sielunsiskosi/sielunveljesi?
-näätä-
Kuka palstalainen on
52
193
Vastaukset
- Anonyymi
Gempsu tietysti.
Jazuli <3 - Anonyymi
Onko etunimesi Janica?
- Anonyymi
On.... :D
Hmm, ehkä randombypasser tuntuu kohtaavan tuolla tasolla mojoviten.
- Anonyymi
lillis <3
Anonyymi kirjoitti:
lillis <3
Hahah, tämä sketsi alkaa jo naurattaa. :D
Nojoo, Lilliskin kyllä kolahtaa kivasti. Ehkä vähän erilailla, mutta kyllä se yhteys löytyy. :)- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Nojoo, Lilliskin kyllä kolahtaa kivasti. Ehkä vähän erilailla, mutta kyllä se yhteys löytyy. :)Sais tulla takaisin
Gaylord_Focker kirjoitti:
Nojoo, Lilliskin kyllä kolahtaa kivasti. Ehkä vähän erilailla, mutta kyllä se yhteys löytyy. :)Minäkin tykkäsin Lilliksestä, mutta "sönkkö" ja "Nainen_28v" kolahtivat vuonna 2016 kovemmin kuin tämä vuoden Lillis.
Mitä kuuluu? Itse olen siellä "Lappeenrannassa", slilä tänä vuonna en matkustakaan joulun viettoon Uudellemaalle.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minäkin tykkäsin Lilliksestä, mutta "sönkkö" ja "Nainen_28v" kolahtivat vuonna 2016 kovemmin kuin tämä vuoden Lillis.
Mitä kuuluu? Itse olen siellä "Lappeenrannassa", slilä tänä vuonna en matkustakaan joulun viettoon Uudellemaalle.Yym, makuasioitahan ne kuka kenestäkin pitää ja mistä syystä.
Ajattelin keitellä glögiä ja hivuttautua telkkarin eteen. Koti joulu?Gaylord_Focker kirjoitti:
Yym, makuasioitahan ne kuka kenestäkin pitää ja mistä syystä.
Ajattelin keitellä glögiä ja hivuttautua telkkarin eteen. Koti joulu?Focker: "Koti joulu?"
Isän luona joulu, joka saattaa olla Uudenmaan ulkopuolella tällä kertaa valkoinen. Yhden kerran tällä vuosituhannella en ole ollut siskon luona Uudellamaalla. Jouluksi en halunnut jäädä yksin Joensuuhun, kun kaveritkin lähtee jouluksi pääasisassa muille paikkakunnalle. Minun koti on Joensuussa, mutta toista kertaa en halua siellä joulua viettää.
Hyviä glögihetkiä! :)
No Thyllerö. Itse niin sanoi.. hihi.
Thymallus kirjoitti:
Joko muuten huomasit askarteluvinkin, jonka sulle postasin.
Miulle vai..ööö
Olen uniikki.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Eihän me olla edes samanlaisia.
Olette. Samanlaisia huorittelijoita.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Olette. Samanlaisia huorittelijoita.
xLinerKatsot asioita kovin ahtaasta piipusta.
Mulla oli muuten takapihalla näätä tässä syksyllä.
- Anonyymi
Itsestä niin tiedä mutta ainakin wuppis ja xlineri ovat kuin samasta puusta veistettyjä. Jompikumpi taitaakin olla jommankumman tukinikki. Ehkä wuppis loi aluksi linjerin ilkeämmäksi alter-egokseen mutta kun sitä samaa puskee ulos alkuperäisestä ei noilla ole nykyään mitään eroa.
-harmiseikirj-Jaa. Teillä kahdella vauvalla taas ei ole mitään eroa..
Ai Lineri muka mua ilkeämpi.. what? Syä pääs.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa. Teillä kahdella vauvalla taas ei ole mitään eroa..
Ai Lineri muka mua ilkeämpi.. what? Syä pääs.Mä otan tuon kohteliaisuutena. Olen siis osunut suoralla tyylilläni oikeaan 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä otan tuon kohteliaisuutena. Olen siis osunut suoralla tyylilläni oikeaan 😄
xLinerEnemmän mä ihmettelin tuossa sitä, kun mun silmiin sä olet ollut kiltti harmista kohtaan, että ei se oikeesti..yms.. vähän kuin Dissekin.. Ehkä Harmis vaan nauttii kun saa kunnolla piiskaa, kuten tuo sen vauvakomppaajakin..😬
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Enemmän mä ihmettelin tuossa sitä, kun mun silmiin sä olet ollut kiltti harmista kohtaan, että ei se oikeesti..yms.. vähän kuin Dissekin.. Ehkä Harmis vaan nauttii kun saa kunnolla piiskaa, kuten tuo sen vauvakomppaajakin..😬
Harmista harmittaa, kun huudatan välillä sen pölhöä aatesiskoa. Sitä se ei ole huomaavinaan, ettei joutuis aivan naurunalaiseksi.
xLiner
Joop. Pitkällisen mietinnän jälkeen sielunsisko voisi olla kyllä Ellu, eli Elisakettu. Ja sieluveliäijä Randombypasser. Ja kun nykyään voi tuohon väliinkin sovittaa vielä yhden, menee Focker siihen kivasti.
Kaikkien kanssa yhteistä kieltä ja suljuvaa rupastelua. 😊 Mitäpä muuta siihen sielujen lepatukseen täällä voi vastata. 😊Minullakin kävi mielessä, että sinä ja elisakettu olette täällä sielunsiskopari, sillä niin paljon kirjoittelette samalla sävelellä! Te tulitte ensimmäisenä mieleen, kun mietin, että onko täällä yhtään sieluparia! :)
Itse lähdin jo joululomalle, jolla viihdyn runsaat kaksi viikkoa. Minulla ei taida ollakaan täällä sielunsiskoa!
Hyvät viikonloput!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minullakin kävi mielessä, että sinä ja elisakettu olette täällä sielunsiskopari, sillä niin paljon kirjoittelette samalla sävelellä! Te tulitte ensimmäisenä mieleen, kun mietin, että onko täällä yhtään sieluparia! :)
Itse lähdin jo joululomalle, jolla viihdyn runsaat kaksi viikkoa. Minulla ei taida ollakaan täällä sielunsiskoa!
Hyvät viikonloput!No Ellun kanssa tulee turisteltua sen mitä sitä kerkee vilaukselta näkemään. 😁
No sullahan on sitten reipas joululoma. Mulla ei suoranaista joululomaa ole, vaan joulupäivänä takas sorvin ääreen.
Hyvää viikonloppua vaan. 😊
- Anonyymi
Tauno
Joulua! Jooh jaah. 🥰
Ei Viitsi ihan kaikkea kertoa.- Anonyymi
Maissiheppu ja Äimänkäki ovat meikäläisen sielunkumppaneita. Heillä on hauskaset juttelut.
- Anonyymi
minuakin naurattaa heidän juttunsa vielä yölläkin.
- Anonyymi
Synti on kansakuntien häpeä.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole täällä asuntovaunupuistossa.
- Anonyymi
Näyttävät lentäville lepakoille nuo mäkimatkailijat elikin hyppääjät, pomppivat. Tuovatkohan lepakkojen viruksia aina laskeutuessaan?
YLE1 suora lähetys lentomäki. - Anonyymi
Disse. "Veli" samasta heimosta. Savon mafia vaikuttaa tälläkin palstalla. :)
- Anonyymi
Disse osaa myös käyttäytyä hyvin palstalla, siksi pidän hänestä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse osaa myös käyttäytyä hyvin palstalla, siksi pidän hänestä. ;)
Hah, käyttäytyy hyvin kunnes joku on eri mieltä jostain asiasta.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voe helevettilääne senttää! :oD
Voi helekuta ollen! Ehketi! ;) ;D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ylävitoset! :oD
Voi helekatin helekatti! ;D :D
Minä ainakin panisin kaikkia, Mistä me muuten puhuttiin?
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että sinä 'näätä' olet koronakaranteenissa.
- Anonyymi
Hei olen korkeastikoulutettu eeva 43v ja samaistun korkeastikoulutettuihin naisiin ja opiskelija naisiin sekä tinderijaanaan ja hänen siskoonsa ne on ihan kuin minä
Minun sielunkumppani on ainakin yhtä idari kuin minä. Eli kaikki palstalaiset.
- Anonyymi
Ei taida vaan mistään löytyä likikään yhtä idaria.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei taida vaan mistään löytyä likikään yhtä idaria.
-harmiseikirj-Voi harmis, mikäli et tajua olevasi tyhmä, niin olet yksi tyhmimmistä. Tämä on suora lainaus Albertin kliseistä.
- Anonyymi
Idari kirjoitti:
Voi harmis, mikäli et tajua olevasi tyhmä, niin olet yksi tyhmimmistä. Tämä on suora lainaus Albertin kliseistä.
Vain todella yksinkertaiset toistelee toisten keksimiä kliseitä kuvitellen että siinä olisi jotakin hienoa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Vain todella yksinkertaiset toistelee toisten keksimiä kliseitä kuvitellen että siinä olisi jotakin hienoa.
-harmiseikirj-Nyt vasta luin sinun suivaantuneen vastauksen. Ei siinä, toki on ihan inhimmillistä pahoittaa mielensä ihan jo
stain pienestäkin toteamasta.
Mutta, nyt kun otit puheeksi, niin ei minulla ihan huvikseen ole tätä nimimerkkiä. Aikoinaan onnettomuudessa pääni sai ison kolauksen. Neljäsosa aivoistani tuhoutui ja olin jonkin aikaa halvaantunut.
Kuitenkin ÄO laski 133:a pisteestä satkun paikoille, eli normi KA. Itse tiedostan olevani tyhmä, Eli olenko siltikään niin typerä, mitä kaavat antavat ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201