Kenet palstalta

Anonyymi

Haluaisit pukea sinappihuntuun joulun kunniaksi?

-flowersreally-

27

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazulin eli Heppamattilan Jaanan <3

      • Anonyymi

        Sinappihunnutettu jazuli flossaamassa ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinappihunnutettu jazuli flossaamassa ihanaa

        Jazu voi myös tankotanssia s-hunnutettuna :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jazu voi myös tankotanssia s-hunnutettuna :)

        Iaskin..väärin

        Heh ja röh. xD

        Sehän se oliskin näky! x)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh ja röh. xD

        Sehän se oliskin näky! x)

        Voisit laittaa siitä videoo palstalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit laittaa siitä videoo palstalle

        Juu, ja pilata kaikkien joulun? Ehkäpä säästämme kaikki siltä silmien säryltä ja naurukuolemalta. :)


    • Saisiko sen laittaa myös uuniin?

      • Anonyymi

        Jos haluat.


    • Anonyymi

      Onko täällä jouluhookooblöötä? Sen hunnuttaisin sinapilla jos makkaraa söisin.

    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan toi mun puoliso Ebenezer olisi.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Onko se oikeasti noin laskelmoiva ja taloustarkka, mikä vaikutelma tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se oikeasti noin laskelmoiva ja taloustarkka, mikä vaikutelma tulee?

        Mä en ole kiss and tell -tyyppinen gal.

        -flowersreally-


      • Joo, minä possu olen sinun karjusi, älä pidä muita sikoja. Palstalla. IRL:ssä toivon, että olet löytänyt / löydät muita kinkkuja.

        Jäi tuo sinappihuntu vähän vaivaamaan. Se on niin tuttu Juicen lyriikoista, että en osaa sanoa onko sitä oikeasti käytetty jo sitä ennen vai onko se Juicen kehittämä kuvaus. Samassa laulussahan on myös vanhasta joululaulusta lainattu "kystä kyllä", jonka voisi kääntää kai nykysuomelle jotenkin että "kypsennettyä ruokaa riittävästi".


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Joo, minä possu olen sinun karjusi, älä pidä muita sikoja. Palstalla. IRL:ssä toivon, että olet löytänyt / löydät muita kinkkuja.

        Jäi tuo sinappihuntu vähän vaivaamaan. Se on niin tuttu Juicen lyriikoista, että en osaa sanoa onko sitä oikeasti käytetty jo sitä ennen vai onko se Juicen kehittämä kuvaus. Samassa laulussahan on myös vanhasta joululaulusta lainattu "kystä kyllä", jonka voisi kääntää kai nykysuomelle jotenkin että "kypsennettyä ruokaa riittävästi".

        Sika Scrooge ”soi” mukavasti.

        Lingvistiikkaan en osaa ottaa kantaa.

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Hyvä Veli Pontevan

    • Kellä on muhevat pakarat, mitkä voisi sinappihunnulla silitellä? ;)

      • Anonyymi

        lillis <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        lillis <3

        Heh, niinpä tietysti. Jiimenin kinkku, ei passaa kajota toisten kinkkuihin. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, niinpä tietysti. Jiimenin kinkku, ei passaa kajota toisten kinkkuihin. :)

        Lillis pisti Jiimenin friendzonelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis pisti Jiimenin friendzonelle.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillis pisti Jiimenin friendzonelle.

        Lillis on hetero! Eikä koskisi pitkällä tikullakaan transu_janiin... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis on hetero! Eikä koskisi pitkällä tikullakaan transu_janiin... :D

        Kyllä niin taas sydäntä lämmittää nää teidän jutut. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kyllä niin taas sydäntä lämmittää nää teidän jutut. :)

        🤭😂😂


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Laittoi laittoi


    • Anonyymi

      ...."sinappihuntu on sialla yllä...." Mikäs sen paremmin sopiikaan.
      Vaikka ei, sika on älykäs ja fiksu eläin, ei saa verrata näihin.

    • Anonyymi

      Pujis ja Disse, kepu-pojat, hunnuttavat toisensa saunassa.

      • Tiedä miten hyvää tekis pistää sinapit naamalle, kun menis saunaan? 😂

        Mättäähän ne kurkkuja ja muuta huttua naamalle, niin miks ei sinappia. Vois väkevä sinappi pikkuisen aukaista ihohuokosia ja syväpuhdistaa. 😀


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe