, miehenä vihellän pelin tuossa vaiheessa heti poikki! Kiinnostukseni katoaa saman tien, olen vastaaviin tapauksiin törmännyt liian monta kertaa. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni suhteessa joko ollaan tai sitten ei olla. Tiedän kyllä että monilla on useita pelejä kesken samaan aikaan mutta ei käy minulle. Sen verran pitää toista kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tinderissä, ja siksi kyselen kuinka tuo kuvavahvistus oikein toimii?

        Olen suomi24-palstoilta lukenut miesten tekemistä feikkikuvatesteistä. Niistä saa sen käsityksen, että tinderissä on oikein helppo käyttää profiilissaan mitä tahansa netistä löytynyttä kuvaa.

        varsin huvittavaa ....kun otta huomioon että naisetkin feikkaa,,, siis meikkaa.
        4-luokan naisesta saa taitavalla meikkaamisella jopa 6:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissähän on jo kuvavahvitus ja vahvistettu tarkoittaa, että henkilö on se joka kuvissa on, eikä siis esitä eri ihmistä.

        Tasot mitattaisiin naisille kaikkein tärkeimmän eli ulkonäön perusteella, koska ainakaan vielä ei ole keksitty sellaista, että koulutus, älykkyys, terveys, elämäntilanne, työ, varallisuus ja luonne voitaisiin varmentaa esim. pankkitunnusten avulla.

        Kaikkien tinder käyttäjien pitäisi ennen sydämen tai X painallusta arvioida toisen ulkonäkö asteikolla 4-10. Arvio ei tulisi kenenkään muun tietoon. Sitten tinder laskisi pistekeskiarvon ja jos naisen pistekeskiarvo olisi seitsemän, niin naiselle tarjottaisiin vain seiskan miehiä.

        Jos Tinderissä on kuvavahvistus, niin kuinka on selutettävissä että täällä jotkut miehet kertovat tehneensä sinne sekä mies- että naisfeikkiprofiileja varastettujen kuvien kanssa, eivätkä ole jääneet kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä....

        "Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että tasot saataisiin kohtaamaan niin että minua alemmantasoiset miehet eivät edes näkisi profiiliani eivätkä kaunista valokuvaani. En vain tiedä miten se käytännössä toteutettaisiin."

        Olet ihmispaska. Mahtavaa , ettet lisäänny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tasokkaampi sitten on? Median keksimä sanonta paremman näköisestä tai tuloisesta henkilöstä. Ei vastaa minun kriteereitäni paremman tasoisesta jos pelkästään tulotasosta puhutaan. Tinderi on kinderi. Oikeassa elämässä tapaaminen mahdollistaa aidon kiinnostumisen. Virtuaalielämä pilaa kunnon suhteet.

        Tuo on niin totta. Muutama vuosi sitten suomi24n treffeistä löysin kumppanin kolmasti, ei samaan aikaan. Aina petyin mm siihen että heillä jäi ns vahingossa yksi tai muutama profiili auki. Kuitenkin naisen pitää poistaa omansa. No, sitten tuli tietysti suru heillä kun suhde jäi. Olen huomannut että moni nainen ja mies elää jonkinlaista rinnakkaiselämää netissä josta ei halua luopua. En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhdekkamoinen? Pistä nyt saman tien viisi k-kirjainta. Kirjoita että suhdekkkkkammoinen.

        Jätä ne kamat ottamatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että tasot saataisiin kohtaamaan niin että minua alemmantasoiset miehet eivät edes näkisi profiiliani eivätkä kaunista valokuvaani. En vain tiedä miten se käytännössä toteutettaisiin."

        Olet ihmispaska. Mahtavaa , ettet lisäänny

        Hähähhää, olen jo lisääntynyt! Minulla on kaksi kaunista lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varsin huvittavaa ....kun otta huomioon että naisetkin feikkaa,,, siis meikkaa.
        4-luokan naisesta saa taitavalla meikkaamisella jopa 6:n.

        Yhdistä taitava meikkaus taitavaan valokuvaukseen niin 4 voi muuttua 9-10.

        Tiedän monia jotka irl näyttää rumilta, mutta sosiaaliset mediat pullottaa vain niitä kuvia joissa näyttää täysin eri henkilöltä.

        Tinderissä noita basic valokuvaus kikkoja käyttää todella moni. Esim. asennot joilla peitetään ylipainoa, pusuhuulet, kulmista otetut kuvat ja harjoiteltu feikki hymy.

        En usko enää kuin videoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun taas naispuoliset ovat hyvin usein "eroamassa" tai "heillä on suhde katkolla". Tosin tuo tuodaan ilmi vasta jonkin ajan kuluttua kun ollaan jo tapailtu...

        No, miehenä vihellän pelin tuossa vaiheessa heti poikki! Kiinnostukseni katoaa saman tien, olen vastaaviin tapauksiin törmännyt liian monta kertaa. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni suhteessa joko ollaan tai sitten ei olla. Tiedän kyllä että monilla on useita pelejä kesken samaan aikaan mutta ei käy minulle. Sen verran pitää toista kunnioittaa.

        Hienoa, että on vielä ihmisiä joilla on jonkinlainen moraali👍


      • Anonyymi

        "Komeat miehet etsii seksiä ja jakelee seksitykkäykdiä alemputasoidille naisille."

        Mistä johtuu että kauniit naiset saavat ylivoimaisesti eniten tykkäyksiä jos seksitykköyksiä jaetaan nimenomaan rumille naisille?

        Tavismiehet eivät siis etsi seksiä eivätkä jaa seksitykkäyksiä ollenkaan?

        Muut miehet jakavat seksitykköyksiäMuut miehet eivät etsi seksiä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä ne kamat ottamatta!

        Opettele suomea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissähän on jo kuvavahvitus ja vahvistettu tarkoittaa, että henkilö on se joka kuvissa on, eikä siis esitä eri ihmistä.

        Tasot mitattaisiin naisille kaikkein tärkeimmän eli ulkonäön perusteella, koska ainakaan vielä ei ole keksitty sellaista, että koulutus, älykkyys, terveys, elämäntilanne, työ, varallisuus ja luonne voitaisiin varmentaa esim. pankkitunnusten avulla.

        Kaikkien tinder käyttäjien pitäisi ennen sydämen tai X painallusta arvioida toisen ulkonäkö asteikolla 4-10. Arvio ei tulisi kenenkään muun tietoon. Sitten tinder laskisi pistekeskiarvon ja jos naisen pistekeskiarvo olisi seitsemän, niin naiselle tarjottaisiin vain seiskan miehiä.

        Idiootti maista! Tasot siis määriteltäisiin äänestämällä ja VAIN ulkonäköä? Hitto että te äijät olette ulkonäkökeskeisiä! Eikö mene jakeluun että parisuhteeseen ja TASOON vaaditaan muutakin? Kuvankaunis nainen tai superkomea mies ovat tasoltaan 4 jos ovat tyhmiä, tylsiä ja ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Luonnollinen tutustuminen kunniaan!

        👌🤗👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä naimisiin
        Kohta 37 vuotta yhteiselämää kahtasoittoa putkeen. Miltä kuulostaa?

        Mahtaakohan olla kolmattasoittoa kiikarissa, kun tällä palstalla roikut?


      • Anonyymi

        Seksiseikkailun hakuun ? kun tavankin treffipalstoilla naiset kertovat että eivät hae seksiseuraa vaan vakavampaa , niin miten eksyisivät tinderiinkään josta ei juuri muuhun olekkaan , ei ymmärrä , tämmöisten omanlaisteni , ujojen , hiljaisten mutta kunnollisten ja tutustuaan rohkeittenkin miesten tilanne aika toivoton , vaikka ulkoisestikkin ok , on tää menny vaikeaksi ...... , itse jo luopunu koko ajatuksestakin , sääli vaan että omaisuus menee valtiolle kun ei kaveriakaan tästä maasta löydy eikä kiinnosta muualtakaan lähteä hakemaan , en oo sen sorttinen .


    • Anonyymi

      Tinder naiset voivat joka päivä valita naaman mukaan minkä näköinen mies päällä pomppii, mutta eivät silti ole tyytyväisiä nykytilanteeseen, koska eivät voi valita miestä parisuhteeseen naaman mukaan.

      Eniten naisille merkkaa ulkonäkö ja ulkonäkö edellä ne tinderissä meneekin. Sitten jos ovat alempitasoisia niin valittavat kun miehet ei halua parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi

        Ainoat jotka täällä palstalla valittaa ettei saa mitä haluaa, olette te ulisijapojat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat jotka täällä palstalla valittaa ettei saa mitä haluaa, olette te ulisijapojat :D

        Näin on. En ole lukenut ensimmäistäkään naisen kirjoittamaa julkaisua jossa sanotaan jotain sen tapaista kuin "menin treffeille komean miehen kanssa ja me harrastettiin seksiä, mutta nyt se sika ei edes vastaa kun kysyn milloin taas tavataan, ja minä kun varasin meille jo vihkikirkonkin!". Ulisijaukot väittävät että naiset toimivat noin. Mutta naiset eivät toimi noin. Ulisijaukot ulisevat. Naiset eivät ulise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat jotka täällä palstalla valittaa ettei saa mitä haluaa, olette te ulisijapojat :D

        Epäilen koska en ole useinkaan nähnyt naisten miehiä lähestyvän minkäännäköinen kiilto silmissään☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen koska en ole useinkaan nähnyt naisten miehiä lähestyvän minkäännäköinen kiilto silmissään☝️

        Jaa tuohon pohjaat väitteesi, että naiset valittaa ettei miestä löydy? :D Aukotonta logiikkaa :D

        Missä ne naiset valittaa ettei löydy miestä? :D Ei ainakaan näillä palstoilla koska täällä kitisee vain ja ainoastaan ulisijapojat :D


      • Anonyymi

        Pitäisi ollakin melkoinen naama, että tuon luonteesi kompensoi.

        Veikkaan, että veli julistaa nollakokemuksella, eikä naamassakaan kehumista ole.

        Vinkki: halveksunta ja heikko itsetunto ovat surkeimmat lähtökohdat kumppania etsiessä. Hoida itsesi kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tuohon pohjaat väitteesi, että naiset valittaa ettei miestä löydy? :D Aukotonta logiikkaa :D

        Missä ne naiset valittaa ettei löydy miestä? :D Ei ainakaan näillä palstoilla koska täällä kitisee vain ja ainoastaan ulisijapojat :D

        Onko sula om asunto
        Minä muuttaa sinun lukse asumaan heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi ollakin melkoinen naama, että tuon luonteesi kompensoi.

        Veikkaan, että veli julistaa nollakokemuksella, eikä naamassakaan kehumista ole.

        Vinkki: halveksunta ja heikko itsetunto ovat surkeimmat lähtökohdat kumppania etsiessä. Hoida itsesi kuntoon.

        Ja tuon lisäksi vielä ruma ja hamssuinen ulkokuori. Miksi suomalaiset miehet ei käy parturissa? Se joka puolelle hapsottava sänkitukka on hirveä ilmestys ulkomailta tulleen silmään. En ihmettele, ettei Suomessa oikein parisuhteet ota tuulta purjeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen koska en ole useinkaan nähnyt naisten miehiä lähestyvän minkäännäköinen kiilto silmissään☝️

        Minä olen nähnyt ja kuullut lähestymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. En ole lukenut ensimmäistäkään naisen kirjoittamaa julkaisua jossa sanotaan jotain sen tapaista kuin "menin treffeille komean miehen kanssa ja me harrastettiin seksiä, mutta nyt se sika ei edes vastaa kun kysyn milloin taas tavataan, ja minä kun varasin meille jo vihkikirkonkin!". Ulisijaukot väittävät että naiset toimivat noin. Mutta naiset eivät toimi noin. Ulisijaukot ulisevat. Naiset eivät ulise.

        Naisporukoissa naiset haukkuvat omat miehensä alimpaan helvettiin asti. Kilpailevat kenellä on se idiootein ja pienimunaisin kumppani. Samalla tekevät itsestään pellejä, sillä he ovat ihan itse valinneet idioottinsa!
        Sitten on vielä sekin, että naisethan ne kasvattavat ne herranterttunsa, joista sitten jotenkin tulee näitä mainitsemiasi "ulisijoita"?
        Siinä on hieman pureskeltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat jotka täällä palstalla valittaa ettei saa mitä haluaa, olette te ulisijapojat :D

        Ai niinkö? Ehkä et lukenut ketjun ensimmäistä viestiä tai sitten ymmärtänut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisporukoissa naiset haukkuvat omat miehensä alimpaan helvettiin asti. Kilpailevat kenellä on se idiootein ja pienimunaisin kumppani. Samalla tekevät itsestään pellejä, sillä he ovat ihan itse valinneet idioottinsa!
        Sitten on vielä sekin, että naisethan ne kasvattavat ne herranterttunsa, joista sitten jotenkin tulee näitä mainitsemiasi "ulisijoita"?
        Siinä on hieman pureskeltavaa.

        Olen nainen ja pyörin erilaisissa naisporukoissa. Piireissäni ei yksikään nainen hauku kumppaniaan.

        Mihin pohjaat väitteesi että naisporukoissa moista tapahtuisi?

        Eivätkö isät mielestäsi osallistu lastenkasvatukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon lisäksi vielä ruma ja hamssuinen ulkokuori. Miksi suomalaiset miehet ei käy parturissa? Se joka puolelle hapsottava sänkitukka on hirveä ilmestys ulkomailta tulleen silmään. En ihmettele, ettei Suomessa oikein parisuhteet ota tuulta purjeisiin.

        Ihan totta -unohtamatta sitä rehottavaa partaa, joka voi kätkeä sisäänsä vaikka mitä ikäviä yllätyksiä. Rehottavat viiksetkin ovat öklöt. Karvat tunkevat suuhun kun yrittää suudella ja missähän liemessä nekin sitä ennen marinoituneet. Yleensä suomalaisten miesten vaatteet ovat ryhdittömiä ja roikkuvia. 95 % lökäfarkut ja usein nekin likaiset. Kengät ovatkin sitten ns jokapaikan lenkkarit. Aikuiset miehet omaksuneet tennarityylin. Kaiken ei tarvitse olla uutta, mutta siistiin lopputulokseen pääsee kyllä pienellä rahallakin. Älkääkä kehdatko pyytää naista nuolemaan pallejanne, josette ole tehneet karvoille mitään.


      • Anonyymi

        Johtuu täysin kysynnän ja tarjonnan laista. Tinderissä on lähes puolet enemmän miehiä kuin naisia. Tämä johtaa siihen että naiset saavat kyllä seksiä itseään puolet tasokkaamilta miehiltä, mutta suhdetta ei.

        Naisista on tullut samoin vaativampia kaiken suhteen, koska tarjontaa on enemmän joka johtaa suuruuden hulluuteen, eikä mikään tunnu riittävän.

        Porno taas osaltaan tekee hieman vastaavaa miehille.

        Itse kokeillut aikanaan muutamia netti treffejä tapaamisiin asti tuloksetta. Kokeilin myös tinderiä 2 vuotta ilman ainoita treffejä. Matcheja tuli noin 5kpl/kk, mutta alle 5% matcheista vastasi edes mitään, joten ei mikään ihme ettei ihmiset edes tapaa toisiaan koska viesteihin ei edes osata vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu täysin kysynnän ja tarjonnan laista. Tinderissä on lähes puolet enemmän miehiä kuin naisia. Tämä johtaa siihen että naiset saavat kyllä seksiä itseään puolet tasokkaamilta miehiltä, mutta suhdetta ei.

        Naisista on tullut samoin vaativampia kaiken suhteen, koska tarjontaa on enemmän joka johtaa suuruuden hulluuteen, eikä mikään tunnu riittävän.

        Porno taas osaltaan tekee hieman vastaavaa miehille.

        Itse kokeillut aikanaan muutamia netti treffejä tapaamisiin asti tuloksetta. Kokeilin myös tinderiä 2 vuotta ilman ainoita treffejä. Matcheja tuli noin 5kpl/kk, mutta alle 5% matcheista vastasi edes mitään, joten ei mikään ihme ettei ihmiset edes tapaa toisiaan koska viesteihin ei edes osata vastata.

        On vain hyvä etteivät ihmiset enää hakeudu suhteisiin heppoisin perustein. Nyt jos parisuhde syntyy, tietää että molemmat ovat läpäisseet toistensa tiukan vaatimusseulan ja oikeasti haluavat olla yhdessä.

        Systeemi on heittämällä parempi kuin vanha kunnon meininki, että pakko mennä yhteiskunnan painostuksen tai rahan takia naimisiin. Aiemmin suhteet olivat riippuvuussuhteita. Nykyään rakkaussuhteita.

        Kun ihminen tietää millaisen suhteen haluaa ja millaisen ihmisen kanssa viihtyy, ei tule tyydyttyä vähempään. Miksi kukaan ennemmin olisi huonossa suhteessa kuin onnellisesti yksin?


      • Anonyymi

        5 005.


      • Anonyymi

        5006.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu täysin kysynnän ja tarjonnan laista. Tinderissä on lähes puolet enemmän miehiä kuin naisia. Tämä johtaa siihen että naiset saavat kyllä seksiä itseään puolet tasokkaamilta miehiltä, mutta suhdetta ei.

        Naisista on tullut samoin vaativampia kaiken suhteen, koska tarjontaa on enemmän joka johtaa suuruuden hulluuteen, eikä mikään tunnu riittävän.

        Porno taas osaltaan tekee hieman vastaavaa miehille.

        Itse kokeillut aikanaan muutamia netti treffejä tapaamisiin asti tuloksetta. Kokeilin myös tinderiä 2 vuotta ilman ainoita treffejä. Matcheja tuli noin 5kpl/kk, mutta alle 5% matcheista vastasi edes mitään, joten ei mikään ihme ettei ihmiset edes tapaa toisiaan koska viesteihin ei edes osata vastata.

        Ei, vaan miehillä on väärä käsitys omasta tasostaan!

        Naisille on nettideiteissä miehistä ylitarjontaa mutta se EI johda ylimielisyyteen, kusipäisyyteen, epärealistisiin kuvitelmiin omasta viehätysvoimasta eikä suuruudenhulluuteen. Ei todellakaan. Se johtaa inhoon, kyllästymiseen ja tympääntymiseen.

        Miksikö? Siksi että yli puolet niistä nettimiehistä on aivan mahdottomia. Sellaisia surkimuksia että normaalielämässä ja livemaailmassa niin kurjaa sakkia pitää oikein etsimällä etsiä, ja ehkä löytyykin jostain lähiöpubista. Se äijäporukka joka entisaikaan löytyi lähiöpubista nukkumassa kaljanpöhnässä, löytyy nykyään nettideiteistä. Nettideittailu on saanut aikaan sen että kuka tahansa haiseva puliukko tai sossun rahoilla elävä tyhjäntoimittaja luulee olevansa kunnollinen normaali mies ja tavis.

        Ennen nettiä sellaiset äijät naurettiin suohon. Nettideittailu on saanut aikaan sen että nämä surkimukset ovat saaneet ämpärikaupalla pissaa päähänsä. He luulevat olevansa vakavasti otettavia seksi- ja kumppaniehdokkaita. He lähettävät naisille huonolla suomella kirjoitettuja vonkausviestejä, ja kun eivät saa vastausta, parkuvat että miksei kunnollinen tavismies kelpaa.

        Kunnollinen????? Tavis?????

        Ällöttävä seksinkipeä luuserimies tosissaan luulee olevansa samaa "tasoa" kuin siisti, koulutettu, itsensä elättävä, ok-näköinen nainen. Kiroileva, haistatteleva, huoritteleva, peseytymätön pikkurikollinen ei ole tavis.

        Kyllä kunnollinen tavismies kelpaa, mutta nämä naistenvihaajaukot eivät ole kunnollisia taviksia. Kyllä samantasoinen mies kelpaa, mutta nämä äijät eivät ole samaa tasoa: näillä äijillä on aivan epärealistinen käsitys omasta tasostaan. Sitten nämä ääliöt vielä luulevat että naiset ovat mielissään heidän viesteistään, röyhistävät rintojaan ja tulevat ylpeiksi. Kukaan täyspäinen nainen ei tule ylpeäksi kun saa viestin joka muistuttaa koiranoksennusta.


    • Anonyymi

      Nettideittailu . . loputon suo !

    • Anonyymi

      Ihmiset kohtaavat päivittäin vaikka ja missä. Ihan omasta käytöksestä kiinni kohtaako itse muita.

      Nettideittailu on oma lajinsa ja se ei kaikille sovi. Jos on jo todennut ettei se ole itselle sopiva juttu, niin sitten vaan hylkää moisen harrastuksen ja keksii uusia tilalle.

    • Anonyymi

      Normaalit ihmiset eivät vaan kohtaa enää nykyään.
      Vaikeeta on löytää normaalia kumppania.

      Aika on sairas, missä suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä haluavat ja etsivät jotain sellaista mitä ei ole edes olemassakaan eikä itsekään täytä vastapuolenkan vaatimuksia.

      Pinnallistunut elämä kostautuu kun ihmiset eivät siedä arkea eikä toisiaankaan.

      • Anonyymi

        Ja siltikin ihan päivittäin ihmiset tapaavat ja pariutuvat.


      • Anonyymi

        Joissain kaupungeissa,kuten täällä Joensuussa on tosi vähän vapaita naisia ja se aiheuttaa sen että monikin kelpo mies kyllästyy etsimään sitä oikeaa enää mistään baareista tai ulkoilmaelämästä..itse olen onnekseni varattu mies, mutta usein törmää siihen valivali kerhoon ..ettei ole ns riittävästi kumppaniehdokkaita ja netissä saa olla loppuikänsä etsien kun yleensä naisilla on se vastauksen mahdollisuus asiaan, mutta kun kynnys on ilmeisesti liian korkea ottaa yhteyttä normimieheen joka ei ole se komein alfa..🤔Tämän takia ihmiset ei kohtaa koska ulkonäkö ja vaatimukset on täysin pinnallisia suurelta osin.Kyllä ne rumemmatkin osaa tehdä asioita ja biologia on samanlainen.Tottakai joutuu olemaan yksin jos hakee vain top5 yksilöitä.Vanha sanonta : nirso jää yksin, pitää edelleen paikkansa 😄 Sitten on vielä raha ja ikä! Se tuntuu määrittelevän suurelta osin kumppanien halukkuuden seurusteluun vaikka olisi kuinka hyvä Match! Ääritapauksissa ystävät tuntuu olevan heikoille yksilöille se raati joka päättää puolestasi ,kuka hyväksytään mieheksesi tai naisystäväksi.. Kannattaa ihan ite hoitaa nämä parisuhde asiat koska ei ne kaverit lämmitä kylminä öinä kun olet yksin ja unelmoit parisuhteesta sillä välin kun toiset perustaa perhettä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain kaupungeissa,kuten täällä Joensuussa on tosi vähän vapaita naisia ja se aiheuttaa sen että monikin kelpo mies kyllästyy etsimään sitä oikeaa enää mistään baareista tai ulkoilmaelämästä..itse olen onnekseni varattu mies, mutta usein törmää siihen valivali kerhoon ..ettei ole ns riittävästi kumppaniehdokkaita ja netissä saa olla loppuikänsä etsien kun yleensä naisilla on se vastauksen mahdollisuus asiaan, mutta kun kynnys on ilmeisesti liian korkea ottaa yhteyttä normimieheen joka ei ole se komein alfa..🤔Tämän takia ihmiset ei kohtaa koska ulkonäkö ja vaatimukset on täysin pinnallisia suurelta osin.Kyllä ne rumemmatkin osaa tehdä asioita ja biologia on samanlainen.Tottakai joutuu olemaan yksin jos hakee vain top5 yksilöitä.Vanha sanonta : nirso jää yksin, pitää edelleen paikkansa 😄 Sitten on vielä raha ja ikä! Se tuntuu määrittelevän suurelta osin kumppanien halukkuuden seurusteluun vaikka olisi kuinka hyvä Match! Ääritapauksissa ystävät tuntuu olevan heikoille yksilöille se raati joka päättää puolestasi ,kuka hyväksytään mieheksesi tai naisystäväksi.. Kannattaa ihan ite hoitaa nämä parisuhde asiat koska ei ne kaverit lämmitä kylminä öinä kun olet yksin ja unelmoit parisuhteesta sillä välin kun toiset perustaa perhettä..

        Ihmiset näkee kaupoissa,ostarilla ,lenkkipoluilla toisiaan..ollaan vaan sokeita vaikka lukisi otsasta kissankokoisin kirjaimin: SINKKU! Mutta kun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset näkee kaupoissa,ostarilla ,lenkkipoluilla toisiaan..ollaan vaan sokeita vaikka lukisi otsasta kissankokoisin kirjaimin: SINKKU! Mutta kun..

        Ei naisia voi lähestyä suoraan ja kysyä että oletko vapaa kun sitä ei välttämättä kiinnosta ja voi pitää sinua hulluna noin suoraan asian esitettynä.Sosiaaliset lukot ja pelko estää parisuhteiden muodostumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisia voi lähestyä suoraan ja kysyä että oletko vapaa kun sitä ei välttämättä kiinnosta ja voi pitää sinua hulluna noin suoraan asian esitettynä.Sosiaaliset lukot ja pelko estää parisuhteiden muodostumisen.

        Mitä tässä sitten pitää tehdä jos ei voi edes jutella asiasta.Etsiä joku latino joka näyttää miehelle kiihkeän puolensa estoitta? Niinpä.


      • Anonyymi

        Minä haluaisin miehen joka KIELTÄYTYY seksistä.


      • Anonyymi

        Todella hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain kaupungeissa,kuten täällä Joensuussa on tosi vähän vapaita naisia ja se aiheuttaa sen että monikin kelpo mies kyllästyy etsimään sitä oikeaa enää mistään baareista tai ulkoilmaelämästä..itse olen onnekseni varattu mies, mutta usein törmää siihen valivali kerhoon ..ettei ole ns riittävästi kumppaniehdokkaita ja netissä saa olla loppuikänsä etsien kun yleensä naisilla on se vastauksen mahdollisuus asiaan, mutta kun kynnys on ilmeisesti liian korkea ottaa yhteyttä normimieheen joka ei ole se komein alfa..🤔Tämän takia ihmiset ei kohtaa koska ulkonäkö ja vaatimukset on täysin pinnallisia suurelta osin.Kyllä ne rumemmatkin osaa tehdä asioita ja biologia on samanlainen.Tottakai joutuu olemaan yksin jos hakee vain top5 yksilöitä.Vanha sanonta : nirso jää yksin, pitää edelleen paikkansa 😄 Sitten on vielä raha ja ikä! Se tuntuu määrittelevän suurelta osin kumppanien halukkuuden seurusteluun vaikka olisi kuinka hyvä Match! Ääritapauksissa ystävät tuntuu olevan heikoille yksilöille se raati joka päättää puolestasi ,kuka hyväksytään mieheksesi tai naisystäväksi.. Kannattaa ihan ite hoitaa nämä parisuhde asiat koska ei ne kaverit lämmitä kylminä öinä kun olet yksin ja unelmoit parisuhteesta sillä välin kun toiset perustaa perhettä..

        Kasvukeskuksien ulkopuolelta kaikki vähänkin pärjäävät naiset ovat muuttaneet pois pääkaupunkiseudulle tai ulkomaille. Jäljelle jääneillä miehillä on usein isoja ongelmia, tai viimeistään kelvoton asuinkunta nitistää miesparan, eikä sitä nuutunutta olentoa enää kukaan nainen huoli.

        Luulisi, että Joensuulla olisi vielä kokoa riittämiin kumppanin löytämisen suhteen? 20 000 - 25 000 asukasta on viimeistään se raja, että kelvollisia ehdokkaita ei enää tapaa (etenkin kun varmaan 70 % asukkaista on vanhuksia). Joutuu sitten tekemään tosi pahoja kompromisseja tai hyväksymään yksinäisen vanhuuden.


      • Anonyymi

        Minä tiedän mitä haluan ja olen kirjoittanut sen myös profiiliini. Ja sekös joitakin miehiä suututtaa. Ei nainen saa tietää mitä haluaa! Naisen pitää kiitollisena ottaa vastaan mitä väkisin tyrkytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvukeskuksien ulkopuolelta kaikki vähänkin pärjäävät naiset ovat muuttaneet pois pääkaupunkiseudulle tai ulkomaille. Jäljelle jääneillä miehillä on usein isoja ongelmia, tai viimeistään kelvoton asuinkunta nitistää miesparan, eikä sitä nuutunutta olentoa enää kukaan nainen huoli.

        Luulisi, että Joensuulla olisi vielä kokoa riittämiin kumppanin löytämisen suhteen? 20 000 - 25 000 asukasta on viimeistään se raja, että kelvollisia ehdokkaita ei enää tapaa (etenkin kun varmaan 70 % asukkaista on vanhuksia). Joutuu sitten tekemään tosi pahoja kompromisseja tai hyväksymään yksinäisen vanhuuden.

        Mikäs sen parempaa kuin yksinäinen vanhuus, kun ei sitä kahden tohtorin tutkinnon ja loistavan keskustelutaidon omaavaa, lapsetonta ja tietysti neitsyttä naista löydy. Miksi kukaan tyytyisi vähempään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisia voi lähestyä suoraan ja kysyä että oletko vapaa kun sitä ei välttämättä kiinnosta ja voi pitää sinua hulluna noin suoraan asian esitettynä.Sosiaaliset lukot ja pelko estää parisuhteiden muodostumisen.

        "Vieraslaji miehiltä" tämä on melkein eka kysymys,jos kadulla sattuu kohtaamaan..lähtevät jopa seuraamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisia voi lähestyä suoraan ja kysyä että oletko vapaa kun sitä ei välttämättä kiinnosta ja voi pitää sinua hulluna noin suoraan asian esitettynä.Sosiaaliset lukot ja pelko estää parisuhteiden muodostumisen.

        Kyllä voi kysyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset näkee kaupoissa,ostarilla ,lenkkipoluilla toisiaan..ollaan vaan sokeita vaikka lukisi otsasta kissankokoisin kirjaimin: SINKKU! Mutta kun..

        Hanki oma koti mamu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä sitten pitää tehdä jos ei voi edes jutella asiasta.Etsiä joku latino joka näyttää miehelle kiihkeän puolensa estoitta? Niinpä.

        Ala dominaksi
        Hanki nahka vaatteita
        Miehet kiinostuu heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvin sanottu

        Voi olla että teidän kanssa joutuu saniman eii kii tos.

        Oletreko dominoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin miehen joka KIELTÄYTYY seksistä.

        Ken voi tyytyy vähään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sen parempaa kuin yksinäinen vanhuus, kun ei sitä kahden tohtorin tutkinnon ja loistavan keskustelutaidon omaavaa, lapsetonta ja tietysti neitsyttä naista löydy. Miksi kukaan tyytyisi vähempään?

        Unohdit mainita hoikkuuden 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala dominaksi
        Hanki nahka vaatteita
        Miehet kiinostuu heti.

        käy kolut kunolla loppuu, opit kirjotamanaan ja lukmaan kunnolla.
        Sen jälkeen vot aklaa haaveilla dominon urasts


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset näkee kaupoissa,ostarilla ,lenkkipoluilla toisiaan..ollaan vaan sokeita vaikka lukisi otsasta kissankokoisin kirjaimin: SINKKU! Mutta kun..

        Yleensä ei edes katse kontaktia saa missään, kaikkien silmät on luuriin hitsattu, hyvä että katua ylittäessä huomaavat katsoa tuleeko autoja.

        Tämä on vuosikausia pahentunut trendi, ennen kaduilla ihmiset otti katseita. Nykyään ei ilmeisesti saa edes katsoa, on omia ja tuttavien kokemuksia missä haistatellaa pitkät koska katseet ovat kohdanneet. Ei nykyään uskalla edes silmiin katsoa, saa vain vihat ylleen. Huonot kokemukset ihmisistä tekevät kaltaisiani hikkyjä,

        Viimeksi kun kehui tuntemattoman ulkonäköä, hän uhkasi hakata kavereidensa kanssa. Se oli viimeinen kerta baarissa tai kun ketään kehuu. Yksin ei sentään tarvi ilkeyksiä kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin miehen joka KIELTÄYTYY seksistä.

        Olen kieltäytynyt useasti, seurusteluiden aikana tarjontaa on ollut. Jälkikäteen tullut jätetyksi jopa "pettämisen" takia 2krt mitä ei tapahtunut kuin kumppanin mielen sisällä.

        Olen aina ollut viriili, vähintään kerran päivässä, mielellään kaksi, aina ollut uskollinen. Jos haluni ovat olleet kumppania isommat, niin aikuisviihdettä ja itsetyydytystä en näe pettämisenä, jos toinen ei jaksa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita hoikkuuden 😂😂😂😂

        Ennen vanhaan hoikkuus oli merkki köyhyydestä ja huonoista oloista, ylipaino oli merkki varallisuudesta ja turvatusta tulevaisuudesta. Nykyään melko suorasti päinvastoin.

        Tänä päivänä ylipainoa ihannoi hyvin pieni osa väestöstä. Jos olet ylipainoinen niin se on nykyään lähinnä merkki ongelmista. Jos olet sopusuhtainen niin seuran hakeminen ei etenkään naiselle pitäisi olla ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käy kolut kunolla loppuu, opit kirjotamanaan ja lukmaan kunnolla.
        Sen jälkeen vot aklaa haaveilla dominon urasts

        Ja kaek koolut iiha turuhaa käytynnää, kosk täyttyy ollapi thäys urvhelo jos ee lukkoo ossoo. Kiriijootat hyvvöö suomoo tääshi ymmärrettävästihihihihi ainakihihi, varmoo onnistupihi lukkoo myösh. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken voi tyytyy vähään.

        BarbiKen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vanhaan hoikkuus oli merkki köyhyydestä ja huonoista oloista, ylipaino oli merkki varallisuudesta ja turvatusta tulevaisuudesta. Nykyään melko suorasti päinvastoin.

        Tänä päivänä ylipainoa ihannoi hyvin pieni osa väestöstä. Jos olet ylipainoinen niin se on nykyään lähinnä merkki ongelmista. Jos olet sopusuhtainen niin seuran hakeminen ei etenkään naiselle pitäisi olla ongelma.

        Yleensä se mies on kuitenkin yli satakiloinen hikoileva fläsä, jota en todellakaan halua päälleni huohottamaan. Saa vielä jonkun infarktin.


    • Anonyymi

      Se on vaan treffattava sen 200....

      • Anonyymi

        näin on sieltä löytyy sitten se oikea tai ei löydy


    • Anonyymi

      Teet itsestäs sellaisen CVn tapaisen minkä lähetät joka kandidaatille. Mitä sitä samoja asioita toistamaan jokaiselle

    • Anonyymi

      Itse kokeilin miehenä nettideittailua ja kokemus oli karu,aika suurella osalla päälimäisenä oli kysymys mitä ammattia edustat,mitäpä siihen ujo työtön mies ajattelee,vastauksia tuli kyllä paljon,mutta lähes kaikki viestittely tuntui aivan liian hyökkääville,ja sexiin valmius oli vähän hämmentävää,lopetin koko deittailun koska koin että en löydä netistä sopivaa samojen arvojen tien kulkiaa,siispä olen yksin ja jos
      kohdalle ei osu niin ei osu,muuto kyllä varmaan avartaa,sillä vanhat kuviot ja kasvot
      ei muistuta enää arjen rutiineista ,samoin asunto ja muu entinen???????

      • Anonyymi

        Minua EI KIINNOSTA mikään työasiat. Minua kiinnostaa vain että miehen kanssa EI KOSKAAN tarvitse harrastaa seksiä. Mutta kun mies on sairas ja VAIN PILLU MERKITSEE! Sitten nainen paiskataan rapaojaan rääkymään masentuneena suunnittelemaan itsemurhaa. Siksi lopetin KAIKKI seksit miesten kanssa jo 10vuotta sitten, LOPULLISESTI! - n54v, EI siedä kakaroita, aina yksin, miesten takia sairaseläkkeellä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua EI KIINNOSTA mikään työasiat. Minua kiinnostaa vain että miehen kanssa EI KOSKAAN tarvitse harrastaa seksiä. Mutta kun mies on sairas ja VAIN PILLU MERKITSEE! Sitten nainen paiskataan rapaojaan rääkymään masentuneena suunnittelemaan itsemurhaa. Siksi lopetin KAIKKI seksit miesten kanssa jo 10vuotta sitten, LOPULLISESTI! - n54v, EI siedä kakaroita, aina yksin, miesten takia sairaseläkkeellä-

        Aikuiseksi kasvamiseen liittyy vastuun ottaminen itsestään ja omista valinnoistaan. Aikuisuus ei ole iästäjuttu, katto vaikka Trumpin toimia.
        Usein esim. alkoholistit syyttävät muita ongelmistaan, se vain jatkaa pahan kierrettä. Hautaan asti.
        Maailma voi olla julma, mutta katkeruudesta on syytä päästä eroon, ihan oman itsen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua EI KIINNOSTA mikään työasiat. Minua kiinnostaa vain että miehen kanssa EI KOSKAAN tarvitse harrastaa seksiä. Mutta kun mies on sairas ja VAIN PILLU MERKITSEE! Sitten nainen paiskataan rapaojaan rääkymään masentuneena suunnittelemaan itsemurhaa. Siksi lopetin KAIKKI seksit miesten kanssa jo 10vuotta sitten, LOPULLISESTI! - n54v, EI siedä kakaroita, aina yksin, miesten takia sairaseläkkeellä-

        En vielä edes 40v mies ja suhteet lopetin 26 vuotiaana. Etsimisen lopetin kokonaan kohdattuani puukottajan, pettäjän, pettäjän, pettäjän, varkaan, narsistin ja tappajan. Ei vain kestä huonoa onnea naisten suhteen, huonompaan suuntaan meni jatkuvasti. Ei suhde kannata, saattaa henki lähteä. Käytän ennemmin maksullisia jos seksiä tekee mieli, paljon parempaa ilman jälki seuraamuksia.

        Naiset selkeästi ilmaisi ettei suhteesta kanssani ollut mihinkään muuhun kuin seksiin, viimeisin 10 tunnin sessio johti tappo uhkaukseen, taisin n*ssia siltä kirjaimellisesti aivot pihalle.


    • Anonyymi

      Mä olen myös yrittänyt deittisivustoilta löytää miestä. Mutta ei, ei sitten millään onnistu... En minäkään jaksa kahlata kymmeniä miehiä löytääkseni yhden hyvän. Kaikki on ollu vaa seksin perässä tai eivät ole etsineet vakavaa suhdetta tai sitten keksineet jotain tekosyitä päästäkseen musta eroon. Tulee aika arvoton ja ei haluttu olo.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Ja siksi sairaseläkkeellä. - n54v-


      • Anonyymi

        Oon ihan samaa mieltä. Oon kaunis, herkkä ja hoikka nainen. Opiskelen tutkintoa. Halusin seurustella oikeesti.Laitoin ilmoituksen että haluan vakavampaa suhdetta. Ihmejuttuja oli siellä kauonko oot ollu sinkkuna, miksi eronnut. Semmonen syyllistäminen ja toisen alentaminen on sovinistista. Kuulustelutyyliin yks mies halus tietää koko elämäntarinan. En kertonut. Sitten ei kuulu mitään. Mikä on kohtelias kysyä naiselta kun oot tuntematon ihminen?
        Toinen halua pikadeiteille katsomaan läheltä nopeasti, fiilistellä miltä hänestä tuntuu seksuaalisesti. Jutut oli seksistisiä, kuuleman ollu puutteessa. Sanoin että en lähde semmosiin. Ei kuulunut enään mitään. Yhden kanssa olin sängyssä, haukkui puumaksi. Ja lähti ilman hellyyttä heti sen jälkeen.En ihmettele miksi hän oli ollu pitkään sinkku. Oltiin
        samanikäisiä. Oon ihan normaali nainen, kilttikin ja tulen kaikkien kanssa toimeen. En voi ymmärtää miesten itsekkyyttä, pinnallisuutta ja kylmäkiskoisuutta naisten kanssa. Jäi paha mieli. En mee ikinä sivustoille enään. Baareissa en käy. Oon varmaan sitten itsekseen loppuelämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Ja siksi sairaseläkkeellä. - n54v-

        Siis anteeksi mutta kuinka?? Sairaseläkkeelle sen vuoksi ettei nettitreffeiltä löydy sitä mitä etsii?
        Ristus ja perskeles auta ettei vastaan kömmi misssään vaiheessa kaltaistanne!
        Jos elo menee reisille 54-vuotiaana treffailussa koetun epäonnen myötä niin tuntuisi, että sitä vikaa on ollut muuallakin ,,,, ja pitkään. Eikö ihmisillä ole nykyään mitään muuta kuin tider ja sen antamat sävärit niin hyvässä kuin pahassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis anteeksi mutta kuinka?? Sairaseläkkeelle sen vuoksi ettei nettitreffeiltä löydy sitä mitä etsii?
        Ristus ja perskeles auta ettei vastaan kömmi misssään vaiheessa kaltaistanne!
        Jos elo menee reisille 54-vuotiaana treffailussa koetun epäonnen myötä niin tuntuisi, että sitä vikaa on ollut muuallakin ,,,, ja pitkään. Eikö ihmisillä ole nykyään mitään muuta kuin tider ja sen antamat sävärit niin hyvässä kuin pahassa?

        Ei kannata mennä trollin provoilu-ansaan.


    • Anonyymi

      Minä olen joutunut juuri tuon takia olemaan sinkku koko elämäni. Viimeisen 20vuoden aikana tilanne on mennyt ainavain hullummaksi ja sairaammaksi deittimarkkinoilla. Miehet haluaa vain pillua ja siihen loppuu niiden kiinnostus. Siksipä teinkin toisin: lopetin KAIKKI seksit miesten kanssa jo 10vuotta sitten, LOPULLISESTI. ENKÄ oo katunut. Miksi makuuttaa itseään miehillä jotka ei edes halua sitoutua? Ja niitä kuule riittää pilvinpimein... T: 54v nainen ja tämän asian takia sairaseläkkeellä

      • Anonyymi

        miksi vanhemmat miehet profiilikuvissa on vihasen näköisiä, ovat liian kriittisiä naisten ulkonäöstä myös, peiliin olis hyvä katsoa


    • Anonyymi

      Olen kanssasi samaa mieltä, tuntuu turhalta edes yrittää . Sen tavallisen miehen kun löytäis Oulusta tai läh.ympäristöstä. Tyyliin 55-65v. t.tavallinen typy

      • Anonyymi

        Mä en ainakaan kurkottele pilviin ja etsi mitään hunk miestä. Kun näköjään tavismiehissäkin on pelkästään niitä jotka etsii vaan seksiä tai ei halua vakavaa suhdetta. Mikä siinä on ettei tällaisena omana hellänä ja rakastavana itsenä kelpaa kenellekään, joka haluu vaan rakastaa ja saada rakkautta... Tänä nykyaikana se taitaa olla sula mahdottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaan kurkottele pilviin ja etsi mitään hunk miestä. Kun näköjään tavismiehissäkin on pelkästään niitä jotka etsii vaan seksiä tai ei halua vakavaa suhdetta. Mikä siinä on ettei tällaisena omana hellänä ja rakastavana itsenä kelpaa kenellekään, joka haluu vaan rakastaa ja saada rakkautta... Tänä nykyaikana se taitaa olla sula mahdottomuus.

        Miehet haluu seksiä sen takia että se on kivaa ja nautinnollista. Eihän linnanmäellekkään
        mennä vain katselemaan niitä härveleitä. Kyllä mun tuntemat naiset on seksistä tykänneet,
        en tiedä sitten näistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet haluu seksiä sen takia että se on kivaa ja nautinnollista. Eihän linnanmäellekkään
        mennä vain katselemaan niitä härveleitä. Kyllä mun tuntemat naiset on seksistä tykänneet,
        en tiedä sitten näistä.

        Useimmat naiset kyllä tykkäävätkin seksistä. Mutta naiset harvemmin etsivät pelkkää seksisuhdetta. Useimmat naiset tykkäävät seksistä sen oman rakkaansa kanssa. Pelkkä random kikkeli harvaa naista kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Onko se vaan niin että kurkotetaan pilviin ja halutaan vain se ihanne mies jota ei deittisivustoilta löydä? Onhan siellä niitä komeita miehiä mutta niinko sanoitte mitä niillä mielessä on. Onhan meitä vähemmän komeita siellä jotka on ihan aidosti kiinnostunut persoonasta jotka vain ignorataan kun ei sovi ihannemuottiin.
      Onko se sitten ihme jos ei mieleistä miestä löydy.

      • Anonyymi

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.

        Erittäin totta. Tätä vaan harvoin sanotaan näin suoraan. Eli naiset - jos teidät kerta toisensa jälkeen jätetään, (ulkonäkö)kriteerinne ovat liian korkealla. Keskittykää niihin kiltteihin tavismiehiin, jotka varmasti kohtelevat paljon paremmin. Peli on oikeasti tosi raakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.

        Siltikin joka päivä ihan tavallisen näköiset miehet pariutuvat niiden ihan tavallisten näköisten naisten kanssa.
        Vaikka te palstaulisijat miten väitätte että näin ei tapahdu, niin tuolla tietokoneen ruudun ulkopuolisessa maailmassa tavisihmiset pariutuu päivittäin keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.

        Monilla nuorilla miehillä/naisilla on liikaa mielenterveys ongelmia, lääkitys ja ei juurikaan tulevaisuutta. Ne jotka pärjäävät löytävät kumppanin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.

        Samalla tavalla miehet kurkottavat pilviin. Kaikki tavallisen näköiset miehet jakelevat kilvan sydämiä niille ulkonäöllisesti kympin naisille. Heille kelpaa oman tasoisensa nainen vain siksi, että JOKU on PAKKO saada, eivätkä kaunottaret heistä kiinnostu. Sitten tältä oman tasoiselta pitää äkkiä saada pil-lua, ja jos ei saada, niin siirrytään yrittämään seuraavaa. Vakavaan seurusteluun pitäisi kuitenkin saada se omaa tasoa korkeampi kaunokainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin joka päivä ihan tavallisen näköiset miehet pariutuvat niiden ihan tavallisten näköisten naisten kanssa.
        Vaikka te palstaulisijat miten väitätte että näin ei tapahdu, niin tuolla tietokoneen ruudun ulkopuolisessa maailmassa tavisihmiset pariutuu päivittäin keskenään.

        Joskus ne seiska tason ihmiset tulee järkiinsä ja tajuu
        Asemansa. Ns. Kohtaavat .

        Mullakinnkaikinsuhtee loppuneet ns. Kauniiden naisten kanssa.

        Nytnkun on rahaanjanaloja olis kyllä tulijoit muttanolen ku y osen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin joka päivä ihan tavallisen näköiset miehet pariutuvat niiden ihan tavallisten näköisten naisten kanssa.
        Vaikka te palstaulisijat miten väitätte että näin ei tapahdu, niin tuolla tietokoneen ruudun ulkopuolisessa maailmassa tavisihmiset pariutuu päivittäin keskenään.

        Aivan, ja sitten puolet erovat. Ihmiset eivät "enää" ole joutsenia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin totta. Tätä vaan harvoin sanotaan näin suoraan. Eli naiset - jos teidät kerta toisensa jälkeen jätetään, (ulkonäkö)kriteerinne ovat liian korkealla. Keskittykää niihin kiltteihin tavismiehiin, jotka varmasti kohtelevat paljon paremmin. Peli on oikeasti tosi raakaa.

        Ai harvoin sanotaan??? Tätähän te apinat jankutatte päivästä toiseen, aamusta iltaan kuinka naiset antaa vain komeille, eikä tajua että komeat ei halua muuta kuin panna. Amen, kyllä on kuultu, voitteko vaihtaa levyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai harvoin sanotaan??? Tätähän te apinat jankutatte päivästä toiseen, aamusta iltaan kuinka naiset antaa vain komeille, eikä tajua että komeat ei halua muuta kuin panna. Amen, kyllä on kuultu, voitteko vaihtaa levyä?

        Ei ne voi vaihtaa levyä. Ei mitenkään. Fanatismi on fanatismia. Kun on uskossaan luja niin sitä uskoaan pitää julistaa joka kadunkulmassa. Ne jotka eivät usko ovat harhautuneita ja heidät pitää käännyttää. Otetaan mikrofoni ja huudetaan lujempaa. Uskonkiihko hehkuu silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai harvoin sanotaan??? Tätähän te apinat jankutatte päivästä toiseen, aamusta iltaan kuinka naiset antaa vain komeille, eikä tajua että komeat ei halua muuta kuin panna. Amen, kyllä on kuultu, voitteko vaihtaa levyä?

        Kaunein nainen niin ulkoisesti(10) kuin sisäisesti(10) löysi rakkauden itseään yli 10v vanhemmasta miehestä jonka ulkonäkö on alle 7, iso maha, ylipainoinen, mutta todella mukava(10). Taisi tosin auttaa iso pankkitili, hän on viihde tuottaja ja omaisuus 8 numeroisen summan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunein nainen niin ulkoisesti(10) kuin sisäisesti(10) löysi rakkauden itseään yli 10v vanhemmasta miehestä jonka ulkonäkö on alle 7, iso maha, ylipainoinen, mutta todella mukava(10). Taisi tosin auttaa iso pankkitili, hän on viihde tuottaja ja omaisuus 8 numeroisen summan.

        Uskopuhetta mutta paskon :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se just on. Naiset yrittää kurkottaa pilviin. Tavallisen näköiset miehet, jotka aidosti etsii naista parisuhteeseen ei kelpaa naisille koska komeampiakin on. Nii-i.. Komeampikin on mutta ne haluaa naisista usein vain seksiseuraa ja vaikka komea mies parisuhdetta etsisikin, niin kyllä sillä on myös vaatimuksia naiselle. Kymppitason mies haluaa kymppitason naisen parisuhteeseen vaikka voi se kymppitason mies harrastaa seksiä seiskatason naisen kanssa. No seiskatason nainen ei tätä ymmärrä vaan jatkaa seksin jälkeen kymppitason miesten tavoittelua parisuhteeseen ja ihmettelee kun kaikki komeat miehet haluaa vain seksiä. Ne kiltit, tavallisen näköiset miehet ei saa edes mahdollisuutta.

        5 006. (Laske kirjoituksia joissa jankutetaan tätä iänikuista myyttiä siitä miten "komea mies huolii rumemman naisen seksiin ja nainen luulee kelpaavansa parisuhteeseen, pälä pälä pälä, höpötti höpötti, jankuti jankuti jankuti".)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 006. (Laske kirjoituksia joissa jankutetaan tätä iänikuista myyttiä siitä miten "komea mies huolii rumemman naisen seksiin ja nainen luulee kelpaavansa parisuhteeseen, pälä pälä pälä, höpötti höpötti, jankuti jankuti jankuti".)

        Onko mielipiteesi että komeat miehet sitten eivät suostu seksiin rumempien naisten kanssa? Jos näin käy niin sillon on aika usein kyse siitä että hänellä on jo kaunis nainen tai riittävä määrä rumempia kierrossa?

        Vai miksi se on myytti?.

        Kyllä deitti datakin on jo osoittanut että naise arvioivat miesten ulkonäön pareto jakauman mukaan. Eli 20% miehistä ovat keskiarvoa komeampia ja 80% rumempia. Eli käytännössä valtaosa miehistä ovat naisten mielestä rumia. Tinderi data on jopa vielä jyrkempää. Miehillä taas jaukauma on taas melko realistinen.

        Myös useat sosiaaliset kokeet ovat tukeneet tätä havaintoa samoin kuten sitä että naisten on erittäin helppo löytää seksiä kun taas parisuhde on vaikeampaa.

        Naiset kontrolloivat seksin saatavuutta miehet taas parisuhdetta jos tämä seksuaalinen valinta ensin kohtaa.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua parisuhdetta kun irtopisteiden keräily on niin helppoa. Ei edes teeskennellä hakevansa vakavaa suhdetta koska yhden yön jutut on näköjään nyt niin tapetilla. Tähän sortuu kaikki jotka deittisivustoilla pyörii, älä odota ihmeitä. Kaikkien pitäisi olla ikään katsomatta vähintäänkin mutruhuuli-barbeja, äijähän saa olla vaikka riihen seinästä revitty omasta mielestään. Useimmiten kuvakaappauksilla tehtyjä valeprofiileja. Kuka enää uskoo aitoon ihmissuhteeseen kaiken maailman some-kotkotuksien takia. Kaikki on pelkkää valhetta ja seksiä hakevia äijänretaleita tai sitten sugardaddya hakevia hutsuja.

      • Anonyymi

        tämä on ihan tosi miehet saa olla minkänäkösiä vaan vaikka karmea parta jne. ja sit naisten pitää olla tiptop kauniita laihoja


      • Anonyymi

        niinpä just miehet hakee vaan seksiä ja naisen pitää olla kaunis, mies saa olla vaikka kaljamahanen vielä kuvissakin saa olla, kuka haluaa semmosen miehen


    • Anonyymi

      Kun käyt muutaman kerran treffeillä, saat tietää minkätyyppiset miehet ovat tasoasi. Jos he eivät halua seuraasi sen enempää, sinun on tultava nätimmäksi tai nuoremmaksi tai innokkaammaksi seksissä. Sinun kriteerisi ovat liian korkeat omaan tasoosi nähden, ja valitat täällä seurustelemisen vaikeuksista. Etkö muualta saa huomiota itsellesi?

      Ihmisten seurustelumarkkina-arvo on tinderissä helppo selvittää. Ihmiset laitetaan vain jonoon matchien (ulkonäkökriteeri) tai treffikutsujen (kiinnostavuus-kriteeri) määrän perusteella. Parhailla on eniten, huonoimmilla on vähiten. Näistä saadaan kaikille taso esim. asteikolla 0-100. Ei tarvita mitään uutta sovellusta. Tinder vain ei julkaise näitä tietoja suoraan.

      • Anonyymi

        Eli naisen pitäisi panna miestä heti ensitreffeillä jotta tietää onko mies omaa tasoa? :D


      • Anonyymi

        Kaemiehet joiden kanssa olen ollut treffeillä viimeksi kuluneen vuoden aikana olisivat halunneet tavata uudestaan. Minä en halunnut. He eivät olleet Joko tarpeeksi komeita tai tai älykkäitä tai muuten vain tarpeeksi kiinnostavia. Pitääkö minun siis nostaa vaatimustasoani ja ruveta tapaamaan tasokkaampia kuin tähän asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaemiehet joiden kanssa olen ollut treffeillä viimeksi kuluneen vuoden aikana olisivat halunneet tavata uudestaan. Minä en halunnut. He eivät olleet Joko tarpeeksi komeita tai tai älykkäitä tai muuten vain tarpeeksi kiinnostavia. Pitääkö minun siis nostaa vaatimustasoani ja ruveta tapaamaan tasokkaampia kuin tähän asti?

        Kannattaa laskea tasoa, jos pidät älykkyyttä isona osana kriteereitä. Omasta viestistäsi sitä ei ainakaan löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisen pitäisi panna miestä heti ensitreffeillä jotta tietää onko mies omaa tasoa? :D

        Mielenkiintoinen ehdotus edellisien perusteiden valossa mutta ei. Miesten evoluutio on ottanut myös huomioon sen että vain naiset voivat olla varmoja lapsen perimästä (luonnollisesti ennen DNA testausta ja siihen ei evoluutio ole vielä voinut reagoida).

        Joten kyllä niitä huoria huoritellaan pitkään kukapa sitä nyt haluaisi että muut miehet kävisivät oman eukon siementämästä ja sitten se pitäisi itse kasvattaa ilman omaa jälkikasvua.

        On kyllä hupaisaa lukea kun naiset vouhkaa netissä kuinka miesten pitäisi olla onnessaan saadessaan kasvattaa heidän lapsensa ja se joka kasvattaa lapsen on "oikea isä". No näillä ehdoilla ei kyllä juuri ole kiinnostusta oikeaan isyyteen. Ihmettelen usein miksi en hermostu tästä valtavasta typeryydestä vaan se saa aivan nauramaan. Varmaan se että evoluutio nauraa näille luusereille niin räkäisesti että meinaa tukehtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laskea tasoa, jos pidät älykkyyttä isona osana kriteereitä. Omasta viestistäsi sitä ei ainakaan löydy.

        Juuri väität että nainen saa realistisen käsityksen omasta tasostaan käymällä monilla treffeillä. Jos toistuvasti käy niin että mies ei välitä tavata uudelleen, se osoittaa että nainen tapailee itseään tasokkaampia. Joten jos jatkuvasti noin käy ja nainen tosissaan haluaa parisuhteen, hänen pitää laskea vaatimustasoa.

        Jos toistuvasti käy niin että mies haluaa tavata uudestaan mutta nainen ei, nainen tapailee siis oman tasonsa alapuolelta. Hänen kannattaa nostaa vaatimustasoa.

        Minulle käy AINA treffeillä niin että mies haluaa tavata uudestaan. Joskus minäkin haluan, useimmiten en. Eikö tämä todista että voisin hiukan nostaa vaatimustasoa I, niin ei tarvitsisi tuottaa kivoille kunnollisilla miehille pettymystä, kun treffit jäävät yhteen kertaan?


    • Anonyymi

      Niin olen minäkin miehenä pettynyt suomi24 treffien naisiin. Naiset alkaa heti kysyyn ammattia, asuntoa, autoa, sitten vasta kiinnostaa mies. Ehkä miehen ei tarvitse olla minkään näköinen, kunhan on kulissit kunnossa, muuten saa kulkea isoisä roikkuvissa froteevälihousuissa ja toppatakissa. Mutta, se mitä minä hain, ei näy löytyvän koko suomesta? Eli, nättiä leveälanteista kurvitarta, 155-175cm, rouvakokoa, pitkät hiukset saa olla,nätit silmät ja suudelmahuulet. Enkä kysy ammattia,omaisuutta tms. kun vain molemmat ihastuu toisiinsa. Nyt olen viitisen vuotta etsinyt, mutta vastauksia on tullut vain mummuikäisiltä permanenttinsa kanssa, suu väärinpäin tai sitten hyvän näköinen, mutta onkin ilotyttö. Ennen löytyi marketeista, tapahtumista, ihan kadulla tuli vastaan söpöjä naisia, jotka olisi lähtenyt kahville ja kävelylle, mutta satuin olemaan varattu, joten kieltäydyin. Nyt kaikki kauniit naiset on varattuja tai piilossa sisätiloissa, eikä ennen kevättä ilmesty ulos. Jos nyt jossain vaeltaa söpö hakemani kurvitar, niin voi lähettää sp:n luukkuun ja nimm. jukkap9

      • Anonyymi

        Mistäs sä sitten aloitat keskustelun? Säästä, uskon asioista, politiikasta, horoskoopista...? Mistä sun kanssa saa puhua tutustumisen alussa, kun ei kerran työstä, asuinpaikasta, harrastuksista tai mistään tuollaisesta perinteisestä jutustelusta et perusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sä sitten aloitat keskustelun? Säästä, uskon asioista, politiikasta, horoskoopista...? Mistä sun kanssa saa puhua tutustumisen alussa, kun ei kerran työstä, asuinpaikasta, harrastuksista tai mistään tuollaisesta perinteisestä jutustelusta et perusta?

        Samaa ihmettelin, hänen vuodatusta lukiessani.


      • Anonyymi

        En oikein usko todeksi, että nätit naiset tulivat sinua kadulla iskemään varattuna ollessasi. Se ei ole naisille tyypillistä käytöstä.

        Jos nykyään saat huomiota vain mummuikäisiltä naisilta, sinun täytyy sitten itsesi olla vaari-ikäinen. Nuoret naiset eivät kiinnostu isänsä-/isoisänsä ikäisistä miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko todeksi, että nätit naiset tulivat sinua kadulla iskemään varattuna ollessasi. Se ei ole naisille tyypillistä käytöstä.

        Jos nykyään saat huomiota vain mummuikäisiltä naisilta, sinun täytyy sitten itsesi olla vaari-ikäinen. Nuoret naiset eivät kiinnostu isänsä-/isoisänsä ikäisistä miehistä.

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko todeksi, että nätit naiset tulivat sinua kadulla iskemään varattuna ollessasi. Se ei ole naisille tyypillistä käytöstä.

        Jos nykyään saat huomiota vain mummuikäisiltä naisilta, sinun täytyy sitten itsesi olla vaari-ikäinen. Nuoret naiset eivät kiinnostu isänsä-/isoisänsä ikäisistä miehistä.

        Oma kokemukseni miehenä on, että varattuna mies saa osakseen moninkertaisesti huomiota ja iskuyrityksiä kuin sinkkuna. Naisia kiinnostavat varatut miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemukseni miehenä on, että varattuna mies saa osakseen moninkertaisesti huomiota ja iskuyrityksiä kuin sinkkuna. Naisia kiinnostavat varatut miehet.

        Mutta Pyhä Palstatotuus on etteivät naiset IKINÄ tee aloitteita ja iskuyrityksiä tai anna miehille huomiota.
        Joten olet väkisinkin väärässä. Kokemuksesi eivät voi olla oikeita koska palstalla on julistettu ettei tuollaista vaan voi ikinä koskaan missään tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Pyhä Palstatotuus on etteivät naiset IKINÄ tee aloitteita ja iskuyrityksiä tai anna miehille huomiota.
        Joten olet väkisinkin väärässä. Kokemuksesi eivät voi olla oikeita koska palstalla on julistettu ettei tuollaista vaan voi ikinä koskaan missään tapahtua.

        Naiset tekee aloitteita, mutta lähinnä varattuja miehiä kohtaan. On kokemusta, jostain syystä sinkku miehiä kohtaan naiset ei lähesty, mutta heti jos kumppanin kanssa eksyy baariin ja/tai sormus nimettömässä, niin heti löytyy naisia jonoksi asti.

        Johtuu naisten kilpailu vietistä, ja halusta löytää aina parempaa mitä voivat saada. Joku pakollinen tarve haluta jotain mitä ei voi saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tekee aloitteita, mutta lähinnä varattuja miehiä kohtaan. On kokemusta, jostain syystä sinkku miehiä kohtaan naiset ei lähesty, mutta heti jos kumppanin kanssa eksyy baariin ja/tai sormus nimettömässä, niin heti löytyy naisia jonoksi asti.

        Johtuu naisten kilpailu vietistä, ja halusta löytää aina parempaa mitä voivat saada. Joku pakollinen tarve haluta jotain mitä ei voi saada.

        Ei ei. Pyhä Palstatotuus on ettei naiset IKINÄ KOSKAAN tee aloitteita ja iskuyrityksiä tai anna miehille huomiota. Kokemuksesi ovat keksittyjä koska naiset ei koskaan lähesty miehiä missään tilanteessa. Olet väärässä väärässä väärässä.


      • Anonyymi

        Ennen kelpasi naisille mutta enää et. Kuulostaa siltä että olet yksinkertaisesti vanhentunut ja iän myötä lihonut löllöksi tai kuihtunut rusinaksi. Ennen olit komea poika, nyt olet pelkkää pehmeää läskilöllää tai yhtä kuivetyunutta ryppyä ruoyn vieressä. Ei siihen sen suurempaa syytä ole. Ärsyynnyt kun mummelit eli ikäisesi naiset lähestyvät sinua. Sitähän se teillä miehillä on ettei omantasoinen kelpaa. Ukkoröhkän pitää saada nuori tyttö. Quasimodo haluaa missin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemukseni miehenä on, että varattuna mies saa osakseen moninkertaisesti huomiota ja iskuyrityksiä kuin sinkkuna. Naisia kiinnostavat varatut miehet.

        Katsoppa wiki Mate choice copying. Se selittää miksi monien lajien naaraita kiinnostavat muiden naaraiden valitsemat urokset.


      • Anonyymi

        Eli haluat vain tietyn näköisen naisen? Luonteella, älykkyydellä, terveydentilalla ja kiinnostuksen kohteilla ei ole mitään väliä kunhan hän on sen ja sen näköinen? Mitä sinä tuon kurvittaren kanssa sitten tekisit? Olisiko teille muuta yhteistä toimintaa kuin seksi? Pelkän seksin varaan rakennettu suhde loppuu kyllä lyhyeen.

        En moralisoi enkä tuomitse. Jos löydät sen ns. kurvittaren ja kummallekin riittää että teillä on vain seksiä eikä mitään muuta yhteistä, niin silloinhan asia on hyvin..uutta vaikeaa luulisi olevan. Useimmat ihmiset, sekä miehet että naiset, haluavat kyllä että on jotain muutakin, että ainakin löytyy keskustelunaiheita, jos ei yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita olekaan.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa niitä pettäjä miehiä joten itse en jaksa yrittää löytää kumppania. Naiset ottaa pahimman pettäjän ja narsistin koska ne on niiiiin komeita. Just yhdeltä naiselta huijattiin 75000 euroa koska mies oli komea niin nainen luotti mieheen. Naiset uskoo että ne komeimmat miehet oon niitä joita voivat ainoastaan rakastaa.

      • Anonyymi

        Totta. Yksinään rehellinen mies ei ole parisuhteessa tai saa pimppaa :D Eli 98% maailman miesväestöstä on pettäjä-narsisteja, koska valtaosa miehistä kuitenkin saa naisia :D


    • Anonyymi

      En oikein osaa vastata tuohon mitään.
      Olen itse 31v mies ja en ole koskaan seurustellut eikä seurustelu ole minulle sellainen asia että sitä tavoittelisin.
      En keksi oikein mitään syytä edes sille miksi menisin parisuhteeseen, rahan ja seksin takiako?
      Olenko liian hyvä mies kun en tarvitse naista mihinkään?
      Jos naisilla olisi jotain kykyjä tai taitoja mitä itse en osaa tehdä niin varmasti olisin jo parisuhteessa.
      Ehkä nykyään aika on ajanut parisuhteiden ja perheiden ohi? Miksi osa ihmisistä haluaa mennä parisuhteeseen?
      Suomessa lähes 50% eli lähes puolet kotitalouksista on yhdenhengentalouksia ja Ruotsissa jo oli 50% eli ylipuolet kotitalouksista on yhdenhengentalouksia.

      • Anonyymi

        Yhden hengen talous ei kerro mitään siitä, onko tuo yksi asukas parisuhteessa toisen yksinään asuvan kanssa, tai vaikka parissa suhteessa vai ilman suhteita :D


      • Anonyymi

        Ajatteletko vain käytännön tasolta parisuhdetta ? Eikö esim. henkisyys ja itsensä kehittäminen sillä tasolla merkitse mitään sinulle ja mitä se toisi suhteeseen, jos olisi puoliso jonka kanssa siitä keskustella ja kehittyä siinä
        Vai oletko mielestäsi täydellinen ?
        Useimmat ihmiset kaipaavat hellyyttä ja kosketusta. En usko että niissä asioissa pääsee tilapäissuhteissa kovin tyydyttävälle tasolle pidemmän päälle
        Tietysti on kylmiäkin ihmisiä erinäisitä syistä


      • Anonyymi

        Naista tarvitaan aina. Pituus 120cm, suullinen hoito, voi itse pitää tuoppia siinä päänpäällä.
        Kokeile joskus!


    • Anonyymi

      Se on maailma oikeasti sellainen, että kymmenestä miehestä ja kymmenestä naisesta niin yksi mies (esim rock tähti) pyörittää yhdeksää naista ja ne loput yhdeksän miestä kilpailevat kaikki keskenään siitä yhdestä naisesta. Jolla on, mistä valita

      • Anonyymi

        Jaa kahdeksan kymmenestä miehestä ei siis saa naista? :D Ei ikinä ikinä ikinä koskaan! 80% maailman miesväestöstä on ikuisesti ilman pimppaa ja parisuhdetta :D Kyyyllä kyllä!


    • Anonyymi

      Lopeta nettideittailu!

    • Anonyymi

      Jotkut kirjoittamistasi asioista ovat kuin omasta suustani! Itse en edes uskaltaisi deittisivustoille. Ne vaikuttavat joltain karjan markkinapaikoilta. Pitää edustaa valioluokkaa ja osata mainostaa itseään. Silti astutushommat saattavat kiinnostaa toista osapuolta enemmän kuin yhteisen karsinan jakaminen.

      Elämme kurjia eristäviä korona-aikoja... Suosittelisin silti, että aikojen tästä tasaannuttua koetat miettiä jotain muuta tapaa kohdata miehiä. Tosin naisen kannalta harrastuksissakin on se huono puoli, että suurin osa vaikkapa työväenopistojen harrastusryhmäläisistä ovat naisia nekin.

      Laita ilmoitus, jossa etsit miestä opettamaan itsellesi riippuliitoa/metsästystä/auton huoltoa/pyörän korjausta tms? Saatat saada sen opettajan kaupan päälle. Kukaan mies ei viitsi nähdä niin paljon vaivaa, että pelkän panemisen toivossa aloittaisi mittavamman projektin naisen kanssa. Ja et ainakaan menetä mitään, ainakaan kasvojasi, jos jutusta ei tule mitään?

    • Anonyymi

      Pessimisti ei koskaan pety,itse olen joutunut usein pettymään kanssa ihmisiin joten näin miehenä voin sanoa että kannattaa yrittää jos ei sosiaalisen median kautta niin kenties oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      56-365 on parisuhde-luku, jonka ihminen voi muistaa ilman äläriä. Irl on eri juttu täysin.

    • Anonyymi

      Jäänyt paha mieli!

    • Anonyymi

      En minäkään haluasi treffailla 200 naista löytääkseni sen oikean!

    • Anonyymi

      Etsit elintä elimeesi ja sille maksaja... Muutoin ei mitään merkitystä jostain toisesta.
      Opettele elämään ainoaa elämääsi ilman vaatimuksia.

      • Anonyymi

        Psrhaat miehet on tietenki naimisissa ja lapsiakin jo...


    • Anonyymi

      Olen tullut siihen johtopäätöksen että monet naiset hakevat vain seksiseuraa eikä mitään vakavampaa ellei tulot ja asemma ole keskivertoa parempi .

      • Anonyymi

        Mut sit kuitenkin valitetaan ettei naiset halua seksiäkään?
        Eikö ne naiset vaan siis halua miesten kanssa seksiä tai parisuhteita?
        Vai haluaako ne vaan seksiä keskiverroilta miehiltä mutta parisuhteen rikkailta miehiltä?
        Miksi sitten keskiverto miehet valittelevat etteivät naiset anna pimppaa?


    • Saman huomannut kukaan ei osoita mitään elonmerkkiä.

    • Anonyymi

      Moni nouseekin nykyään puolustamaan. Toiset toista ja yhet ekaa. Digimaailma viekin monet, ikävä kyllä. Ps. ei "se" ikävä.

    • Jos parisuhteessa ei halua seksuaalista läheisyyttä pitää hakea impotenttia. Itselle tullut kohtaamistani naishenkilöistä seuraavaa: heillä pahoja terveydellisiä ongelmia joka fyysisiä tai mentaalisia. Tavallista suomalaista naista vaikea deittipalstoilta tavata venäläisiä onnenonkijoita tullut vastaan eivät edes asu Suomessa vaikka niin profiilissa väittävät.

    • Ihmettelen maksaako joku näille deittipalstoille ei ainakaan saa rahalle vastinetta.

    • Anonyymi

      Mielummin yksin kuin katselee paskiasta ympärillään joka ei halua sitoutua.

      • Suomen väestöstä on psykopaatteja n, 55 288. Narsistisia ja antisosiaalisia persoonallisuushäiriöisiä on 829 000 Helinä Häkkänen-Nyholmin mukaan. Ilmankos deittipalstalta ei normaaleja kovin helposti löydy.


    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että deittisivustoilta ei löydy ainuttakaan ns. tavallista, mukavaa, normaalia, tervejärkistä, keskustelutaitoinen, sosiaalista MIESTÄ

      Olen pari kertaa kokeillut deittisivustoa, nyt korona aikaan toisen kerran. Kun nyt ei ole tansseja, ei teatteria, ei konsertteja, ei festareita jne. MUTTA turhaan, sama turhauttava meininki. Ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä. En jaksa jauhaa paskaa päivästä toiseen peräkammari miesten iloksi. EI.
      Olisihan se loistavaa omistaa oma kulta ja suunnitella yhteistä joulua, ensi kesän lomaa ja muutenkin elää yhteistä arkea. Kesäisin golf kentällä päivät. Saahan sitä maalata mukavia ajatuksia, vaan se MIES on kateissa.

      • Anonyymi

        "Kesäisin golfkentällä päivät"
        No ei kyllä tuollaista tylsyyttä päivääkään (näin miehenä).


    • Anonyymi

      En tiedä kuinka pitkä suhde ap:lla oli ennen eroa. Mutta vähän mietityttää että olet laastarin tarpeessa (eikä ehkä ole vielä aika parisuhteelle) . Itse jouduin eroon 4vuotta sitten, 17v suhteesta. Ensimmäinen vuosi meni vähän samanlaisissa ajatuksissa kuin sinulla, lukuunottamatta että miehenä ajattelin että jos netti palveluihin menen niin tuskin useita treffejä tulee.

      Vasta vuoden jälkeen menin netti deitti palveluihin kun osasin nauttia omasta elämästä ja olin sinuit itseni kanssa. Miehenä enkä aktiivisena sellaisena pääsen kerran vuodessa treffailemaan ja synnyttämään jonkin tasoisen suhteen. Valitettavasti itselle sopivia ei vain tunnu löytyvän, joten itse joutunut pistää aina hommat poikki.

      Voisin melkein ap:lle ehdottaa että pistät vähäksi aikaa deittailut jäihin ja keskityt itseesi. Jos edeltävä suhde oli "pitkä". Myös saattaisin ehdottaa että naisena otat enemmän vastuuta millaisia miehiä lähestyt (ja todellakin sinä lähestyt), ja kiinnostut jottei turhanpäiväisillä treffeillä tarvitse juosta.

      Myös voin omalta osalta ehdottaa että sittenkun deitti palveluissa olet kannattaa unohtaa pinnalliset palvelut (vaikka nykyään kaikki ovatkin enemmän tai vähemmän sellaisia). Hyviä paikkoja on mun mielestä suomi24 treffit sekä okcupid.

      Ps. Ymmärrän hyvi että pikkupaikkakunta aiheuttaa haasteita..

    • Anonyymi

      Voitko tehdä tilin alaston suomen sivulle? Sieltä löytää hyviä ehdokkaita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmiset etsivät epäitoivoisesti kumppania kaikenmaailman tindereistä ja nettitreffeiltä kun eivät halua tunnustaa sitä tosiasiaa että parisuhteet syntyvät yökerhoissa ja baareissa viinan voimalla.

      Ilta toisensa jälkeen humalassa baareissa luuhaaminen ja krapula-aamuista kärsiminen ei välttämättä ole mitenkään mieltä ylentävää puuhaa, mutta se on vain sitä rankkaa työtä jota joutuu parisuhteen löytämisen eteen tekemään. Nettideittailija kuvittelee löytävänsä kumppanin ilman tätä työtä, mutta ei ole oikotietä onneen ja hän joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Siltä varalta että joku ei tiedä, niin tuo on trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä varalta että joku ei tiedä, niin tuo on trolli.

        "Ei sinua kukaan huolisikaan", sanoi minulle joku eräällä palstalla..hm.


    • Anonyymi

      Otan kysymyksesi ja viestisi vakavasti. Olen itse eronnut yli kuusi vuotta sitten. Olen mies, jolla kaikki asiat kunnossa elämässä. Olen päättänyt eron tultua, että ei treffejä, ei naisia (olen täysi hetero) ja siten myös ei riskiä saada niskaansa keksittyjä syytöksiä ja menettää rahojaan, mielenrauhaansa ja terveyttään. Tai tulla petetyksi. Tai joutua valtataisteluun naisen kanssa, joka haluaa polkea oman tahtonsa alle, ja jos et siihen suostu ja pidät oman puolesi niin on heti ero pystyssä. Tai jumalaton viikkoja kestävä riita. Hyvin hyvin monella miehellä on aivan sama kohtalo. Ja kokemukset.

      Teidän naisten pitäisi hävetä siitä mitä olette tehneet. Yhteiskunnalle, itsellenne ja miehille. Hävetkää.

      Entä milloin te naiset yhteistuumin liittyisitte hajottamaan feminismiä? Se on aiheuttanut suunnatonta inhimillistä ja yhteiskunnallista vahinkoa. Meille kaikille. Myös teille. Feminismin takia me miehet vältämme teitä naisia. Feminismi, tuo oiva viha-ideologia, jonka ansaan nainen astuu. Takuuvarmasti. Kaikenlaisia liikkeitä syntyy näiden asioiden takia, kuten MGTOW... ja monet vastaavat.

      Entä milloin korjaisitte laki-järjestelmän, joka sortaa ja alistaa miehiä? Milloin yhteistuumin nostaisitte nyrkkinne ylös ja sanotte yhdessä äänessä "EI FEMINISMIÄ!", "laki oikeudenmukaiseksi!", "me arvostamme miehiä!", "me emme ole pettureita emmekä alistajia!". Milloin sanoisitte yhdessä "me haluamme perheen, lapsia ja aviomiehen!", "me haluamme ydinperheen!" ? Milloin?

      Nimittäin ... jos te naiset ette yhteistuumin korjaa tätä yhteiskuntaa niin me tuhoudumme kaikki. Niin naiset kuin miehetkin. Meiltä menee siis aivan kaikki. Meillä miehillä ei ole valtaa tässä yhteiskunnassa.

      Kaiken kukkuraksi me miehet emme voi lisääntyä. Vain naiset voivat synnyttää. Nyt te olette päättäneet, että esiintyminen pornoelokuvissa on "kunniakkaampaa" kuin äitinä oleminen omille lapsille. Nyt te luulette, että oman kehon tatuointi rumilla läiskillä on hip ja cool. Sitä se ei todellakaan ole. Tatuoinnit ovat rumia ja terveydelle vaarallisia ja visuaalisesti haitallisia. Menee maku naiseen, jolla on tatuointeja. Nyt te luulette, että teidän pitää jakaa itsestänne alastonvideoilla, tehdä kotipornoa tai muuta moskaa netin täydeltä. Ei näin. Ei. Siis oikeasti. Ei näin. Miettikää, mihin olette meidät ajaneet.

      Sietää miettiä. Peiliin katsomisen aika. Teillä naisilla.

      Onko liian myöhäistä. Onko ?

      • Anonyymi

        Sinulle ainakin on liian myöhäistä. Tuolla misogyyniasenteella et saa ketään ikinä. Shovinistit eivät ole suosiossa. Häpeä itse. Opettele elämään yksin. Jätä naiset rauhaan.


      • Anonyymi

        Nyt oli vähän liian selvä trolli :D


      • Anonyymi

        Syy ei ole feminismissä, se on eri asia. Feminismi on syntynyt koska sitä tarvitaan. Se ei tarkoita miesten sortamista ja huonosti kohtelua. Jotkut naiset käyttäytyvät huonosti/ovat kypsymättömiä ihan niin kuin jotkut miehetkin. Vapailla naisilla on oikeus valita haluavatko aviomiehen, lapsia (sikäli kun näitä sitten saa), tatuointeja, pornoesiintyjäksi vai mitä. Niinhän sinullakin on. Jos tatuoidut naiset eivät viehätä niin töppöset toiseen suuntaan...


      • Anonyymi

        Kaikenlainen porno on TÄYSIN miehistä lähtöisin. Yksikään nainen ei rupea pornotähdeksi, elleivät miehet silmät pullistuen ja kuola valuen ole valmiita maksamaan heille siitä.

        Koska te miehet siis lopetatte tuon yhteiskunnan rappeuttamisen ja lakkaatte maksamasta pornosta sekä muista kuvottavuuksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ainakin on liian myöhäistä. Tuolla misogyyniasenteella et saa ketään ikinä. Shovinistit eivät ole suosiossa. Häpeä itse. Opettele elämään yksin. Jätä naiset rauhaan.

        No, no. Älähän nyt. Feminismi - sovinismi. Keskustelun arvoisia asioita. Feminismi on tänä päivänä mielestäni sortavaa, eriarvoistavaa tasa-arvoshoppailua. Eikö mielestäsi ole kiinnostava aihe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlainen porno on TÄYSIN miehistä lähtöisin. Yksikään nainen ei rupea pornotähdeksi, elleivät miehet silmät pullistuen ja kuola valuen ole valmiita maksamaan heille siitä.

        Koska te miehet siis lopetatte tuon yhteiskunnan rappeuttamisen ja lakkaatte maksamasta pornosta sekä muista kuvottavuuksista?

        Mutta ihmisen seksuaalisuus ja erotiikka on hyvä juttu. Eiks vain?


      • Anonyymi

        Liian myöhäiseltä näyttää. Suomalaisuus on katoava luonnonvara. "Toisessa polvessa heidän tulevaisuutensa leikataan pois."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlainen porno on TÄYSIN miehistä lähtöisin. Yksikään nainen ei rupea pornotähdeksi, elleivät miehet silmät pullistuen ja kuola valuen ole valmiita maksamaan heille siitä.

        Koska te miehet siis lopetatte tuon yhteiskunnan rappeuttamisen ja lakkaatte maksamasta pornosta sekä muista kuvottavuuksista?

        Niin , eihän aborttikaan olisi sellainen kuohuttava aihe, elleivät miehet(kin) osaltaan käyttäytyisi vastuuttomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ainakin on liian myöhäistä. Tuolla misogyyniasenteella et saa ketään ikinä. Shovinistit eivät ole suosiossa. Häpeä itse. Opettele elämään yksin. Jätä naiset rauhaan.

        Lähi-idästä kotoisin oleva sovinisti diktatuuri naamioitu uskonnoksi, on nopeiten kasvava kulttuuri koko Euroopassa. Sovinistit tuntuu olevan ennemminkin kovimmassa kasvussa oleva väestö.

        Naapuri Ruotsissa ovat jo 11% väestöstä, vaikka 20v takaperin heitä oli alle 0,5% väestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlainen porno on TÄYSIN miehistä lähtöisin. Yksikään nainen ei rupea pornotähdeksi, elleivät miehet silmät pullistuen ja kuola valuen ole valmiita maksamaan heille siitä.

        Koska te miehet siis lopetatte tuon yhteiskunnan rappeuttamisen ja lakkaatte maksamasta pornosta sekä muista kuvottavuuksista?

        Itseasiassa naiset ovat tuon kierteen aloittaneet, tarjoamalla itseään vaihto kaupassa ruokaan(lihaan) ja nahkaan jo keräilijä metsästäjä ajoista lähtien, koska eivät pystyneet mitään muuta siitä tarjoamaan vaihdossa. Maailman vanhin ammatti jota naiset ovat käyttäneet hyväkseen.

        Nykypäivänä tienaavat tosin enemmän samasta kameran edessä, kuin pelkästään muutaman päivän ruuan tai eläimen nahkaa vaatteiksi.

        Yksi sanonta myös menee "Nainen lopeta kultakaivoksen päällä istuminen, ja laita se töihin."


    • Anonyymi

      ihmiset on vain peilejä. Mitä omassa alitajunnassa istuu sitä muissakin näkee. Aloitetaan vaikka itsestään

    • Anonyymi

      Niin se kai on että omanlaistaan luotettavaa ja pidemmästä suhteesta kiinnostunutta on melko mahdoton viisikymppisenä naisena löytää..Olen vähän pyöreähkö yläosasta mutta täällä haki kyllä kerrankin niinpä sitten kurvikasta naista joku ketjun alkupään kirjoittajista..turha kuitenkaan innostua siitä hänen sanomastaan kun se ei kuitenkaan tarkoita pyöreää tai tavallisen siis vähäisen ylipainoista naista, vaan tietenkin hakee kapea uumaista mallinaista vaikka joku voisi ajatella että tuo kurvikas tarkoittaisi juuri tavallista ihmistä..Että sellaista se on että ihmisten toiveet ja arvot ja odotukset toisesta vastakkaisesta ihmisestä eivät vaan kohtaa .Ja huvittavaa että täällä kirjoitti vielä mies että naisella ei saisi olla sairauksia että tulee vielä natsisuuntaisia toiveita täydestä terveydestäkin että ilmeisesti miehellä saa olla sairauksia mutta ei ilm naisella saa olla?, siinä saattaa olla sekin seikka että mies ei vaan ole esim käynyt lääkärillä juurikaan ja sairaudet siksi piilevänä ovat hänellä mutta nainenpa on käynyt lääkärillä tiutkituttamassa sairaudet esille!! esim kansansairaudet että eihän tuossakaan ole silloin mitään järkeä toiveena kun tilanne ei kerro toisen puolelta totuutta esim..!! .Että monia asioita on estämässä ihmisten kiinnostusta toista sukupuolta kohtaan ja moni asia vääristää kohtaamistilanteiden edes oikeasti oikean suhteen löytymistä.Että olemassa olevat suhteet taitaa perustua vain lähinnä eniten ulkonäkö seikoille ja siksi ovat hyvin nopeasti vaihtuvissa kantimissa,että eivät jaksa pienenkään yhteen puhaltamista vaativan tilanteen tullessa pysyä koossa kuitenkaan..En tiedä jaksaisinko repiä itseäni sellaisessakaan suhteessa kun toinen pitää tai ehkä molemmatkin toista vaan jonain nöyttelyesineenä että näinpä komean sain merestä..ylös. Katsokaapa!.Voi hyvänen aika sentään..kaikkineen pinnallisuuksineen niin toinen ihminen voi olla aika riippakin sitten kun ei ole oikeita tunteita olemassa, vaan jotain omistus ja määräily tunteita toista kohtaan..Nykyään taitaa parisuhteet olla enemmänkin pelottavia kuin turvallisia ja lämpimiä..

      • Anonyymi

        Ei millään pahalla asiaasi kohtaan, mutta eikö Sinullekin opetettu koulussa kappalejaon merkitys?
        Tuollainen yhteen pötköön kirjoittaminen on tosi raskasta nieltävää silmillekin.
        Jäsentäminen parantaa asian ymmärettävyyttäkin selvästi. :)


    • Anonyymi

      Jaa... minulla (mies) on vain positiivisia kokemuksia nettideittailusta. Itsekin pari vuotta sitten tuli ero, ja laitoin ilmoituksen deittisivustolle ja vastauksia alkoi tulvimaan.

      Kaikki riippuu siitä että minkälaisen ilmoituksen sinne nettiin laittaa ja kuinka paljon siihen tekstiin jaksaa panostaa kuviin.

      Monilla naisilla on vaan 2-5 riviä tekstiä, joihin en sitten reagoinut mitenkään kun on selvää että vastapuoli ei tiedä mitä haluaa eikä ole tosissaan.

      Sitten vain sovitaan tapaaminen johonkin kahvilaan ja katsotaan että kohtaako kemiat.

    • Anonyymi

      Minä olen deittaillut lukuisia ja naiset ei sano ees rumaksi. Silti olen pettynyt ja turhautunut kun en saa naista. Mikä naisia vaivaa. En ole täydellinen komistus,mut käyn töissä ja elän normi elämää.. ykspuolista paskaa kokoajan ja naista ei saa

      • Anonyymi

        Nyt riittää naiset ku en kelpaa ees tavis naiselle. Vituttaa niin. Käyn töissä ja on hyvä palkka. Ilmeisesti naiset haluu komeen miehen tai alkoholistin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää naiset ku en kelpaa ees tavis naiselle. Vituttaa niin. Käyn töissä ja on hyvä palkka. Ilmeisesti naiset haluu komeen miehen tai alkoholistin

        Kun juot viinaa niin naiset tietää että osaat pitää hauskaa. Monta naista olen viinalla kaatanut. T. Viinamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juot viinaa niin naiset tietää että osaat pitää hauskaa. Monta naista olen viinalla kaatanut. T. Viinamies.

        En halua juoda.. ei kiinnosta alkoholi. Pilaa monta asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juot viinaa niin naiset tietää että osaat pitää hauskaa. Monta naista olen viinalla kaatanut. T. Viinamies.

        Muttako ei noita naisia kiinnosta mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttako ei noita naisia kiinnosta mikään.

        16v naimisissa...eron jälkeen joka muuten oli sopuisa. koitin täällä treffailla,muutamilla kävinkin,baaristakin nappasin...mutta jotenkin tuntuu että naiset tukeutuu netistä lukemaan tietoon liikaa ..sori vaan. mennään virran mukana? ei uskalleta heittäytyä? mua nyt vaan ei enää näin viiskymppisenä jaksa kiinnostaa tusinatavara...ainakin pohjanmaalla näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttako ei noita naisia kiinnosta mikään.

        Joo pitää olla hauska ja juoda ja juhlii.
        Muttabparisuhtessa ei. e n ä ä saa sjuoda eikä sitten myöhemmin saa mitätään muutakaanmukava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää naiset ku en kelpaa ees tavis naiselle. Vituttaa niin. Käyn töissä ja on hyvä palkka. Ilmeisesti naiset haluu komeen miehen tai alkoholistin

        Jep jep.
        Tekstistäsi päätellen sinä et ole komea mies. Silti sinun mielestäsi pitäisi saada tavista kauniimpi nainen. Sen oletuksen näkee tuosta lauseesta: ”..en kelpaa ees tavis naiselle”. Tuo sana ”ees” kertoo selvästi, että tavisnaiset ovat sitä alinta kastia, joka juuri ja itsellesi kelpaisi, mutta mielummin naisesi kuuluisi olla kaunokainen, vaikka itse et ole komea.


      • Anonyymi

        Kirjoita profiiliin että olet tavallinen suoraselkäinen suomalainen mies joka käy töissä eikä ole mikään seikkailija vaan elää ihan tavallista elämää, niin saat ehkä osuvampia yhteydenottoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttako ei noita naisia kiinnosta mikään.

        Olet oikeassa. Ei meitä naisia kiinnosta mikään. Miehen pitää olla täydellinen jotta Kiinnostu me: rikas, komea, hyvässä asemassa, hauska, humoristinen, tohtoritutkinnon suorittanut, kiltti, hellä, älykäs, keskustelutaitoinen ja palvoa meitä. Mutta oikeastaan ei meitä sellainenkaan mies kiinnosta. Olemme rumia ja ylimielisiä ja meillä kaikilla on yliopisto-opintoja. Varsinkaan sellaiset miehet eivät kelpaa jotka ovat kivan pitkiä eivätkä ole rumia ja jotka kalastavat ahvenia. Ei meille toisaalta kukaan muukaan kelpaa emmekö me mistään kiinnostu. Emme välitä eikä meitä huvita. Olemme ihan kamalia.

        Voisin kertoa tästä enemmänkin, mutta pitää ehtiä yliopistoon luennolle. Siellä naisprofessori pitää luentosarjaa aiheesta "Pitkien miesten turhat odotukset ja miksi nainen on onnellisempi ilman miestä". Yliopistossa on kivaa. Miesten kanssa ei ole kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ei meitä naisia kiinnosta mikään. Miehen pitää olla täydellinen jotta Kiinnostu me: rikas, komea, hyvässä asemassa, hauska, humoristinen, tohtoritutkinnon suorittanut, kiltti, hellä, älykäs, keskustelutaitoinen ja palvoa meitä. Mutta oikeastaan ei meitä sellainenkaan mies kiinnosta. Olemme rumia ja ylimielisiä ja meillä kaikilla on yliopisto-opintoja. Varsinkaan sellaiset miehet eivät kelpaa jotka ovat kivan pitkiä eivätkä ole rumia ja jotka kalastavat ahvenia. Ei meille toisaalta kukaan muukaan kelpaa emmekö me mistään kiinnostu. Emme välitä eikä meitä huvita. Olemme ihan kamalia.

        Voisin kertoa tästä enemmänkin, mutta pitää ehtiä yliopistoon luennolle. Siellä naisprofessori pitää luentosarjaa aiheesta "Pitkien miesten turhat odotukset ja miksi nainen on onnellisempi ilman miestä". Yliopistossa on kivaa. Miesten kanssa ei ole kivaa.

        Sitä se tinder ja tempparien kaltainen media teettää. Oletetaan että vaihtamalla paranee eikä osata tyytyä hyvään, etsitään vain jotain parempaa/enemmän/täydellistä eikä sille linjalle lähdettyä jää kuin vanhenemaan yksin.

        Kohtalo/jumala tuo sielun kumppanit yhteen nuoressa iässä mutta sitä ei vain haluta hyväksyä. Merkkejä hänestä annetaan myös monin eri tavoin. Monesti se on toisen osapuolen kiinnostus toista kohtaan joka ei lopu vuosiin.

        Jos mieleesi tulee joku tietty henkilö tietyistä asioista, esim. ulkonäkö, elokuvat, sarjat, musiikki niin ne saattavat olla merkkejä sielun kumppanista. Sekä häneen törmääminen eri paikoissa vuosien varrella. Näitä merkkejä ei vain moni näe hyväksyä, ja luopuu elämänsä rakkaudesta mitättömin perustein.

        Tosi rakkaus ei lopu koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se tinder ja tempparien kaltainen media teettää. Oletetaan että vaihtamalla paranee eikä osata tyytyä hyvään, etsitään vain jotain parempaa/enemmän/täydellistä eikä sille linjalle lähdettyä jää kuin vanhenemaan yksin.

        Kohtalo/jumala tuo sielun kumppanit yhteen nuoressa iässä mutta sitä ei vain haluta hyväksyä. Merkkejä hänestä annetaan myös monin eri tavoin. Monesti se on toisen osapuolen kiinnostus toista kohtaan joka ei lopu vuosiin.

        Jos mieleesi tulee joku tietty henkilö tietyistä asioista, esim. ulkonäkö, elokuvat, sarjat, musiikki niin ne saattavat olla merkkejä sielun kumppanista. Sekä häneen törmääminen eri paikoissa vuosien varrella. Näitä merkkejä ei vain moni näe hyväksyä, ja luopuu elämänsä rakkaudesta mitättömin perustein.

        Tosi rakkaus ei lopu koskaan

        Juu kyllä kaikkien kannattaa tyytyä ensimmäiseen mikä eteen kävelee.

        Vaikka olisi itse sporttinen niin lyö hynttyyt yhteen ylipainoisen sohvaperunan kanssa, ettei vaan jäädä yksin.

        Vaikka toinen haluaisi lapsia ja itse ei niin kyllä se on vaan toisen tyydyttävä ratkaisuun, kun ei saa etsiä sopivampaa kumppania.

        Se on sitä tosirakkautta, se tyytyminen ihan mihin tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ei meitä naisia kiinnosta mikään. Miehen pitää olla täydellinen jotta Kiinnostu me: rikas, komea, hyvässä asemassa, hauska, humoristinen, tohtoritutkinnon suorittanut, kiltti, hellä, älykäs, keskustelutaitoinen ja palvoa meitä. Mutta oikeastaan ei meitä sellainenkaan mies kiinnosta. Olemme rumia ja ylimielisiä ja meillä kaikilla on yliopisto-opintoja. Varsinkaan sellaiset miehet eivät kelpaa jotka ovat kivan pitkiä eivätkä ole rumia ja jotka kalastavat ahvenia. Ei meille toisaalta kukaan muukaan kelpaa emmekö me mistään kiinnostu. Emme välitä eikä meitä huvita. Olemme ihan kamalia.

        Voisin kertoa tästä enemmänkin, mutta pitää ehtiä yliopistoon luennolle. Siellä naisprofessori pitää luentosarjaa aiheesta "Pitkien miesten turhat odotukset ja miksi nainen on onnellisempi ilman miestä". Yliopistossa on kivaa. Miesten kanssa ei ole kivaa.

        En kestä, putosin sohvalta. Voiko nauruun kuolla? Haluan sille luennolle.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta seura. Pärjään erinomaisesti yksin.

    • Anonyymi

      Olen kokeillut eri treffisovelluksia. Tinderissä jos mies on noin 70-vuotias softa olettaa automaattisesti, että naisehdokkaiden ikäraja olisi 56. Ylemmäksi sitä ei saa.
      e-kontaktissa ei näytä olevan todellisia ihmisiä, siis paljon profiileja kyllä on mutta vastauksia ei saa. MyDatessa mies saa heti viestejä keski-ikäisiltä naisilta, mutta ilmeisesti rahallista korvausta mielessä. Tinderissä en muuten koskaan löytänyt naista, joka olisi parisuhteessa. Kaikki vaan sinkkuja, leskejä ja eronneita. Jos ei-vapaa mies antaa ymmärtää olevansa parisuhteessa, naiset antavat automaattisesti pakin. Mutta jos onnistuu huijaamalla järjestämään treffi, nainen saattaa suostua myös seurustelukaveriksi. Pari kertaa on käynyt niin.

    • Anonyymi

      Tiedän miltä susta tuntuu. Olin ns. sarjatreffaaja usean vuoden ajan. Se on raskasta. Mut sit kuitenin tapasin sen tärkeän ja tässä kuussa tulee 8 vuotta porukassa. Tsemppiä ja jaksamista, ja ootko varma, ettei sun rima oo liian korkealla? Yllättävän moni nääs ei näe itseään muiden silmin vaan sen mitä haluaisi olla. Eli jos et Angelina Jolie niin tusin saat Brad Pittiä, tarkoitan.

    • Anonyymi

      Aika kovaa pitää kolahtaa jotta innostuisi nopeasti sitomaan itseään kiinni toiseen ihmiseen. Ajat ovat muuttuneet. En usko, että ihmiset etsivät vain panoseuraa. Enemmän luulen kyseen olevan vain siitä että asioihin panostetaan eri tavalla kuin ennen. Oma hyvinvointi on noussut tärkeämmäksi kuin parisuhteen väkisin ylläpito. Mikä on minusta täysin ok.

      Jos ei kolahda kovaa niin miksi pistää itseään löysään hirteen roikkumaan? Nauttii mieluummin elämästä ja sen hetkisestä seurasta. Ottaa rennosti ja lakkaa pakonomaisesti vatvomasta sitä mantraa missä on pakko sitoa itsensä kiinni niin pian kuin mahdollista.

      Jos sieltä joku osuu kovempaa niin siihen voi sitten jumittua. Sitä ei löydä pakolla.

      "We live in a world where people are ready to settle for anything just so that they can say that they have something."

    • Anonyymi

      Ihmisen kasvokkainen ja luonnollisen oloinen kanssakäyminen on nyt minimissään. Tai se oli sitä jo ennen koronaakin. Nuorempi sukupolvi on kasvanut digiaalisen viestimisen aikakautena ja eivät tapaa bileitä ja oppilaitoksia lukuun ottamatta kasvokkain. Sama etenee nyt vanhempiin ikäluokkiin.

      Somessa on helppo temmeltää ja päteä. Siellä voi luoda valheellisen ja itsekehuisen kuvan itsestään, kuvan joka ei ole aito. Tuntuu, että someaktiivit ovat myös empatiakyvyttömiä ja täynnä "yksilöllisyyttä", ja yhteisöllisyys on menneisyyttä.

      Nykyihmisille ei riitä "tavallinen", pitää olla rikas, komea, menestyvä ja äärimmäisen aktiivinen 24/7. Ole mieluummin yksin jos et kasvokkain ketään tapaa, älä sorru enää deittailuun! Ja turha muuttaa tämän takia isolle paikkakunnalle, ahdistut vaan lisää ja entistä pinnallisempaa meno.

      • Anonyymi

        Sama se vaikka olisit kiiltokuva poika, tienaisit töistä hyvin, pitäisit tyttöystävää kuin kukkaa kämmenellä ja jaksat pedissä tuntikausia.

        Ei nykymaailmassa naisille riitä mikään, vaihtoon menee jos joku vähänkään parempi osoittaa kiinnostusta, tähän tinderin kaltaiset pinnalliset palvelut päivä päivältä johtaa.

        Länsimaat tulee Japanin trendien perässä 10-20v viiveellä, ja siellä on syntyvyys ollut negatiivista 2015 vuodesta lähtien ja laskee jatkuvasti. Tinderin kaltaiset palvelut sekä uran kehittäminen vievät perheiden muodostumisesta pohjaa, tai vähentävät intoa sellaisen perustamiselle.

        Nykypäivänä ei haluta sitoutua, kertakäyttö kulttuurista on tullut tapa elää monelle jota mainostetaan kaikkialla tinder parhaimpana esimerkkinä. Joka vuosi perheestä haaveilee yhä pienempi joukko nuoria, ja perheen muodostamista sekä pitkiä suhteita vältellään. 50v kestävät liitot vähenevät jatkuvasti, koska eroamista ja vaihtamista tyrkytetään tinderin sekä temppareiden kaltaisten medioiden avulla päivittäin, ja netti on täynnä p*rnoa. Suhteet ovat vaikeita, ja tosi rakkaus katoavaa. Jos teitä joku oikeasti rakastaa, pitäkää heistä kiinni ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se vaikka olisit kiiltokuva poika, tienaisit töistä hyvin, pitäisit tyttöystävää kuin kukkaa kämmenellä ja jaksat pedissä tuntikausia.

        Ei nykymaailmassa naisille riitä mikään, vaihtoon menee jos joku vähänkään parempi osoittaa kiinnostusta, tähän tinderin kaltaiset pinnalliset palvelut päivä päivältä johtaa.

        Länsimaat tulee Japanin trendien perässä 10-20v viiveellä, ja siellä on syntyvyys ollut negatiivista 2015 vuodesta lähtien ja laskee jatkuvasti. Tinderin kaltaiset palvelut sekä uran kehittäminen vievät perheiden muodostumisesta pohjaa, tai vähentävät intoa sellaisen perustamiselle.

        Nykypäivänä ei haluta sitoutua, kertakäyttö kulttuurista on tullut tapa elää monelle jota mainostetaan kaikkialla tinder parhaimpana esimerkkinä. Joka vuosi perheestä haaveilee yhä pienempi joukko nuoria, ja perheen muodostamista sekä pitkiä suhteita vältellään. 50v kestävät liitot vähenevät jatkuvasti, koska eroamista ja vaihtamista tyrkytetään tinderin sekä temppareiden kaltaisten medioiden avulla päivittäin, ja netti on täynnä p*rnoa. Suhteet ovat vaikeita, ja tosi rakkaus katoavaa. Jos teitä joku oikeasti rakastaa, pitäkää heistä kiinni ❤️

        Jos sinusta tuntuu että olet Kiltti ja Kunnollinen mies jolta naiset karkaa ympäriltä, voisi olla aika katsoa kunnolla peiliin ja pohtia mikä itsessäsi on vialla <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinusta tuntuu että olet Kiltti ja Kunnollinen mies jolta naiset karkaa ympäriltä, voisi olla aika katsoa kunnolla peiliin ja pohtia mikä itsessäsi on vialla <3

        Tätä olen kumppaneilta kysynyt, selkeää vastausta ei
        yleensä saa. Pinnallisin nainen sanoi kerran "säki oot tommonen laiha!" ja katsoi kuin halpaa makkaraa, vaikka väitti rakastavansa yli kaiken.

        Treenasin tuolloin 5krt/vk ja olin elämäni kunnossa. Jospa olisi nähnyt minut 10v aikaisemmin kun olin puolet laihempi ilman lihasta ennen treenaamista, niin olisi varmaan jäänyt suhde kokonaan kokematta.

        Taisi naisella olla paha narsismi ja skitsofrenia. Neurologisiin häiriöihin viittasi myös asioiden unohtaminen ja lupausten täyttämättä jättäminen. Puhui myös kuinka haluaa perustaa perheen ja muuttaa yhteen asumaan juuri ennen kuin jätti kuin nallin kalliolle ilman mitään selityksiä, se oli varmistus narsismista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä olen kumppaneilta kysynyt, selkeää vastausta ei
        yleensä saa. Pinnallisin nainen sanoi kerran "säki oot tommonen laiha!" ja katsoi kuin halpaa makkaraa, vaikka väitti rakastavansa yli kaiken.

        Treenasin tuolloin 5krt/vk ja olin elämäni kunnossa. Jospa olisi nähnyt minut 10v aikaisemmin kun olin puolet laihempi ilman lihasta ennen treenaamista, niin olisi varmaan jäänyt suhde kokonaan kokematta.

        Taisi naisella olla paha narsismi ja skitsofrenia. Neurologisiin häiriöihin viittasi myös asioiden unohtaminen ja lupausten täyttämättä jättäminen. Puhui myös kuinka haluaa perustaa perheen ja muuttaa yhteen asumaan juuri ennen kuin jätti kuin nallin kalliolle ilman mitään selityksiä, se oli varmistus narsismista.

        Noh kuulostaa siltä että exäsi ei vaan halunnut perhettä ja kotia Sinun kanssasi. Se ei muuten ole mikään todiste narsismista.

        Jotkut tykkää laihoista, jotkut lihavista. Meitä on moneen junaan. Unohtelu, nais-/miesmaku tai lupauksien rikkominen ei ole narsismia eikä skitsofreniaa.

        Vaikutat olevan kiinnostunut neurologisista häiriöistä, kannattaa tutustua vähän tarkemmin niihin ennen kuin tekee toisista mutulla diagnooseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kuulostaa siltä että exäsi ei vaan halunnut perhettä ja kotia Sinun kanssasi. Se ei muuten ole mikään todiste narsismista.

        Jotkut tykkää laihoista, jotkut lihavista. Meitä on moneen junaan. Unohtelu, nais-/miesmaku tai lupauksien rikkominen ei ole narsismia eikä skitsofreniaa.

        Vaikutat olevan kiinnostunut neurologisista häiriöistä, kannattaa tutustua vähän tarkemmin niihin ennen kuin tekee toisista mutulla diagnooseja.

        Kertoi melko selkeästi että haluaa vähintään 2 lasta, nimiä käytiin läpi, puhui myös että haluaa muuttaa yhteen asumaan joko opintojen aikana tai opiskelujen jälkeen. Väitti myös rakastavansa enemmän kuin mitään muuta ja kaikki vaikutti ihan satumaiselta missä olin täysillä mukana ja onnen kukkuloilla.

        Seuraavan kerran kun näimme, tulikin vain jättämään ovet paukkuen ilman mitään selitystä mikä oli muuttunut, ja pirstaloi sydämeni totaalisesti.

        Asioiden unohtaminen on ensimmäinen viittaus neurologisista häiriöistä, niitä tuki myös tärinä kohtaukset joita hän sai kaksi kertaa vahvemmin ja useammin lievästi. Ne hän laittoi usein minun syyksi, luuli että olin laittanut hänen juomaan tai ruokaan jotain, ja saattoi olla pidempään vihainen sen takia minua kohtaan.

        Nuo asiat mietitytti monesti silloin, ja asioista luettuani myöhemmin, neurologiset häiriöt saattoivat hyvinkin olla syynä. En tiedä onko hän käynyt tutkimuksissa, toivottavasti. Jos ei ja oireet ovat jatkuneet, hän ei välttämättä edes tiedosta ongelmiaan, ja syyttää niistä aina muita, niinkuin narsistilla on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kuulostaa siltä että exäsi ei vaan halunnut perhettä ja kotia Sinun kanssasi. Se ei muuten ole mikään todiste narsismista.

        Jotkut tykkää laihoista, jotkut lihavista. Meitä on moneen junaan. Unohtelu, nais-/miesmaku tai lupauksien rikkominen ei ole narsismia eikä skitsofreniaa.

        Vaikutat olevan kiinnostunut neurologisista häiriöistä, kannattaa tutustua vähän tarkemmin niihin ennen kuin tekee toisista mutulla diagnooseja.

        Jos mies on painoindeksin mukaan ihanne painoinen sekä atleettinen, se on monen naisen mielestä "liian laiha". Täytyy olla vähintään 10kg ylipainoinen ja sen täytyy olla mieluiten lihasta jotta naiset ei näkisi vartaloa "kukka keppinä/lihavana".

        Nainen jos on yli 10kg ylipainoinen indeksin mukaan, se nähdään lihavuutena, treenattu lihaksikas taas liian miehekäs monen mielestä. Ihanne painoinen nainen taas on useimpien miesten mielestä se viehättävin vartalo. Naisten kohdalla tuo termi pitää jopa paikkansa, mutta miesten kohdalla ihanne indeksiin osuva on naisten silmissä ihan liian laiha.

        Tietty pituus vaikuttaa indeksissä paljon, mutta valitettavasti näin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies on painoindeksin mukaan ihanne painoinen sekä atleettinen, se on monen naisen mielestä "liian laiha". Täytyy olla vähintään 10kg ylipainoinen ja sen täytyy olla mieluiten lihasta jotta naiset ei näkisi vartaloa "kukka keppinä/lihavana".

        Nainen jos on yli 10kg ylipainoinen indeksin mukaan, se nähdään lihavuutena, treenattu lihaksikas taas liian miehekäs monen mielestä. Ihanne painoinen nainen taas on useimpien miesten mielestä se viehättävin vartalo. Naisten kohdalla tuo termi pitää jopa paikkansa, mutta miesten kohdalla ihanne indeksiin osuva on naisten silmissä ihan liian laiha.

        Tietty pituus vaikuttaa indeksissä paljon, mutta valitettavasti näin se vain on.

        Ja pohjaat tämän faktatietosi "monen naisen mielipiteistä" varmaan iltapäivälehtien lööpeissä paistattelevien julkkistyrkkyjen ihannemies-listoihin?

        Voi tulla yllätyksenä mutta useimmat normaalit naiset preferoivat ihan niitä normaaleja miehiä. Tositv-tähtösten miesmaku näyttäisi poikkeavan varsin radikaalisti tavallisten naisten toivomuksista kumppanin ulkonäön suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pohjaat tämän faktatietosi "monen naisen mielipiteistä" varmaan iltapäivälehtien lööpeissä paistattelevien julkkistyrkkyjen ihannemies-listoihin?

        Voi tulla yllätyksenä mutta useimmat normaalit naiset preferoivat ihan niitä normaaleja miehiä. Tositv-tähtösten miesmaku näyttäisi poikkeavan varsin radikaalisti tavallisten naisten toivomuksista kumppanin ulkonäön suhteen.

        Ikävä fakta on se että paino indexin mukaan ihanne painoinen mies ei ole useimman naisen mielestä se ihanteellinen/seksikkäin/halutuin se on ihan liian laiha. Ainoastaan enemmän tai vähemmän lihaksikas, ylipainoinen sali make täyttää sen vaatimuksen,

        Naisten vartalon suhteen ihanne paino taas on nimensä mukainen myös miesten silmissä, alipainoa naisilla ei nähdä läheskään niin negatiivisena kuin miehillä naisten silmissä.

        Pätee enemmistöön, niin median kuin kokemusten suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä fakta on se että paino indexin mukaan ihanne painoinen mies ei ole useimman naisen mielestä se ihanteellinen/seksikkäin/halutuin se on ihan liian laiha. Ainoastaan enemmän tai vähemmän lihaksikas, ylipainoinen sali make täyttää sen vaatimuksen,

        Naisten vartalon suhteen ihanne paino taas on nimensä mukainen myös miesten silmissä, alipainoa naisilla ei nähdä läheskään niin negatiivisena kuin miehillä naisten silmissä.

        Pätee enemmistöön, niin median kuin kokemusten suhteen.

        Tuo harhainen aate on vain oma mielipiteesi, eikä suinkaan mikään fakta. Kyllä enemmistöä naisista viehättää normaalipainoinen mies eikä mitkään punkerot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo harhainen aate on vain oma mielipiteesi, eikä suinkaan mikään fakta. Kyllä enemmistöä naisista viehättää normaalipainoinen mies eikä mitkään punkerot.

        Oma indeksi on nyt 2kg alle ihanne painon ylärajan yli kaksi vuosikymmentä vaihdellen -5kg, eli ajoittain ollut indeksin mukaan jopa muutaman kilon yli painoa. Suurin osa naisista joilta negatiivista palautetta saanut on väittänyt liian laihaksi, tai kehottanut käymään salilla. Treenaan 3-5krt/vk ja olen tyytyväinen kehooni sekä fyysiseen kestävyyteen. Enemmän lihasta tarkottaisi vähemmän kestävyyttä ja enemmän ravintoa sen ylläpitämiseen.

        Naiset kyllä erittäin selvästi sen ilmaissut että olen heille liian laiha, vaikkakin urheilullinen. Lähes poikkeuksetta jokainen on vaihtanut kirjaimellisesti isompaan ja indeksin mukaan selvästi yli painoiseen sali on koti tyyppeihin. Sukulaisilta ja nais tuttavilta kysynyt myös mikä tekisi minusta ulkoisesti kiinostavamman. Rehelliset ovat selkeästi sanoneet: "Paksummat käsivarret." tai "leveämmät hartiat", etenkin osa perheen naisväestä sen myönsi puoli väkisin, sekä osa työporukan rennoista vanhemmista rouvista.

        Niinkuin mainitsit, että enemmistöä ei punkerot kiinnosta, pitää todellakin paikkansa. Mutta enemmistölle ei se "ihannevartalo" todellakaan ole ihanne painon rajoissa. Normaali painoinen saattaa viehättää. Jos taas vaihtoehtona on se hieman leveämmät hartiat ja käsivarret omaava identtinen kaksonen, niin jälkimmäinen on enemmän viehättävä vaikka olisi ylipainoinen koska on enemmän lihasta.

        Normaali paino miehillä, ei ole naisten silmissä se viehättävin vartalo jos valinnan varaa on. Sitä tässä yritetty selkeyttää.

        Ei tietenkään päde epätoivoisiin naisiin, koska se treenattu normaali painoinen indeksi ihanne on jäänyt täysin kokematta oman yli tai alipainon takia, joille vähänkin treenaava kelpaisi jos vain saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma indeksi on nyt 2kg alle ihanne painon ylärajan yli kaksi vuosikymmentä vaihdellen -5kg, eli ajoittain ollut indeksin mukaan jopa muutaman kilon yli painoa. Suurin osa naisista joilta negatiivista palautetta saanut on väittänyt liian laihaksi, tai kehottanut käymään salilla. Treenaan 3-5krt/vk ja olen tyytyväinen kehooni sekä fyysiseen kestävyyteen. Enemmän lihasta tarkottaisi vähemmän kestävyyttä ja enemmän ravintoa sen ylläpitämiseen.

        Naiset kyllä erittäin selvästi sen ilmaissut että olen heille liian laiha, vaikkakin urheilullinen. Lähes poikkeuksetta jokainen on vaihtanut kirjaimellisesti isompaan ja indeksin mukaan selvästi yli painoiseen sali on koti tyyppeihin. Sukulaisilta ja nais tuttavilta kysynyt myös mikä tekisi minusta ulkoisesti kiinostavamman. Rehelliset ovat selkeästi sanoneet: "Paksummat käsivarret." tai "leveämmät hartiat", etenkin osa perheen naisväestä sen myönsi puoli väkisin, sekä osa työporukan rennoista vanhemmista rouvista.

        Niinkuin mainitsit, että enemmistöä ei punkerot kiinnosta, pitää todellakin paikkansa. Mutta enemmistölle ei se "ihannevartalo" todellakaan ole ihanne painon rajoissa. Normaali painoinen saattaa viehättää. Jos taas vaihtoehtona on se hieman leveämmät hartiat ja käsivarret omaava identtinen kaksonen, niin jälkimmäinen on enemmän viehättävä vaikka olisi ylipainoinen koska on enemmän lihasta.

        Normaali paino miehillä, ei ole naisten silmissä se viehättävin vartalo jos valinnan varaa on. Sitä tässä yritetty selkeyttää.

        Ei tietenkään päde epätoivoisiin naisiin, koska se treenattu normaali painoinen indeksi ihanne on jäänyt täysin kokematta oman yli tai alipainon takia, joille vähänkin treenaava kelpaisi jos vain saisi.

        Enemmistölle naisista se normaalipainoinen mies todellakin on se ihannevartalo. Normaalipaino miehillä on naisten silmissä se viehättävin vartalo. Sitä tässä yritetään sulle selkeyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistölle naisista se normaalipainoinen mies todellakin on se ihannevartalo. Normaalipaino miehillä on naisten silmissä se viehättävin vartalo. Sitä tässä yritetään sulle selkeyttää.

        Selvä enemmistö on silti väittänyt laihaksi tai kukka kepiksi, vaikka ihanne painoinen indeksin mukaan. Jopa pakkasen raiskaamaksi pulkan naruksi, vaikka olin ihanne painoinen. Sitä tässä yrittänyt selittää, yli tusina naista näin haukkunut, vaikka paino on ihanne, niin naisille se ei ole sitä ollut kuin selvälle vähemmistölle. Kaksi on sentään kehunut lihaksikkaaksi tai "hyvä raamiseksi". Enemmistölle ainakaan tämä ihanne painoinen treenattu kroppa ei ole ollut mieleen, vaan selvästi liian laiha. Haukkujista enemmistö ei tosin nähnyt ilman paitaa, se saattaisi mielen muuttaa.

        Pitkä ja treenattu ihanne painoinen = ihan liian laiha enemmistölle kokemusten mukaan. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistölle naisista se normaalipainoinen mies todellakin on se ihannevartalo. Normaalipaino miehillä on naisten silmissä se viehättävin vartalo. Sitä tässä yritetään sulle selkeyttää.

        Maailman seksikkäin mies lista sanoo taas ihan toista. Dwayne Johnsson, Idris Elba, Chris Hemsworth, Channing Tatum jne. moni päässyt listalle aikoina jolloin ovat olleet indeksin mukaan ylipainoisia lihas kimppuja. Jotkut heistä ovat reilusti ylipainoisia esim. Dwayne Johnsson, sellaisen vartalon perään suurin osa naisista kuolaa, vaikka se on huomattavasti yli ihanne painon.


    • Anonyymi

      Selvitähän ensi eroasia ja tule sitten uudelleen hyvällä mielellä tänne deittimarkkinoille niin on jo helpompaa :)))

    • Anonyymi

      Minulle aikuisviihde/porno on korvannu naiset ja parisuhteet. En edes pyri parisuhteeseen ja minua on kyllä lähestyny naisia mutta olen antanut heille kaikille pakit. Pärjään hyvin sinkkuna ja vaikea sitä olisi kuvitella elää jonkun toisen ihmisen kanssa kun olen myös aika intovertti ja tykkään olla omassa rauhassa aika paljon. Minulle riittää että näen ystäviäni max kerran viikossa ja en pystyisi viettämään heidän kanssa aikaa edes viikkoa putkeen joten miten pystyisin elämään jonkun ihmisen kanssa parisuhteessa?

      • Anonyymi

        Itsekin olen lähes totaalinen introvertti. Mutta suhteessa ollessani, haluan kyllä nähdä kumppania päivittäin. Vaikka muita kohtaan olisi introvertti, elämän rakkaus voi olla se poikkeus jota kohtaan kyltymätön.


    • Anonyymi

      Ihmissuhteita ei väkisin muodosteta, varsinkaan kuvan perusteella, aikaakin haaskaanttuu ja turhaantuminen on taattu. Ota elämä haltuusi,kiinnostava harrastus vie muita lähelle ,saman aiheen ääreen,elämä kantaa! Jos on tullakseen oikea kumppani löytyy jos niin on tarkoitettu.on turha ladata odotuksia toiseen henkilöön.

    • Anonyymi

      "Ei naisia voi lähestyä suoraan ja kysyä että oletko vapaa kun sitä ei välttämättä kiinnosta ja voi pitää sinua hulluna noin suoraan asian esitettynä.Sosiaaliset lukot ja pelko estää parisuhteiden muodostumisen."

      Lue viimeinen lause uudelleen ,siinä se on!
      Probleema on juuri tuo estoisuus ja sosiaalisiin kontakteihin kykenemätttömyys.
      Se on niin perustavaa laatua oleva suomalainen probleema. Itse olen asunut kolmessa maassa, nyt asun siis kolmannessa, enkä missään päin maailmaa ole kohdannut niin itseensäsulkeutunutta, torjuvaa, kyräilevää ja epäluuloista kansaa kuin Suomessa.
      Olisi kyllä korkea aika alkaa suomalaistenkin tulla ulos sieltä osterinkuorestaan ja opetella sosiaalista kanssakäymistä. Ihmisiä ei tarvitse pelätä, eikä torjutuksi tulemista. Sitä tapahtuu kaikille ja kaikki eivät pidä kaikista. Itsetuntoa kehittämään vaan koko porukka, kyllä se siitä!

      • Anonyymi

        Naiset on haistatellu ja uhkaillut tämän itsetunnon maanrakoon mistä ei nousta. Kyllästynyt jatkuvaan vähättelyyn ja v*ttuiluun. Joka vuosi nais sukupolvista tulee vain vihamielisempiä. 20v takaperin naisten kanssa pystyi vielä keskustelemaan.

        Nykyään trendinä kokemusten mukaan haistatellaan pitkät jokaiselle joka yrittää moi sanoa, jos ei ole täyden 10 yksilö. Viimeisimmät tapaukset mihin törmännyt sisältää, 7kpl hymyileviä haistattelijaa, 2kol varkaita, 3kpl väkivaltaisia sekopäitä, 2kpl tappajia, ja tusina mykkää narsistia. Mennyt viimeinenkin mielenkiinto edes yrittää. Pitäkööt tunkkinsa, käyn tästä lähin ainoastaan ammattilaisten sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on haistatellu ja uhkaillut tämän itsetunnon maanrakoon mistä ei nousta. Kyllästynyt jatkuvaan vähättelyyn ja v*ttuiluun. Joka vuosi nais sukupolvista tulee vain vihamielisempiä. 20v takaperin naisten kanssa pystyi vielä keskustelemaan.

        Nykyään trendinä kokemusten mukaan haistatellaan pitkät jokaiselle joka yrittää moi sanoa, jos ei ole täyden 10 yksilö. Viimeisimmät tapaukset mihin törmännyt sisältää, 7kpl hymyileviä haistattelijaa, 2kol varkaita, 3kpl väkivaltaisia sekopäitä, 2kpl tappajia, ja tusina mykkää narsistia. Mennyt viimeinenkin mielenkiinto edes yrittää. Pitäkööt tunkkinsa, käyn tästä lähin ainoastaan ammattilaisten sängyssä.

        Eli yrität yhä vaan samanikäisiä naisia, joita pokailit 20v sitten, jos kerran mielestäsi naissukupolvet muuttuvat vihamielisemmiksi?

        Ehkä kannattaisi sitten iskeä niitä itsesi ikäisiä naisia, jotka eivät vähättele eivätkä v-ttuile, ja jätät ne nuoret naiset rauhaan.

        Toki fiksuin vaihtoehto sulle on noi ammattilaisten palvelut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yrität yhä vaan samanikäisiä naisia, joita pokailit 20v sitten, jos kerran mielestäsi naissukupolvet muuttuvat vihamielisemmiksi?

        Ehkä kannattaisi sitten iskeä niitä itsesi ikäisiä naisia, jotka eivät vähättele eivätkä v-ttuile, ja jätät ne nuoret naiset rauhaan.

        Toki fiksuin vaihtoehto sulle on noi ammattilaisten palvelut :)

        Ei todellakaan. Kaikki ovat olleet omaan ikään -6v, eli kokemusta löytyy 12 eri ikäisestä sukupolvesta. Itseäni vanhemmat ovat olleet kaikkein hulluimpia, Uhkaa kavereiden kanssa kimpassa hakata, siksi että kehuin kauniiksi.

        Nuorempana pääsi sentään oman ikäisten kauniiden naisten kanssa juttusille ja kiittivät kehuista. Nykyään kun ikää alkaa olemaan, oman ikäiset perus naiset ovat kuin p*rseeseen ammuttuja karhuja pelkästä katseesta. Ei kerkeä edes mitään sanoa kun jo haistatellaan tai uhkaillaan. Ei vain ymmärrä mikä naisia vaivaa. #metoo taitaa tehdä useimmista naisista psykopaattisia konflikteja haluavia väkivalta hirviöitä, jotka pystyy keskustelemaan ainoastaan täydellisten miesten kanssa.

        Viestisissäsi paistaa tuo täysin sama mollaus ja aggressiivisuus omien olettamustesi mukaan, mielessäsi olen selvästi joku 20v nuorempia lähestyvä pedo, vaikka todellisuus on ihan muuta. Ennakkoluuloisia sekopäitä kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Kaikki ovat olleet omaan ikään -6v, eli kokemusta löytyy 12 eri ikäisestä sukupolvesta. Itseäni vanhemmat ovat olleet kaikkein hulluimpia, Uhkaa kavereiden kanssa kimpassa hakata, siksi että kehuin kauniiksi.

        Nuorempana pääsi sentään oman ikäisten kauniiden naisten kanssa juttusille ja kiittivät kehuista. Nykyään kun ikää alkaa olemaan, oman ikäiset perus naiset ovat kuin p*rseeseen ammuttuja karhuja pelkästä katseesta. Ei kerkeä edes mitään sanoa kun jo haistatellaan tai uhkaillaan. Ei vain ymmärrä mikä naisia vaivaa. #metoo taitaa tehdä useimmista naisista psykopaattisia konflikteja haluavia väkivalta hirviöitä, jotka pystyy keskustelemaan ainoastaan täydellisten miesten kanssa.

        Viestisissäsi paistaa tuo täysin sama mollaus ja aggressiivisuus omien olettamustesi mukaan, mielessäsi olen selvästi joku 20v nuorempia lähestyvä pedo, vaikka todellisuus on ihan muuta. Ennakkoluuloisia sekopäitä kaikkialla.

        Naisilla on ikävä tapa ymmärtää kaikki sanat mahdollisimman negatiivisella tavalla. Tästä johtuu heidän jatkuva väärin ymmärrys kaikkia asioita kohtaan, jos viesti jättää varaa mielikuvitukselle. Naisille täytyy asiat vääntää rautalangasta ilman että jää tulkinnan varaa, tai se tulkitaan niin negatiivisesti kuin voivat synkällä mielikuvituksella.

        Tähän ilmiöön törmännyt lähes jokaisen naisen kohdalla. Etenkin kun olen kysynyt "Mihin aikaan ollaan kotona?", koska aikeissa lähettää kukkia. Niin poikkeuksetta jokainen on luullut jotain pahaa mm. väkivaltaa tai palkkamurhaajaa lähinnä arveltu. Metoo tehnyt naisista vainoharhaisia luulemaan kaikkia miehiä sairaiksi pahimmalla mahdollisella tavalla.


    • Anonyymi

      Ihmiset eivät voi kohdata koska korona rokotetta ei ole vieläkään saatu suomeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jopa on aloittaja tehnyt deittaamisen vaikeaksi. Menee vaan baariin ja toisen sukupuolen edustajia löytyy alle viidessä minuutissa ja ennen kuin ehtii istua. Onko ap aikeissakaan deitata vai pyörittääkö deittipalstoja muut asiat mielessä?

      • Anonyymi

        Baariin? Korona-aikaanko?


    • Anonyymi

      turha deittailusta on mitään paineita ottaa, nykyään ihmiset on niin vieraantuneita todellisuudesta että on melkein mahdotonta löytää sitä unelmakumppania. joillakin harvoilla käy tietysti hyvä tuuri ja ollaan onnellisesti yhdessä. varsinkin yhteen muuttaessa ihmisestä voi paljastua vaikka minkälaisia piirteitä eli sitä kannattaa ainakin harkita tarkasti ennen kuin sellaiseen lähtee.

      • Anonyymi

        Tinder= entisajan senssipalsta, jonne menee epätoivoiset ja nykyään myös miehet, jotka eivät ole tosissaan. Hullua luulla löytävänsä sieltä jotain. Myös eronneiden ja yh-naisten suosiossa. Olen älynnyt pysyä poissa.


    • Anonyymi

      Ihan ymmärrettävää, että kokee asian vaikeaksi pienellä paikalla. Olen myös aika pienestä kaupungista kotoisin ja sieltä oli todella vaikea löytää kumppania, varsinkin kun kotioloni olivat vaikeat. Ja varsinkin kun käyt pienellä paikkakunnalla treffeillä muutaman kanssa ja jos ei jostain syystä suju niin saattaa tehdä kokemuksesta juurikin mitä kirjotat. Isoissa kaupungeissa treffailu on "helpompaa", menet deiteille ja katsoo lähteekö juttu eteenpäin, jos ei niin ehdokkaita yleensä riittää muitakin. Nettideittailu on mahdollisuus, mutta myös hankalaa nykyaikana..älypuhelimet ja applikaatiot ovat aiheuttaneet sen, ettei jakseta enää keskisttyä yhteen kerrallaan ja/tai kärsivällisesti tutustua toiseen. Ghostataan ja ainoa mikä näyttää merkkaavan on hyvä profiilikuva, vaikka sen ainoa funktio minusta on herättää kiinnostus, livenä ja ihminen kokonaisuudessaan merkitsee. Ollaan ehkä unohdettu, että oikea tutustuminen vie aikaa ja tunteiden kehittyminen lämpimämmiksi, jos siis molemmat etsivät pysyvää suhdetta. Oikeaa suhdetta ei luoda pyyhkäisemällä oikealle nanosekunneissa. Jokaisella on omat haateensa elämässä, sellaista ihmistä ei edes ole jolla ei olisi jotain..nämä pitäisi mm. hyväksyä.

    • Anonyymi

      Jos kohtaavatkin, pitää kännykkää räplätä. Ihan kuin ois häpeä istua mitään tekemättä ja vain katsella ympärilleen. Mikä ihmisiä vaivaa?

    • Anonyymi

      Eiköhän se näin koronapandemia aikana ole viisain kun tilaat netistä seksilelun tai pari ja odottelet koronarokotteen saapumista Suomeen. Rokottautumisen jälkeen tyydyt vain niihin omakylän miehiin etkä kuvittele kasvattavasi pilvilinnoja kyllä se omalta kylältäkin ukko löytyy kun käyt niitä katselemassa eri harrastusten parissa.

    • Anonyymi

      Kukaan niitä koko kylän pökkimiä vaimokseen halua.

    • Anonyymi

      Kolmen vuoden treffailun jälkeen lopetin. Jos mies on älykäs, sivistynyt ja kykenevä sitoutumaan, niin hän hakee joko nuorempaa kumppania (ei oman ikäistä) tai on jo varattu. Turha kuluttaa aikaansa ikäviin kokemuksiin. Niitä riittää jokaisella naisella jonkun vuoden treffailun jälkeen.

      Vaikea sanoa mikä oli kamalin. Olisiko se kaveri, joka veti peniksen esille ja ilmoitti, että hyväile tuosta. Olisko se, joka 4. treffeillä ehdotti, että otetaanko huone (kotinsa oli oman kertoman mukaan vapaa ja lapset jo isoja). Tietysti on myös se, joka kysyi, että paljonko maksaa. Vaiko se, joka syyllisti minua ex-miehen työurasta, ja päätti sen perusteella, että olen jotain, mitä en ole. Vai viekö voiton se, joka jatkoi vauhdilla matkaa, vaikka minulla oli iso verta vuotava haava jalassa ja käsi, joka ei toiminut kunnolla kaatumisen jälkeen kahteen kuukauteen. Kaveri totesi minulle vaan, että sattuuko sulle noin usein.

      Kuka hullu viettäisi vapaa-aikaansa käyden treffeillä, kun vastassa on tätä?

    • Anonyymi

      Aikamoisen epätoivoisia naisia jos deittipalstalta seuraa hakevat , ei sieltä löydy kun pettäjiä ja jättäjiä , enkä heitä soimaa , miksi ette käy baarista noukkimassa sitä hyvää miestä , maailman yksinkertaisin tehtävä , miten siitä saakin kasvatettua ongelman.

    • Anonyymi

      Ei riitä, että suunnittelet poismuuttoa paikkakunnalta. Suunnittele ja toteuta
      pieni , vaikkapa hotellimatka jonkun deitin kotikaupunkiin ja heitä ujous roskikseen.
      Jos kaveri on lämmin ja läheinen jatka juttua, jos ei, etsintä jatkuu. Näin se vaan menee.

    • Anonyymi

      Kyllä huonon liiton ja eron jälkeen on herkillä ja pelkää kaikkea. Tuntuu että noilla palstoilla on vain metsästäjiä eikä esim.ystäväksi haluavia löydy. Parempi kai on olla yksin ja surra.

    • Anonyymi

      Digisaatio tekee tehtävänsä?

    • Anonyymi

      Naiset haluaa atleettisen ja komean miehen mutta ei siinä vielä kaikki: sen lisäksi he haluavat komean miehen olevan kiltti ja mukava heille, mutta ei sen komean miehen tarvitse olla kiltti ja mukava yhdelle naiselle kun sillä on satoja tai tuhansia naisia ja joitain naisia se käyttää vain seksiin.

      Miesten seksitykkäysten ansiosta naiset voivat valita komeimmat miehet, jolloin mies on usein naista tasokkaampi ja kelpuuttaa naisen vain seksiin kun taas naiset ajattelee miehen tykkäyksen olevan hyväksyntä parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Näitä tekstejä on nähty täällä jo 5 000. Tämä oli numero 5 001.


    • Anonyymi

      Pummi hoitaa vlogiaan.

    • Anonyymi

      Oletko unohtanut ME TOO kampanjan,ehkä se alkaa puremaan.Olen jo kauan toivonut ettei miehet enää noteeraisi naisia millään tavoin,ettei saa SYYTETTÄ.Onneks olen homo,ei vois vähempää kiinnostaa visvavitut!!!

      • Anonyymi

        Minäkin toivon että ne miehet, jotka eivät tiedä mikä on normaalin tutustumisen ja häirinnän ero, todellakaan eivät huomioisi naisia mitenkään. Metoo-liike sai paljon hyvää aikaan jos häiriklömiehet ovat sen ansiosta ruvenneet edes vähän varovaisemmiksi. Jos nuo häiriköt luulevat tuottavansa naisille pettymyksen kun eivät huomioi naisia niin antaa heidän pitää harhakäsityksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivon että ne miehet, jotka eivät tiedä mikä on normaalin tutustumisen ja häirinnän ero, todellakaan eivät huomioisi naisia mitenkään. Metoo-liike sai paljon hyvää aikaan jos häiriklömiehet ovat sen ansiosta ruvenneet edes vähän varovaisemmiksi. Jos nuo häiriköt luulevat tuottavansa naisille pettymyksen kun eivät huomioi naisia niin antaa heidän pitää harhakäsityksensä.

        Ongelma on siinä että se tekee monista naisista ylimielisiä hulluja, jotka yleistävät kaikki miehet tuohon kategoriaan, haistatellaan ja uhkaillaan vaikka ei olisi tehnyt eikä sanonut mitään. Pelkkä katse on joillekin tarpeeksi totaaliseen kilahdukseen. Toisille riittää että edessä on random mies jolle voi raivota ja syyttää kaikkien miesten ahdistelusta, koska metoo sai kiehumaan yli viattomalle.


    • Anonyymi

      Deittailu tuppaa olemaan hakuammuntaa, ihmiset kohtaavat sattumnvaraisesti, usein heille vähiten kumppaniksi sopivia. Olisiko mahdollista ja hyödyllistä eritellä mihin kategoriaan kuulutaan, jotta vaikkapa omasta lapsiperheestä haaveksivat kohtaisivat toisensa. Liian suuret odotukset liian suurista tunteista invalidisoivat monet suhteet, joilla olisi ihan hyvät onnistumisen mahdollisuudet. Onko kuitenkin suurin syy ihmisarvossa: tämän ajan ihminen arvostaa itseään, minuuttaan todella paljon, mutta ei anna arvoa, vertaisuutta toisille ihmisille. Aina on etsinnässä joku vielä parempi.
      Ja sitten on meitä, jotka .... jatkapa itse tästä!

      • Anonyymi

        Siksi olen deittipalvelussa jossa pystyn tutustumaan ihmisen arvoihin kuvien lisäksi. Jos arvoja ei ole täytetty suosiolla vasuriin. Ei ole enää hakuammuntaa, ainut vaan että tässä on saattaa mennä vasuriin se minun yksisarvinen. 🤭


    • Anonyymi

      Täytys nähdä face to face.. siit se lähtee tai ei lähe.. no en tiedä et ei kannata antaa.. mä olin yhen naisen kans 3 v 1 v kihloissa..kun nussittiin ja siitä se lähti..nainen vain kuoli kuus viikkoo sit..mitä enemmän näkee ihmisiä..toista suku puolta ..niin illoin voi jopa tapahtua jotain.. jos käy kerran pari 5 vuoden aiknaa treffeillä .. eikä niist tuu mitään. saattaa pettyä.. mut jos käy kymmenillä sadoilla treffeillä saattaa jopa löytää elämänsä kumppanin..elämä..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopeta hyvä likka kuumeinen kollin etsintä, tuolla tavalla et varmasti kohtaa häntä. Mikset nauti omaehtoisesta elämästäsi nyt, kun olet päässyt irti vastenmielisestä jätkästä.

      Miksi sinkulat eivät löydä kumppania - en tiedä, tuntuu olevan yleismaailmallinen ongelma. Vastakohta on pentuiässä lähinnä raskauden vuoksi vihityt, jotka enimmäkseen eroavat max. 5 vuoden päästä. Elämä vain on tätä, sitä ei kukaan pääse pakoon - olethan kerran ilmeisesti löytänyt "elämäsi miehen"?

      Maapallo on populaation suhteen moninkertaisesti ylikansoitettu, joten lasten hankkiminen on oikeastaan ekologian vastaista - miksihän tätä näkökulmaa eivät viheriäiset tuo esiin - päinvastoin näyttävät olevan hyvinkin mieltyneitä astumishommiin ja lisäämään osaltaan väestöä. Niin no, lukuunottamatta kikkeli - ja pimppelipareja, jotka eivät toistaiseksi ole löytäneet tapaa biologisesti lisääntyä.

      • Anonyymi

        kikkeli ja pimppelipari= Mitä helvettiä? Oletko niin maalaistollo ettet tiedä miten asia ilmaistaan suomenkielellä.
        Afrikan liikakansoitukseen tarvittaisiin kunnon ehkäisyinformaatiota,kondomien jakoa ja sterilisaatiota ja kulttuurin sivistämistä.Ja otettaisiin myös käyttöön yhden lapsen strategia.Afrikkaan on pumpattu rahaa ties montako vuosikymmentä ja aina samat ongelmat on esillä.Jos olette huomanneet kuinka paljon tänä syksynä on ollut erilaisia rahankerjäyskampanjoita televisiossa,kaikki on niin sorrettuja ja hyväksikäytettyjä,voivoi.Meikä ei anna latin latia mihinkään keräyksiin.Ainoastaan sotainvalideille,ne on sen ansainnut.


    • Anonyymi

      Moikka muuta Uudellemaalle kyllä löytyy mukavia kurdeja tapaamisiin vaikka minä?t.miikka

    • Anonyymi

      Itse löysin nykyisen puolisoni työpaikalta. Tinderit ja kaljabaarit on kyllä viimeisimpiä paikkoja, mistä lähtisin etsimään mitään vakavaa suhdetta.

    • Anonyymi

      Ylipainoisille akoille haitta vero n, 2500 e per vuosi.kannustaa laihtumaan ja kansan terveys kiittää..

      • Anonyymi

        Ukoille myös! Ylipaino on Suomessa vakava ongelma joten raskas verotus läskeistä olisi paikallaan jokaiselle sukupuolelle!


      • Anonyymi

        Japani taitaa olla yksi ainoista maista mikä sakottaa ylipainosta. Siellä ylipainoinen saa olla ainoastaan työn vaatimuksesta, esim. sumo painijoilla poikkeus lupa.


    • Anonyymi

      Omalta kohdalta täytyy sanoa että pakko oli luovuttaa jo joku aika sitten haaveilu parisuhteesta, olen terve viisikymppinen työtä tekevä mies, lapset jo aikanaan tehty. Elämä vaan mennyt niin ettei varallisuus ym.ulkoiset puitteet enää houkuttele ketään naista ensitutustumista pidemmälle. Se on ihme kun kaivataan hellyyttää ja lämpöistä suhdetta niin kuitenkaan sille ei anneta edes mahdollisuutta jos on ns.tavismies joka kuitenkin osaa hoitaa asiansa eikä ole mikään sulkeutunut mörökölli.

      No kyllähän sitä pärjää itsekseenkin, joskus on vaan fiilis että aika pitkä tämä loppuelämä on tällä tavalla.

    • Anonyymi

      Tavallaan käy sääliksi nykyihmisiä. Mutta tästä ketjusta saa kyllä monet naurut!

    • Anonyymi

      Hihih :DD Onpas täällä monenlaista ihanaa porukkaa!! On kyllä totta, että tänä vuonna varsinkin monilla ihmisillä on "suojamuurit" korkealla, kun kaikki koronahomma vielä lisäksi ja ihmiset välttelevät julkisia tiloja... käyvät tyyliin kaupassa pyörähtämässä ja pyörivät kotona ja tuttujen kesken. Ilmankos sitä täytyy yrittää netin välityksellä!!!

      Tässä on muuten aiheesta vähän sivuun aivan loistava video, ainakin riittää keskusteltavaa tästä videosta mahdollisen treffikumppanin kanssa ;) Lääkärit varoittaa tällä videolla koronarokotteesta, jota monet odottaa pelastamaan tämänkin suhderintaman takaisin aikaisemmille raiteille niin, että pääsisi taas näkemään oikeasti ihmisiä & tapaamaan uusia tuttavuuksia:

      Lääkärit varoittavat koronarokotteesta, jota monet odottavat "pelastamaan tilanteen" kuin kuuta nousevaa: https://tokentube.net/v/1773953149/Ask-the-Experts-–-Kysy-asiantuntijoilta---Rapsodia-fi--tekstitys

    • Anonyymi

      Ikä tekee sen

    • Anonyymi

      No BANDEMIAN TAKIA senkin vähä älyinen

    • Anonyymi

      Miksi pyörit pimeessä AP?

    • Anonyymi

      Parisuhde ei kannata, kaikki suomalaiset, niin naiset kuin miehetkin ovat luonnevikaisia ja itsekeskeisiä pellejä.

    • Anonyymi

      Niin pienellä paikkakunnilla sentraalit tiedotteet leviää tehokkaasti odottaa lasta kuka isä on

    • Anonyymi

      Onko koiruvauva mukana

    • Anonyymi

      Suomessa ei kannata tutustua enää kehenkään, kaikki äärimmäisen katkeraa ja kateellista porukkaa nykyään, johtunee ilmeisesti veloista kun ovat pankkien orjina lopun elämää...

    • Anonyymi

      Ruoho voi aina olla vihreämpää seuraavassa profiilissa. Itse opin sen itse kantspään kautta moneen kertaan joskus. Netti kyynistää ja passivoi ja paha saa palkkansa kuorimalla kermat päältä

    • Anonyymi

      Parempi ilman poliisia meidän on. Puuttumatta.

    • Anonyymi

      Miehenä sanon suoraan, että vika on yhteiskunnan arvoissa ja naisissa. Nykyajan nainen on liian tasa-arvoinen, kuvittelee olevansa ihmisarvoinen ja miesten yläpuolella ja pihtaa ilkeyttään pilluaan. Naisilla on noussut yksinkertaisesti kusi päähän. Tavallinen kaljamahainen mies ei enää kelpaa naisille kun pitäisi näyttää huippu-urheilijalta ja olla rikas ja täydellinen.
      Yhteiskunta on käynyt feministiseksi, eli miehelle vihamieliseksi ja tasa-arvo on tuhonnut terveet konservatiiviset arvot, joiden vallitessa mies oli pomo ja määräsi kenen kanssa nainen seurustelee.
      Itse olen poistanut kaikki deittiappsien profiilini enkä ole mukana missään sinkkuryhmissä. Ei sitä viitsi käydä sellaista sotaa naisista jota ei voi nykyajan yhteiskunnassa voittaa. Naiset eivät osaa enää alistua miehen tahtoon eivätkä ymmärrä olevansa pillueläimiä. Ei suomalaisessa yhteiskunnassa mitään naista ikinä saa millään niin kauan kuin femakkopuolueet johtavat Suomea. Tarvitaan Halla-Ahon ehdoton yksinvaltius ja naurettavat ihmisoikeudet ja tasa-arvo tulee tuhota. Naisen paikka on patjan ja kullin välissä nussittavana.
      Kyllä se nykyään täytyy nainen hakea Aasiasta jos haluaa kauniin, oikean asenteen ja käytöstavat omaavan naisen joka polvistuu ja ottaa kiltisti suihin just silloin kun mies käskee.

      • Anonyymi

        Vai kuvittelevat naiset olevansa "ihmisarvoisia" :D

        Ja ettei ole kaljamahaisia tyhjätaskuja parisuhteissa? :D

        Vai on tasa-arvo miehelle vihamielinen ympäristö :D

        Tuo olisi voinut ollut toimiva trollaus jollet olisi IHAN noin överiksi vetänyt :D


    • Anonyymi

      Antisosiaaliset "turvavälit" ja maskit naamalla piilottamaan kasvojen eleet ja ulkonäön ovat oivia keinoja populaation kontrolliin. Vaikea siinä on deittailla kun alkaa huutamaan jos tulee 2m lähemmäksi LOL.

    • Anonyymi

      nyky ajan ihmiset ovat yksilö keskeisiä toisen ihmisen kohtaaminen tuntuu vieraalta livenä kun sosiaalinen elämä painottuu äly laiteisiin joita osataan käyttää mutta arki elämässä ihmisestä ei pääse yhdellä likkauksella eroon niin vältellään ihmisiä,

      • Anonyymi

        Ei tainnut tulla äikästä ällää 👍


    • Taidan asentaa tien varteen kyltin missä lukee :
      Kätevä emäntä 25-55v ilmoittaudu.

      Netistä löydä kuin seksin perässä olevia,
      Manipuloijia tai menneissä rypeviä.
      Tai 40 v lähestyviä "pakko saada lapsi heti" tyyppejä 🙄

      Sitten kun löydät ja kirjoittelet jonkun kanssa pitkään, homma luistaa niin kas... Eivät sitten olekaan valmiita näkemään 😂

    • Anonyymi

      Lähes kaikilla sivuilla notkuvilla niin miehillä kuin naisillakin on läheisyyden kaipuu pääasia. Olen sitä mieltä, että useat aikaisemmassa suhteessaan pettyneet ja ovat tulleet varautuneiksi ja pelkäävät uutta pettymystä. Olen viestitellyt usean kanssa, mutta kun ehdottaa treffejä epäluuloisuus astuu esiin. Ilmeisesti monilla on ollut myös ikäviä kokemuksia tapaamisista.
      Omalla kohdallani tiedän miksi se on niin vaikeaa. Siviilisäätyni on seurustelun kannalta pahin mahdollinen. En ole sinkku, en leski, en eronnut, olen naimisissa. Vaimoni on Alzheimerin valtaamana hoitokodissa, ei tunne enää minua. Rehellisenä kun tämän asian tietysti tuon julki niin siihen ne viestittelyt ja tapaamiset sitten kuihtuvatkin. Olen naimisissa olematta naimisissa. No saahan nettichattailusta jotain pientä viihdykettä synkkään elämään.
      T: Mies

      • Anonyymi

        Tän on pakko olla trolli?

        Ei kukaan tosissaan ihmettele miksei jengi innostu seurustelemaan naimisissa olevan ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat niin vittumaisia, että ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Täällä kohtaa.

    • Anonyymi

      Sama täällä, minulta meni 200e reilussa kuukaudessa, deittailuun, uskon että operaattori, vastaa viesteihin osittain, ja laitahan puh nro, niin jo viesti näyttää oudolta, ne laventaa sen textin, että ei näy kaikki numerot. Nyt reilu viikkositten katos kaikki saldot, saldot hävis 3kertaa,ja samalla hävis se nainen josta olin kiinnostunut,tää on bisnestä, niin minun profiilikuvat katos samalla. Mistä päin oot, minä juuasta, pikku paikkakunta, täälläkin naapurit kyttää mitä kukin tekee, ja vahtiivat että kenen kans seurustelee. Minäkin oon ollu nyt 5kk yksin, kyllä vähän ahdistaa, mdates oli se sivu missä olin.

      • Anonyymi

        :D voi trollinpoikanen, olipa huono!

        Jos on niin tyhmä että maksaa deittipalvelusta niin ansaitseekin menettää rahansa :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Epätoivo karkottaa kunnolliset miehet.Sitä ei saa näyttää koskaanJa itse olen löytänyt miesystäväni kaikki reaalimaailmasta...tanssipaikoilta ja harrastuksista.Muutaman löytänyt reissaamalla kotimaassa.Työpaikalta ei kannata syödä kuormasta.Itse tehnyt kerran sen virheen.Parasta että näet heti miellyttääkö ihminen ja vaikeampi valehdella kasvotusten.Itsellä nyt jo niin paljon ikää ettei seurustelu enää niin huvita.Muita murheita kuin miehen puute.

    • Anonyymi

      Olen 50v mies ja olen elänyt ajan kun ei ollut edes omia puhelimia ja koti numeroa ei jaettu kylillä. En kyllä usko edelleenkään nettiin ja ihmissuhteisiin. Kyllä ihmisten pitää kohdata livenä tai jos jossain yhteydessä kohtaa jotain aidon kirjeenvaihtoilmoituksen tuloksena, niin pitää olla aito ja rehellinen sille toiselle.

    • Anonyymi

      Toinen kommentti edellisen perään. Siis ihminenhän antaa ekalla katsekontaktillaan hyvin vahvan mielikuvan itsestään eikä sitä ole helppo muuttaa.

      Itse ainakin olen kokenut että naiset puhuu lämpimikseen ja olen alkanut ingoreemaan automaattisesti kaikki heidän puheensa. Jos oikeasti on asiaa niin se kannattaa sanoa.

      Kun itse on jo plus50 niin en usko että vastaavaa naista paljoa sytyttää

      • Anonyymi

        Ei se ole mikään ihme ettei naiset kanssasi viihdy kun ignooraat kaikki sanomiset ihan vaan genitaalien perusteella.


    • Anonyymi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
      Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

      Matteuksen evankeliumi:5:5 Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.

      https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/tiede/tartuntoja-tutkiva-professori-”jos-jokainen-lopettaisi-puhumisen-pandemia-kuolisi-pois”/ar-BB18Hbrj?li=BBr5KbI

    • Anonyymi

      Toivottavasti palstalaiset on kokeillut tinderin sijasta okcupid palvelua tai sitten chat & date!

    • Anonyymi

      Ei kunnon miehet deittipalstoille lähde vaan baariin , nössöjä runkkuja varten moiset palstat , onko naiset ihan tyhmiksi muuttuneet kun moista asiaa edes ihmettelevät.

    • Anonyymi

      no siis lopetin deittailun jo 7 vuotta sitten ja siitä seurasi mielenrauha.suosittelen muillekin irtautumista siitä.

    • Anonyymi

      Täysin kyllästynyt deittisovelluksiin. ei niistä löydä ketään! Haluaisin tutustua miehiin live-elämässä mutta kun te ootte niin mitä lie kun ette uskalla lähestyä mua vaikka tekisin selväksi että olen kiinnostunut .. mutta ei tulla sitten edes juttelemaan . Miksi?

      Tämän takia taidan olla ikuisesti sinkku. Ehkä parempi niin!

      • Miksi ei löydä ketään? Kukaan ei tykkää takaisin? Ja jos tykkääkin niin juttu ei luista? Ihan samat kokemukset.
        Ei juttelemaan pääse livenäkään. Saa vaan tylyn katseen ja ilkeän hymyn. Ylpeitä ihmiset nykyään..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi ei löydä ketään? Kukaan ei tykkää takaisin? Ja jos tykkääkin niin juttu ei luista? Ihan samat kokemukset.
        Ei juttelemaan pääse livenäkään. Saa vaan tylyn katseen ja ilkeän hymyn. Ylpeitä ihmiset nykyään..

        Nykyelämän deittailu on menny v...... ksi..... Ennen sentään hakivat yökerhoissa tanssimaan ja antoivat puhelinnumeron... Samana iltana.. Tällaista paskaa tämä on nykyään. Kyllä se on parempi sitten pysyä sinkkuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyelämän deittailu on menny v...... ksi..... Ennen sentään hakivat yökerhoissa tanssimaan ja antoivat puhelinnumeron... Samana iltana.. Tällaista paskaa tämä on nykyään. Kyllä se on parempi sitten pysyä sinkkuna.

        Olen samaa mieltä ja kun olen jo vanha kehäraakki, niin mahdollisuudet on nollassa muutenkin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi ei löydä ketään? Kukaan ei tykkää takaisin? Ja jos tykkääkin niin juttu ei luista? Ihan samat kokemukset.
        Ei juttelemaan pääse livenäkään. Saa vaan tylyn katseen ja ilkeän hymyn. Ylpeitä ihmiset nykyään..

        Tuo pitää paikkansa. Nykypäivä on raha-raha, itsekeskeisyyden ja jonkinlaisen ikuisen oikean hakemista... samalla hyviä tyyppejä menee kuitenkin sitten ohi.

        Miehenä minäkin olen ruvennut suhtautumaan naisiin "ilmaa" asenteella. Toki välillä joku jää matkalla mukaan mutta ylläolevista syistä ei panosteta kumpikaan enää mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa. Nykypäivä on raha-raha, itsekeskeisyyden ja jonkinlaisen ikuisen oikean hakemista... samalla hyviä tyyppejä menee kuitenkin sitten ohi.

        Miehenä minäkin olen ruvennut suhtautumaan naisiin "ilmaa" asenteella. Toki välillä joku jää matkalla mukaan mutta ylläolevista syistä ei panosteta kumpikaan enää mihinkään.

        Tuo on kyllä havaittavissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ja kun olen jo vanha kehäraakki, niin mahdollisuudet on nollassa muutenkin...

        ohan sulla 15/5 cm. se pystyssä salilla metsästää nuoria naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ohan sulla 15/5 cm. se pystyssä salilla metsästää nuoria naisia.

        Sillä menolla päätyy kiven sisään nopeasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi ei löydä ketään? Kukaan ei tykkää takaisin? Ja jos tykkääkin niin juttu ei luista? Ihan samat kokemukset.
        Ei juttelemaan pääse livenäkään. Saa vaan tylyn katseen ja ilkeän hymyn. Ylpeitä ihmiset nykyään..

        Mustasusi, tiedät ihan hyvin miksi kukaan ei tykkää takaisin: koska etsit itseäsi 20 vuotta nuorempia ja itseäsi paremman näköisiä.

        Perusteet sitä sillä että olet "esteetikko".. Hieno sana ja kaunis nimitys ilmiölle joka ei ole kaunis. Oikeampi nimitys on pintapuolinen ja ulkonäkökeskeinen.

        Ärsyynnyt kun rumat ja lihavat naiset lähestyt sinua. Entäpä jos hekin ovat vain "esteetikkoja"? Paitsi että eivät ole. Ethän sinä ole komea, joten eivät he ole esteetikkoja.. Olet omien sanojesi mukaan ruma.

        Kerrot olevasi ruma mutta hoikka ja ikäistäsi nuoremman näköinen. Ja silläkö perusteella nuorten naisten pitäisi kiinnostua sinusta?

        Jos olet 50v. mutta näytät kymmenen vuotta nuoremmalta niin se ei muuta sitä tosiasiaa että olet 20-vuotiasn tytön silmissä vanha ukko. Nelikymppinenkin on teinin silmissä vanha.

        Tuskin sinä sentään 20-vuotiaalta näytät. Sitä paitsi läheskään kaikki kaksikymppiset miehet kiinnosta ikäisiään tyttöjä. Sen iikäisiä poikia on paljon sinkkuina.

        Lisäksi ylpeilet sillä että olet hoikka ja halveksit lihavia naisia. Hoikkuus on aika halpa ansio. Minäkin olen hoikka, mutta en kuvittele olevani sillä perusteella lottovoitto.

        Kaikki hoikat kaksikymppiset rumat miehet eivät saa itsensä ikäistä tyttöystävää. Miten voit edes kuvitella että sinä saisit kaksikymppisen? Saat haaveilla mistä haluat, mutta tuo parkuminen on ihan naurettavaa. Sama kuin minä parkuisin ja ulvoisin vuosikaudet kun Brad Pitt ei huoli minusta.

        Jos haaveilee mahdottomia, pitää koko ajan muistaa että ne haaveet todella ovat mahdottomia eivätkä voi IKINÄ toteutua. Jos sen muistaa niin ei sääli itseään. Jos parkuu niin silloin ei tajua realireetteja. Parkunasi osoittaa ettet ole kartalla vaan jossain toisessa todellisuudessa.

        Jos 50v. nainen tällä palstalla kertoisi toimiivamsa kuten sinä, palstaprinssit huutaisivat kuorossa . Häntä haunttaisiin puumaksi, ulkonäkökeskeiseksi ja pintapuoliseksi ja kysyttöisuin mitä hänen päässään liikkuu kun hän yrittää pariutua ylöspäin.

        Sinä yrität pariutua ylöspäin. Sinä jos kuka. Vaadit naiselta ominaisuuksia joita sinulla itselläsi ei ollut edes silloin kun olit kaksikymppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustasusi, tiedät ihan hyvin miksi kukaan ei tykkää takaisin: koska etsit itseäsi 20 vuotta nuorempia ja itseäsi paremman näköisiä.

        Perusteet sitä sillä että olet "esteetikko".. Hieno sana ja kaunis nimitys ilmiölle joka ei ole kaunis. Oikeampi nimitys on pintapuolinen ja ulkonäkökeskeinen.

        Ärsyynnyt kun rumat ja lihavat naiset lähestyt sinua. Entäpä jos hekin ovat vain "esteetikkoja"? Paitsi että eivät ole. Ethän sinä ole komea, joten eivät he ole esteetikkoja.. Olet omien sanojesi mukaan ruma.

        Kerrot olevasi ruma mutta hoikka ja ikäistäsi nuoremman näköinen. Ja silläkö perusteella nuorten naisten pitäisi kiinnostua sinusta?

        Jos olet 50v. mutta näytät kymmenen vuotta nuoremmalta niin se ei muuta sitä tosiasiaa että olet 20-vuotiasn tytön silmissä vanha ukko. Nelikymppinenkin on teinin silmissä vanha.

        Tuskin sinä sentään 20-vuotiaalta näytät. Sitä paitsi läheskään kaikki kaksikymppiset miehet kiinnosta ikäisiään tyttöjä. Sen iikäisiä poikia on paljon sinkkuina.

        Lisäksi ylpeilet sillä että olet hoikka ja halveksit lihavia naisia. Hoikkuus on aika halpa ansio. Minäkin olen hoikka, mutta en kuvittele olevani sillä perusteella lottovoitto.

        Kaikki hoikat kaksikymppiset rumat miehet eivät saa itsensä ikäistä tyttöystävää. Miten voit edes kuvitella että sinä saisit kaksikymppisen? Saat haaveilla mistä haluat, mutta tuo parkuminen on ihan naurettavaa. Sama kuin minä parkuisin ja ulvoisin vuosikaudet kun Brad Pitt ei huoli minusta.

        Jos haaveilee mahdottomia, pitää koko ajan muistaa että ne haaveet todella ovat mahdottomia eivätkä voi IKINÄ toteutua. Jos sen muistaa niin ei sääli itseään. Jos parkuu niin silloin ei tajua realireetteja. Parkunasi osoittaa ettet ole kartalla vaan jossain toisessa todellisuudessa.

        Jos 50v. nainen tällä palstalla kertoisi toimiivamsa kuten sinä, palstaprinssit huutaisivat kuorossa . Häntä haunttaisiin puumaksi, ulkonäkökeskeiseksi ja pintapuoliseksi ja kysyttöisuin mitä hänen päässään liikkuu kun hän yrittää pariutua ylöspäin.

        Sinä yrität pariutua ylöspäin. Sinä jos kuka. Vaadit naiselta ominaisuuksia joita sinulla itselläsi ei ollut edes silloin kun olit kaksikymppinen.

        Näin voinkin antaa olla. En etsi enää yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin voinkin antaa olla. En etsi enää yhtään mitään.

        Ja lopeta se itsesi sääliminen! Lakkaa jankuttamasta sitä miten yksinäinen, onneton ja kurja olet kun ei sinua KUKAAN huoli. Kyllä sinut JOKU huolii, mutta kun haluat olla hirviö joka saa kaunottaren. Sinulle itsellesi ei kelpaa samantasoinen.

        Siinä, ettei viisikymppinen, hoikka ja itseään nuoremman näköinen mutta ruma mies saa kaunista kaksikymppiset naista, ei ole MITÄÄN itsesäälin ja parkumisen aihetta! Ei MITÄÄN!

        Olet hoikka, ruma, ikäistäsi nuoremman näköinen 50-vuotias mies. Sinulle ei kelpaa hoikka, ruma, ikäistään nuoremman näköinen nainen..Sanot ettei houkuttele. Sillehän ei tietenkään mitään mahda: kun ei houkuttele niin ei houkuttele, väkisin ei voi tykätä. Sinua vain ärsyttäisi jos sellainen nainen ulvoisi ja parkuisi sinun perääsi vuosikausien ajan. Alkaisit pikkuhiljaa inhota häntä. Ihmettelisit miksei hän pääse jo asian yli, ryhdistäydy ja lopeta sitä ulinaa. Ja kyseessä olisi siis samantasoinen nainen jolla periaatteessa pitäisi olla realistiset mahdollisuudet sinunlaiseesi mieheen!

        Mutta miten voi olla että et tajua että sama pätee naisiinkin: kun sinä et häntä kiinnosta niin sitten et kiinnosta? Lopeta se ulina, aikuinen mies! Lakkaa vinkumasta että et kelpaa kenellekään, kun kyse on siitä ettet kelpaa itseäsi paremmille.

        Ihan typerää tuo puhe naisten pintapuolisuudesta. Tämän palstan pintapuolisin ja ulkonäkökeskeisin ihminen ja pahin yläpuolelleen kurkottaja on miespuolinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopeta se itsesi sääliminen! Lakkaa jankuttamasta sitä miten yksinäinen, onneton ja kurja olet kun ei sinua KUKAAN huoli. Kyllä sinut JOKU huolii, mutta kun haluat olla hirviö joka saa kaunottaren. Sinulle itsellesi ei kelpaa samantasoinen.

        Siinä, ettei viisikymppinen, hoikka ja itseään nuoremman näköinen mutta ruma mies saa kaunista kaksikymppiset naista, ei ole MITÄÄN itsesäälin ja parkumisen aihetta! Ei MITÄÄN!

        Olet hoikka, ruma, ikäistäsi nuoremman näköinen 50-vuotias mies. Sinulle ei kelpaa hoikka, ruma, ikäistään nuoremman näköinen nainen..Sanot ettei houkuttele. Sillehän ei tietenkään mitään mahda: kun ei houkuttele niin ei houkuttele, väkisin ei voi tykätä. Sinua vain ärsyttäisi jos sellainen nainen ulvoisi ja parkuisi sinun perääsi vuosikausien ajan. Alkaisit pikkuhiljaa inhota häntä. Ihmettelisit miksei hän pääse jo asian yli, ryhdistäydy ja lopeta sitä ulinaa. Ja kyseessä olisi siis samantasoinen nainen jolla periaatteessa pitäisi olla realistiset mahdollisuudet sinunlaiseesi mieheen!

        Mutta miten voi olla että et tajua että sama pätee naisiinkin: kun sinä et häntä kiinnosta niin sitten et kiinnosta? Lopeta se ulina, aikuinen mies! Lakkaa vinkumasta että et kelpaa kenellekään, kun kyse on siitä ettet kelpaa itseäsi paremmille.

        Ihan typerää tuo puhe naisten pintapuolisuudesta. Tämän palstan pintapuolisin ja ulkonäkökeskeisin ihminen ja pahin yläpuolelleen kurkottaja on miespuolinen.

        En voi sellaisen kanssa alkaa olla, johon en ihastu ensin.
        Viestisi on selkeä, eikä minun kannata katsella yhtään ketään. Poistaa tili Tinderistä. Tyytyä vaan olemaan ilman naista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopeta se itsesi sääliminen! Lakkaa jankuttamasta sitä miten yksinäinen, onneton ja kurja olet kun ei sinua KUKAAN huoli. Kyllä sinut JOKU huolii, mutta kun haluat olla hirviö joka saa kaunottaren. Sinulle itsellesi ei kelpaa samantasoinen.

        Siinä, ettei viisikymppinen, hoikka ja itseään nuoremman näköinen mutta ruma mies saa kaunista kaksikymppiset naista, ei ole MITÄÄN itsesäälin ja parkumisen aihetta! Ei MITÄÄN!

        Olet hoikka, ruma, ikäistäsi nuoremman näköinen 50-vuotias mies. Sinulle ei kelpaa hoikka, ruma, ikäistään nuoremman näköinen nainen..Sanot ettei houkuttele. Sillehän ei tietenkään mitään mahda: kun ei houkuttele niin ei houkuttele, väkisin ei voi tykätä. Sinua vain ärsyttäisi jos sellainen nainen ulvoisi ja parkuisi sinun perääsi vuosikausien ajan. Alkaisit pikkuhiljaa inhota häntä. Ihmettelisit miksei hän pääse jo asian yli, ryhdistäydy ja lopeta sitä ulinaa. Ja kyseessä olisi siis samantasoinen nainen jolla periaatteessa pitäisi olla realistiset mahdollisuudet sinunlaiseesi mieheen!

        Mutta miten voi olla että et tajua että sama pätee naisiinkin: kun sinä et häntä kiinnosta niin sitten et kiinnosta? Lopeta se ulina, aikuinen mies! Lakkaa vinkumasta että et kelpaa kenellekään, kun kyse on siitä ettet kelpaa itseäsi paremmille.

        Ihan typerää tuo puhe naisten pintapuolisuudesta. Tämän palstan pintapuolisin ja ulkonäkökeskeisin ihminen ja pahin yläpuolelleen kurkottaja on miespuolinen.

        Tuo vaikuttaa kyllä olevan melko tyypillistä miehille. Naisille ei oikein nykyaikanakaan suotaisi samoja oikeuksia kuin miehille. Ehkä miesten on vaikea hyväksyä sitä, ettei nykyisessä korkean elintason Suomessa voikaan vain marssia vuosikymmeniä nuoremman hemaisevan tytön isän luo ja pyytää tämän kättä. Niillä penteleen naisilla onkin oma tahto, tunteet ja ihan jopa aivotkin joilla arvioida kumppanin sopivuutta.

        En kyllä tiedä mistä olet jäänyt käsitykseen että Sus olisi hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sellaisen kanssa alkaa olla, johon en ihastu ensin.
        Viestisi on selkeä, eikä minun kannata katsella yhtään ketään. Poistaa tili Tinderistä. Tyytyä vaan olemaan ilman naista...

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
        1. Päätät elää yksin. Opettelet nauttimaan täysillä asioista joihin et tarvitse toista ihmistä etkä ainakaan välttämättä naispuolista ihmistä. Iloitset siitä että olet hengissä, olet terve, asut kauniissa maassa, et näe nälkää eikä kukaan uhkaa sinua fyysisesti. Ei ole sota, pommeja ei sada päällesi. Etkä ulvoo etkä ulisee, kun ei ole aihetta!!! Olet kiitollinen siitä mitä sinulla on.
        2. Mietit, mahtaisiko löytyä suunnilleen sinun ikäisesi hoikka (kun se hoikkuus tuntuu olevan sinulle ehdoton juttu), sievä, fiksu, kiva, liikunnallinen ja samanhenkinen nainen jonka kanssa löytyy jutunjuurta, yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, jonka seurassa viihdyt. Ja sitten alat treffailla itsesi ikäisiä.

        Tuo jälkimmäinen ei ilmeisesti innosta yhtään. Asia selvä. Väkisin ei voi tykätä. Valitse siis vaihtoehto 1. Mutta älä enää ulvoo, pari ja sääli itseäsi!

        Valinta on sinun. Jos et kerta kaikkiaan VOI kiinnostua itsesi ikäisistä niin sitten et voi. Valitset siinä tapauksessa yksinolon ja alat TYKÄTÄ siitä yksinolosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa kyllä olevan melko tyypillistä miehille. Naisille ei oikein nykyaikanakaan suotaisi samoja oikeuksia kuin miehille. Ehkä miesten on vaikea hyväksyä sitä, ettei nykyisessä korkean elintason Suomessa voikaan vain marssia vuosikymmeniä nuoremman hemaisevan tytön isän luo ja pyytää tämän kättä. Niillä penteleen naisilla onkin oma tahto, tunteet ja ihan jopa aivotkin joilla arvioida kumppanin sopivuutta.

        En kyllä tiedä mistä olet jäänyt käsitykseen että Sus olisi hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen.

        "En kyllä tiedä mistä olet jäänyt käsitykseen että Sus olisi hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen."

        Mustasusi itse kertoo useammassakin aiemmassa postauksessa olevansa rumanpuoleinen mutta hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen. Sen pitäisi hänen mielestään riittää teinitytön saamiseen.

        Tuskin hän sentään niin nuoren näköinen on että käy kaksikymppisestä.
        Ja vaikka näyttäisikin, niin sekään ei ole tae mistään. Kaksikymppinen ruma hoikka poika näyttää siltä mikä on eli kaksikymppiseltä rumalta hoikalta pojalta, mutta ei ole mitenkään selvää että hän löytää tyttöystävän.

        Mustasuden jutut ärsyttävät eritoten siksi että palstaprinssit jankuttavat koko ajan sitä miten NAISET ovat niin ulkonäkökeskeisiä ja haluavat pariutua oman tasonsa yläpuolelle. Palstaprinssit tarkoittavat tällä itseään. He luulevat tietävänsä oman tasonsa ja mitä todennäköisimmin arvioivat sen yläkanttiin. Kun ruma, työtön, typerä peräkammarinpoika ei pääse treffeille kauniin, älykään, koulutetun, työssä käyvän ja itsensä elättävät naisen kanssa, hän ulisee että on se kumma kun "naiselle ei kelpaa samantasoinen"...

        Mustasusikin ehkä luulee olevansa samantasoinen kuin kaunis kaksikymppinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En kyllä tiedä mistä olet jäänyt käsitykseen että Sus olisi hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen."

        Mustasusi itse kertoo useammassakin aiemmassa postauksessa olevansa rumanpuoleinen mutta hoikka ja ikäistään nuoremman näköinen. Sen pitäisi hänen mielestään riittää teinitytön saamiseen.

        Tuskin hän sentään niin nuoren näköinen on että käy kaksikymppisestä.
        Ja vaikka näyttäisikin, niin sekään ei ole tae mistään. Kaksikymppinen ruma hoikka poika näyttää siltä mikä on eli kaksikymppiseltä rumalta hoikalta pojalta, mutta ei ole mitenkään selvää että hän löytää tyttöystävän.

        Mustasuden jutut ärsyttävät eritoten siksi että palstaprinssit jankuttavat koko ajan sitä miten NAISET ovat niin ulkonäkökeskeisiä ja haluavat pariutua oman tasonsa yläpuolelle. Palstaprinssit tarkoittavat tällä itseään. He luulevat tietävänsä oman tasonsa ja mitä todennäköisimmin arvioivat sen yläkanttiin. Kun ruma, työtön, typerä peräkammarinpoika ei pääse treffeille kauniin, älykään, koulutetun, työssä käyvän ja itsensä elättävät naisen kanssa, hän ulisee että on se kumma kun "naiselle ei kelpaa samantasoinen"...

        Mustasusikin ehkä luulee olevansa samantasoinen kuin kaunis kaksikymppinen nainen.

        Kyllä tuo on ihan kertonut olevansa lihava painoindeksin perusteella ja minusta ainakin näyttää ihan ikäiseltään. Nuo kai mieshormonit tekee sen, että kun mies katsoo peiliin niin se näkee oman itsensä 20 vuotta nuorempana katsovan takaisin.

        Niinhän se on palstaprinssien mielestä aina muissa kuin itsessä vika kun eivät saa naista. Toisaalta on naisten onni että säästyvät moisilta. Antaa niiden tavoitella kuuta taivaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on ihan kertonut olevansa lihava painoindeksin perusteella ja minusta ainakin näyttää ihan ikäiseltään. Nuo kai mieshormonit tekee sen, että kun mies katsoo peiliin niin se näkee oman itsensä 20 vuotta nuorempana katsovan takaisin.

        Niinhän se on palstaprinssien mielestä aina muissa kuin itsessä vika kun eivät saa naista. Toisaalta on naisten onni että säästyvät moisilta. Antaa niiden tavoitella kuuta taivaalta.

        Ok. En ole nähnyt valokuvaa.. Hän kirjoitti tässä taannoin että "joku" oli sanonut että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta ei siis todellisuudessa näytä, ja on lisäksi lihava? Se joku ehkä oli kiltti ja yritti lohduttaa kertomalla valkoisen valheen.

        Siis viisikymppinen, lihava ja ruma eikä näytä päivääkään ikäistään nuoremmalta. Ja parkuu ettei kukaan huoli (=nuoret naiset eivät huoli) ja miten hänen elämänsä on sen vuoksi kurjaa ja miten hän on niiiiiin yksin...

        Kaikkia se leipä elättää...


    • Anonyymi

      Mene ulos ja hakeudu paikkoihin missä on muitakin ihmisiä.Esim puistot,luontoalue,kaupunkien keskusta,kaupat,kauppakeskus,kirjastot,näyttelyt,ja kahvilat sekä ranta-alueet missä ihmiset tykkää viettää aikaa.Älä jää neljän seinän sisälle odottamaan.Että joku tulee sinut sieltä hakemaan.Toimi kuitenkin niin miten hyvältä itsestäsi tuntuu.Harrastuksissa voi kohdata myös kivoja ihmisiä.
      Kaltaisensa ja toisillensa tarkoitetut ihmiset löytää kyllä tien toistensa luo.Yllätyksiä ja ihania kohtaamisia tapahtuu kaiken aikaa.Jos osaa kääntää katseensa ja itsensä pois hetkeksi sieltä kodin sisältä.Ja uskaltautua ulos ihmisten ilmoille.

    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan juttelemaan ja aloittamaan keskustelu ”ihastuksen” kanssa.Ei saa olla hyökkäävä,mutta ei myös liian ujo.Jos joku ihminen ei halua puhua sinun kanssaTai hänellä ei ole aikaa eikä intressiä..Niin kävele siitä tilanteesta silloin pois.Älä jää ruikuttamaan tai protestoimaan hänen perään niin kuin pieni lapsi.Kun hän tuntee itsensä haavoitetuksi ja hylätyksi .Ole vahva mutta kuitenkin lempeä!

    • Anonyymi

      Ihmiset ei kohtaa, koska naiset ovat valmiita pariutumaan ja harrastamaan seksiä vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa. Siinä se syy on.

      • Anonyymi

        Miksi naisten pitäisi kiinnostua juuri sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisten pitäisi kiinnostua juuri sinusta?

        Miksi miehet muku tulevat juttelemaan sinulle?
        Vai tulevatko sittenkään...


    • Anonyymi

      No se on kyllä nähty että komeat jännämiehet ovat naisten mielestä mitä parhaimpia miehiä ja komeus määrittää miehen hyvyyden.

      Tavis on huono mies.

      Komea mallimies on hyvä mies.

      • Anonyymi

        Missä se on nähty? Kuka on ollut paikan päällä katsomassa?


    • Anonyymi

      Katsokaapa vaikka teeveestä miten pinnallisia ohjelmia nuorille teinitytöille pakkosyötetään.

      Monet naiset omaksuvat sen mitä näkevät tv:stä. Me elämme todella pinnallisessa maassa, jossa prideliputuksen lisäksi myös vapaata seksiä ja kaikkea luonnotonta ihannoidaan. Kaikkien tulee kumartaa sateenkaariväen edessä, jos et kumarra, niin saat homofoobikon leiman otsaasi.

      Naiset pysyvät sinkkuina, elleivät saa jotain himoittua mallialfaa itselleen. Osa tottakai saa, mutta ne parisuhteet ei kestä, koska nämä mallialfat ei tanssi naisten pillin mukaan ja parisuhteet päättyvät nopeasti eroon.

      • Niillä on siihen täysi oikeus. Turha ruikuttaa.


      • Anonyymi

        Katsokaapa vaikka teeveestä miten pinnallisia ohjelmia nuorille teinitytöille pakkosyötetään”

        Enkä katso. En katsoo roskaohjelmia. Sinä ilmeisesti katsot.

        Kyllä sieltä tuleemyös laatuohjelmistoa. Mistä päättelet etteivät nuoret tytöt katso niitä? Millä perusteella laatuohjelmisto on tarkoitettu vain miehille?

        Ei sieltä pakkosyötetään kenellekään mitään ohjelmaa. Jokainen valitsee itse mitä katsoo. Nuoret tytöt myös.

        Sinä valitset roskaohjelmien katsomisen. Se on sinun valintasi.


    • "Pian en enää edes odota mitään tavatessani uutta ihmistä. "

      Hyvä! Kun tuohon tilanteeseen pääset, olet vapaa aidosti kohtaamaan ja valitsemaan, siihen saakka juokset vain hormonien ja/tai tottumuksen ohjaamana.

    • Anonyymi

      Naisten ihmistuntemus on jotensakki vinksahtanu nykyaikana täysin , eikö ne tunnista enään miehiä vonkaajista , joista olisi parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Sehän se on kun monet naiset katsovat asiaa vain heidän näkökulmastaan, jos parisuhdetta etsivä nainen esim. saa tykkäyksen komean mallimiehen kanssa, niin parisuhdetta etsivä nainen uskoo/toivoo komean mallimiehen haluavan parisuhteen hänen kanssaan. No, usein kyse on mallimiesten puolelta kuitenkin vain seksitykkäyksestä eli mallimies haluaa vain seksiseuraa. Naiset uskovat, että niillä hyvännäköisillä miehillä ei ole enää mitään vaatimuksia kun kerta tykkäys on saatu, jos kuitenkin on ja jutusta ei tule mitään, niin naiset syyttävät miehiä eli kaikki miehet ovat seksiä etsiviä possuja vaikka naiset itse tykkäävät vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta.

        Monet naiset on myös manipuloitu täysillä mukaan tähän nykyajan transvillitykseen kun tämä kaikki on naamioitu ovelasti ihmisoikeuksiksi vaikka eihän siinä ole kyse ihmisoikeuksista vaan siitä, että sateenkaariväki ja transihmiset haluavat vain patsastella otsikoissa ja heikentää naisten ja lasten oikeuksia.

        Saattaapi suomeen syttyä vielä sisällissota jos tämä sateenkaariväki voimistuu ja pesiytyy opetushallituksiin ja muihin elimiin. Heterot eivät nimittäin katso hyvällä kun heidän päiväkoti-ikäisten lasten päitä sekoitetaan tieteen vastaisilla jutuilla "pojillakin on pimpi."


    • Anonyymi

      "Heterot eivät nimittäin katso hyvällä kun heidän päiväkoti-ikäisten lasten päitä sekoitetaan tieteen vastaisilla jutuilla "pojillakin on pimpi"

      Ei siellä niin sanota! Olen heteronainen. Minun päiväkoti-ikäisille lapsilleni ei todellakaan ole tarhassa selitetty että pojilla on pimppi.

      Heille on sen sijaan sanottu näin: ne jotka haluavat leikkiä nukeilla voivat mennä tuonne ja ne jotka haluavat leikkiä autoilla voivat tulla tänne. Sitä se uusi kasvatus on, että ei määräillä lasten leikkejä! Ketään poikaa ei pakoteta leikkimään autoilla jos hän ei tahdo. Ketään tyttöä ei pakoteta leikkimään nukeilla jos hän ei tahdo.

      Minun heteromieheni leikki pienenä kotona nukeilla. Hän ei voinut leikkiä nukeilla tarhassa koska oli poika. Tädit ohjasivat (= pakottivat) häntä siellä leikkimään autoilla. Hänestä kasvoi erittäin miehekäs mies vaikka leikkikin lapsena mieluummin nukeilla.

      • Anonyymi

        ""Minun päiväkoti-ikäisille lapsilleni ei todellakaan ole tarhassa selitetty että pojilla on pimppi.""

        Sehän on vaan hyvä jos lastentarhanopettajat ei ole selittäneet lapsille, että joillain pojilla voi olla pimpi. Opetushallituksen ohjeistus jokatapauksessa lastentarhanopettajille on se, että joillain pojilla voi olla pimpi, mutta hyvä jos työntekijät ei noudata tätä ohjeistusta.


      • Anonyymi

        Mun pojistani kasvatan miehiä ja he leikkivät jatkossakin autoilla. Laittakaa te typerykset vaan poikalapsillenne huulipunaa ja hametta päälle, niin hyvä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pojistani kasvatan miehiä ja he leikkivät jatkossakin autoilla. Laittakaa te typerykset vaan poikalapsillenne huulipunaa ja hametta päälle, niin hyvä tulee!

        Jos joku feminatsi haluaa kasvattaa pojistaan tyttöilijöitä tai h0m0ja, niin siitä vaan..

        Mutta minulle on turha tulla napisemaan kun poikani leikkivät autoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku feminatsi haluaa kasvattaa pojistaan tyttöilijöitä tai h0m0ja, niin siitä vaan..

        Mutta minulle on turha tulla napisemaan kun poikani leikkivät autoilla.

        Kukaan ei napise kun poikasi leikkivät autolla, jos he todella itse haluavat leikkiä autoilla. Sinä napisisit jos he leikkisivät nukeilla. Onneksi sinulla ei ole lapsia. Kukaan nainen.ei huonoin epämiehekästä miestä.

        Minun mieheni leikki pienenä nukeilla, mutta kyllä hänestä kasvoi miehinen mies ja umpihetero. Komea, miehekäs, vahva, turvallinen. Luultavasti mieheni on paljon miehekkäämpi kuin sinä ikinä. Vaikutat varsinaiselta uhriutujalta, marttyyrilta ja kitisijältä, ja se on kyllä kaikkea muuta kuin miehekästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pojistani kasvatan miehiä ja he leikkivät jatkossakin autoilla. Laittakaa te typerykset vaan poikalapsillenne huulipunaa ja hametta päälle, niin hyvä tulee!

        Miten sinä muka kasvatat pojistasi miehekkäitä aikuisia miehiä joilla on vahva miehinen itsetunto, kun et ole sellainen itsekään? Kasvatuksessa tärkeintä on olla hyvänä esimerkkinä. Jos et pysty olemaan itse esimerkkinä niin on ihan sama miten muuten toimit. Poikasi miehistyminen ei riipu siitä leikkiikö hän autoilla, nallipyssyillä vai nukeilla. Se riippuu siitä saako hän sinusta hyvän miehenmallin. Ei taida saada. Mies, joka vinkuu nettifeittipalstalla sitä ettei saa pimppiä, on kaikkea muuta kuin miehekäs. Sitä paitsi, jos olisit miehekäs, sinun ei tarvitsisi kerjätä naisilta seksiä. Naiset kerjäisivät sitä sinulta. Ei sinusta ole kasvattajaksi.


    • Anonyymi

      Nuo kaikki negatiiviset asiat koskevat myös naisia.
      Itse ollut samoilla fiiliksillä lukuisia kertoja. Tullut siihen lopoutulokseen että ne ihmiset jotka ovat tasapainoisia eivätkä ole kohdanneet liiemmin elämässään draama ihmissuhteissa eivät mene edes deittipaikkoihin.

      Itse lopetin kaikkien deittipalvelujen käytön.
      Käyn ulkona, erilaisissa tapahtumissa ja haen elämää muulla tavoin. Huomaan itsestäni että olen huomattavasti rauhallisempi nykyään.

    • Anonyymi

      ""Kukaan ei napise kun poikasi leikkivät autolla, jos he todella itse haluavat leikkiä autoilla. Sinä napisisit jos he leikkisivät nukeilla. Onneksi sinulla ei ole lapsia.""

      Lapsia minulla on ja myös parisuhde, kuten jo ylempänä kirjoitin. Jos koet kivaksi ostaa pojallesi huulipunaa ja nukkeja, niin siitä vaan menet ja ostat. Minä en osta pojilleni tyttöjen juttuja, eikä poikani koskaan ole valittaneet lahjoista ja kyllä he ovat tykänneet leikkiä autoilla.

      Tuo se sinun mikkihiirimiehesi tänne, niin katsotaan kumpi on isokokoisempi, pidempi, urheilullisempi ja voimakkaampi. Otan mikkihiirimiehestäsi mittaa koska vaan!


      ""Mies, joka vinkuu nettifeittipalstalla sitä ettei saa pimppiä, on kaikkea muuta kuin miehekäs.""

      Asia ei sinulle mitenkään kuulu, mutta olen parisuhteessa ja seksiä lähes päivittäin. Entä sinulla se mikkihiirimiehesi kanssa? Tuleeko tyttöilevän mikkihiirimiehen kanssa vähän lespofiilis?

      • Anonyymi

        Poikasi siis leikkii mielellään autolla. Sittenhän kaikki on hyvin.. Entä jos hän jonain päivänä haluaakin nuken? Suututko? Järkytytkö? Annatko selkään?


      • Anonyymi

        Sanoinko että ostan pojilleni nukkeja ja puen heidät hameeseen? En sanonut. He saavat ITSE päättää millä leikkivät.
        Tällä hetkellä he leikkivät taistelu-ukoilla ja söhköjunalla..Mutta jos he jonain päivänä haluavat nuken niin varmasti saavat sen. He päättävät siitä asiasta itse.


      • Anonyymi

        Etkö muka leikkinyt pienenä He-Man ja Turtles nukeilla? Transformereilla?


    • Anonyymi

      Olisi mukavaa jos vanhemmat miehet tekisivät aloitteita, etenkin tummatukkaiset tai harmaahiuksiset.

    • Anonyymi

      ""Poikasi siis leikkii mielellään autolla. Sittenhän kaikki on hyvin.. Entä jos hän jonain päivänä haluaakin nuken? Suututko? Järkytytkö? Annatko selkään?""

      Kun sinun poikasi leikkii nukella, niin annat leikkiä, laitat vähän huulipunaa huuliin ja taputtelet selkään ja sanot hyvä tyttö, hyvä tyttö. Minä taas vastaavasti ostan pojalle hienon leikkiauton ja kysyn varovasti vaihdedaanko auto nukkeen. Jos ei käy, niin hävitän nuken myöhemmin.

      Mikä teillä feminatseilla on kun yritätte tehdä pojista tyttöjä ja vastaavista tytöistä poikia?

      Feminatseilla on joku kumma tarve murtaa sukupuolirooleja. Ehkä he eivät hyväksy sitä, että ovat se heikompi osapuoli nyt ja aina? Sen takia pitää yrittää osoittaa, että kyllä nainenkin voi tehdä miesten töitä, käydä armeijan jne.

      • Anonyymi

        Sinähän se varsinainen natsi olet jos hävität lapsesi rakkaan lelun koska koet oman miehuutesi uhatuksi jos poika leikki nukella! Uskomatonta öykkäröintiä! Jos miehuutesi ja sukupuoli-identiteettisi on noin huteralla pohjalla että noin vähästä murenee niin eipä ole miehisyydessäsi hurraamista! Kuulostat öykkäriltä ja rähisijältä etkä miehekkäältä mieheltä. Voit olla 190cm pitkä ja lihaksikas ja komea, mutta et ole hieno miehinen mies vaan räyhääjä, naisten ja lasten kiusaaja, joka käyttää isokokoisuuttaan väärin eli muiden komenteluun ja sortamistamiseen. Tykkäätkö huutaa naisille ja lapsille, tykkäätkö tapella grillijonossa?

        Sinulla on ihan vääristynyt käsitys miehenä olemisesta ja miehekkyydestä. Luulet että miehekkyys on isokokoisuutta, isoja lihaksia ja muiden komentelua. Luulet että miehekkyys= isot lihakset ja pienet aivot.
        Tuo on jonkun moottoripyöräjengipomon ajattelutapa.

        Kuulostat juuri sellaiselta jätkältä joista tyttöjä varoitetaan.

        Vai tiedät sinä mikä kuuluu kummallekin sukupuolelle? Pakottaisit ehkä tytön pukeutumaan vaaleanpunaisiin hepeneuhin ja pojan pelaamaan jääkiekkoa, koska muuten et tunne itseäsi mieheksi. Jos vaimo ei pidä minihametta eikä korkokenkiä niin sekin uhkaa sinun identiteettiäsi. Miehekkyytesi riippuu siitä mitä MUUT tekevät. Aika heikkoa. Olet ehkä myös sitä mieltä että taloustyöt kuuluvat naisille ja miehen hommia on juoda olutta ja katsoa telkkaria.

        Varudu siihen että poika nousee kapinaan sinua vastaan viimeistään murrosiässä. Jos haluat kasvattaa hänestä samanlaisen machoilevan öykkärin jollainen itse olet, niin se saattaa kääntyä sinua vastaan. Hänestä ehkä tulee öykkärin, mutta entäpä jos se öykkäröintiä kohdistuu sinuun? Ei kukaan itseään kunnioittava nuori poika katsele vaieten tuollaista tyranni-isää. Kun hän on aikuinen, teillä on todella huonot välit. Ehkä ei välejä ollenkaan vaan hän katkaisee ne.

        Sekoitat miehekkytden ja machoilun. Ne eivät ole sama asia. Machoilun on wannabe-alfan käytöstä. Naiset nauravat sille.

        Tai voihan olla että olet feikki. Olet joku ressukka palstaprinssi joka haaveilee tuollaisesta elämästä. Tuollainen lapsellinen uhoominen ja pituudellaan kehuskelu ja lasten nöyryyttäminen ehkä vastaa palstaprinssien harhaista käsitystä komean miehen elämästä ja unelmaa onnellisesta perhe- elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se varsinainen natsi olet jos hävität lapsesi rakkaan lelun koska koet oman miehuutesi uhatuksi jos poika leikki nukella! Uskomatonta öykkäröintiä! Jos miehuutesi ja sukupuoli-identiteettisi on noin huteralla pohjalla että noin vähästä murenee niin eipä ole miehisyydessäsi hurraamista! Kuulostat öykkäriltä ja rähisijältä etkä miehekkäältä mieheltä. Voit olla 190cm pitkä ja lihaksikas ja komea, mutta et ole hieno miehinen mies vaan räyhääjä, naisten ja lasten kiusaaja, joka käyttää isokokoisuuttaan väärin eli muiden komenteluun ja sortamistamiseen. Tykkäätkö huutaa naisille ja lapsille, tykkäätkö tapella grillijonossa?

        Sinulla on ihan vääristynyt käsitys miehenä olemisesta ja miehekkyydestä. Luulet että miehekkyys on isokokoisuutta, isoja lihaksia ja muiden komentelua. Luulet että miehekkyys= isot lihakset ja pienet aivot.
        Tuo on jonkun moottoripyöräjengipomon ajattelutapa.

        Kuulostat juuri sellaiselta jätkältä joista tyttöjä varoitetaan.

        Vai tiedät sinä mikä kuuluu kummallekin sukupuolelle? Pakottaisit ehkä tytön pukeutumaan vaaleanpunaisiin hepeneuhin ja pojan pelaamaan jääkiekkoa, koska muuten et tunne itseäsi mieheksi. Jos vaimo ei pidä minihametta eikä korkokenkiä niin sekin uhkaa sinun identiteettiäsi. Miehekkyytesi riippuu siitä mitä MUUT tekevät. Aika heikkoa. Olet ehkä myös sitä mieltä että taloustyöt kuuluvat naisille ja miehen hommia on juoda olutta ja katsoa telkkaria.

        Varudu siihen että poika nousee kapinaan sinua vastaan viimeistään murrosiässä. Jos haluat kasvattaa hänestä samanlaisen machoilevan öykkärin jollainen itse olet, niin se saattaa kääntyä sinua vastaan. Hänestä ehkä tulee öykkärin, mutta entäpä jos se öykkäröintiä kohdistuu sinuun? Ei kukaan itseään kunnioittava nuori poika katsele vaieten tuollaista tyranni-isää. Kun hän on aikuinen, teillä on todella huonot välit. Ehkä ei välejä ollenkaan vaan hän katkaisee ne.

        Sekoitat miehekkytden ja machoilun. Ne eivät ole sama asia. Machoilun on wannabe-alfan käytöstä. Naiset nauravat sille.

        Tai voihan olla että olet feikki. Olet joku ressukka palstaprinssi joka haaveilee tuollaisesta elämästä. Tuollainen lapsellinen uhoominen ja pituudellaan kehuskelu ja lasten nöyryyttäminen ehkä vastaa palstaprinssien harhaista käsitystä komean miehen elämästä ja unelmaa onnellisesta perhe- elämästä.

        Sääliks käy poikaasi kun äiti yrittää tehdä pojasta tyttöilijää. Onnea vaan..


      • Anonyymi

        "Kun sinun poikasi leikkii nukella, niin annat leikkiä, laitat vähän huulipunaa huuliin ja taputtelet selkään ja sanot hyvä tyttö, hyvä tyttö. "

        Jos poikani leikkii nukella, hän on edelleen poika. Sanon hänelle hyvä poika hyvä poika. Täsmälleen samoin toimin jos hän leikkii autoilla. Hän saa ITSE päättää millä leikkii. Hän on joka tapauksessa poika.

        "Minä taas vastaavasti ostan pojalle hienon leikkiauton ja kysyn varovasti vaihdedaanko auto nukkeen. Jos ei käy, niin hävitän nuken myöhemmin. "

        Sairasta! Miksi nukke pitää vaihtaa autoon? Miksi lapsen rakas lelu pitää hävittää? Taoatko myös laisen lemmikkieläimen? Miksi pojan pitää valita nuken ja auton välillä? Miksei pojalla voi olla sekä nukke että auto?

        Sinä ET kasvata poikaa mieheksi vaan Hells Angelsin pomoksi. Arvomaailmasi ei ole miehen arvomaailma vaan järjestätyneen rikollisuuden arvomaailma. Käsityksesi miehuudesta on rajoittunut, ahdas ja äärimmäisen typerä. Tuolla menetelmällä kasvatat pojasta tunnevammaisen äijän jota naiset inhoavat.

        Leikki on lapsen oikeus. Aikuisen ei pidä sekaantua siihen mitenkään ellei siinä rikota paikkoja tai ellei leikki ole vaarallista (kuten tulitikuilla leikkiminen) tai ellei siinä kiusataan ja vahingoitetaan itseä tai muita.

        Poika ei siis saa leikkiä nukella? Sinä hävität hänen nukkensa?!!!

        Mitä muuta sinä häneltä kiellät? Saako hänellä olla nalle tai leikkikoira? Jos hänelle tulee samanikäinen tyttö leikkikaveriksi niin saavatko he leikkiä kahdestaan kotista? Saako hän tykätä piirtämisestä? Saako hän harrastaa kansantanssia, taitoluistelua tai balettia? Saako hän tykätä leipomisesta? Saako hän opetella virkkaamaan? Saako hän mennä musiikkiluokalle? Saako hän käydä viulutunneilla? Saako hän lukea kirjoja?

        Saako hän hengittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliks käy poikaasi kun äiti yrittää tehdä pojasta tyttöilijää. Onnea vaan..

        Äiti ei yritä tehdä pojasta tyttöä. Poika on poika ja poikana pysyy ja hänestä kasvaa mies..Kun hän on lapsi, hän saa leikkiä millä tahtoo ja miten tahtoo kunhan ei riko paikkoja eikä satuta itseään ja muita. Nukella leikkivästä pojasta kasvaa mies. Samoin autoilla leikkivästä pojasta.

        Sääliksi käy lasta jonka isä määräilee millaisia leikkejä lapsi saa leikkiä!!! Leikkiminen on lapsen työtä. Anna lapsen tehdä työnsä rauhassa. Älä sekaannu siihen kun et siitä mitään ymmärrä.


    • Anonyymi

      On nämä feminatsit ja sateenkaariväki kyllä aika naurettavaa porukkaa kun pitävät itseään niin suvaitsevaisina ja odottavat suvaitsevaisuutta muilta, mutta kun joku mies haluaa kasvattaa pojastaan pojan joka tekee poikien juttuja, niin tämä porukka kyseenalaistaa sen ja osa jopa nostaa hirveän älämölön eli siis vain tietyt mielipiteet sallitaan.

      • Anonyymi

        "joku mies haluaa kasvattaa pojastaan pojan joka tekee poikien juttuja"

        Mitä ihmeen poikien juttuja?

        Autolla ajaminen ei ole poikien tai miesten juttu. Se on kummankin sukupolven juttu. Naisetkin ajavat autoa. Ei ole olemassa autolla ajamisgeeniä.

        Nukeilla leikkiminen on myös kummankin juttu, sekä tytön että pojan. Nukkeleikki valmistaa lasta vanhemmuuteen. Lastenhoito kuuluu sekä isälle että äidille. Kummatkin ovat vanhempia.

        Ei ole olemassa erikseen poikien leikkejä ja tyttöjen leikkejä. On vain erilaisia leikkejä joita kaikki lapset saavat leikkiä. Lapset leikkivät sukupuolestaan riippumatta niillä leluilla ja niitä leikkejä joista itse pitävät. Aikuisen.ei pidä sekaantua siihen.


    • Anonyymi

      Naiset on samanlaisia miehiä kohtaan, kun mikään ei kelpaa. Mennään kuvien mukaan eikä viitsitä vastata tai ylläpitää alkanutta kirjeenvaihtoa. Eli myös naiset voisi katsoa peiliin ja kysyä itseltään miksi menevät sen yhden ohi kuvan tai muun statuksen vuoksi.
      Pinnallisuutta siis naisissa, jopa enemmin kun miehessä. Ikärasismi, paikkakuntarasismi ja statusrasismi.
      Mm hesalaiset käsittää että kehä3 takan ei ole elämää.

      Miehet on vielä enemmin kypsyneet näihin ja voivat reagoida hyvinkin herkästi. Miksi naiset kuvailee itseään sosiaalisiksi, rennoiksi hipsuiksi. Totuus on kuitenkin 99% ihan toinen. Somessa ei olla sitä aitoa vaan siellä on rooli mikä paljastuu parissa päivässä. Myös mies joka avautuu menneestä, tulee tuomituksi naisen silmissä heti. Rehellisyys ei kannata vaikka sitä vaaditaan, se johtaa hylkäämiseen.

    • Anonyymi

      Mä en moista harrasta en ole keksiny mitään nopeampaa tapaa pettyä vastakkaisen sukupuolen edustajaan mä olen ollu jo vuodesta 2019 poikamies siinä välisä oli noin puolentoista vuoden mittainen eräänlainen suhde minkä lopulta itse tulkitsin enämpi seksisuhteeksi kun kyseinen nainen lopulta osoittautui valehtelijaksi ja ny en ole edes jaksanu sillai nähdä vaivaa seurustelumielessä edes tutustua naiseen riittävän monta valehtelijaa jo sattunu omalle kohdalle ja vielä toistaiseksi en ole keksiny fiksua tapaa tutustua naiseen ihan kaveripohjalta ja kahtoa että voisiko siitä kehittyä jotain enemmänkin

    • Anonyymi

      Joo monet naiset vetää roolia ja totuus paljastuu nopeasti. Naiset myös teeskentelevät etsivänsä kilttiä ja kunnollista miestä, mutta jättävät sanomatta sen, että haluavat siinä samalla super komean miehen.

    • Anonyymi

      Feminismiä alettiin ajamaan yhteiskunnan horjuttamiseksi ja toimintahäiriöisten ihmisten luomiseksi. Vajavaisia ihmisiä on helppo aivopestä ja manipuloida. Feminismi esiintyy naisten oikeuksia ajavana liikkeenä. Tällainen petollisuus on tyypillistä kommunistilähtöisille kumouksellisille liikkeille. Todellisuudessa feminismi on jyrkästi vihamielinen naiseutta, mieheyttä, heteroseksuaalisuutta, ydinperhettä ja lapsia kohtaan. Jos feminismi olisi aitoa, se olisi hävinnyt, kun syrjintä naisia kohtaan loppui. Se toimii edelleen työvälineenä eliitin agendalle: väestönvähennys, yhteiskunnan horjuttaminen ja länsimaisen sivilisaation luhistaminen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe