Syy mun pakittamiseen

Anonyymi

Mä epäröin, koska mä en ole varma, oletko kiinnostunut minusta. Minulla on vain epämääräinen tunne meistä, ei mitään konkreettista. Jotain hymyjä ja katseita vain. Minä vähän säikähdin sitä, ettet moikannut minua ensiksi, etkä aina edes vastannut. En halua olla rasite, niin annan sulle tilaa. Ehkä sä et oo kiinnostunut tai jos olit, et ole sitä enää. En halua ahdistella sua.

n -> m

18

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun selitys.

    • Anonyymi

      Siis mä vaikutan ehkä siltä, etten muka olisi ihan lätkässä sinuun siksi, koska tiedän olevani NIIN LÄTKÄSSÄ, että tiedän sen näkyvän kaikille, jos en yritä jotenkin sitä peitellä.

      En mä halua kaikkien näkevän, miten mä kuolaan sun perään.

      En mä pysty sitä kaikkea peitellä, mutta sun on täytynyt huomata se, että käyttäydyn erilailla silloin, kun muut ovat paikalla.

      Niin ja tietysti tahdon MYÖS antaa sulle työrauhaa, koska en mäkään ole varma sun tunteista. Mulla on sua parempi syy olla epävarma, tai oikeastaan sua parempi syy olla varma siitä, että mä olen hupiveikko, jonka kanssa on joskus kiva tehdä töitä.
      Sekin on parempi, kuin ei mitään, enkä uskalla pilata kaikkea paljastamalla itseäni liian selvästi.

      • Anonyymi

        Mäkin joudun peittelemään tunteitani samasta syystä. Silti jotkut arvaa jotain. Oon huomannut sen katseista ja joistain kommenteista. Ehkä meidän välit on liiankin etäiset, jotta ne olisi uskottavat ja se herättää epäilyksiä.

        En mä pidä sinua pelkästään hupiveikkona, näen kyllä sut paljon moniuloitteisempana. En mä tykkää mistään pelkistä hupiveikoista. Oon sit ehkä onnistunut peittämään tunteeni paremmin kuin luulin, jos sulla ei ole mitään käsitystä niistä.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa tuo parempi syy? (En ole aloittaja, mutta samankaltaisessa tilanteessa oleva nainen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa tuo parempi syy? (En ole aloittaja, mutta samankaltaisessa tilanteessa oleva nainen).

        Olisko se, että hän on kehunut minua pari kertaa. Minä en osaa ottaa kehuja hyvin vastaan ja menin sanattomaksi. Enkä ole (ehkä) ikinä häntä kehunut mistään.

        Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa tuo parempi syy? (En ole aloittaja, mutta samankaltaisessa tilanteessa oleva nainen).

        No se, että hän on minua nuorempi ja kauniimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, että hän on minua nuorempi ja kauniimpi.

        Lahja sulle: Hän ei ehkä tiedä ikääni, joten tää ei ollut sulle. Ikäeromme ei ole kovin iso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, että hän on minua nuorempi ja kauniimpi.

        Eli olet vanhempi ja komeampi mies? 😏 Sellainen mistä tykkään. T. Ei-aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, että hän on minua nuorempi ja kauniimpi.

        On ilmeisesti selvästi nuorempi, niin että sen erottaa? Itse en pysty esim. 5 v ikäeroa arvioimaan suuntaan tai toiseen. Tai sitten jostain tiedät faktana iän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet vanhempi ja komeampi mies? 😏 Sellainen mistä tykkään. T. Ei-aloittaja

        Ihan sivusta: Vanhempi kyllä, komeus on katsojan silmissä. Jos katse kertoo kaiken, niin ehkäpä hän tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta: Vanhempi kyllä, komeus on katsojan silmissä. Jos katse kertoo kaiken, niin ehkäpä hän tykkää.

        Mun on ainakin tosi vaikea välillä katsoa häntä päin, saati silmiin, kun tuntuu että hän näkisi tunteeni jollain tapaa. Mutta sitten salaa vähän ihailen T. Ei-aloittaja


    • Anonyymi

      Hei jos olet todella nainen, joka kirjoitti tän aloituksen.: älä tuhlaa aikaa miehiin, joissa ei ole miestä sanomaan suoraan mitä mieltä on. Ei kannata, jossain on vähän miehempi tyyppi odottamassa.

      • Anonyymi

        Hyvää kannattaa odottaa. 😋
        Ja sen, minkä saat helpolla, ei välttämättä ole se, jota kannattaa haluta.

        Itse arastelen kertoa tunteistani tilanteemme takia, en ihmisen takia. No, tottakai pelkään menettäväni hyvän ystävän, mutta Olin silti jo valmistautunut kertomaan. Valitettavasti se tilanne, missä se olisi ollut mahdollista, peruuntui.

        Ja kyllä nainenkin voi kertoa.

        Tai sitten, ehkä nainen voisi auttaa luomaan tilannetta, jossa on mahdollista kertoa tunteista. Koska mies ei voi vain sanoa tällaista asiaa työpaikalla ilman, että se on häirintää. Ehkä, jos on oikeanlainen hetki.


      • Anonyymi

        En mä halua ketään muuta. Enkä ole näin halunnut ikinä, enkä usko, että tulen haluamaan. Minä en myöskään usko tiukkoihin sukupuolirooleihin. Ei ole miehen tehtävä tehdä aloitetta. Olen tehnyt niitä aiemmin itse useasti, eikä se ole ongelma vaan tilanteemme, kuten tuossa toisessa kommentissakin sanottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kannattaa odottaa. 😋
        Ja sen, minkä saat helpolla, ei välttämättä ole se, jota kannattaa haluta.

        Itse arastelen kertoa tunteistani tilanteemme takia, en ihmisen takia. No, tottakai pelkään menettäväni hyvän ystävän, mutta Olin silti jo valmistautunut kertomaan. Valitettavasti se tilanne, missä se olisi ollut mahdollista, peruuntui.

        Ja kyllä nainenkin voi kertoa.

        Tai sitten, ehkä nainen voisi auttaa luomaan tilannetta, jossa on mahdollista kertoa tunteista. Koska mies ei voi vain sanoa tällaista asiaa työpaikalla ilman, että se on häirintää. Ehkä, jos on oikeanlainen hetki.

        Ihailtava itsetunto. Hymyilytti. Me saadaan hetkemme, katsotaan, käytämmekö sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kannattaa odottaa. 😋
        Ja sen, minkä saat helpolla, ei välttämättä ole se, jota kannattaa haluta.

        Itse arastelen kertoa tunteistani tilanteemme takia, en ihmisen takia. No, tottakai pelkään menettäväni hyvän ystävän, mutta Olin silti jo valmistautunut kertomaan. Valitettavasti se tilanne, missä se olisi ollut mahdollista, peruuntui.

        Ja kyllä nainenkin voi kertoa.

        Tai sitten, ehkä nainen voisi auttaa luomaan tilannetta, jossa on mahdollista kertoa tunteista. Koska mies ei voi vain sanoa tällaista asiaa työpaikalla ilman, että se on häirintää. Ehkä, jos on oikeanlainen hetki.

        Ps. Voidaan naistakin syyttää ahdistelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Voidaan naistakin syyttää ahdistelusta.

        No joo. Kai se täytyy näissä asioissa edetä varovaisesti, oli sitten mies tai nainen.
        Näin tuolla sellaisen ”miehet eivät nykyjään voi tehdä mitään, koska me2”-ketjun, mistä haluan sanoutua irti. En mä niinkään ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Kai se täytyy näissä asioissa edetä varovaisesti, oli sitten mies tai nainen.
        Näin tuolla sellaisen ”miehet eivät nykyjään voi tehdä mitään, koska me2”-ketjun, mistä haluan sanoutua irti. En mä niinkään ajattele.

        Pitää osata lukea tilannetta ja sitä toista tosi hyvin oli sitten mies tai nainen. Luulen, että hän osaa.

        Hyvää yötä, kuka oletkin. Nyt minun on pakko mennä nukkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe