Onko ilmastonmuutos oikeastaan pikemminkin hyvä kuin huono juttu vihreille?

Anonyymi

Ilmastonmuutoksestahan seurauksena ainakin vihreiden mukaan ilmastopakolaiset, mutta eikös se ole vaan hyvä asia, kun vihreät saa niiden myötä lisää rikastusta Eurooppaan?

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreitä virheitä ei kannata miettiä. Mitään järkevää ei heillä ole ollut koskaan.
      Pelkkiä alemman älykkyden omaavia hörhelöitä. Eläköön itse kuten haluaa mutta suomalaiset tekevät omat päätöksensä.
      Homostelkoon keskenään ja kävelköön paljain jaloin ja olkoon käyttämättä tietokonetta tai valoja. Hehän saastuttavat kokoajan enemmän kun yksikään muu.
      Kansanedustajakin ajeli taksilla alle 1km matkaa hirvittävät määrät.
      Häpeällinen joukkohölmöys koko vihreä virhe.

      • Anonyymi

        Totta.
        Vihreillä on diktatuurimainen ajatusmaailma. He vaativat kyllä muilta, mutta eivät ole itse valmiita tinkimään omasta elämästään mitään.
        Anarkistimaisesti he ovat ylpeitä kaikesta suomea tuhoavasta toiminnasta muunmuassa tehtaiden ja omavaraistuotannon siirtämisestä ulkomaille, joista ostamme tuotteet takaisin joita voisimme valmistaa kotimaassammekin.
        Vihreille sama piippu joka olisi suomessa, mutta siirrettynä ulkomaille saastuttaa näin vähemmän.
        "Ilmastonmuutos" on heidän ideologinen etu jolla he voivat ajaa läpi omia fanaattisia asioitaan Suomea ja Suomalaisia vastaan.
        Ovathan he vastaavia yrittäneet koko poliittisen historiansa ajan alkaen aina öljyn loppumisen pelottelulla -70 luvulla, -90 luvun ydinvoiman ja ydinsotien peloitteluun.
        Heidän suurin hallintatapa on pelolla johtaminen. Jos saat ihmiset pelkäämään silloin saat heidät puolellesi. Näin muunmuassa diktatuuri toimii.
        Vihreät nimenä on myös erittäin harhaanjohtava. Vihreydestä saati luonnosta heillä on väittäisin puoluemittauksilla verraten vähäisin tieto muihin verrattuna.
        Linkola oli henkilö joka oli aito vihreä ja eli kuten opetti muita. Hattua nostan hänen muistolleen. Tällaiseen ei nyky "vihreistä" yksikään kykenisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Vihreillä on diktatuurimainen ajatusmaailma. He vaativat kyllä muilta, mutta eivät ole itse valmiita tinkimään omasta elämästään mitään.
        Anarkistimaisesti he ovat ylpeitä kaikesta suomea tuhoavasta toiminnasta muunmuassa tehtaiden ja omavaraistuotannon siirtämisestä ulkomaille, joista ostamme tuotteet takaisin joita voisimme valmistaa kotimaassammekin.
        Vihreille sama piippu joka olisi suomessa, mutta siirrettynä ulkomaille saastuttaa näin vähemmän.
        "Ilmastonmuutos" on heidän ideologinen etu jolla he voivat ajaa läpi omia fanaattisia asioitaan Suomea ja Suomalaisia vastaan.
        Ovathan he vastaavia yrittäneet koko poliittisen historiansa ajan alkaen aina öljyn loppumisen pelottelulla -70 luvulla, -90 luvun ydinvoiman ja ydinsotien peloitteluun.
        Heidän suurin hallintatapa on pelolla johtaminen. Jos saat ihmiset pelkäämään silloin saat heidät puolellesi. Näin muunmuassa diktatuuri toimii.
        Vihreät nimenä on myös erittäin harhaanjohtava. Vihreydestä saati luonnosta heillä on väittäisin puoluemittauksilla verraten vähäisin tieto muihin verrattuna.
        Linkola oli henkilö joka oli aito vihreä ja eli kuten opetti muita. Hattua nostan hänen muistolleen. Tällaiseen ei nyky "vihreistä" yksikään kykenisi.

        Kuten viimeinen kristitty kuoli ristillä, niin viimeinen vihreä kuoli Linkolan muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Vihreillä on diktatuurimainen ajatusmaailma. He vaativat kyllä muilta, mutta eivät ole itse valmiita tinkimään omasta elämästään mitään.
        Anarkistimaisesti he ovat ylpeitä kaikesta suomea tuhoavasta toiminnasta muunmuassa tehtaiden ja omavaraistuotannon siirtämisestä ulkomaille, joista ostamme tuotteet takaisin joita voisimme valmistaa kotimaassammekin.
        Vihreille sama piippu joka olisi suomessa, mutta siirrettynä ulkomaille saastuttaa näin vähemmän.
        "Ilmastonmuutos" on heidän ideologinen etu jolla he voivat ajaa läpi omia fanaattisia asioitaan Suomea ja Suomalaisia vastaan.
        Ovathan he vastaavia yrittäneet koko poliittisen historiansa ajan alkaen aina öljyn loppumisen pelottelulla -70 luvulla, -90 luvun ydinvoiman ja ydinsotien peloitteluun.
        Heidän suurin hallintatapa on pelolla johtaminen. Jos saat ihmiset pelkäämään silloin saat heidät puolellesi. Näin muunmuassa diktatuuri toimii.
        Vihreät nimenä on myös erittäin harhaanjohtava. Vihreydestä saati luonnosta heillä on väittäisin puoluemittauksilla verraten vähäisin tieto muihin verrattuna.
        Linkola oli henkilö joka oli aito vihreä ja eli kuten opetti muita. Hattua nostan hänen muistolleen. Tällaiseen ei nyky "vihreistä" yksikään kykenisi.

        Linkolan mielestä ihmiskuntaa piti vähentää tappamalla. Sodat olivat hänen mielestään erinomaisen hyviä siihen tarkoitukseen. Ei hän siinä suhteessa elänyt omien oppiensa mukaan, että odotti luonnollista kuolemaansa, eikä ajoissa vähentänyt itseään muonavahvuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkolan mielestä ihmiskuntaa piti vähentää tappamalla. Sodat olivat hänen mielestään erinomaisen hyviä siihen tarkoitukseen. Ei hän siinä suhteessa elänyt omien oppiensa mukaan, että odotti luonnollista kuolemaansa, eikä ajoissa vähentänyt itseään muonavahvuudesta.

        Höperöä puhetta. Eihän profeetan tarvitse itseään tappaa. Se on vallampitäjien ja eliitin tehtävä tappaa totuudenpuhujat. Marttyyrius onvoimakas ase muuttaa maailmaa.


    • Ne ovatkin sellaisia lainrikkojia, kuten Pekka Haavisto.

    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos on persujen märkäuni kun saavat lisää pakolaisia potkaistaviksi. Senhän takia persut eivät halua estää ilmastonmuutosta vaan toivovat sitä.

    • Anonyymi

      Ilmaste olisi näyttävämpi sanana, kunhan laki on vasaroitu kohdalleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe