Kun kerran Jeesus kärsi jo sinun syntiesi vuoksi ja Taivaskin on mahdollinen!
Älä mene helvettiin!
26
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei helvettiä ole olemassa kaikki päättyy kuolemaan.
- Anonyymi
En mene en. Helvetti on varattu uskovaisille.
- Anonyymi
Uskovaiset tuovat auttamisellaan helvetin meille.
- Anonyymi
Helvetti tuo on mielenkiintoinen uskovaisten uskomus joka saa minut aina kysymään saman asian mihin kukaan uskovainen ei ole halunnut vastata mutta kysynpä taas jos vaikka joku viisas olisi palstalla
Kaikella uskovaisen jumalolennon tekemisellä on tarkoitus mikä on siis helvetin tarkoitus
-Helvetissä poltetaan ja kidutetaan ihmistä kuoleman jälkeen ikuisuus ja kysymykseni on miksi?kuka siitä hyötyy ja miten? saako jumalolento asiasta jonkun tyydytyksen ja jos saa niin minkälaisen ?Saako uskovainen taivaassaan asiasta jonkun tyydytyksen ja jos niin minkälaisen ?Saako kukaan asiasta mitään tyydytystä tai tarkoitusta ja minkälaista .
Vai onko helvetti kristinuskon keksintö jolle ei koskaan löytynyt mitään tarkoitusta koska ajatus on niin järjetön olisiko helvetti vain taikauskoisille ihmisille tarkoitettu väkivaltainen pelote joka auttoi käännytyksessä .- Anonyymi
Hieman vajaita on helpompi ohjailla uhkailulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetusta Pyhästä Hengestä tässä linkissä. https://www.youtube.com/watch?v=UJ7e7cstyXk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetusta Pyhästä Hengestä tässä linkissä. https://www.youtube.com/watch?v=UJ7e7cstyXk
Joelin kirja onko se hallikaisen kirjoittama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joelin kirja onko se hallikaisen kirjoittama.
Aina sataa kurja ennuste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sataa kurja ennuste.
lihava jyvä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lihava jyvä 🤣
vettä tulee niskaanne niin että hukutte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vettä tulee niskaanne niin että hukutte
Liikaa ihmisiä ne kuuluu laskea.
- Anonyymi
joosua oli jumalan kämmenellä vai oliko kädellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joosua oli jumalan kämmenellä vai oliko kädellä
minultakin poistuu jumalan henkeä kun syön purkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minultakin poistuu jumalan henkeä kun syön purkkaa
kirkastus juhlat 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirkastus juhlat 🤣
kyllähän pyhästä hengestä hämmentyy jos väkijoukossa päästää
- Anonyymi
saisko tarjoilijan nyt riitti ihan täyttä paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tajusitko, että katsoin sen ja ei tehnyt vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa.
- Anonyymi
Onko Pyhällä Hengellä pippeli?
- Anonyymi
Toivon, ettei tuo idiotismi ole tarttuvaa.
Pyhä henki oli alunperin feminiini, mutta sitten se aikaa myöten muutettiin maskuliiniseksi.
- Anonyymi
Kyllä hänellä on, kristinusko on urosten uskonto.
- Anonyymi
Mitenkä siellä Taivaassa aika saadaan kulumaan? Jos oikein olen ymmärtänyt, aamun avaus alkaa Johtajan ylistyksellä ja sitä jatkuu iltaan. Sitten mennään nukkumaan ja aamulla alkaa kuin Päivä murmelina- elokuvassa. Forever and ever...
Mitenkä Taivas poikkeaa Helvetistä? Rikkijärvessä ollaan, mutta Fyhreriä ei tarvitse ylistää. Muuten vaan kärsitään ikuisesti.
Jos aikuisten oikeasti asiaa miettii, niin raamatun kirjoittajilla on ollut huonoja päiviä.
Ei vaan tule mitään mieleen. Järki seisoo kun aasin kulli. Silloin pitää sulkakynä laittaa lepäämään ja lähteä rietastelemaan laulun, viinin ja naisten pariin. Kyllä se luovuus siitä lähtee, nähdään näkyjä ja hikoillaan verta. Hengetkin puhuvat niin ettei yön päivän rauhaa saa. Siitäkin selviää. On sitten mistä kirjoittaa.
Tämän neuvon antaisin vuostuhanten taa. - Anonyymi
Mitenkä siellä Taivaassa aika saadaan kulumaan? Jos oikein olen ymmärtänyt, aamun avaus alkaa Johtajan ylistyksellä ja sitä jatkuu iltaan.
Meneekö uskovaiset kuollessaan pohjoiskoreaan ? - Anonyymi
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 6:37 - Anonyymi
Minä luon taivaan eläessäni, en odota sitä teiltä kuollessani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992