Onko täällä yhtäkään tavallista miestä?

Voisko joku normaali mies jutella mun kanssa? Kriteerit on hyvin väljät. Tarvitsisin miehekästä näkökulmaa muutamiin asioihin. Arvostaisin sitä. Sun ei tarvii olla mikään superman. Kunhan seisot omilla jaloillasi, tiedät mitä elämästä toivot, et ole päihde- tai mt- ongelmainen ja ... siinä se. Anyone?

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinamies tapaa naisia yökerhossa ja bileissä. Naiset juttelevat viinamiehen kanssa.

      Raitis mies ei juttele kenenkään kanssa koska on yksin kotona.

      t. viinamies

      • Oletko itse nyt baarissa vai kännissä kotona?


      • Anonyymi
        Rimppu kirjoitti:

        Oletko itse nyt baarissa vai kännissä kotona?

        Baarit menivät jo yhdeltätoista kiinni kun on korona.


      • Anonyymi
        Rimppu kirjoitti:

        Oletko itse nyt baarissa vai kännissä kotona?

        Kuka baaris nykyään käy. Teinit ehkä, itse en ole käynyt 13 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka baaris nykyään käy. Teinit ehkä, itse en ole käynyt 13 vuoteen.

        Jos ei juo viinaa ja käy baarissa ei voi löytää kumppania.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka baaris nykyään käy. Teinit ehkä, itse en ole käynyt 13 vuoteen.

        Sä et käy, niin ei kukaan mukaan. Aukotonta logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei juo viinaa ja käy baarissa ei voi löytää kumppania.

        t. viinamies

        Baarit ja yökerhot on kiinni, viinamies.
        Uudet rajoitukset astuvat voimaan periferiassa tänä lauantai-iltana kello 24.

        Hallitus ottaa ravintolarajoitukset käyttöön koko Lapissa, taustalla matkailusesongin alku.
        Alkoholin anniskelu on Lapin kaikissa ravitsemisliikkeissä sallittu kello 7–22 välillä.
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007674097.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei juo viinaa ja käy baarissa ei voi löytää kumppania.

        t. viinamies

        Ja baareista viinamies löytää viinanaisen ja viinanainen viinamiehen tai viinamies viinamiehen tai viinanainen viinanaisen.
        Heimoveljet keskenään heilastelee, ihmiset elää selväpäisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja baareista viinamies löytää viinanaisen ja viinanainen viinamiehen tai viinamies viinamiehen tai viinanainen viinanaisen.
        Heimoveljet keskenään heilastelee, ihmiset elää selväpäisinä.

        Viinamies löytää naisen.
        Raitis mies on yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies löytää naisen.
        Raitis mies on yksin.

        t. viinamies

        Ja viinamies kirjoittaa nettiin yksin.

        T. korona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viinamies kirjoittaa nettiin yksin.

        T. korona

        Ja korona kuolee viinassa.

        T. netti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka baaris nykyään käy. Teinit ehkä, itse en ole käynyt 13 vuoteen.

        Siihen vielä kymppi lisää! 👹😜


    • Anonyymi

      Digi vie niihin ongelmiin, mutta varoitin. Joudut etsimään digimiehiä vastaisuudessasi. Tiedät kai mistä olet lähtenyt?
      Nyt on digidigi

    • Anonyymi

      Lataa "chat & date" ja kato jos siellä ois kriteereihin sopivaa.

    • No täältä ei ikinä tiedä mitä löytää? Kuka on mitäkin? Mutta keskustelupalstahan tämä on...mitä sillä väliä, minkälainen nisti tai pipi nupistaan, kunhan jutut kolisee. :o)

      • Anonyymi

        Ei sun dissukka tarvii määritellä itseäs noin avoimesti, jos et haluu. Sun ongelmat paistaa läpi muutenkii. Ja hei, riippuvuuteen on hoitoa ja toi kaksoisdiagnoosi(mt-ongelmia päihdeongelma) menee ihan käsi kädessä. Se on sitä itselääkintää se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun dissukka tarvii määritellä itseäs noin avoimesti, jos et haluu. Sun ongelmat paistaa läpi muutenkii. Ja hei, riippuvuuteen on hoitoa ja toi kaksoisdiagnoosi(mt-ongelmia päihdeongelma) menee ihan käsi kädessä. Se on sitä itselääkintää se.

        Uuh, miten viiiiltävän tarkkaa analyysiä tulee ...tulee...tuota...siis anonyymilta tyypiltä suomi 24;n sinkut-palstalta.... Jep...aloin olla jo itsekin huolissani. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Uuh, miten viiiiltävän tarkkaa analyysiä tulee ...tulee...tuota...siis anonyymilta tyypiltä suomi 24;n sinkut-palstalta.... Jep...aloin olla jo itsekin huolissani. :oD

        Jotain vielä taisit snomuumi tähän kirjoittaa, mutta välähti vaan vellikellossa.

        Tämä mun alkuperäinen tuumaus tarkoitti kyllä kaikkia. Että sinäkin voisit kirjoitella aloittajan ongelman tiimoilta, vaikka vippasis nupissa. Kunhan on asiallista juttua. Turhaa sä mus täällä kyttäät...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jotain vielä taisit snomuumi tähän kirjoittaa, mutta välähti vaan vellikellossa.

        Tämä mun alkuperäinen tuumaus tarkoitti kyllä kaikkia. Että sinäkin voisit kirjoitella aloittajan ongelman tiimoilta, vaikka vippasis nupissa. Kunhan on asiallista juttua. Turhaa sä mus täällä kyttäät...

        Tainnu sulla “vilahdella” aika paljon viime aikoina? Kannattaa mennä katkolle ennen kuin harhat pääsee kovin pahoix!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tainnu sulla “vilahdella” aika paljon viime aikoina? Kannattaa mennä katkolle ennen kuin harhat pääsee kovin pahoix!

        No löytyy se vieläkin tuolta vellikellosta. Trollit osaa kyllä härnäämisen.


    • Anonyymi

      Olen tavallinen mies en ryyppää ja asun yksin ja on harrastuksia ja elämässä kaikki hyvin muutenkin. Odottelen oikeastaan jo ensi vuotta ja kevättä että saan veneen vesille ja pääsen kalaan. Oon työtön ja olenkin harrastanut liikuntaa ja poljen kuntopyörää joka päivä ajankuluksi. Mikä mieltäsi painaa?

      • Kiva kuulla. Onko täällä mahdollista jutella jotenkin muuten kuin julkisesti? asiani eivät ole mitenkään salaisia, mutta en jaksaisi näitä "etkö ole yh" / "mene hoitoon" -kommentteja.


      • Olet tuo sama viinamies, eli kalamies. Päästään pipi monomaanikko.


    • Anonyymi

      Etkös sinä ole yksinhuoltaja? Tämä paikka on sinkuille.

      • Anonyymi

        Valtaosa kirjoittajista parisuhteessa, hieno sinkkupalsta!


      • Ei, en ole. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä poikiesi isä sitten on? Ihan ystävällisesti kysyy hän eli minä.

        "Perheemme on pitkä, itse olen naiseksi hyvinkin pitkä ja poikani ovat parimetrisiä."
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16455954/kehopositiivisuus-vaarilla-urilla

        Mun lapset on jo isoja. Toinen vielä asuu kotona, mutta varsinaista huoltajuusjakoa ei ole tarvinnut miettiä enää vuosiin. Täysi-ikäisiä siis.


      • Anonyymi
        Rimppu kirjoitti:

        Mun lapset on jo isoja. Toinen vielä asuu kotona, mutta varsinaista huoltajuusjakoa ei ole tarvinnut miettiä enää vuosiin. Täysi-ikäisiä siis.

        Miten voi olla sinkku jos aikuisen ikäisiä poikia majoitat kotonasi?
        Sualessa on kai joku ikäryhmäosio kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla sinkku jos aikuisen ikäisiä poikia majoitat kotonasi?
        Sualessa on kai joku ikäryhmäosio kanssa...

        Jolla on lapsia, ja ollut aviossa, ei enää vo palata SINKUKSI, vaan kyseisten elämänvaiheiden jälkeen on ERONNUT!!!!!!!

        Status on tuosta eteenpäin AINA ERONNUT!!!

        Ei KOSKAAN enää sinkku.


    • Minä olen ATM.

      Aivan Tavallinen Mies.

      • Anonyymi

        Atm on automaatin akronyymi. ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Atm on automaatin akronyymi. ;D

        Itse asiassa akronyymi ei tarkoita sitä, mitä luulet. ; )

        "Ätmi" on akronyymi eräästä toisesta luonnehdinnasta, joka lyhennetään "virallisesti" samoin; atm.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Itse asiassa akronyymi ei tarkoita sitä, mitä luulet. ; )

        "Ätmi" on akronyymi eräästä toisesta luonnehdinnasta, joka lyhennetään "virallisesti" samoin; atm.

        Ätmi on joku elämättömien nyymien nimitys pienuudessaan kun ovat jääneet sivuun elämästä. ;D

        Atm on on akronyymi automaatista, googlaa tai ankka-ankka-menelöi niin opit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi on joku elämättömien nyymien nimitys pienuudessaan kun ovat jääneet sivuun elämästä. ;D

        Atm on on akronyymi automaatista, googlaa tai ankka-ankka-menelöi niin opit.

        Ei ole akronyymi. Googlasin.

        Hyvää yötä! :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Työkaveri tarinoi ja tekstistä pomppasi "ATM". Piti katsoa toistamiseen, koska mielleyhtymä oli niin vahva 😂. At this moment.

        xLiner



      • Kollimaattori kirjoitti:

        Olet sitten ensimmäinen tietämäni, joka oikeasti lausuu ATM-lyhenteen [atm].

        Eikäkö [aateeäm]
        Tietysti lausutaan samalla tavalla kuin [kooteeäm] tai [beeämvee]
        Kotari on kottarainen ja bemari on joku vapaamielinen Mari.


      • Thymallus kirjoitti:

        Eikäkö [aateeäm]
        Tietysti lausutaan samalla tavalla kuin [kooteeäm] tai [beeämvee]
        Kotari on kottarainen ja bemari on joku vapaamielinen Mari.

        Niin. Sinä lausut ATM:n lyhenteenä, et akronyyminä.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Niin. Sinä lausut ATM:n lyhenteenä, et akronyyminä.

        Tuollaisista akrologeista mitään ymmärrä. Eikös suomalainen lausu niin kuin kirjoitetaan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Tuollaisista akrologeista mitään ymmärrä. Eikös suomalainen lausu niin kuin kirjoitetaan.

        Suomen kieli on foneettinen, mutta ethän silti sinäkään lausu ATM:ää muodossa [atm], vaan [aateeäm]. ATM on kirjain kirjaimelta lausuttava lyhenne.

        Akronyymi on lyhenne, joka lausutaan sanana, esimerkiksi jo edesmennyt Pohjois-Amerikan vapaakauppasopimus North American Free Trade Agreement NAFTA lausuttiin [nafta] ja uutisissakin puhuttiin Naftasta.

        Nato, seropi, matu, kela, mopo: näitähän on vaikka kuinka paljon.


    • Anonyymi

      Moi. Tavallinen mies vastaa kysymyksiin joihin osaan en kaikkea tiedä enkä yritäkään tietää. S Post [email protected]

      • Anonyymi

        Daami on 180 pitkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Daami on 180 pitkä.

        Pitää sitten kirjoittaa pitkiä kirjeitä, että yltää!


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Pitää sitten kirjoittaa pitkiä kirjeitä, että yltää!

        Ei se ole yleensä naiselle ongelma jos on miestä pidempi ja ei pitäisi olla miehellekään olla naista lyhyempi.


    • Anonyymi

      Olen pystyssä. En anna kokemusta edes vihamiehelle.

    • Anonyymi

      Aloittaja: laske rimaa! Vaadit liikaa.
      Taas nähdään miten naiset vaatii mieheltä mahdottomia. Ei ihme että naisettomia syrjäytyneitä on niin paljon......

      • Anonyymi

        Jos tuosta vielä laskee rimaa, niin se pitää jo haudata maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuosta vielä laskee rimaa, niin se pitää jo haudata maahan.

        Luulisin että tuo edellinen oli pientä vitsailua siitä, että monien tällä palstalla asustavien vakiovastaus naisten vaatimuksiin koskien tulevien kumppaniensa ominaisuuksia on: laske rimaa.

        Heidän mukaansa naisen ei koskaan saisi antaa pakkeja kenellekään, vaan kaikenlainen valikointi miesseuran etsimisessä on kohtuutonta.

        Mikä huvittavinta, nämä tällaisten asioiden huutelijat ovat itse etunenässä jakelemassa pakkeja naisille. 😁

        Neuvoni aloittajalle onkin: nosta rimaa.


    • Anonyymi

      Palstalla ei ole yhtään tavis miestä vaan kaikki miehet on ainakin ätmejä joilla ei ole naisista mitään kokemuksia. Naiset ei edes puhu rumille ätmeille.

      • Anonyymi

        Ruma saa olla jos käytöstavat on hallussa ja toisten ihmisten kunnioitus. Nainen joka arvostaa itseään ei halua kuulla törkyturpien mölinää. Jostain syystä juuri ne ovat tämän foorumin kansoitttaneet.


      • Anonyymi

        Fiksuja normaaleja miehiä on ainakin: Disse, Kollimaattori, Thymallus ja se joku Random..jotakin.
        Toisessa ääripäässä naisvihaajia: Harmis, Partis ja Nal. Sitten on sekalainen joukko muita huutelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuja normaaleja miehiä on ainakin: Disse, Kollimaattori, Thymallus ja se joku Random..jotakin.
        Toisessa ääripäässä naisvihaajia: Harmis, Partis ja Nal. Sitten on sekalainen joukko muita huutelijoita.

        Disse fiksu normaali? Ladyboy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuja normaaleja miehiä on ainakin: Disse, Kollimaattori, Thymallus ja se joku Random..jotakin.
        Toisessa ääripäässä naisvihaajia: Harmis, Partis ja Nal. Sitten on sekalainen joukko muita huutelijoita.

        Randombypasser.


      • Anonyymi

        No kyllä todellaki puhuu. Mistä tuon olet keksinyt?


    • Anonyymi

      Tiedä siitä normaaliudesta, mutta voisin kyllä. Miten saan yhteyden?
      Sen normaaliuden määrittelee jokainen oman mittapuunsa mukaan. Joku on toiselle normaali, toiselle loistolöytö, kolmannelle ällöttävä löyhkä. Etsi siinä sitten se absoluuttisen normaali!

      • Anonyymi

        Absoluuttista normaalia ei kai kukaan etsi, mutta aika suurella todennäiköisyydellä jokainen täyspäinen ainakin haluaa että ihminen jonka kanssa juttelee osaa kunnioittaa toista osapuolta, eikä mölise törkyä. Aika omituinen ihminen joka sellaisesta tykkäisi, mielestäni.
        Olen nainen, mutta en mitenkään voi uskoa että valtaosa miehistä on tällaisia kuin tällä palstalla. Tänne vain tuntuu kasaantuneen tietty porukka joka tosiaan saa vertaistukea toisiltaan kuten joku tuossa edellä mainitsi.
        Itse kävelen sellaisten ohi, ja keskityn niihin miehiin joilla sosiaaliset taidot kunnossa ja toisen ja itsensä kunnioitus. Onneksi heitä löytyy, vaan ei täältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Absoluuttista normaalia ei kai kukaan etsi, mutta aika suurella todennäiköisyydellä jokainen täyspäinen ainakin haluaa että ihminen jonka kanssa juttelee osaa kunnioittaa toista osapuolta, eikä mölise törkyä. Aika omituinen ihminen joka sellaisesta tykkäisi, mielestäni.
        Olen nainen, mutta en mitenkään voi uskoa että valtaosa miehistä on tällaisia kuin tällä palstalla. Tänne vain tuntuu kasaantuneen tietty porukka joka tosiaan saa vertaistukea toisiltaan kuten joku tuossa edellä mainitsi.
        Itse kävelen sellaisten ohi, ja keskityn niihin miehiin joilla sosiaaliset taidot kunnossa ja toisen ja itsensä kunnioitus. Onneksi heitä löytyy, vaan ei täältä.

        Amen! On jotenkin surullistakin, että ihan kaikkeen vastataan vittuilemalla. Olen myös huomannut, että jos yrittää olla ystävällinen, vastata kunnioituksella pään aukomiseen, se näyttää provosoivan entisestään. No, tää on mulle uusi tuttavuus tämä palsta, ja taitaa jäädä melko lyhyeksi tuttavuudeksi. Toki joukossa on myös ilonpilkahduksia, ihmisiä, jotka yrittävät edes lukea viestien pointin takertumatta kielioppiin tai vertaamatta viestiä vuotta aiemmin lähetettyyn eroavaisuuksia vertaillakseen. Missä tällaisille ihmisille olisi keskustelufoorumi? Ettei tarvitse seuloa täältä helmiä joukosta 1:100 -suhteella?


      • Rimppu kirjoitti:

        Amen! On jotenkin surullistakin, että ihan kaikkeen vastataan vittuilemalla. Olen myös huomannut, että jos yrittää olla ystävällinen, vastata kunnioituksella pään aukomiseen, se näyttää provosoivan entisestään. No, tää on mulle uusi tuttavuus tämä palsta, ja taitaa jäädä melko lyhyeksi tuttavuudeksi. Toki joukossa on myös ilonpilkahduksia, ihmisiä, jotka yrittävät edes lukea viestien pointin takertumatta kielioppiin tai vertaamatta viestiä vuotta aiemmin lähetettyyn eroavaisuuksia vertaillakseen. Missä tällaisille ihmisille olisi keskustelufoorumi? Ettei tarvitse seuloa täältä helmiä joukosta 1:100 -suhteella?

        Ei taida netistä löytyä mitään mestaa, missä kaikki olisivat vain ystävällisiä. Ehkä joku pieni suljettu mesta, missä on säännöt ja hyvä valvonta.

        Tällä Suomi-24 sivustolla vastuu on aina lukijalla. Tänne pystyy kirjoittamaan liki mitä huvittaa. Trollit härkkii mikä minkäkin idean puolesta ja mustamaalaavat kaikkea mikä on vilpitöntäkin.

        Itse pitää poimia se mikä kuullostaa mukavalta ja asialliselta. Paksu nahka kasvatettava, että ei lähde provosointiin mukaan. Mutta kun hoksaa tämän, voi täältäkin löytää ihan hyvää mietittävää ja kivoja ajatuksia. Ne ei vaan putoile syliin suoraan, olitpa ystävällinen tai et.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei taida netistä löytyä mitään mestaa, missä kaikki olisivat vain ystävällisiä. Ehkä joku pieni suljettu mesta, missä on säännöt ja hyvä valvonta.

        Tällä Suomi-24 sivustolla vastuu on aina lukijalla. Tänne pystyy kirjoittamaan liki mitä huvittaa. Trollit härkkii mikä minkäkin idean puolesta ja mustamaalaavat kaikkea mikä on vilpitöntäkin.

        Itse pitää poimia se mikä kuullostaa mukavalta ja asialliselta. Paksu nahka kasvatettava, että ei lähde provosointiin mukaan. Mutta kun hoksaa tämän, voi täältäkin löytää ihan hyvää mietittävää ja kivoja ajatuksia. Ne ei vaan putoile syliin suoraan, olitpa ystävällinen tai et.

        Kyllä niitä hyviä keskustelupalstoja löytyy kun etsii. Enpä viitti tässä vinkata, ettei palstak*späät niitä löydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä hyviä keskustelupalstoja löytyy kun etsii. Enpä viitti tässä vinkata, ettei palstak*späät niitä löydä.

        Niin ja silti täällä suhaat. 😁

        Vähän läpinäkyvää väheksyntää. 😁


    • Anonyymi

      Hump, tavalliset miehet on tuohon aikaan kotona nukkumassa tai korkeintaan pelaa konsolilla tai tietokoneella.

    • Kannattaa kokeilla jotain toista palstaa. Täältä et tule saamaan mitään järkeviä vastauksia. Onnea etsintöihin :)

    • Anonyymi

      Pyydä jännämiehiltä neuvoja. Ei naiset ole tavalliselta mieheltä koskaan halunnut mitään eikä puhua tavisten kanssa. Jännämiesten kanssa naiset aina muutenkin seurustelee eli ovat fiksuja joten parempi niiltä kysyä.

      • Anonyymi

        Miksi ne jännämiehet kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Synti on kansakuntien häpeä.

    • Anonyymi

      Synti on kansakuntien häpeä.

    • Luulen että täällä on paljonkin normaalia porukkaa; kunhan nyt värittelevät sanomisiaan.

      Tämä kuitenkin enemmän sellainen yleispalsta joten jos sulla on muutama asia niin suosittelen palastelemaan asiat osiin ja mene asiaan vihkiytyneiden sivustoille.

      Toisaalta voit testata tätä palstaa ja heittää nyt malliksi yhden asian josta haluat kommentteja.

    • Noh, minä olen entinen halvaantumispotilas sekä addikti. Kuitenkin voin ehkä jotain kertoa sinulle ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kysy mitä vain, niin vastaan mitä vain.

      • Anonyymi

        Mitä vain?


    • Anonyymi

      Väljyys on lähellä luulotautia normaalistikin. Ihan noin sananakin tuo on jotakuinkin omituinen. Ei p.. uninakki tulee.

    • Anonyymi

      Homoja kaikki tyynni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe