Mitäköhän tämä voi olla?
- Kouristuksia sormissa
- Käden kipua, puutumista tai poltetta
- Käsien voimattomuutta ja heikkoutta.
Oireilu painottuu usein pikkurillin puolelle kättä.
- Pahenee etenkin toiminnoissa, joissa kädet ovat koholla
-Yläraajan viileys
-Puutuneisuutta makuulla käsissä öisin
ENMG tehty ei siis hermoperäistä, kaulassa kulumaa, mutta ei tunnu selittyvän oireet sillälään. Mitä tämä voisi olla?
Käden oireet mitä mahtaa olla?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko olla verenkiertoon liittyvää?
- Anonyymi
Minkä alueen kuva otettu?
Onko sulla levyke?
Oletko itse katsonut ne?
Lausunto?
ja 99% varmuudella, voin sanoa, että radiologi ei osannut tai halunnut kirjata vikaa.
99% varmuudella hermopuristus.- Anonyymi
Otettu kaularangan mri ja toisen käden enmg. Enmg:ssä ei ollut hermoissa vikaa. Mri:ssä oli kaularangan kulumaa ja juuriaukkojen kaventumaa. Jotenkin tuntuu ettei vaivat selity tällä...Mitähän tää vois olla? Mitä tarkoitat levykkeellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otettu kaularangan mri ja toisen käden enmg. Enmg:ssä ei ollut hermoissa vikaa. Mri:ssä oli kaularangan kulumaa ja juuriaukkojen kaventumaa. Jotenkin tuntuu ettei vaivat selity tällä...Mitähän tää vois olla? Mitä tarkoitat levykkeellä?
Tietokonelevyke johon on tallennettuna otetut kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tuota juuriaukkojen kaventumaa niin ihan mahdollista että siellä on ajoittain joku hermopuristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokonelevyke johon on tallennettuna otetut kuvat.
Levykkeen voi yrittää pyytää, mutta itse en ymmärrä niistä mitään
- Anonyymi
Mulla on tullut viime aikoina samaa vikaa oikeassa kädessä: Käden ja sormien puutumista ja poltetta sekä käsivarren heikkoutta. Tämä esiintyy pääasiassa makuulla öisin ja aamusta varsinkin se sormien tikkuilu ja puutminen.
Minä olen päätellyt. että tämä johtuu tietokoneen hiiren käytöstä, koska se alkoi vasta hiljakkoin , kun ostin tietokoneeseen uuden hiiren. Tulee istuttua tässä ilmeisesti liikaa eikä käden asento olen välttämättä oikealla tasolla. Nytkin pistelee jo oikeaa kättä, enkä ole ollut koneella kuin toista tuntia.- Anonyymi
Itelläni on sellainen rullattava hiiri, ja tukialus, mihin saa kädet nojattua.
En osaisi enää edes käyttää tavallista hiirtä.
Eli rullaan sellaisella pyöreällä alaspäin, enkä tarvitse ollenkaan sitä hiirtä.
On myös säädeltävä pöytä, että tulee ihan oikea korkeus.
On auttanut nää laitteet. Voin kirjoitella vaikka miten pitkään, eikä tunnu missään.
Kannattaa hankkia, voi varmaan vetää pois verotuksessa.
Jos tarvitset työn puolesta, niin työnantajasi voi kustantaa.
Puhu terveydenhoitajan kanssa.
Itse sain nää työn puolesta, ja myös säädettävän tuolin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelläni on sellainen rullattava hiiri, ja tukialus, mihin saa kädet nojattua.
En osaisi enää edes käyttää tavallista hiirtä.
Eli rullaan sellaisella pyöreällä alaspäin, enkä tarvitse ollenkaan sitä hiirtä.
On myös säädeltävä pöytä, että tulee ihan oikea korkeus.
On auttanut nää laitteet. Voin kirjoitella vaikka miten pitkään, eikä tunnu missään.
Kannattaa hankkia, voi varmaan vetää pois verotuksessa.
Jos tarvitset työn puolesta, niin työnantajasi voi kustantaa.
Puhu terveydenhoitajan kanssa.
Itse sain nää työn puolesta, ja myös säädettävän tuolin.Se on tälläinen vekotin: RollerMouse Pro2 ja käsituki
https://www.ergopartner.se/mus-tastaturer.html
löytyy googelilta lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tälläinen vekotin: RollerMouse Pro2 ja käsituki
https://www.ergopartner.se/mus-tastaturer.html
löytyy googelilta lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei johdu mulla tietokoneen hiirestä kun vasen käsi vaivaa ja oikealla käytän hiirtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055