Onko jotakin vielä

😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen kiireiltään ehtii aina palstalla käydä jos byt edes kaipaakaan.

Jotkut asiat on pakko välillä päivittää nykyaikaan. Niinkuin nyt uusi puhelin, jonka ajattelin vihdoin ottaa käyttöön. Jotkut asiat taas eivät päivity millään. Niinkuin esim. sydän , joka on häneen (mies pks) päin kallellaan vieläkin 😍

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miettinyt kans asioita mielessäni. Yksi asia mitä toivoisin monen miettivän mielessään, jotka suhteesta haaveilevat? Haluaisiko kumppanikseen sellaisen kuin on itse, kokeeko olevansa hyvine ja huonoine puolineen riittävä itselleen? Onko seikkailut, irtosuhteilu ja hetkessä eläminen sitä, joka antaa ja kantaa suhteessa ollessa, voiko sellaisen taustan omaavaan luottaa riittävästi? Persoona ja ajattelu kaikesta, onko valmiuksia yhdessä oloon? Onko toinen kuinka vastaanottavainen? Tuetaanko yhdessä toisiamme riittävästi?

      • Anonyymi

        Ajattelisin että ihminen ei ole koskaan täysin valmis mutta voi kehittyä. Ihminen voi olla hyvinkin lojaali ja rakastava läheisilleen vaikka olisi irtosuhteita ollut eikä vakituista kumppania ole löytynyt. Tärkeintä ei ole leimata vaan ihan aidosti tutustua toiseen ihmiseen. Sittenhän on nykyisin myös erilaisia tapoja toteuttaa parisuhdetta. Eivät asiat ole kauhean mustavalkoisia.


      • Anonyymi

        Minä kaipaan naista jonka kanssa h a l u a n olla sinne hamaan hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin että ihminen ei ole koskaan täysin valmis mutta voi kehittyä. Ihminen voi olla hyvinkin lojaali ja rakastava läheisilleen vaikka olisi irtosuhteita ollut eikä vakituista kumppania ole löytynyt. Tärkeintä ei ole leimata vaan ihan aidosti tutustua toiseen ihmiseen. Sittenhän on nykyisin myös erilaisia tapoja toteuttaa parisuhdetta. Eivät asiat ole kauhean mustavalkoisia.

        Voi olla, mut onko? Siltikin hyvä miettiä, onko oma käytös miten suhteessa siihen, onko oma toiminta reilua toista kohtaan? Seikkailijat joustavampia uskon näin, mut ovatko valmiita kiintymään toiseen? Varmaan silloin, kun haluavat asettua paikoilleen, et voi kokemiaan asioita muistella hyvillä mielin kiikkustuolissa? Niin kuin lehdistäkin korostuu pettymykset, kun joutuu petetyksi suhteissa, luottamus toiseen kärsii paljon niistä? Sen jälkeen uuden rakentaminen entistä haastavampaa? Epäily tullut lisänä kalvamaan tulevaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mut onko? Siltikin hyvä miettiä, onko oma käytös miten suhteessa siihen, onko oma toiminta reilua toista kohtaan? Seikkailijat joustavampia uskon näin, mut ovatko valmiita kiintymään toiseen? Varmaan silloin, kun haluavat asettua paikoilleen, et voi kokemiaan asioita muistella hyvillä mielin kiikkustuolissa? Niin kuin lehdistäkin korostuu pettymykset, kun joutuu petetyksi suhteissa, luottamus toiseen kärsii paljon niistä? Sen jälkeen uuden rakentaminen entistä haastavampaa? Epäily tullut lisänä kalvamaan tulevaa?

        Kysy Kallelta, miltä tuntuu?


      • Eikö tuossa ole muita vaihtoehtoja mietittävänä. Aloittajalla kun ei ole ollut seikkailuja, irtosuhteiluja ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kaipaan naista jonka kanssa h a l u a n olla sinne hamaan hautaan asti.

        Sellainen mies mulla on tähtäimessä!


    • Anonyymi

      Uuden puhelimen käyttöönotto on todella työlästä. Joko olet saanut villasukat valmiiksi? Muistan että kerroit täällä niistä, vai sekoitanko johonkin toiseen. Mun ajatusten kohde on Päijät-Hämeessä. Mietin häntä päivittäin ❤️mutta yritän keskittyä myös muihin juttuihin välillä. Ei ole kiva jos ajatukset urautuu liikaa.

      • Anonyymi

        Uus puhelin on ihan ..jostain ens..
        Ei toimi niinkuin vanha...
        Mikään ei vaan toimi..
        Ja kun ei osaa itse laittaa täytyy odottaa et toinen sen laittaa..
        Et uudesta tulee rakkaus....
        Insta kuvatkin..Ihan itku tulee..
        Äly kun on mun Rakkaus....
        Sit kun hyvin toimii..
        Antaa paljon.,...
        Mut ei paljon vaadi...
        T:Elluhallo....😇👍😄🌞🤩❄️🧑‍🎄


      • Villasukat ei ole vielä valmiit. Niistä tuöee niin isot, että aikaa menee. Tekisi jo mieli sukeltaa tarjouskassin pohjalle, missä on tosi nättejä tarjouslankoja pikkutyttöjen sukkiin.

        Puhelinta en ole vielä aloittanut ottaa käyttöön. Pian tulee kiire, kun vanha puhelin pimeni tänään pariin otteeseen kesken kirjoittamisen. Valokuvat olen onneksi jo siirtänyt pilveen, mutta yhteystiedot on vielä siirrettävä.

        Minä puolestaan kaipailen yhtä miestä Espoosta. Ollaan tutustuttu työn merkeissä. Se on niinkuin "match made in heaven", eikä kulu ajan saatossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uus puhelin on ihan ..jostain ens..
        Ei toimi niinkuin vanha...
        Mikään ei vaan toimi..
        Ja kun ei osaa itse laittaa täytyy odottaa et toinen sen laittaa..
        Et uudesta tulee rakkaus....
        Insta kuvatkin..Ihan itku tulee..
        Äly kun on mun Rakkaus....
        Sit kun hyvin toimii..
        Antaa paljon.,...
        Mut ei paljon vaadi...
        T:Elluhallo....😇👍😄🌞🤩❄️🧑‍🎄

        uusi puhelin on kyllä taas jotakin ihan muuta. Ei yhtään kiinnostaisi ottaa sitä käyttöön, mutta kun on pakko. Siinä ei ole enää sellaisia turvareunoja sormille, niinkuin vanhassa on. Olen varma, että mulla tapahtuu "itsekseen" vaikka mitä kun sormet on väärissä paikoissa. Hienosti sanot rakkaudesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2307
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1382
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1098
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1063
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      920
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      837
    Aihe