Mulla on ehkä asperger

Anonyymi

Siksi en osaa toimia. Et varmaan haluiskaan olla semmosen kanssa ja nyt tiedät!

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet, mutta ei diagnoosi ihmisestä huonompaa tee. Aspergerin, niin kuin muidenkin neuron juttujen kanssa voi oppia elämään, niin kuin mt-ongelmienkin kanssa. Mulla on sekä että. Hemmetin vaikea elämä ollut, mutta kun hankkii tietoa niin asioille myös voi tehdä jotain. Älä anna sen rajoittaa elämääsi, vaan tee elämästäsi hyvää ❤️👍

      • Anonyymi

        hyvä kommentti, samaa mieltä 🙂❤


    • Anonyymi

      ja mulla ehkä adhd ja sen lisäksi olen ns. erityisherkkä.

      • Anonyymi

        Olen itse jonossa ADHD- testeihin, vaikken nuori enää olekaan. On tärkeää ymmärtää itseään. Terapeutin kanssa kun täyteltiin niitä epävirallisia, suuntaa antavia testejä, oli vastaus vahva ADHD. Aika kauan tästäkin sain tapella, että pääsin siihen jonoon. Onneni oli törmätä oikeaan lääkäriin, joka alkoi pitämään minun puoliani, kotikuntani lääkäreitä vastaan, jotka oli milloin milläkin verukkeella evännyt pääsyn.


    • Anonyymi

      Se on varmaan periytynyt sun isältä.

      • Anonyymi

        Kukaan muu, kuin vamma H, ei kirjoita noin väsyneitä kommentteja. Sitäpaitsi, et edes tiedä kuka ap on. Oletko vammainen, kun omit kaikki aloitukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu, kuin vamma H, ei kirjoita noin väsyneitä kommentteja. Sitäpaitsi, et edes tiedä kuka ap on. Oletko vammainen, kun omit kaikki aloitukset?

        Olipas sulta törkeä kommentti. Aloitus ei liity minuun, mutta olen myös H. Ettekö te sairaat pennut voisi mennä muualle jatkamaan tuota vihanpitoa, saisi aikuiset kirjoitelle vaikka ikävästä tänne.


      • Anonyymi

        Mulla sentään on isä. Sut on tehty jollekin random juopolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu, kuin vamma H, ei kirjoita noin väsyneitä kommentteja. Sitäpaitsi, et edes tiedä kuka ap on. Oletko vammainen, kun omit kaikki aloitukset?

        Olet sama kuin aloittaja ja sulla ei todellakaan ole aspergeria. Narsistinen persoonallisuushäiriö sulla on. T. H


    • Anonyymi

      Ok. Hyvää elämää. Pitää päästää irti.

      • Anonyymi

        Niin toisen myös sinusta. Selkeää vainoharhaisuutta omia aloitus itselle.


    • Anonyymi

      Ei diagnooseilla ole väliä. Kunhan olet asiasta rehellinen, koska silloin esim. kaivattusi varmasti ymmärtää sinua myös paremmin, että miksi toimit kuten toimit. Ei elämä ole meille kenellekkään helppoa, mutta rehellisyys on tärkeää itselle ja muille.

      • Anonyymi

        Rehellisyys & asialle jotain tekeminen. Vastuu omasta käytöksestä pitää ottaa, eikä mennä diagnoosien taakse.


    • Mikä ihmeen sairauspalsta tästä on tullut. "Et varmaan haluiskaan olla semmosen kanssa " -älkää tehkö päätelmiä toisten ihmisten puolesta. Anna hänen päättää haluaako olla vai ei jos kerran itse olet kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä.


      • Anonyymi

        Ehkäpä termi paremminkin on 'sairaiden palsta', hra lounas-ajatus.


    • Anonyymi

      Oletko aloittaja ajatellut, miksi rakastuin sinuun. Jos sinulla tuollainen olisi, niin rakastaisin sitäkin piirrettä sinussa.

    • Anonyymi

      Enhän tiedä. Ei näistä nimettömistä kukaan tiedä mitään. Sun pitää kertoa mulle/hänelle. Täällä voit olla kuka tahansa. Eikä mikään tuollainen rakkauttani vähennä. Aliarviot mua pahasti, jos niin kuvittelet.

    • Anonyymi

      Tässäkin ketjussa aloituksen omi jo 3. Kumpi sitten lienee pahempi, Asperger vaiko skitsofrenia? Tai paranoidiset harhat...

      • Anonyymi

        Ei näitä omita, vaan kirjoitetaan kuin hänelle. Siinä on iso ero. Jos on liian tyhmä ymmärtämään, niin voisko olla myös hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä omita, vaan kirjoitetaan kuin hänelle. Siinä on iso ero. Jos on liian tyhmä ymmärtämään, niin voisko olla myös hiljaa.

        "Ok. Hyvää elämää. Pitää päästää irti."

        Tuoko sen todisti, että hänelle vaan?


    • Anonyymi

      Aivan mahtavia nuo pari ekaa ja muutama muukin viesti olette ihania ihmisiä ❤️ erittäin hyvää viikonloppua kaikille tässähän melkeen herkistyy..

    • Anonyymi

      Tämä on varmasti Asperger ihmiselle hankala paikka. Hahmottaa ja tunnistaa muiden tunteita. Herkästi tulevat väärin ymmärrettyksi ja käsittää asioita väärin. Muutaman Asperger henkilön tunnen ihmisiä siinä missä muutkin sosiaalisesti vähän haastavampia ehken. Vaatii ymmärrystä molemmin puolin.

      • Anonyymi

        Onko nämä tekosyitä. Haluat kenties pilven päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä tekosyitä. Haluat kenties pilven päälle

        Tekosyitä mihin? Ihan sairas viesti.


    • Anonyymi

      Sen tiedostaminen vain helpottaa asioita ja selittää... Ei huolta, olet oikealla polulla! :)

    • Anonyymi

      Älä sure, asperger on ominaisuus muiden joukossa. Seurustelin joskus useamman vuoden asperger-henkilön kanssa ja siihen ei suhde kaatunut vaan ihan muihin juttuihin. Kommentti sivusta

    • Anonyymi

      Sen takis burgerit sulle varmaan maittaakin.

    • Anonyymi

      Aspergerin vaikea tunnistaa sarkasmia, ilmaista omia tunteitaan, tunnistaa toisen tunteita ja lisäksi sosiaalista mielikuvituksettomuutta, siis vaikeutta ymmärtää sosiaalisia tilanteita oman kokemusmaailmansa ulkopuolelta.
      Kaikki ihmiset sijoittuvat autismikirjon skaalalle, ääritapauksia vähän. Kenelläpä ei silloin tällöin olisi ongelmia monimutkaisissa ihmissuhdekuvioissa, roolien taaksekkin piiloutumista, pelailua. Assi voi viehättääkin juuri sillä, ettei pelaa, on suora.

      • Anonyymi

        Minun mielestä aspergerit on ainakin aidosti rehellisiä. He eivät osaa pelleillä muiden tunteilla, eikä valehdella ja juonia, flirttailla tms. Hienoja ominaisuuksia. Vaikka muuten tunnepuoli heillä olisikin hieman sellaista suoraviivaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä aspergerit on ainakin aidosti rehellisiä. He eivät osaa pelleillä muiden tunteilla, eikä valehdella ja juonia, flirttailla tms. Hienoja ominaisuuksia. Vaikka muuten tunnepuoli heillä olisikin hieman sellaista suoraviivaista.

        Nautitko ajatuksesta että jostain ihmisestä muodostettaisi tällainen kuva?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe