Metsästäjä ampui perhettä haulikolla

Viime aikoina on ollut aika paljon näitä vahinkoja. Nyt metsästäjä ei tunnistanut mikä eläin on kyseessä ja päätti ampua perheen koiran, sekä siinä samalla osuen perheen isään ja äitiin. Onneksi lapsi selvisi vammoitta.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007674813.html

18

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli jo.

      • Anonyymi

        Naisen syy!!!


      • Anonyymi

        Varmaan oli narttukoira eli nainen! Naiskoiran syy!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan oli narttukoira eli nainen! Naiskoiran syy!!!!

        Huoranarttukoira!!! Sen syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huoranarttukoira!!! Sen syy.

        Palstan naisväen on vaikea käsitellä tiettyjä aiheita ja jotkin ilmaukset näyttävän menevän pahasti ihon alle 😂


    • Anonyymi

      Rakkaan lemmikin henki oli halpa kun ei jutun mukaan mitään korvausta :( Mitä tulee tuohon sankarimetsästäjään taisi olla melko ikämies, ei varmaan juuri kuule eikä näe enää mitään ja niinhän niistä taitaa iso osa olla nykyään ikäukkoja.

      -harmiseikirj-

      • Eihän tuossa kunnossa kuuluisi enää olla aseenkantolupaa. Mutta kun sitä on vaikea itse huomata jos pää ei enää toimi. Sama juttu tietysti ajokortin kanssa. Perheen kuuluisi näissä tapauksissa tehdä jotain.


      • Anonyymi

        Perheen äiti naisena saanut kiltistä metsästäjästä jännämiehen esiin!! Nainen vankilaan häiriön tuottamisesta.

        Ja nainen tuon metsästäjänkin synnytti ja kasvatti! Naisen syy!!!


    • Anonyymi

      Murhasta linnaan se oli tahaĺlinen teko ja eikö joku voisi ruveta metsästämään metsästäjiä

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Laastaria vaan lenkkeilijöille. Pikku rippasu, niinku itikan haukku :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Laastaria vaan lenkkeilijöille. Pikku rippasu, niinku itikan haukku :)

        Metsästäjät tykkää ampuu ihmisiä ja kuvittelevat että metsästävät ihmisiä niin joku voisi metsästää heitä eli saalistaa ja ampuu takaisin ja miksi siviileillä on ase ja moni metsästäjä on puol vammaisia ja huonoja miksi heillä on ase tai kymmeniä aseita niin aseet pois ja ilmoittautuu kansainväliseen armeijaan ja heidät lähetetään sotimaan niin sit saa ampuu niin kivaa ampuu aseettomia siviileitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsästäjät tykkää ampuu ihmisiä ja kuvittelevat että metsästävät ihmisiä niin joku voisi metsästää heitä eli saalistaa ja ampuu takaisin ja miksi siviileillä on ase ja moni metsästäjä on puol vammaisia ja huonoja miksi heillä on ase tai kymmeniä aseita niin aseet pois ja ilmoittautuu kansainväliseen armeijaan ja heidät lähetetään sotimaan niin sit saa ampuu niin kivaa ampuu aseettomia siviileitä

        Naisten syy tämäkin kun haluavat vain jänmämiesten hakattaviksi. Siviilillä oltava ase itsepuolustukseen koska kaikki on naisten ja hallituksen syytä!!!


    • Anonyymi

      Tuohan on iihan normaalia nykyään ja sitten metsästäjä väittää vahinkoksi eikä tunnista hirveä eikä jänistä edes.

    • Anonyymi

      kolmetoita vuotta saa osumatta yhteenkään, kuten veljekset.

    • Anonyymi

      Aseenkantolupa olisi pitänyt ottaa pois loppuiäksi

    • Anonyymi

      Setalla on oma agendansa, jolla osuu.

    • Anonyymi

      Ehkä se kompastui horroksesta heränneeseen siiliin? 🦔

    • Anonyymi

      Tuolla äijällä ei pitäisi olla hallussaan minkäänlaisia aseita eikä lupia noihin aseisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe