Oletko ikisinkku

Anonyymi

Niin oletkos ikisinkku eli et ole koskaan seurustellut etkä usko että koskaan susta kukaan tykkää eli et saa kumppania?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.

• En ole ikisinkku. Olen seurustellut, ollut kihloissa muutaman kerran, naimisissakin ja nytkin avoliitossa.

Saisinko vielä kumppania vai joutuisinko/tahtoisinko jäämään/jäädä sinkuksi, niin sitä en tiedä. Eikä se mua kyllä yhtään huoletakkaan. Kuinka vaan.

• Niin ja en ole huolissani siitä, ettei kukaan tykkää. Kyllä varmaan joku tykkää, pitää vaan se tykkääminen olla sitten molemminpuolista. Ei siitä muuten mitään synny, yksipuolisella tykkäämisellä.

Hyvät yöt. :)

• En ole. Kuudesti seurustellut ja kahdesti ollut kihloissa. Sekä nuoruudessa ollut muutama lyhyempi on/off suhde, ja tapailuja. Tulevaisuudesta ei tiedä.

• Anonyymi

Kyllä musta sen verran on tykätty, että aina on ollut kumppani. Nyt on hyvä aika olla yksin ja nauttia omasta seurasta.

• Anonyymi

Juu olen ruma sinkku ätmi. En saa koskaan naista.

• Anonyymi

Täällä toinen. Ikää on jo kirvesparin verran joten on varmaa, että en saa koskaan naista. Trffipalstalla roikun vain sen takia, että katselen toisia ikisinkkuja. Ne muutamat hyvännäköiset ovat poistuneet palstalta kaiketi löydettyään vastakappaleensa. Eivät olleet kiinnostuneita minusta. Jäljellä on ne riihen seinästä irtireväistyn näköiset tai läskipallerot tai ne joille kukaan ei ole riittävän hyvä.
        Jotkut nuoret (= alle 60 v) ovat silti tosihyvän näköisiä, mutta ei minulla ole heihin mitään mahdollisuuksia. Liian suuret vaatimukset heillä.
        Jos on suurin osa ikäisistäni naisista hirveän näköisiä, niin miehet vielä pahempia! Tosin muutaman miehen profiilin olen katsonut vain sen takia, että osaan sijoittaa itseni arvoasteikolle oikein. Muuten ei koiraspuoliset kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Tällä hetkellä olen vahvasti sinkku eikä suunnitelmissa alkaa minkäänlaiseen parisuhteeseen.
      Olen kuitenkin seurustellut ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, ja siis todellakin seurustellut. Oltiin yhdessä reilu vuosi. Sen jälkeen sitten ollut lyhyempiä ja pitempiä juttuja ja avoliitto muutaman vuoden. Sen jäljiltä olen tehnyt päätöksen että haluan olla yksin ja nauttia vapaudesta. Mutta - koska tulevaisuudsta ei tiedä mitä eteen tuo, en voi vannoa mitään. Tiedän vain miltä tällä hetkellä tuntuu.
      -nainen-

• Anonyymi

Olette kaikki ikisinkkuja.

• Anonyymi

En ole mielestäni susi ruma, olen myös liikunnallinen, mut syrjään vetäytyvä, jonka koen heikkoudekseni. Joskus ajatellut, et musta olisi pitänyt tulla sellainen huippu-urheilija, jonka kanssa kaikki tahtoo olla, silloin en olisi ikisinkku, nyt olen, ku en koe olevani millään osa-alueella huippu. Olinko liian laiska huipuksi ja lahjattomuuskin vaikutti.

En ole ylpeä lapsuudestani, aina pitänyt heitä joihin itseäni vertaan parempi osaisempina, harrasteissakin häpesin vanhempiani, enkä ole ylpeä siitä, että näin ajattelen, mut ehkä sekin on jonkinlainen osa syy, että olen omiin oloihin enemmän vetäytyvä. Ikisinkuksi syntynyt ja oppinut elämään sen kanssa, koska en usko löytäväni mieleistä, paljon kuullut ja lukenut pahaa suhteista, miksi houkutukset ei houkuta riittävästi.

• Anonyymi

Naista ette saa, olette aina sinkut palstalla ruikuttamassa, kavereita teillä ei ole, ette käy baareissa, ette käy treffeillä joten olette ikisinkkuja.

• Anonyymi

Kaikkea muuta kyllä öitä

• Anonyymi

Parisuhteessa aina elänyt.

• Anonyymi

Pitkä avioliitto

• Anonyymi

En ole jännämies joten olen ikisinkku.

• kyllä tavallaaan olen, olen elämässäni seurustellut, mutta nyt useamman vuoden ilman parisuhdetta, tunkua ei ole.

olen alemman tason nainen, tavallani.

• Anonyymi

Olen ikisinkku, en ole koskaan edes pyrkinyt seurustelemaan, enkä aio siihen nöyryytykseen koskaan ruetakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe