Haluaisit pukea sinappihuntuun joulun kunniaksi?
-flowersreally-
Kenet palstalta
27
70
Vastaukset
- Anonyymi
Jazulin eli Heppamattilan Jaanan <3
- Anonyymi
Sinappihunnutettu jazuli flossaamassa ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinappihunnutettu jazuli flossaamassa ihanaa
Jazu voi myös tankotanssia s-hunnutettuna :)
Iaskin..väärin Anonyymi kirjoitti:
Jazu voi myös tankotanssia s-hunnutettuna :)
Iaskin..väärinHeh ja röh. xD
Sehän se oliskin näky! x)- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Heh ja röh. xD
Sehän se oliskin näky! x)Voisit laittaa siitä videoo palstalle
Anonyymi kirjoitti:
Voisit laittaa siitä videoo palstalle
Juu, ja pilata kaikkien joulun? Ehkäpä säästämme kaikki siltä silmien säryltä ja naurukuolemalta. :)
Saisiko sen laittaa myös uuniin?
- Anonyymi
Jos haluat.
- Anonyymi
Onko täällä jouluhookooblöötä? Sen hunnuttaisin sinapilla jos makkaraa söisin.
- Anonyymi
Kyllä se varmaan toi mun puoliso Ebenezer olisi.
-flowersreally-- Anonyymi
Onko se oikeasti noin laskelmoiva ja taloustarkka, mikä vaikutelma tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se oikeasti noin laskelmoiva ja taloustarkka, mikä vaikutelma tulee?
Mä en ole kiss and tell -tyyppinen gal.
-flowersreally- Joo, minä possu olen sinun karjusi, älä pidä muita sikoja. Palstalla. IRL:ssä toivon, että olet löytänyt / löydät muita kinkkuja.
Jäi tuo sinappihuntu vähän vaivaamaan. Se on niin tuttu Juicen lyriikoista, että en osaa sanoa onko sitä oikeasti käytetty jo sitä ennen vai onko se Juicen kehittämä kuvaus. Samassa laulussahan on myös vanhasta joululaulusta lainattu "kystä kyllä", jonka voisi kääntää kai nykysuomelle jotenkin että "kypsennettyä ruokaa riittävästi".- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Joo, minä possu olen sinun karjusi, älä pidä muita sikoja. Palstalla. IRL:ssä toivon, että olet löytänyt / löydät muita kinkkuja.
Jäi tuo sinappihuntu vähän vaivaamaan. Se on niin tuttu Juicen lyriikoista, että en osaa sanoa onko sitä oikeasti käytetty jo sitä ennen vai onko se Juicen kehittämä kuvaus. Samassa laulussahan on myös vanhasta joululaulusta lainattu "kystä kyllä", jonka voisi kääntää kai nykysuomelle jotenkin että "kypsennettyä ruokaa riittävästi".Sika Scrooge ”soi” mukavasti.
Lingvistiikkaan en osaa ottaa kantaa.
-flowersreally-
- Anonyymi
Hyvä Veli Pontevan
Kellä on muhevat pakarat, mitkä voisi sinappihunnulla silitellä? ;)
- Anonyymi
lillis <3
Anonyymi kirjoitti:
lillis <3
Heh, niinpä tietysti. Jiimenin kinkku, ei passaa kajota toisten kinkkuihin. :)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Heh, niinpä tietysti. Jiimenin kinkku, ei passaa kajota toisten kinkkuihin. :)
Lillis pisti Jiimenin friendzonelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lillis pisti Jiimenin friendzonelle.
Lillis on hetero! Eikä koskisi pitkällä tikullakaan transu_janiin... :D
Anonyymi kirjoitti:
Lillis on hetero! Eikä koskisi pitkällä tikullakaan transu_janiin... :D
Kyllä niin taas sydäntä lämmittää nää teidän jutut. :)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Kyllä niin taas sydäntä lämmittää nää teidän jutut. :)
🤭😂😂
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Höpö höpö.
Laittoi laittoi
- Anonyymi
...."sinappihuntu on sialla yllä...." Mikäs sen paremmin sopiikaan.
Vaikka ei, sika on älykäs ja fiksu eläin, ei saa verrata näihin. - Anonyymi
Pujis ja Disse, kepu-pojat, hunnuttavat toisensa saunassa.
Tiedä miten hyvää tekis pistää sinapit naamalle, kun menis saunaan? 😂
Mättäähän ne kurkkuja ja muuta huttua naamalle, niin miks ei sinappia. Vois väkevä sinappi pikkuisen aukaista ihohuokosia ja syväpuhdistaa. 😀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550